کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبری به امارات می*رود/استقلال،پرسپولیس،سپاهان در انتظار
خبرگزاری فارس: محمد رضا خلعتبری برای مذاکرات با یک تیم باشگاهی راهی امارات می*شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،
در حالی که خبرها حاکی از آن بود که امشب محمدرضا خلعتبری برای ادامه مذاکرات خود با باشگاه استقلال راهی دفتر علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه می شود اما بازیکن فصل گذشته الوصل امشب به امارات می رود.


گفته می شود خلعتبری پیشنهاد خوبی از یکی از تیم های اماراتی دارد
و به استقلالی ها هم اعلام کرده در صورت مثبت نبودن مذاکراتش با باشگاه اماراتی در مورد پیشنهاد تیم های ایرانی فکر می کند.

یعنی استقلالی ها وحاجی فتل رو رسما گذاشته سرکار

این در حالی است که باشگاه الوصل اعلام کرده نیازی به این بازیکن برای فصل آینده ندارد.

سه باشگاه استقلال، سپاهان و
پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن خلعتبری هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنگ پنهان کاپیتانی این بار در استقلال
به گزارش قدس انلاین به نقل از گل: تا چند هفته دیگر فصل جدید رقابت های لیگ برترآغاز خواهد شد و یکی از سوژه های رسانه ها در این روزها، بحث کاپیتانی تیم های مختلف و شماره پیراهن بازیکنان است.

این روزها بحث کاپیتانی در استقلال داغ شده و خیلی ها دوست دارند بدانند امیر قلعه نویی بازوبند کاپیتانی را در نهایت به چه کسی خواهد داد.بر خلاف فصل گذشته دیگر خبری از فرهاد مجیدی نیست و مهدی امیرآبادی هم از استقلال جدا شده است،بنابراین کاپیتان اول استقلال تغییر خواهد کرد ولی هیچکس فعلا نمی داند بازوبند را چه کسی بر بازو خواهد بست.

اگر مجتبی جباری قراردادش را تمدید کند،با توجه به موقعیتی که در تیم ملی و استقلال دارد شاید به عنوان کاپیتان اول انتخاب شود ولی با احتمال اینکه شاید جباری در استقلال بماند این سوال به وجود می آید که کاپیتان اول استقلال کدام یک از بازیکنان خواهند بود. می گویند پژمان منتظری یکی از گزینه ها است که شانس گرفتن بازوبند را دارد و اتفاقا بازیکن بی حاشیه ای است. این بازیکن در سال های گذشته بیشترین تداوم را داشته و با اکثر بازیکنان استقلال هم رابطه خوبی دارد.

از طرفی می گویند ممکن است قلعه نویی در نهایت بازوبند را بر دست سید مهدی رحمتی ببندد. این احتمال نیز دور از ذهن نیست چرا که رحمتی هم یک مهره تعیین کننده در استقلال محسوب می شود که شخصیت خاصی دارد.در این میان بحث هایی هم درباره کاپیتانی امیرحسین صادقی مطرح شده که البته ممکن است این مدافع به دلیل دوبار جدایی از استقلال شانس کمی آن چنانی برای بستن بازوبند کاپیتانی نداشته باشد. صادقی به تازگی مصاحبه ای را درباره کاپیتانی در استقلال انجام داده که ظاهرا دنبال بازکردن روزنه ای است تا خود را به عنوان گزینه اول مطرح کند.حالا باید دید از بین مدعیان بازوبند در نهایت کدامیک از آنها کاپیتان استقلال خواهند
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز


امیر قلعه نویی : سبک بازی تیم های من همانند بارسلونا و اسپانیاست.

نمی دونم شاید تلویزیون ما تیم آبی و اناری پوشی رو که نشون می ده بارسلونای واقعی نیست و و یا شاید منظور سرمربی استقلال بارسلونای اسپانیا نبوده است. شاید هم دیدن بازی فینال یورو 2012 و جو ورزشگاه باعث شده است که امیر قلعه نویی به یاد تیم های خودش بیفتد و اسپانیا را با تیم تراکتورسازی به دلیل شباهت رنگ پیراهن اشتباه بگیرد.

چیزی که این میان مشخص است , عدم شباهت هیچ کدام از تیم های ایرانی با تیم های نظیر بارسلونا و اسپانیا و غیره است.

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه و گذرا به تیم های تحت مربی گری امیر قلعه نویی با تیمی همچون آبی و اناری پوشان کاتالون بیندازیم به نگاتی خواهیم رسید که سوالات و ابهامات را درباره این سخن سرمربی فعلی استقلال بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

برداشت اول :

به عقیده شخصی بنده سیستم ها در فوتبال روز دنیا دیگر یک سیستم واحد نیست و همواره در طول بازی در حال تغییر است با این حال اگر مبنا را سیستم شروع بازی در نظر بگیریم بارسلونا اغلب با سیستم 433 پا به میدان مسابقات می گذارد در حالی که سیستم محبوب مربی استقلال 352 است و در چند سال اخیر 442 بازی می کند که در اصل همان 352 محبوب خودش است . از نظر نوع سیستم هیچ شباهتی بین تیم های امیر قلعه نویی و تیمی همچون بارسلونا وجود ندارد.

علاوه بر این تیم های امیر قلعه نویی همواره بر مبنای یک سنتر فوروارد شکل می گیرد مانند حاتمی در تراکتور , توره در سپاهان , عنایتی در استقلال و غیره در حالی که در تیم بارسلونا این نحوه چیدمان وجود ندارد.

برداشت دوم :

تیکی تاکا معروف بارسلونا شیوه و سبک بازی است که هیچ کدام از تیم های بزرگ اروپایی و هیچ کدام از مربیان بزرگ دنیا به خود اجازه نمی دهند آن را هم تراز با سبک بازی خود و تیم هایشان قرار بدهند . این شجاعت امیر قلعه نویی قابل ستایش است اما به واقع تیم های امیر قلعه نویی بر اساس سبک بازی تیکی تاکا عمل می کنند؟

پاس های و یک و دو های کوتاه , حرکت های بدون توپ , حرکت در عمق , حرکت های کناری با دور زدن مدافعان کناری تیم های حریف , تغییر جناح های هوشمندانه , به حداقل رساندن سانتر های بی هدف و انجام سانتر با ارتفاع پایین و بسیاری ویژگی های سبک تیکی تاکا می باشد. اما امیر قلعه نویی معتقد است تیم های او نیز به همین سبک بازی می کنند. شاید ما بازی های تیم های قلعه نویی را ندیده ایم . ویژگی بازی تیم های امیر قلعه نویی پاس های بلند , یک و دو های اتفاقی , پیروی از سیستم فوتبال ایرانی و کشاندن بازی به کنارها , سانتر های سنتی و با ارتفاع تقریبا بلند , سانتر های دستی توپ و غیره هیچ وجه تشابهی با سیستم تیکی تاکا بارسلونا ندارد.

