چند تا عکس قشنگ

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
Tour de Ferیکی از زیباترین و دیدنی ترین بخش های طبیعت ماداگاسکار است. این دره عمقی معادل ۱۰۰۰ فوت (حدود ۳۰۴ متر) دارد و در داخل آن رودخانه Bras de Caverne در جریان است. این دره از دو بخش تشکیل شده است: یک دهانه بزرگ که ۶ آبشار اصلی به آن می ریزد، و یک شکاف باریک در مجرای خروج آن.



Tour de Ferدر سال ۱۹۸۹ کشف شد و از آن زمان تاکنون موردتوجه ورزشکاران و دره نوردان قرار داشته است.
جزیره ای که این دره در آن قرار دارد طبیعتی بسیار بکر، جنگل هایی استوایی و گیاهانی مانند سرخس و گلسنگ دارد. با این حال جنگل هایی که در ارتفاع کمتر قرار گرفته اند برای شهرسازی یا کشاورزی تخریب شده و این امر تاثیر زیادی برطبیعت این منطقه داشته است به طوری که بیش از ۳۰ گونه جانوری که دوسوم آن را جانوران بومی تشکیل می داده اند در ۴۰۰ سال گذشته منقرض شده اند.







 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
محل جالبی در فورت براگ در کالیفرنیا وجود دارد به نام ساحل شیشه ای که یکی از زیباترین و معروف ترین ساحل های آمریکا می باشد. این ساحل سالها پیش از تپه های آشغال انباشته شده بود، تپه های بطری های پلاستیکی،شیشه و.. طوری که با وجود ساحل زیبای آن مردم کمتر به آن مکان می آمدند


.







 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
لوپینگ شهری کوچک در شرق یوننان چین است. در اوایل بهار، وقتی گل های زردرنگ کلزا کاملا شکوفا می شوند این منطقه مانند یک دریای طلایی به نظر می رسد و عکاسان را به سمت خود می کشاند. در این مناطق تا جایی که چشم کار می کند گل های طلایی و زرد دیده می شود. بهترین زمان برای دیدن این زیبایی ها ماه های فوریه و مارچ می باشد.

امروزه لوپینگ به یکی از مناطق موردعلاقه عکاسان تبدیل شده و هرسال افراد زیادی برای تهیه عکس های زیبا به این شهر می آیند. علاوه بر این، لوپینگ به دلیل داشتن گل های زیاد برای پرورش زنبور بسیار مناسب بوده و یکی از مراکز تولید عسل چین به شمار می رود.












 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
هنرنمایی با سی دی
یک هنرمند با ذوق با استفاده از سی دی ها عکسی از خواننده های مشهور ایجاد کرده است



 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
وفاداری انسان به سگ
این عکس توی فیسبوک بیش از۲میلیون بازدید کننده وبیش از دویست هزار تا لایک داشته.دوست دارین بدونید علتشو ؟
[h=6][/h]

این مرد آمریکایی سگ خودشو که از ۸ماهگی بزرگش کرده هر روز برای درمان درد مفاصل به دریاچه آب گرم میبره . در این عکس میبینید وقتی دردش آروم میشه چطور سرش رو سینه صاحبش میذاره ….
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]رودخانه‌ای باورنکردنی در زیر آب! +عکس[/h]
0 | 9


تاکنون شاید کمتر کسی شنیده باشد که در زیر آب هم رودخانه ای وجود دارد و در جریان است، آیا شما چنین چیزی را شنیده اید؟شاید سخن گفتن از رودخانه ای زیر آب برای بسیاری عجیب باشد و مثل این باشد که به عنوان مثال از نفس کشیدن زیر آب سخن بگوییم، اما به تصویر زیر نگاه کنید.صاحب این تصویر «آناتولی بیلوسچین» تصویربردار و غواص حرفه ای است که این تصاویر را از یک غار در منطقه «سینوت آنجلیتا» در مکزیک تهیه کرده است.


وی این صحنه را اینگونه توصیف می کند: ما در عمق 30 متری آب های شفاف و تمیز بودیم. پس از آن به عمق 60 متری رفتیم که یکباره با صحنه غافلگیرکننده ای مواجه شدیم.بیلوسچین می افزاید: غافلگیری ما به این جهت بود که در عمق 60 متری زمین با رودخانه ای مواجه شدیم که به نظر می آمد در میان شبه جزیره ای پوشیده از درختان و برگ های بسیار در جریان است.وی می گوید: این رود در واقع لایه ای از سولفید هیدروژن بود.
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز


اقیانوس اَطلَس یا اقیانوس آتلانتیک، دومین اقیانوس بزرگ دنیا است که قاره‌های آفریقا و اروپا را از قاره آمریکا جدا می‌سازد و درازایش نیز از جنوبگان تا اقیانوس منجمد شمالی است. نام اقیانوس آتلانتیک از یک لغت یونانی به معنای دریای اطلس گرفته شده است.اولین بار هرودت این اقیانوس را دریای اطلس نامید.











