کلوپ آبیدلان.

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گفت‌وگوی قلعه‌نویی و رحمتی / آمادگی جباری و نکونام


خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب ۳۰ دقیقه‌ای تماشاگران برگزار شد.


  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که قرار است روز دوشنبه به مصاف سایپا برود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. آروه کاماچو بازیکن بولیویایی استقلال که قرار است امروز در دیدار دوستانه‌ای برای تیم ملی کشورش به میدان برود تنها بازیکن غایب تمرین امروز بود.
* در ابتدای تمرین بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداخته و پس از آن فرهاد مجیدی آخرین بازیکنی بود که خود را به ورزشگاه رساند. وی بلافاصله پس از حضورش مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.هنگامی که تمرین تیم استقلال آغاز شد سرمربی این تیم بازیکنان را جمع کرد و در خصوص دیدار آینده مقابل سایپا به صحبت پرداخت.
*منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، دکتر نوروزی، دین‌محمدی و شاهرخ بیانی از نزدیک تمرین استقلال را نظاره کرد.
* فرهاد مجیدی که در این چند روز تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته باز هم زیرنظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.
* سیاوش اکبر‌پور بعد از گذشت 40 دقیقه از تمرین از سایر بازیکنان جدا شد و به رختکن رفت.
* امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال گفت‌وگوی کوتاهی با سید‌مهدی رحمتی دروازه‌بان این تیم داشت.
* میثم بائو که تا همین هفته گذشته تمرینات فیزیوتراپی را انجام می‌داد امروز هم برنامه‌های اختصاصی را پشت سر گذاشت.
*حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشتند که پس از گذشت یک ساعت مسئولان کمپ از آنها خواستند تا ورزشگاه را ترک کنند. سرمربی تیم استقلال قصد داشت تا تمرینات تاکتیکی مهمش را به دور از چشم طرفداران تیمش انجام دهد.
* آخرین برنامه تمرین امروز استقلال ارسال از جناحین بود که بازیکنان از این توپ‌ها برای گلزنی استفاده می‌کردند. جواد نکونام و مجتبی جباری از آماده‌ترین بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز بودند و در برخی از صحنه‌ها با تشویق سرمربی روبه‌رو شدند.
تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با سایپا از ساعت 15 برگزار خواهد کرد و این تیم روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان مجتبی تقوی خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اکبرپور: رحمتی بازوبند را به جباری داد، ایراد دارد؟/ انگار برای کاپیتانی قشون‌کشی شده است!

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: رحمتی در یک کار قشنگ بازوبند را به جباری داد، آیا این کار ایرادی دارد؟