برداشت سوم:

درست است که امیر قلعه نویی از سبک بازی سخن به میان آورده است ولی ما با توجه به دو برداشت بالا فکر کردیم که منظور امیر قلعه نویی قهرمانی های اسپانیا و بارسلونا هست و اینکه هیچ کدام در سال گذشته به قهرمانی در لیگ دست پیدا نکرده اند را نزدیکی خود و تفکرات خود با اسپانیا می داند به همین دلیل از این دید هم می خواهیم به موضوع بپردازیم.

تیم های امیر قلعه نویی بدون در نظر گرفتن تراکتور سازی توانسته بودند در ایران قهرمان شوند و این موضوع شاید تاثیری در اظهار نظر جدید مربی استقلال داشته باشد. اما گویا امیر قلعه نویی فراموش کرده اند که بارسلونا در جام های دیگر هم به موفقیت دست پیدا کرده اند که تیم های تحت رهبری ایشان در این مورد ضعف های بسیاری دارد. سبک بازی بارسلونا به شکلی است که همواره حرف های بسیاری در فوتبال روز دنیا و در میان قدرت های فوتبال دارد و همواره قدرت این سبک بازی به فوتبال جهان دیکته شده است اما سبک تیم های امیر قلعه نویی تنها در سطح ایران محدود می شود و همواره در سطح بین المللی و در آسیا ضعف های بسیاری بر آن وارد بوده است و نتایج تاسف باری را هم به جای گذاشته است. جز در تیم سپاهان که توانست به مرحله بعد صعود کند که می توان آن را به خاطر زیرساخت سازی مناسب این تیم و مربی پیشین آن یعنی لوکا دانست که توانسته بود این تیم را به مقام های بزرگتری در آسیا برساند سایر تیم های تحت هدایت امیر قلعه نویی در سطح آسیا جز یک شکست خورده واقعی چیزی نداشتند.

برداشت چهارم و اخر :

نه سیستم بازی , نه سبک بازی و نه قهرمانی ها هیچ یک بین دو تیم بارسلونا و تیم های تحت رهبری امیر قلعه نویی شباهتی نداشتند . می دانیم که منظور امیر قلعه نویی سبک بازی است اما چون شباهتی در این میان نتوانستیم بیابیم موتور ذهنیمان به دنبال شباهت می گردد تا بتواند این سوال و ابهام را پاسخ بگوید , قهرمانی ها را بررسی کردیم باز هم شباهتی نبود ..... شاید منظور امیر قلعه نویی نحوه رفتار مربی بارسلونا و پپ بزرگ و امیر قلعه نویی باشد !!! بد نیست از این منظر هم نگاهی بیندازیم.

پپ کبیر مربی ارام و متین و دوست داشتنی , مربی که همواره احترام به بازیکنان و مربیان حریف و داور و فدراسیون و هواداران خودی و حریف را برای خود ارزش قرار داده است و هیچ گاه از او بی احترامی به شخصی و شخصیتی را هیچ کس در دنیا به خاطر ندارد او هیچ گاه منتی بر روی آبی و اناری پوشان نگذاشته است , او از آرزوی مربی گری رئال سخن به میان نیاورده است و هیچ گاه مقابل هواداران کاتالون قرار نگرفته است( همین طور دلبوسکه سرمربی اسپانیا ) .... اما در این سوی میدان امیر قلعه نویی ..... ما به نکته ای اشاره نمی کنیم خودتان قضاوت کنید!

جمع بندی :

دلیل این سخن امیر قلعه نویی همچنان برای ما سوال برانگیز است . از هیچ دیدگاهی نتوانستیم شباهتی بین تیم های تحت هدایت او و تیم بارسلونا پیدا کنیم. دلیل این مصاحبه هر چه باشد به نظر بنده تنها جو ورزشگاه فینال یورور 2012 بوده است . اما بهتر نیست امیر قلعه نویی به این نکته توجه کند که اینگونه سخن ها می تواند وجهه خوبی نداشته باشد آن هم در ایران امروزی که کودکانش هم با فوتبال بزرگ می شوند ؟؟؟
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
جنگ پنهان کاپیتانی این بار در استقلال به گزارش قدس انلاین به نقل از گل: تا چند هفته دیگر فصل جدید رقابت های لیگ برترآغاز خواهد شد و یکی از سوژه های رسانه ها در این روزها، بحث کاپیتانی تیم های مختلف و شماره پیراهن بازیکنان است. این روزها بحث کاپیتانی در استقلال داغ شده و خیلی ها دوست دارند بدانند امیر قلعه نویی بازوبند کاپیتانی را در نهایت به چه کسی خواهد داد.بر خلاف فصل گذشته دیگر خبری از فرهاد مجیدی نیست و مهدی امیرآبادی هم از استقلال جدا شده است،بنابراین کاپیتان اول استقلال تغییر خواهد کرد ولی هیچکس فعلا نمی داند بازوبند را چه کسی بر بازو خواهد بست. اگر مجتبی جباری قراردادش را تمدید کند،با توجه به موقعیتی که در تیم ملی و استقلال دارد شاید به عنوان کاپیتان اول انتخاب شود ولی با احتمال اینکه شاید جباری در استقلال بماند این سوال به وجود می آید که کاپیتان اول استقلال کدام یک از بازیکنان خواهند بود. می گویند پژمان منتظری یکی از گزینه ها است که شانس گرفتن بازوبند را دارد و اتفاقا بازیکن بی حاشیه ای است. این بازیکن در سال های گذشته بیشترین تداوم را داشته و با اکثر بازیکنان استقلال هم رابطه خوبی دارد. از طرفی می گویند ممکن است قلعه نویی در نهایت بازوبند را بر دست سید مهدی رحمتی ببندد. این احتمال نیز دور از ذهن نیست چرا که رحمتی هم یک مهره تعیین کننده در استقلال محسوب می شود که شخصیت خاصی دارد.در این میان بحث هایی هم درباره کاپیتانی امیرحسین صادقی مطرح شده که البته ممکن است این مدافع به دلیل دوبار جدایی از استقلال شانس کمی آن چنانی برای بستن بازوبند کاپیتانی نداشته باشد. صادقی به تازگی مصاحبه ای را درباره کاپیتانی در استقلال انجام داده که ظاهرا دنبال بازکردن روزنه ای است تا خود را به عنوان گزینه اول مطرح کند.حالا باید دید از بین مدعیان بازوبند در نهایت کدامیک از آنها کاپیتان استقلال خواهند
علی کریمی و مهدی مهدوی کیا هم فصل قبل سر کاپیتانی با هم با هم جنگ داشتن اما کاملا برعکس استقلالیا ... هرکدوم میگفت باید طرف مقابل کاپیتان باشه ....چقد فرق داریم ما با ایناا ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پرچم همیشه بالاست!

