اینو ببیییییییییین جون من

negin:-

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

kadoo

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
کینه شتری که میگن همینه
اگه 1 شتر با یکی بدبیافته تا نکشدش راحت نمیشه
 

kadoo

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز

کينه شتري ؛ كينه پي گيري است كه تاكنون سابقه نشان نداده كه پذيرايي و ملاطفت مجدد ساربان بتواند آن را تعديل نمايد . شتر خشمگين همواره منتظر فرصت مناسب است كه انتقامش را از ساربان متجاوز بگيرد . عجب در اين است كه شتر مست و ديوانه به ساربان مورد نظر هنگامي كه در جمع قرار دارد هرگز حمله نمي كند . فقط نگاه خشم آلودش را كه شراره انتقام از آن مي بارد به چشمان آن ساربان مي اندازد و با دهان كف آلود پياپي نعره هاي چندش آور و هولناك سر مي دهد زيرا لوك كينه توز در عين مستي و ديوانگي خوب احساس مي كند كه اگر در ميان جمع به سارباني كه اذيتش كرده حمله كند سايرين با چوب و چماق به جانش مي افتند .

واي به روزي كه شتر مست و كينه توز آن فرصت مناسب را به چنگ آورد و ساربان مورد نظر را يكه و تنها در بيابان گير بياورد . البته ساربانان براي اين طور مواقع راه چاره و علاجي انديشيدند كه به لياقت و زرنگي آنان بستگي دارد . وقتي ساربان در بيابان مورد حمله لوك خشمگين قرار گرفت راه نجاتش اين است كه در حال فرار از شتر، لباسهايش را يكايك درآورد و به پشت سرش بيندازد . در اينجاست كه شتر گول مي خورد و به جاي ساربان كه در حال فرار است لباسي را كه جلويش افتاده به دندان مي گيرد و تنه سنگين خود را روي آن مي مالد .

سپس مجدداً با لنگهاي درازش به تعقيب ساربان مي پردازد و خود را به او مي رساند . ساربان يك تكه ديگر از لباسهايش را مي اندازد و خلاصه به اين ترتيب تا آخرين تكه لباس خود را بيرون آورده در حال فرار جلوي شتر انتقامجو مي اندازد . چنانچه تا زماني كه لباسهايش تمام شد توانست خود را به آبادي يا پناهگاهي برساند بدون شك نجات خواهد يافت و گرنه مرگش حتمي است آن هم چه مرگ فجيع و دلخراشي .
 

hmdjml

مدیر تالار مهندسی نفت
مدیر تالار
حالا میدونید چی کار میکنه؟
میره میشینه رو یارو تا خفه بشه. بعد سرشو میذاره رو سینه طرف ببینه هنوز نفس میکشه یا نه. حیوان حیوونی هست
 

Similar threads

بالا