  • Tweet


سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و مباحث مختلف صحبت‌هایی را انجام داده است.
این بازیکن اعتراض دارد. استقلال بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ است و قطعا در پایان فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد. صحبت‌های این بازیکن را بخوانید.
فارس: چرا اینقدر تیم‌تان حاشیه دارد؟
کدام حاشیه؟ تیم ما بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ ایران است!
فارس: حتما شوخی می‌کنی؟
با قدرت روی حرفی که زدم هستم و باز هم می‌گویم نمی‌دانم در چه موردی صحبت می‌کنید.
فارس: در مورد کاپیتانی؟
اصلا بحث کاپیتانی وجود ندارد، شاید همه به این موضوع دامن بزنند و روزنامه‌ها در این مورد بنویسند اما کاپیتان استقلال مشخص است و هیچ کس مشکل و ادعایی در این مورد ندارد.
فارس: اما در این چند روز همه مباحث پیرامون استقلال به کاپیتانی برمی‌گشت و حتی فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی هم در این باره صحبت کردند.
همه هر روز می‌نویسند سر کاپیتانی استقلال دعوا می‌شود و طوری وانمود می‌کنند که تیم ما هیچ کاری انجام نمی‌دهد و بازیکنان سر بازوبند قشون‌کشی می‌کنند این مسئله اوایل لیگ حل شده و دیگر بحثی در موردش وجود ندارد. هر چیزی یک اصولی دارد و تمامی بازیکنان روی آن اصول هستند.
فارس: اینکه می‌گویند نکونام و رحمتی با یکدیگر قهر هستند و در تمرینات با هم صحبت نمی‌کنند، درست است؟
اولا که من ندیدم آنها قهر باشند ضمن آنکه در اردوها هم این دو بیشتر به هم نزدیکند و هیچ کس به این مسائل دقت نمی‌کند، من فکر نمی‌کنم چیزی که شما می‌گویید درست باشد و این دو نفر با هم قهر باشند.
فارس: ظاهرا نمی‌خواهی همه چیز را بپذیری اما جواد نکونام دو روز به محل تمرینات نیامد تا مشکلاتش را حل کند.
دقیقا همین طور است، نکونام مشکل شخصی داشت و می‌خواست مشکلاتش را حل کند. اگر منظورتان این است که روزنامه‌ها نوشته‌اند نکونام قهر کرده مثالی برایتان می‌زنم که متوجه شوید. هفته پیش مطلبی در خصوص من نوشته بودند که سیاوش اکبرپور چون در فهرست 18 نفره حضور ندارد قهر کرده و رفته است. من 9 سال پیش به استقلال آمدم و بازیکن تازه‌ واردی هم نیستم. زمانی خبرنگارانی به تمرین استقلال می‌آمدند که مطالعاتشان بالا بود و اول، مطالبشان رصد می‌شد و سپس خبرهایشان در روزنامه‌ها منتشر می‌شد اما حالا نوشته‌اند که من مصدوم شده‌ام و به فیزیوتراپی رفته‌ام فردای همان روز در یک ستون دیگر نوشته شده بود اکبرپور چون در فهرست 18 نفره حضور ندارد از استقلال قهر کرد اولا که من در عمر فوتبالی‌ام نشده که در فهرست 18 نفره یک تیم نباشم مگر به دلیل مصدومیت درثانی بالاخره ما مصدوم بودیم و نمی‌توانستیم تمرین کنیم یا اینکه قهر کرده بودیم و به خانه برگشتیم. جدا می‌گویم من ارادت خاصی به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران دارم و می‌دانم آنها چقدر زحمت می‌کشند اما انصافا بعضی‌ها به فکر آخرت خودشان باشند و من معتقدم نباید بدون تحقیق مطلبی نوشت چون با آبروی اشخاص بازی می‌شود.



فارس: همه اینها را گفتی اما از جو استقلال و شرایطی که در آن پیش آمده حرفی نزدید.
استقلال تیم بزرگی است و رقابت در آن روز به روز سخت‌تر می‌شود اما من آدمی هستم وقتی چنین شرایطی را تجربه می‌کنم خیلی خوشحال می‌شوم، استقلال امسال مثل استقلال زمان صمد مرفاوی تیمی پرمهره است و من وقتی این شرایط را می بینم روح و روانم شاد می‌شود. برعکس خیلی از بازیکنان که دوست ندارند در شلوغی فوتبال بازی کنند اما من عاشق حاشیه هستم البته عاشق حاشیه مثبت. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم مشت‌هایم را گره کرده‌ام چون انگیزه مضاعفی دارم، شما صحبت از حاشیه کردید اما من از شما می‌پرسم مگر در همین چند هفته گذشته برای رئال مادرید و مورینیو این همه صحبت نشده و این همه حاشیه اتفاق نیفتاده است جذابیت فوتبال به همین مسائل است. جذابیت فوتبال به این است که روزنامه‌ها را بخوانید و از حواشی مطلع باشید. این‌ها قشنگی کار است و هیچ کس نمی‌تواند منکر آن شود. من از شور و شوق قدیم افتاده‌ام اما همانطور که گفتم دوست دارم پرحاشیه باشم اما از نوع خوب آن نه از نوع بدش.
فارس: ظاهرا برای انتخاب کاپیتان استقلال جلسه‌ای میان بزرگان تیم تشکیل شده و تو در آن جلسه نبودی؟
من در جلسه بودم، بعد از صادقی قدیمی‌ترین بازیکن استقلال من هستم اما ما یک خانواده‌ایم و فرقی نمی‌کند که ما 8 نفر جمع شویم یا 20 نفر از جوانان. حالا که ما بزرگترهای تیم هستیم باید به این کشتی کمک کنیم نه اینکه کشتی را غرق کنیم. برایتان مثالی می‌زنم روزی که به استقلال آمدم عاشق شماره 10 بودم و انصافا همه چیزم در این تیم این شماره بود اما وقتی ابتدای فصل به تیم برگشتم و شور و شوق میلاد میداودی را دیدم پیراهن را به او تقدیم کردم چون دیدم که او با این پیراهن انگیزه دارد. خواستم به شما بگویم که ما یک خانواده هستیم و در این خانواده همه چیز را برای مصلحت تیم می‌دهیم.
فارس: حالا که میداودی رفته تکلیف شماره 10چیست؟
از مسئولان می‌خواهم که کارم را درست کنند تا پیراهن شماره 10 را بپوشم به این خاطر که با شماره 20 بیگانه هستم و انگار یک چیزی گم کرده‌ام.
فارس: حالا مقرر شده کاپیتان تیم جباری باشد؟
در جلسه‌ای که ما داشتیم بحث در مورد جمع و جور کردن تیم بود و خدا وکیلی در مورد کاپیتانی بحث نشد. قلعه‌نویی با بزرگترهای تیم در مورد شرایط و کار سختی که در آینده داریم صحبت کرد و هیچ صحبتی در مورد انتخاب کاپیتان نشد.