پرچم همیشه بالاست!

اینجا اوکراین است، فینال معتبر ترین مسابقات فوتبال در اروپاو طبق معمول، پرچم پرسپولیس در تمام دنیا بالاست.





 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/12 15:11

مذاکرات همچنان ادامه دارد
[h=1]پرسپوليس به دنبال گرفتن تخفيف بيشتر از خوزه[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس از مانوئل خوزه خواستند براي حضور در اين تيم تخفيف بيشتري بدهد و مبلغ کمتري بگيرد.[/h]


مسئولان باشگاه پرسپوليس در تلاش هستند امروز سرمربي اين تيم را معرفي کنند. مانوئل خوزه گزينه اول اين باشگاه است اما قيمت اين مربي بالاست و مسئولان پرسپوليس در تلاش هستند از او تخفيف بگيرند.


مذاکرات همچنان ادامه دارد و رويانيان از خوزه خواسته تخفيف بيشتري بدهد. مدير برنامه‌هاي خوزه با اين موضوع موافقت کرده و منتظر اعلام نظر اين مربي است.

در صورتي که خوزه به قرمزپوشان جواب منفي بدهد، کالدرون آرژانتيني به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب و معرفي خواهد شد.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
استق لال امسال با خرید بائو جواب ستاره های پرسپولیسو داد.در حالیکه بارسلون سخت دنبال بائو بود تا اونو جایگزین مسی کنه

ولی فتل به خاطر صمیمیتی که با پپ داشت اونو به نون ونمکی که با هم خوردن قسم داد بیخیال بشه.البته گتوسو نکونام

وخلعتبری هم اورد تا جوانگرایی هم کرده باشه.خبر رسیده اس تق لال در حال حاضر به دنبال جذب زلاتانه(پدر زلاتان و خودش هردو استقلالین)
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
سوسا: هدفم موفقيت پرسپوليس است

سوسا: هدفم موفقيت پرسپوليس است

سه شنبه 1391/04/13 00:43


[h=1]سوسا: هدفم موفقيت پرسپوليس است[/h]
[h=2]هافبک جديد سرخپوشان گفت: به پرسپوليس آمدم تا مهره مفيد و موثري باشم و اميدوارم بتوانيم پرسپوليس را در مسير قهرماني قرار دهيم.[/h]


روبرتو سوسا بازيکن برزيلي سرخپوشان پس از عقد قراردادش گفت: من پرسپوليس را دوست دارم و آمده ام تا يک بازيکن جنگنده و تاثيرگذار باشم.

وي افزود: اطلاعات لازم از تيم پرسپوليس را از بازيکنان برزيلي که در اين تيم بازي کرده اند بدست آوردم و شناخت خوبي از پرسپوليس و هوادارانش دارم.

سوسا در خصوص شماره پيراهنش تصريح کرد: دوست داشتم شماره 85 را بپوشم اما در اصل، شماره برايم مهم نيست و تنها هدفم موفقيت پرسپوليس است.

روبروتو در ادامه افزود: انگيزه زيادي دارم و قرارداد دو ساله اي را با باشگاه پرسپوليس به ثبت رساندم. پرسپوليس را با علي دايي و علي کريمي مي شناسم. هيچ استرسي ندارم و سعي مي کنم بهترين بازي هايم را براي سرخپوشان انجام دهم.

هافبک پرسپوليس در پايان گفت: پرسپوليس هواداران خاص خودش را دارد و ما بايد براي شادي آنها تلاش زيادي بکنيم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرداي پرسپوليسي*ها كي مي*رسد؟



مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس براي فصل جديد هرچه در گرفتن بازيكن موفق بود و هر روز هوادارانش را خوشحال مي*كرد اما در انتخاب سرمربي تعلل داشته و باعث نگراني هواداران خود شده است.

تنها هفده روز به آغاز دوازدهمين دوره*ي ليگ برتر باقي مانده اما پرسپوليسي*ها هنوز سرمربي خود را انتخاب نكرده*اند و به نظر مي*رسد پروسه*ي انتخاب گزينه*ي مناسب براي نيمكت اين تيم نه تنها طولاني بلكه چيزي فراتر از طولاني شده است.

باشگاه پرسپوليس كه در پايان فصل گذشته به اميد قرارداد يك و نيم ساله*اي كه با مصطفي دنيزلي به امضا رسانده بود به استقبال فصل نقل و انتقالات و جذب بازيكن رفته بود پس از اينكه عملكرد بسيار خوبي در يارگيري داشت و توانست در همه*ي پستها بازيكنان ملي پوش را به خدمت بگيرد. پس از قطع همکاری با سرمربی ترک تبار هنوز نتوانسته به گزينه*ي مورد نظر دست پيدا كند و تا لحظه*ي ارسال اين خبر اگر هم توافقي بين باشگاه پرسپوليس و مربي آينده اين تيم صورت گرفته خبري به طور رسمي از سوي مسئولان اين باشگاه اعلام نشده است.

اين در حالي است كه از نزديك به ده روز پيش مسئولان باشگاه پرسپوليس از جمله رويانيان و علي پروين مدام در مصاحبه*هاي خود از انتخاب سرمربي در «دو، سه روز آينده» خبر مي*دهند؛ اتفاقي كه بيشتر از ده روز از صحبتهاي اين دو نفر مي*گذرد اما هنوز رخ نداده است. صحبت هایی که در روزهای آخر تبدیل به وعده به فردا شد و اخیرا به ساعت کشیده شده است!

روز پنج شنبه*ي هفته ي گذشته بود كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از تمرين اين تيم جلسه*اي با بازيكنان گذاشت و سپس در جمع خبرنگاران از انتخاب مربي تا 24 ساعت بعد خبر داد. دو روز پس از آن كميته*ي فني با حضور چند تن از پيشكسوتان باشگاه تشكيل شد، اما نه تنها سرمربي در اين نشست انتخاب نشد بلكه علي پروين گفت: سرمربي تا «فردا» مشخص مي*شود.

اما اين پايان امروز و فردا كردن*هاي پرسپوليس نبود. روز گذشته هم در حالي كه كميته*ي فني از انتخاب قطعي سرمربي خبر داده بود، تصميم خاصي نگرفت و در حالي كه علي پروين مي*گفت "همچنان با گزينه*هاي مورد نظر در حال مذاكره هستيم" رويانيان اعلام كرد "پرسپوليس با گزينه ي مورد نظرش به توافق رسيده و قرارداد نيز به زودي با اين مربي منعقد خواهد شد".