 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دریای مرده (Dead Sea) در کرانه باختری اردن و در مرز بین فلسطین و اردن قرار گرفته است. مقدار نمک این دریا از هر دریای دیگری بیشتر است. دریای مرده کم ارتفاع ترین قسمت زمین است و و سطح یا سواحل آن ۴۲۳ متر پایین تر از سطح دریا قرار دارد.غلظت شدید نمک مانع رشد و زندگی هر جانور آبزی ماکروسکوپی است هر چند مقادیر اندک از باکتری ها و قارچ های میکروبی در دریای مرده زندگی می کنند.​

در حوضه دریا مقادیر زیاد نمک وجود دارد که در طی قرن ها روی هم انباشته شده اند. آب دریا دربردارنده مواد معدنی گوناگون مانند کلسیم، پتاسیم، گوگرد و ید است. این امر منجر به شکل گیری ساختارهای کریستالی بسیار جالب شده اند. این ساختارها به آثار هنری شباهت دارند که به خصوص در هنگام صبح پس از تبخیر شدید آب و زمانی که کریستال های هالیت مستطیلی شکل تالاب های کم عمق را می پوشاند به وجود می آیند.​

















 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
بامبو در شهر کیوتو ژاپن یکی از زیباترین مناطق جهان است. به خصوص اینکه جنگل‌های بامبو به ندرت در مناطق دیگر جهان یافت می‌شود
.

گیاه بامبو در پای کوه‌ها می‌روید و در ژاپن این گیاه به شکلی ویژه در منطقه‌ای به نام «کیوتو» می‌روید.
میان رویش گیاه بامبو در منطقه کیوتو به حدی است که در این منطقه جنگلی انبوه را به وجود آورده است. شرایط مناسب و آب و هوایی موجب شده تا گیاه بامبو در این منطقه به خوبی رشد کند و تبدیل به درخت‌هایی به طول ۱۰ متر شود

.​

جالب این است که تنها یک سال کافی است تا با کاشت گیاه بامبو در این منطقه این گیاه تبدیل به درختی ۱۰ متری شود و پس از یک سال و توقف رشد طولي آن رشد عرضی خود را آغاز کند



.
ب
ه همین دلیل شاهد تشکیل جنگلی از درختان بامبو در منطقه کیوتو هستیم، جنگلی که مشابه آن کمتر در دیگر مناطق جهان مشاهده شده یا اصلا مشاهده نشده است.


گیاه‌شناسان ژاپنی تاکید می‌کنند که کاشت گیاهان بامبو در مناطق زلزله‌خیز بسیار مفید است، چون ریشه‌های این گیاهان در زیر خاک چون شبکه‌ای از تارها به یکدیگر تنیده و مانع حرکت خاک هنگام تکان‌های زمین می‌شود.
همچنین از این گیاه برای ساخت انواع محصولات خانگی استفاده می‌شود، سبد و صندوق و حصیر و غیره استفاده می‌شود
.


اما درباره شهر کیوتو باید گفت که این شهر یکی از زیباترین نقاط و مناطق جهان است که در جنوب جزیره هونشو قرار دارد. این شهر دارای ۱,۴۶۶,۱۶۳ نفر جمعیت و از سه جهت شمال، غرب و شرق به کوه محدود می‌شود.





 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
رودخانه Celeste در پارک ملی تنوریو، کاستاریکا، واقع شده است. آب رودخانه به طور طبیعی به رنگ فیروزه ای است که بر اثر واکنش شیمیایی بین گوگرد و کربنات کلسیم ایجاد می شود. این پدیده را به فعالیت های آتشفشانی در منطقه نسبت می دهند.











 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
تصاویر زیر دهانه آتشفشانی دالول را در مناطق شمالی اتیوپی نشان می دهند. ماگمای بازالتی اشباع شده و متعاقبا فعالیت گرماب ها مناظر زیر را پدید آورده است. دهانه آتشفشانی دالول نسبت به سایر دهانه ها کمترین ارتفاع را دارد و ۴۵ متر از سطح دریا پایین تر است.
در این منطقه رودخانه ای حاوی اکسید آهن، دشت های نمک و چشمه های آب گرم وجود دارد. چشمه های متعدد هرازگاهی جریان پیدا می کنند و سپس دوباره ناپدید می شوند. چشمه های آب گرم مخروط های نمکی بسیار زیبایی را ایجاد می کند. آخرین فعالیت آتشفشانی این دهانه به سال ۱۹۲۶ برمی گردد. دانشمندان معتقدند که احتمالا مناظری شبیه به این تصاویر بر روی ماه مشتری وجوددارد.


















 

Similar threads

بالا