فارس: پس چطور رحمتی بازوبند را به جباری داد؟
رحمتی دو بازی پیش بازوبند کاپیتانی را به جباری داد ولی او قبول نکرد حالا که جباری بازوبند را قبول کرده شاید این ذهنیت به وجود بیاید که چرا این اتفاق افتاده و همه از خودشان سؤال بپرسند اما به عنوان عضو کوچکی از استقلال باید بگویم که این مسئله داستان کوچکی است. درست است که کاپیتانی استقلال بزرگ و با افتخار است اما حرمت‌ها باید حفظ شود. به قول امیر قلعه نویی بازوبند یک تکه پارچه است اما کاپیتان استقلال کاپیتان 20 میلیون هوادار است. بزرگانی چون بیانی و قلعه نویی این بازوبند را به دست بسته‌اند و در میان بازیکنان بزرگ استقلال که این همه تجربه ملی دارند این بحث بسیار کوچک شمرده می‌شود.
فارس: تو که خودت مدعی نیستی؟
خدا را شکر من عاشق استقلال بودم و وقتی که از این تیم رفتم می‌خواستم بدون چشمداشت برگردم هنوز هم فکر می‌کنم که چرا من به استیل آذین رفتم و چرا این اشتباه را مرتکب شدم؟ حالا هم که در این تیم حضور دارم کوچکترین چشمداشتی نسبت به بازوبند و اینجور مسائل ندارم.
فارس: شفاف و بدون تعارف بگو به عنوان بازیکنی که 9 سال پیش به استقلال آمدی حق چه کسی است که بازوبند را به دست ببندد؟
برای من فرقی نمی‌کند پشت سر جباری، مجیدی، رحمتی و یا شخص دیگری به زمین بروم زمانی که مجیدی به استقلال برگشته بود پیروز قربانی در این تیم حضور داشت و این بازیکن 9 سال بود که در استقلال به صورت پیاپی بازی می‌ کرد اما به احترام کسوت فرهاد مجیدی بازوبند را بر دستان او بست. من از سال 82 به استقلال آمدم و همه این مسائل را دیدم. کار مهدی رحمتی خیلی قشنگ بود چون به قدمت و کسوت جباری احترام گذاشت و بازوبند را به او داد. از نظر شما اینکه رحمتی چنین کار قشنگی کرده ایرادی است؟ مهدی رحمتی بازیکن ملی است و احترام همه را حفظ کرد حالا فرهاد مجیدی هم که بیاید جباری بازوبند را به او می‌دهد. همه اینها را گفتید اما اصلا در مورد استقلال نپرسیدید.
فارس: ما می خواستیم اول ببینیم حاشیه‌ها به تیم‌تان لطمه نمی‌زند بعد در خصوص بازی با سایپا صحبت کنید.
اتفاقا شرایط ما بسیار خوب است و تمرین می کنیم و تلاش. برای برد به زمین می‌رویم و می دانیم که سایپا تیم فوق‌العاده خوبی است ولی ما می‌خواهیم به قهرمانی فکر کنیم و از هر مسابقه 3 امتیاز را بگیریم.