اما امروز دوشنبه و در شرايطي كه همگان منتظر اعلام نام سرمربي پرسپوليس بودند اما باز هم اين اتفاق رخ نداد تا پرسپوليس بيشتر از هر فصلي چشمان هواداران خود را براي انتخاب سرمربي منتظر نگاه دارد. اين در حالي است كه با توجه به گفته*هاي مسئولان باشگاه اينطور برمي آمد كه خوزه مانوئل گزينه قرمزها باشد که با درخواست مالی این باشگاه همچنان موافقت نکرده است.

بدون شك در شرايطي كه اكثر تيم*هاي ليگ برتر سرمربي خود را شناخته*اند و زير نظر مربيان*شان تمرينهاي خود را هم براي فصل جديد آغاز كرده*اند نداشتن مربي براي پرسپوليس بزرگ چندان خوشايند نيست، به ويژه اينكه هواداران اين تيم پس از آمدن ستاره*هاي زياد به پرسپوليس، منتظر درخشش اين تيم در فصل جاري هستند. بازیکنانی که برای حضور موفق در لیگ بیش از هرچیز به تمرینات مداوم و دستیابی به هماهنگی نیاز دارند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس اف سی :
یک سایت عربی ادعا کرد امشب (دوشنبه) قرارداد ‘مانوئل خوزه’ مربی سابق تیم الاهلی با تیم پرسپولیس امضاء می شود.پایگاه اطلاع رسانی ‘سوپر کووره’ قطر از امضای قرارداد ‘مانوئل خوزه’ مربی سابق تیم الاهلی این کشور با تیم پرسپولیس ایران خبر داد و نوشت: این قرارداد امشب ( دوشنبه شب) منعقد می شود.
پایگاه اطلاع رسانی یاد شده روز دوشنبه نوشت: این مربی پرتغالی روز پنجشنبه هفته جاری تمرینات تیم پرسپولیس ایران را که ۹ بار قهرمان فوتبال این کشور شده است، زیر نظر می گیرد.سوپرکووره اضافه کرد:’خوزه’ جایگزین ‘مصطفی دنیزلی’ ۶۲ ساله می شود که به دلیل مشکلات شخصی از ادامه مربیگری در این تیم انصراف داد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد پروین: حرمت پدرم را نگه نداشتند/ هیچ وقت او را تا این اندازه دلگیر ندیده بودم
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پدرش سپر بلای این تیم شده است، گفت: متاسفانه برخی*ها حرمت پدرم را نگه نداشتند.

محمد پروین ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پدرم این روزها سپر بلای پرسپولیس شده است اما متاسفانه برخی*ها حرمت او را نگه نداشتند.

وی در ادامه افزود: مگر نمی*گویند مرحوم ناصر حجازی و علی پروین اسطوره*های فوتبال ایران هستند اما آیا حرمت آنها در فوتبال ایران حفظ شده است؟! متاسفانه در این چند روز وقتی پدرم روزنامه را می*دید و یکسری حرف*های عجیب و غریب را در آنها می*خواند، بغض گلویش را می*گرفت.

فرزند علی پروین خاطر مدیر راهبری تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: نمی*خواهم از کار رسانه*ها ایراد بگیرم، چرا که آنها می*تواند هرچه می*خواهند منتشر کنند اما خواهش می*کنم اگر می*خواهند در مورد علی پروین و یا هر شخص دیگری چیزی بنویسند، حرمت او را حفظ کنند و به زندگی شخصی*اش کاری نداشته باشند.

"همه می*دانند علی پروین در فوتبال ایران زحمات زیادی را کشیده است"، محمد پروین با بیان این مطلب افزود: شما ببینید آن روزی که قرار بود پدر من سرمربی پرسپولیس شود، رسانه*ها چه*ها که ننوشتند و با او چه برخوردی کردند.

وی در ادامه افزود: نه اینکه چون علی پروین پدرم است، از او دفاع می*کنم اما انتظار دارم رسانه*ها قدری حرمت بزرگ*ترهای ورزش را حفظ کنند. باور کنید تا به امروز پدرم را اینقدر دلگیر و دلخور ندیده بودم. او دلش از این برخوردها به درد آمده است.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص آینده*اش در این تیم گفت: باورنمی*شد مسئولان باشگاه پیکان از میان 24 بازیکنی که فصل گذشته زحمت کشیده و این تیم را به لیگ برتر آوردند، 22 بازیکن را کنار بگذارند. واقعا از ویسی توقعی بیش از این داشتم. ایرادی ندارد و مسئولان و کادر فنی پیکان می*توانند هر تصمیمی خواستند بگیرند.

پروین در خاتمه گفت: من پس از اینکه جدایی*ام از تیم پیکان قطعی شد با دو باشگاه مذاکراتی کرده*ام که اگر شرایط مهیا شد با یکی از آنها قرارداد امضا می*کنم، در غیر اینصورت برای ادامه فوتبالم به خارج از کشور می*روم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بائو:پرسپوليس بعد از سالها مدعي*قهرماني است

هافبک تيم فوتبال استقلال با اظهار رضايت از شرايط اين تيم گفت: امسال تيمي بدون حاشيه و بي دردسر داريم که مدعي اصلي قهرماني است.

ميثم بائو قبل از سفر به ترکيه در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: تمرينات بدنسازي خوبي را پشت سر گذاشتيم و وقت آن رسيد که با مرور برنامه هاي تاکتيکي و قرار گرفتن در شرايط مسابقه به آمادگي ايده آل برسيم. به نظر من برگزاري اردو در ترکيه بهترين تصميم کادر فني بود زيرا در اين اردو مي توانيم به دور از مسايل حاشيه اي تمرين کنيم.

وي با اشاره به اينکه استقلال تيم قدرتمندي را روانه ليگ برتر خواهد کرد، افزود: نمي دانم چرا در مطبوعات جوري نشان مي دهند که استقلال تيم ضعيفي است. تيم ما توانست اکثر مهره هاي فصل گذشته را حفظ کند و در برخي از پست ها هم که به تقويت نياز داشت بازيکن گرفت. نيازي نبود که فتح الله زاده ولخرجي کند و بودجه باشگاه را هدر دهد. به هواداران قول مي دهم با همين تيم مي توانيم قهرمان ليگ برتر شويم.

بائو درباره وضعيت پرسپوليس گفت: خوشحالم که پرسپوليس بعد از سالها توانسته خودش را به عنوان مدعي قهرماني مطرح کند. اين تيم در سالهاي گذشته شرايط خوبي نداشته و الان با بازيکنان ملي پوشي که گرفته مي تواند مدعي باشد. البته تا زمان شروع ليگ هم نمي توان درباره تيمها اظهار نظر کرد.

وي ادامه داد: خوشبختانه امسال استقلال تيمي بي حاشيه و بي دردسر دارد و تيم کاملا يکدست است. امير قلعه نويي کارش را به خوبي بلد است و در سالهاي اخير هم بهترين کارنامه را بين مربيان ايراني داشته است. من اطمينان دارم او مي تواند امسال هم استقلال را قهرمان کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ويانيان:هر كس قيمتش به ما نزديك*تر باشد را به پروين معرفي مي*كنيم/زايد براي ما شرط گذاشت
مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان گفت به سه گزينه سرمربيگري پرسپوليس مهلت داده تا ساعت 24 امشب(دوشنبه) درباره مبلغ پيشنهادي باشگاه تصميم بگيرند و هر كدام كه نظر نزديك*تري به باشگاه داشت به كميته فني معرفي تا در صورت تاييد ظرف 24 ساعت آينده توسط پروین معرفي شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتخاب سرمربي اين تيم اظهار كرد: تا ساعت 24 امشب هر كدام از سه گزينه*اي كه پيش از اين مدنظر باشگاه بود*ه*اند، مهلت دارند قيمت خود را به مبلغ پيشنهادي پرسپوليس نزديك*تر كنند و در نهايت هر كدام كه نظر نزديك*تري به پيشنها ما داشت به كميته فني معرفي خواهد شد تا در صورت تاييد از طريق علي پروين ظرف 24 ساعت آينده به هواداران معرفي شود.

وي همچنين گفت: هواداران به انتخاب ما اعتماد كامل داشته باشند. پيشكسوتان تلاش زيادي كردند و واقعا گل كاشتند و با همبستگي ويژه*اي اين بار به مديريت باشگاه حداكثر كمك را كردند. اگر حمايت پيشكسوتان همچنان ادامه داشته باشد، مطمئن باشيد كه پرسپوليس بهترين باشگاه در آسيا خواهد شد.

مديرعامل پرسپوليس همچنين درباره آخرين شرايط ايمون زايد و خلعتبري گفت: با اين دو بازيكن بر سر مسائل مالي به توافق نرسيده*ايم. ايمون زايد براي ما شرط مالي گذاشته و هنوز به ايران نيامده است. ما دوست داريم بازيكناني كه پرسپوليسي و متعلق به اين باشگاه هستند براي ما شرط نگذارند. من خودم به صورت تلفني با زايد صحبت كردم اما او هنوز به ايران نيامده و اين خوب نيست.

وي ادامه داد: درباره خلعتبري هم بايد بگويم كه هنوز بر روي مبلغ به توافق نرسيده*ايم.

برونو متسو، گابريل كالدرون و مانوئل خوزه سه گزينه سرمربيگري پرسپوليس در فصل جديد هستند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 11:59


[h=1]يک منبع آگاه:مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس شد[/h]
[h=2]به گفته يک منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس،‌ مانوئل خوزه سرمربي پرتغالي وگزينه اول کميته فني باشگاه پرسپوليس سرمربي اين تيم شد.[/h]


به گزارش ايرنا، اين منبع اعلام کرد که خوزه مربي 66 ساله پس از کش و قوس هاي فراوان به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شد.

به نظر مي رسد مانوئل خوزه که باشگاه پرسپوليس از نظر مالي با وي اختلاف داشت به اين باشگاه تخفيف وي‍ژه اي داده است.

مانوئل خوزه پرتغالي متولد 1946 است که شروع مربيگري او در سال 1985 بود. خوزه در سال 1985 کار خود را در اسپورتينگ ليسبون پرتغال آغاز کرد و در سال 1989 اسپورتينگ براگا را برعهده گرفت اما يکسال بعد به تيم سابق خود بازگشت.

وي در سال 1990 به اسپورتينگ رفت و پس از آن بواويشتا را براي ادامه مربيگري خود انتخاب کرد و پس از پنج سال فعاليت در اين به تيم ماريتيمو پيوست.

بنفيکا، يونيائو، الاهلي مصر، بلننس پرتغال، الاهلي مصر، تيم ملي آنگولا، الاتحاد عربستان و الاهلي مصر ديگر تيم هاي او تا سال 2012 بودند.

از افتخارات خوزه مانوئل مي توان به قهرماني، نايب قهرماني و قهرماني جام حذفي با تيم بواويشتا در سال 1991و 1992 اشاره کرد.

همچنين وي سه قهرمان سوپر جام باشگاه هاي آفريقا، نايب قهرماني جام باشگاه هاي آفريقا، چهار بار قهرمان جام باشگاه هاي آفريقا، چهار بار پياپي قهرمان سوپر ليگ مصر، 2 بار قهرمان جام حذفي مصر و 6 بار هم قهرمان ليگ مصر که پنج بار آن پياپي بوده است با تيم الاهلي مصر اشاره کرد.

از افتخارات فردي اين مربي مطرح مي توان به سابقه مربيگري در چهار تيم مطرح پرتغال يعني، بنفيکا، اسپورتينگ ليسبون، براگا و بواويشتا اشاره کرد.

کسب جايزه از رييس جمهور پرتغال، کسب برترين مدال افتخار ورزشي از رييس جمهور مصر، انتخاب به عنوان اولين غير آفريقايي به عنوان برترين مربي سال اين قاره در سال 2006 و همچنين برترين مربي سال پرتغال در سال 2009 از ديگر افتخارات اين مربي مطرح است.

نکته جالبي که در خصوص اين مربي شنيده مي شود، اختلاف بسيار شديدش با کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان است.

وي پنجشنبه در تمرينات حضور پيدا مي کند.


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سرمربی جدید پرسپولیس امشب وارد تهران می شود

كانون هواداران پرسپوليس : سخنگوی كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:مانوئل خوزه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب وارد تهران خواهد شد.

علی پروین خاطرنشان كرد: توافق نهایی با مانوئل خوزه صورت گرفته و او امشب وارد تهران خواهد شد.

وی ادامه داد: قرارداد این مربی یكساله است و مبلغ قرارداد او هم اندازه مصطفی دنیزلی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: این مربی كارنامه بسیار درخشانی دارد و می تواند پرسپولیس را به روز های خوب بازگرداند.

قرار است سرمربی جدید پرسپولیس روز پنجشنبه در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

گفته می شود، حمید درخشان به عنوان دستیار ایرانی این مربی در كنار خوزه فعالیت خواهد كرد.