فارس: چقدر از حریفتان شناخت دارید؟
آنها تیم تاکتیک‌پذیری و از مربی خوبی برخوردار هستند اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این مسائل نباید اهمیت داشته باشد.
فارس: شرایط خودت چگونه است؟
بعد از اینکه بازی گهر و سایپا را از دست دادم کمی از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کنم اما تلاش می‌کنم که به شرایط خوب برسم.
فارس: درخشش مهاجمان جدید استقلال باعث سختی تو نمی‌شود؟
اتفاقا من هم خوشحال می‌شوم شما به زمان صمد مرفاوی نگاه کنید من، مجیدی، عنایتی، آرش برهانی و سید صالحی در یک تیم بازی می‌کردیم اما هیچ وقت نگفتم شرایط کار سخت است. خیالتان راحت باشد آخر فصل می‌بینید که مدت زمان حضور من در زمین از همه بازیکنان بیشتر است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اشجاری: استقلال در این 7هفته، بار قهرمانی را می‌بندد/ رقیب ندارم

خبرگزاری فارس: دفاع چپ تیم فوتبال استقلال گفت: در این 7هفته‌ی پیش‌رو، بار قهرمانی را می‌بندیم.


  • Tweet

حسن اشجاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در استقلال و شرایط این تیم صحبت های زیر را مطرح کرد:
فارس: شرایط استقلال چطور است؟
اوضاع خوب است. بازی به بازی هم بهتر می شویم.
فارس: در استقلال جا افتاده‌ای؟

آن طور که خودم بخواهم نه اما آنچه که مربیان می خواهند را انجام داده ام. البته هنوز صددرصد هم نیستم اما از من راضی بودند.
فارس: فکر می کنی چقدر نیاز به زمان داری؟
بازی به بازی بهتر می شوم. بازی اول خود را در جام حذفی مقابل سایپا انجام دادم که از خودم راضی نبودم اما در دو بازی بعدی بهتر شدم. هماهنگی بین بازیکنان بهتر می شود.
فارس: در پست خودت بازی می کنی؟
بله، در دفاع چپ هستم.
فارس: در این پست رقیب هم داری؟
رقیب نه اما هاشم بیک زاده رفیقم است. ما دو سال در سپاهان هم کنار هم بودیم.