گفته می شود كه مبلغ قرارداد این سرمربی حدود دو میلیارد و 500میلیون تومان است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعا جا داره به سردار رویانیان خسته نباشید بگم ... سردار ممنونم ازت خیلی زحمت کشیدی فقط 1 خبر خوشحال کننده دیگه مونده اونم تمدید ایمون زایده ان شالله اونم فردا بهمون بدی ...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 13:28

سرمربي جديد بامداد فردا در تهران، پنجشنبه در تمرينات
[h=1]پروين: مانوئل خوزه به ما قول قهرماني داده است[/h]
[h=2]عضو هيئت مديره و رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: مانوئل خوزه به ما قول قهرماني داده است.[/h]


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي پروين رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: واقعا بايد از تلاش هاي شبانه روزي سردار محمد رويانيان تشکر کنيم. کميته فني روي مانوئل خوزه به دليل سوابق و افتخارات کسب شده نظر مثبت داشت و مقرر شده بود در صورتي که باشگاه نتواند نظر موافق اين مربي را جلب کند از گزينه هاي ديگر استفاده شود که خوشبختانه با تلاش هاي سردار رويانيان اين مربي با پرسپوليس به توافق رسيد و بامداد فردا کشورمان مي شود.

وي ادامه داد: هميشه مي گفتم بايد مربيان درجه يک بيايند و ما از آنها چيزي ياد بگيريم نه اينکه به آنها ياد بدهيم. سردار رويانيان در اين خصوص تلاش کردند و اين مربي بامداد فردا وارد تهران مي شود و از پس فردا(پنجشنبه) کارشان را شروع مي کنند.

پروين در خصوص ميزان دريافت دستمزد اين مربي تصريح کرد: مانوئل خوزه در ابتدا رقم پيشنهادي بالايي را مطرح کرده بود که با رايزني هاي سردار رويانيان و تلاش هاي انجام شده سرانجام با رقم پيشنهادي باشگاه پرسپوليس موافقت کرد و در اين خصوص به تفاهم رسيديم و ايشان هم محبت و عنوان کردند مي خواهم براي پول کار نکنم و بنابراين با پرسپوليس کارم را براي قهرماني آغاز مي کنم.

پروين ادامه داد: مانوئل خوزه عملکرد قابل قبولي در عرصه مربيگري داشته و انشاءالله با اين تيم که خيلي خوب بسته شده و براي آن زحمات زيادي کشيده شده، بتواند قهرماني کسب کند.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا جا داره به سردار رویانیان خسته نباشید بگم ... سردار ممنونم ازت خیلی زحمت کشیدی فقط 1 خبر خوشحال کننده دیگه مونده اونم تمدید ایمون زایده ان شالله اونم فردا بهمون بدی ...

واقعاااااا...... جا داره منم از هواداره گلی مث شما تشکر کنم.... :دی
:gol::gol::gol::gol::gol:

just perspolis....................:w38::w38::w38:
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 14:10


[h=1]جدايي ايمون زايد قطعي شد[/h]
[h=2]براي هواداران پرسپوليس ايمون زايد هميشه يک چهره ماندگار است ولي او گويا فصل آينده ديگر در اين تيم بازي نخواهد کرد.[/h]


به گزارش سايت گل بعد از پيوستن محمد قاضي و کريم انصاري‌فرد به پرسپوليس شايعات زيادي در خصوص جدايي ايمون زايد از پرسپوليس شنيده شد و حالا اين شايعات رنگ حقيقت به خود گرفته است. پرسپوليسي‌ها حالا که انصاري‌فرد و قاضي را در اختيار دارند ديگر تمايل چنداني براي حفظ زايد ندارند، اين در حالي است که او پرسپوليس را دوست دارد و مي‌خواست در اين تيم بماند.

زايد براي تمديد قرارداد با پرسپوليس مبلغ قابل توجهي درخواست کرده بود ولي مسوولان اين باشگاه با رقم پيشنهادي زايد مخالفت کرده بودند پرسپوليسي‌ها مبلغ کمي را به زايد پيشنهاد دادند ولي او با پيشنهاد باشگاه پرسپوليس موافقت نکرده است. آخرين اخبار از باشگاه پرسپوليس حاکي از آن است که جدايي اين مهاجم قطعي شده و حتي يکي از مشاوران رويانيان هم اين خبر را تاييد کرده است.

زايد در حالي از پرسپوليس جدا خواهد شد که هواداران اين تيم چند هت‌تريک به يادماندني زايد را فراموش نخواهند کرد. او در بازي دراماتيک مقابل استقلال 3 گل تاريخي به ثمر رساند تا براي هميشه در قلب هواداران پرسپوليس جاي بگيرد.

 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدا کنه ایمون زاید بمونه چون امسال میخوایم بازم استقلال رو 6 تایی کنم باید یه بار دیگه هتریک کنه
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 14:24


[h=1]آشنايي با سرمربي جديد پرسپوليس[/h]
[h=2]سرمربي پرتغالي پرسپوليس در کارنامه مربيگري خود روزهاي خوبي را پشت سر گذاشته است.[/h]


مانوئل خوزه دي خسوس سيلوا در 9 آوريل 1946 در ويا رئال دو سانتوس آنتونيو پرتغال متولد شد اخيرا هدايت الاهلي مصر را در دست داشته است.

برخي تيم‌هايي که تحت هدايت وي بودند، عبارتند از ويتوريا دي گوئيماراس، اسپورتينگ سي پي، اسپورتينگ دي برالگا، بواويستا، بنفيکا (همگي از پرتغال)، الاهلي مصر، بلننس پرتغال و تيم ملي آنگولا.

مانوئل خوزه به عنوان يکي از موفق‌ترين مربيان باشگاهي در رقابت‌هاي CAP به حساب مي‌‌آيد که مهم‌ترين تورنمنت باشگاهي آفريقا است. رکورد 4 بار قهرماني در ليگ قهرمانان آفريقا و رساندن تيمش به 5 فينال پياپي در اين مسابقات از سال 2005 تا 2008 که در 3 فينال آن قهرمان شد، از جمله افتخارات خوزه است.

وي همچنين قهرماني سوپر جام CAF را در سال‌هاي 2002، 2006 و 2007 در کارنامه دارد و اولين سرمربي بود که يک تيم آفريقايي را در جام باشگاه‌هاي جهان در سال 2006 به مدال رساند.

دوران حرفه‌اي:

مانوئل خوزه اولين بار در سال 1978 در تيم اسپينيو سرمربيگري کرد و در فصل 80-1979 نيز قهرمان پريمريا ليگا (پرتغال) شد. اولين درخشش سرمربيگري وي در ويتوريا دي گوئيمارس بود که از سال 1982 تا 1983 هدايت اين تيم را در دست داشت و اين تيم را در اولين حضور خود در جام يوفا به مقام چهارم رساند.

وي فصل بعد بعد به پورتيموننس پيوست و در دومين فصل حضورش،‌ اين تيم را به مقام پنجم رساند تا بالاترين رده مسابقات باشگاهي‌ براي پورتيموننس و راهيابي به جام يوفا به دست آيد.

خوزه که در سال 1985 به اسپورتينگ سي پي پيوست، در فصل دوم پس از 6 بازي بدون پيروزي اخراج شد. اعتبار وي به کشف لوئيز فيگو، ستاره پرتغال در زمان فعاليت در اسپورتينگ سي پي برمي‌گردد؛‌ حقيقتي که وي انکار مي‌کند.

وي سپس به اسپورتينگ دي براگا پيوست که نتوانست به موفقيتي دست يابد و در سال 1990 مجددا به اسپورتينگ سي پي ملحق شد که به دليل شکست 2 بر يک و حذف در ورزشگاه خانگي در بازي‌هاي "تاکا دو پرتغال" در همان سال اخراج شد.

پس از اينکه خوزه نتوانست در فصل 92-1991 در اسپينيو افتخاري کسب کند، به بواويستا پيوست و در اولين فصل حضورش توانست تاکا دو پرتغال و دو دومين فصل سوپرتاکا را فتح کند و مجددا در همان سال براي بار دوم تاکا دو پرتغال را کسب کرد.

خوزه پس از 5 فصل حضور در بواويستا در سال 1996 با ماريتيمو قرارداد بست و در فصل 97-1996 در بنفيکا جانشين پائولو اوتوري شد و به مقام سوم رسيد. با وجود نتايج بدي که در بنفيکا کسب کرد در اين تيم ماندگار شد و پس از شکست 3 بر يک مقابل ريو آوه از اين تيم اخراج شد.

وي در سال 1999 به تيم يونيائو دو ليريا ملحق شد و در آوريل، اين باشگاه را ترک کرد تا خوزه مورينيو جانشين وي شود. در سال دوم وقتي که تنها 7 بازي به پايان ليگ مانده بود و تيم در راه رسيدن به بهترين مقام تاريخش بود، با الاهلي، غول‌هاي مصر قرارداد بست که مهم‌ترين هدفش قهرماني در ليگ برتر اين کشور بود.

خوزه اولين نتيجه خوبش در الاهلي را با پيروزي يک بر صفر مقابل رئال مادريد در ديداري دوستانه کسب کرد و پس از ناتواني در قهرماني ليگ از اين تيم اخراج شد؛ اما توانست براي اولين بار، ليگ قهرمانان آفريقا و سوپرجام قاره سياه را فتح کند.

اين مربي در سال 2002 به پرتغال بازگشت تا هدايت بلننسس را در دست بگيرد اما سال بعد باز هم به آفريقا برگشت و سرمربي الاهلي شد.

وي علاوه بر 4 بار قهرماني در ليگ قهرمانان آفريقا و رساندن تيمش به 5 فينال پياپي در اين مسابقات از سال 2005 تا 2008 که در 3 فينال آن قهرمان شد.

خوزه همچنين قهرماني سوپر جام CAF را در سال‌هاي 2002، 2006 و 2007 در کارنامه دارد و اولين سرمربي بود که يک تيم آفريقايي را در جام باشگاه‌هاي جهان در سال 2006 به مدال رساند.

خوزه از سال 2004 تا 2009 توانست الاهلي را 5 بار قهرمان مصر کند و جام مصر را در فصل 06-2005 و 07-2006 براي اين تيم به دست آورد.

خوزه مانوئل در 13 مي 2009 هدايت تيم ملي آنگولا را پذيرفت و در جام ملت‌هاي آفريقا که آنگولا ميزبان بود، قراردادي يک ساله امضا کرد. وي پس از شکست آنگولا مقابل غنا در مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي آفريقا 2010، با عذرخواهي از تمام مردم اين کشور استعفا داد.

باشگاه الاتحاد 31 مي 2010 اين مربي پرتغالي را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد. خوزه در دسامبر 2010 پس از 8 تساوي پياپي استعفا داد.

وي در اول ژانويه 2011 با امضاي قراردادي يک سال و نيمه به الاهلي بازگشت. وي با الاهلي باز هم قهرمان ليگ مصر شد. وي در اول فوريه 2012 پس از حادثه ورزشگاه پورت سيد از اين تيم خداحافظي و اعلام کرد که رابطه خوب او با مردم مصر مانع کشته شدنش شده است.

پس از حوادث مصر، خوزه 47 هزار يورو به باشگاه الاهلي پرداخت کرد تا به خانوادگان قربانيان کمک کند.

وي چند روز بعد در شانزدهم فوريه به مصر بازگشت و پس از پايان قراردادش به پرتغال بازگشت و به دليل ناآرامي‌هاي سياسي حاضر نشد قراردادش را با اين تيم تمديد کند.

از خوزه به عنوان مرد موفق در دربي‌ها ياد مي‌کنند و او را مرد دربي مي‌خوانند. حال اين مربي به پرسپوليس آمده تا هدايت اين تيم را برعهده بگيرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 19:22


[h=1]ديدار تدارکاتي فولاد خوزستان و پرسپوليس[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت : براي محک توان بازيکنان اين تيم با تيم فوتبال پرسپوليس تهران دراين شهر يک بازي تدارکاتي انجام خواهيم داد.[/h]



تيم فوتبال فولاد خوزستان قرار است از روز چهارشنبه (فردا) سومين اردوي تدارکاتي خودرا پيش ازشروع دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي ايران درهتل المپيک تهران آغاز کند.



حسين ابن قاسم اظهارداشت : اين بازي روز
22تيرماه جاري صورت خواهد گرفت .



وي اضافه کرد : همچنين درمدت اين اردو که يک هفته بطول مي انجامد، مسابقه تدارکاتي ديگر با تيمهاي نفت تهران وملوان بندرانزلي انجام خواهيم داد.



ابن قاسم گفت:باتوجه به اينکه نياز به بازيکناني درنوک حمله ودفاع داريم احتمال دارد چند بازيکن خارجي را دراين اردو مورد محک قراردهيم .



تيم فوتبال فولاد خوزستان براي آماده سازي بازيکنان خود تابحال دو اردوي تدارکاتي در کردان کرج و بروجرد برگزار کرده است .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 20:10

در ديداري تدارکاتي؛
[h=1]تيم فوتبال پرسپوليس مقابل صبايشکست خورد[/h]
[h=2]تيم فوتبال پرسپوليس که امروز مانوئل خوزه را به عنوان سرمربي خود شناخت، در يک ديدار تدارکاتي برابر صباي قم شکست خورد.[/h]



تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و صباي قم امروز و در يک ديدار دوستانه در ورزشگاه درفشي فر به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در پايان با نتيجه 2 بر صفر به پايان رسيد. در اين مسابقه که ساعت 18 آغاز شد، فريد کريمي در دقيقه 40 اولين گل تيم صبا را به ثمر رساند و ميلاد سليمان فلاح هم در دقيقه 50 دومين گل صبا را وارد دروازه پرسپوليس کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس بازي را با ترکيب شهاب گردان، محسن بنگر، رضا نورمحمدي، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي، سامان آقازماني، اسماعيل زاده، محمد نوري، مهدي مهدوي کيا و کريم انصاريفرد شروع کرد. در نيمه دوم سرخپوشان با هشت تغيير کارشان را ادامه دادند. محمد قاضي، علي کريمي، مهرداد پولادي، سوسا، غلامرضا رضايي، جلال حسيني، حميد علي عسگري و جواد کاظميان در اين نيمه براي پرسپوليس به ميدان رفتند.