فارس: استقلال می تواند قهرمان شود؟
اگر 7 هفته ای که پیش رو داریم به خوبی تمام شود و بتوانیم حداکثر امتیازها را کسب کنیم فکر می کنم استقلال می تواند خیلی زودتر از پایان لیگ قهرمان شود.
فارس: پس سپاهان و تراکتورسازی چه می شوند؟
همه چیز بستگی به این 7 هفته‌ی پیش رو دارد. بازی های سخت و سنگینی در این ۷ هفته داریم. بعد از این 7 هفته، اکثر بازی های استقلال در ورزشگاه آزادی است به این خاطر می گویم که قهرمانی دست خودمان است. گفتم اگر این 7 هفته خوب پیش رود بار قهرمانی را می بندیم.
فارس: جو تیم استقلال چطور است؟ این روزها زیاد از اوضاع تیم خبرهای خوبی نمی رسد؟
برخلاف این اخبار، جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. چیزهایی که در روزنامه ها می نویسند که ما در تیم نمی بینیم.
فارس: اما در این چند روز بحث بازوبند کاپیتانی و ناراحتی نکونام و رحمتی از هم خیلی مطرح شده است.
همه این حرف‌ها الکی است. درست است که تازه به این تیم آمده ام اما بازیکن جوانی نیستم که با این بازیکنان قدیمی تر در ارتباط نبوده باشم و یا بخواهند چیزی را از ما پنهان کنند. ما چنین دعواهایی در تیم نمی بینیم. جواد و مهدی اگر با هم بد هستند چرا همیشه هم اتاق هستند؟ در بازی با آلومینیوم هم تعداد نفرات‌مان 19 نفر بود و نکونام تک افتاد. این حرف ها را برای تیم ما درست می کنند. من خودم در دورود شاهد بودم که رحمتی به جواد اصرار کرد کاپیتانی را بگیرد و نکونام نپذیرفت.
فارس: خود تو با نکونام مشکلی نداری؟
نه، یکی از خنده دارترین حرف هایی که بعد از حضورم در استقلال شنیدم همین مسئله بود. روز اولی که تیم تمرین داشت سمت نکونام رفتم و از او عذرخواهی کردم. نه با هم تا به حال جر و بحثی کردیم و نه دعوایی داشتیم. یا مثلا می گویند خسرو حیدری نزد فتح الله زاده رفته و گفته چرا من را جذب کرده اند. من و خسرو چرا باید با هم مشکل داشته باشیم؟ او دفاع راست است و من دفاع چپ. ضمن اینکه در سپاهان با هم هم‌بازی نبودیم که بخواهیم مشکلی از قبل با هم داشته باشیم. سالی که او در سپاهان بود من استیل آذین بودم.
فارس: بازی با سایپا را چطور می بینی؟
بازی سختی است. ما در باد پیروزی در جام حذفی مقابل این تیم نمی خوابیم. سایپا تیم خوبی است که انگیزه هم دارد.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]ماجدي: سرپرست استقلال مي‌مانم[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال استقلال مي‌گويد که سرپرستي‌اش در تيم استقلال منافاتي با مسووليت کميته‌ جوانان فدراسيون فوتبال ندارد و هر دو کار را به طور همزمان انجام خواهد داد.[/h]

مير شاد ماجدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره سرنوشت کارش در استقلال به عنوان سرپرست و انتخابش به عنوان سرپرست کميته‌ جوانان فدراسيون فوتبال،‌ اظهار کرد: رياست کميته‌هاي فدراسيون و عضو بودن در اين کميته‌ها، مسئوليت‌هاي غير موظفي است. اعضاي کميته‌ها لزوما نبايد به صورت منظم در فدراسيون حضور داشته باشند، چون وظيفه کميته‌ها سياستگذاري است و دپارتمان‌ها بازو اجرايي هستند. به اين ترتيب من به کارم در استقلال ادامه مي‌دهم و به وظيفه‌ام در فدراسيون هم مي پردازم و هر جا که احساس کنم خارج از قانون عمل مي‌کنم، اولين کسي خواهم بود که با خودم برخورد مي‌کنم.

وي درباره وضعيت تيمش هم گفت: روز به روز سرحال تر و بهتر مي شويم و روند صعودي را پيش گرفته‌ايم. هماهنگي بين بازيکنان و باشگاه هم به خوبي صورت گرفته است. اميدوارم بتوانيم اين شرايط را تا پايان حفظ کنيم.

ماجدي درباره عملکرد خوب بازيکنان جديد استقلال هم گفت: ما از مربي‌اي استفاده مي کنيم که از نظر فني و تجربه جزو بهترين هاي ايران است، اگر دقت کرده باشيد تيم‌هايي که قلعه‌نويي هدايت مي‌کند در نيم فصل دوم بهتر هستند چون او از وقتي کارش را شروع مي‌کند با مشاوره دستياران و آناليزورها تمام تيم‌ها را زير نظر مي‌گيرد و به خوبي نقاط ضعف تيمش را تشخيص مي‌دهد.

وي ادامه داد: قلعه‌نويي بر اساس تفکرات تاکتيکي خود بازيکنان جديدي را به خدمت مي‌گيرد. فکر مي‌کنم امسال هم همه بازيکناني را که سرمربي مي‌خواست جذب شدند و خيلي زود هم با ساير بازيکنان به هماهنگي رسيدند،‌ خدا را شکر اين مسايل صورت گرفت. نتيجه‌ هم دست خداست و خوشبختانه فعلا به سود ماست.

سرپرست تيم فوتبال استقلال همچنين در پاسخ به اين سوال که چقدر به قهرماني در فصل جاري اميدوار است، خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم نتيجه‌ دست خداست. براي اين که بفهميم قهرمان مي شويم يا نه بايد اجازه دهيم اتفاقات رقم بخورند. وظيفه ما اين است که سخت کار کنيم و با دقت برنامه‌هايمان را پيش ببريم. همه ارکان باشگاه بايد در برابر پولي که مي‌گيرند پاسخگو باشند. ما زحمت خود را مي کشيم، اما از اين مساله هم نبايد غفلت کنيم که از اسفند ماه بايد در ليگ قهرمانان آسيا شرکت کنيم. بنابراين ناچار هستيم که نيروهاي‌مان را به طور مناسب تقسيم کنيم.

وي ادامه داد: هواداران بايد تيم را درک کنند و اجازه دهند که در نبود حاشيه‌ها کار کند. ما بايد بيشتر به مسايل فني دقت کنيم، اما يکسري عوامل حاشيه‌اي مثل همان بحث کاپيتاني صورت گرفت که واقعا جزيي بود و باعث شد رشته تفکرات تيمي ما به هم بريزد. از هواداران مي‌خواهم که صبور باشند و حاشيه‌ها را از ذهن خود دور کنند.

ماجدي در ادامه با اشاره به بازگشت جواد نکونام به تمرين‌هاي تيم به ايسنا گفت: رسانه‌ها بايد بازي‌ها را از نظر فني تحليل کنند و اگر عملکرد بازيکن از اين نظر ايراد دارد، آن را بازگو کنند نه اين که به حاشيه‌ها دامن بزنند. اين که چه کسي کاپيتان باشد خيلي مهم نيست، چون همه بازيکنان ما ستاره هستند و به خوبي فاکتورهاي کاپيتاني مثل سابقه، تجربه و کسوت را مي‌شناسد. اين اختلافات درون خانوادگي است. هدف اول ما خوشحال کردن هواداران است و نبايد فراموش شود.

 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
12 سال پس از آن دربی خاطره انگیز/هاشمی نسب به دیدار دکتر فتح الله زاده رفت

12 سال پس از آن دربی نوستالژیک،یکی از خاطره سازان آن روز جمعه آغاز زمستان به دیدار مدیر عامل باشگاه استقلال رفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،مهدی هاشمی نسب که در آن بازی استقلال مقابل پرسپولیس گل دوم آبی پوشان را به ثمر رساند،روز شنبه به دیدار دکتر فتح الله زاده رفت و با وی از خاطرات دور و نزدیک و وقایع آن مسابقه سخن گفت. او چند ماه قبل تر در یک انتقال تاریخی توسط دکتر فتح الله زاده از پرسپولیس به استقلال پیوسته بود. هاشمی نسب در آن بازی،نخستین حضورش با پیراهن آبی در دربی را تجربه می کرد و با تدبیر کادر فنی استقلال،در یک تصمیم غیرمنتظره از خط دفاع به خط حمله منتقل شد و به عنوان مهاجم بازی کرد. این تدبیر منصور پورحیدری،سرمربی وقت استقلال، موثر واقع شد و در نیمه دوم بازی،هاشمی نسب توانست با یک ضربه سر تماشای دروازه احمد رضا عابدزاده را بازکند. این گل شور و هیجان ویژه ای را در قسمت آبی ورزشگاه آزادی به وجود آورد و هاشمی نسب که دیگر نمی توانست به بازی ادامه بدهد،لحظاتی بعد جای خود را به احمد مومن زاده داد. استقلال در فصل 80_79 قهرمان لیگ آزادگان شد.
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آمدم جانت به قربانم ولی حالا چرا



السلام علیکم یا ایها الابیان

واقعا بنده دیگه روی اقا جغده رو هم سفید کردم
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز

Similar threads

بالا