* صبا در دقايق 26 و 39 هم دو گل به پرسپوليس زد که داور، اين دو گل را آفسايد اعلام کرد.

* علي پروين براي تماشاي بازي در جايگاه تماشاگران حضور داشت. حدود 200 تماشاگر هم از نزديک شاهد مسابقه بودند، اما کثيف بودن صندلي‌ها باعث شده بود تا اين تماشاگران ايستاده بازي را تماشا کنند.

* مجموعه ورزشي درفشي فر براي برگزاري جشن‌ نيمه شعبان آماده است. در زمين چمن مصنوعي اين مجموعه صندلي‌هايي چيده شده است. ضمن اينکه دوربين‌هاي بزرگ فيلمبرداري هم در کنار چمن مصنوعي تعبيه شده است تا از جشن‌ها فيلم گرفته شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 21:59

تبعات شکست مقابل صبا در ديداري دوستانه
[h=1]اعتراض هواداران به بازيکنان پرسپوليس[/h]
[h=2]هواداران تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست اين تيم برابر صبا مقابل در ورزشگاه تجمع و اعتراض کردند.[/h]


تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز در ديداري تدارکاتي مقابل صباي قم با نتيجه 2 بر صفر شکست خورد.

پس از اين بازي حدود 300 هواداري که در ورزشگاه درفشي فر حضور داشتند اعتراض‌ خود را به بازيکنان پرسپوليس در هنگامي که قصد ترک ورزشگاه درفشي فر را داشتند اعلام کردند.

همچنين هواداران با محاصره خودروي علي کريمي از وي سؤال مي‌کردند که چرا قرار دادش را به ثبت نمي‌رساند. کريمي در پاسخ به اين افراد گفت: "عجله نکنيد همانطور که با پرسپوليس قرار امضا کردم آن را در هيئت فوتبال ثبت مي‌کنم. خوشحالم که تکليف پرسپوليس مشخص شد و سرمربي جديد هم آمد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
گردان: توقع از من بالاست

گردان: توقع از من بالاست

زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 21:57

پس از شکست مقابل صبا
گردان: توقع از من بالاست


دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از همه مي‌خواهم که از من نپرسند چرا در بازي مقابل صبا توپ‌ها را دو ضربه جمع کردم.

شهاب گردان پس از شکست مقابل صبا و عملکرد ضعيفش گفت: اتفاق خاصي نيفتاده است! تيم فوتبال پرسپوليس در دوران بدنسازي است و به همين دليل اصلا سر حال نبوديم. اختلاف ما با صبا دو گل نيست.

وي افزود: اين بازي را فراموش کنيد و انشاالله در بازي‌هاي آينده جاي جبران داريم. باخت در بازي‌هاي تدارکاتي خطرناک نيست.

گردان در پاسخ به سؤالي که چرا در بازي امروز توپ‌ها را دو ضرب جمع مي‌کرديد نيز گفت: لطفا اين سؤال را از من نپرسيد. اتفاق خاصي رخ نداده است.

وي افزود: ما در شرايط بدنسازي هستيم و بايد بازي به بازي بهتر باشيم. از اين شکست‌ها ترسي نداريم و مهم بازي‌هاي اصلي است. توقع از من بالا است و هواداران هم قهرماني مي‌خواهند، اما من فشار زيادي حس نکرده و سعي مي‌کنم انتظارات را بدون اينکه به فصل قبل توجه داشته باشم برآورده کنم.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 22:01

يک ميليون و 200 هزار دلار کف قرارداد خوزه است
[h=1]رويانيان: آماده مبارزه با مسائل بيرون زمين هستم[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در زمين تيم قدرتمندي خواهيم بود اما از هم‌اکنون خودم را آماده مي‌کنم تا با مسائل بيرون زمين مبارزه کنم.[/h]


محمد رويانيان پيش از آغاز مراسم ويژه باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره حضور مانوئل خوزه به عنوان سرمربي پرسپوليس گفت: وقتي که حدود 10 روز پيش مصطفي دنيزلي اعلام کرد نمي‌تواند به پرسپوليس بيايد مذاکرات‌مان را با کالدورن، متسو و خوزه انجام داديم البته قبل از آن به احترام آقاي دنيزلي مذاکره‌اي انجام نداديم.

وي ادامه داد: زماني که با «نه» دنيزلي مواجه شديم به صورت حضوري با سه گزينه مدنظرمان صحبت کرديم. سه گزينه را به نظرسنجي گذاشتم که مانوئل خوزه رأي بيشتري آورد. در کميته فني و با حضور پيشکسوتان نيز اين موضوع را مطرح کرديم من آمادگي داشتم هرچه آنها بگويند انجام دهم که آنها نيز تصميم گرفتند گزينه خارجي و در رأس آن مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس شود.

رويانيان خاطرنشان کرد: به حرف پيشکسوتان گوش دادم و صحبت‌هاي جدي‌تري با خوزه صورت گرفت تأخيري نيز که صورت گرفت به اين دليل بود که به قيمت مدنظر باشگاه رضايت دهد.



مديرعامل باشگاه در پاسخ به اين سؤال که قيمت مدنظر اين باشگاه چقدر بوده اظهار داشت: هيچ‌کس اين قيمت را نمي‌گويد.



رويانيان در مواجهه با اين سؤال که گفته شده مبلغ قرارداد خوزه و دو دستيارش در مجموع يک ميليارد و 200 ميليون تومان بوده، تأکيد کرد: من دروغ نمي‌گويم و مبلغ بيشتر از اين بوده است مبلغ صحيح آن يک ميليون و 200 هزار دلار است اين مبلغ به غير از پاداش‌ها مواردي نظير منزل مسکوني، خودرو است مربيان ايراني هم همين امکانات را مي‌خواهند.



وي افزود: بدي ما اين است که اگر عدد بگويم مي‌گويند اينگونه نيست و اگر نگويم مي‌گويند چرا نگفته‌ است. زماني که ديدم اعلام شده مبلغ خوزه و دستيارانش يک ميليارد و 200 ميليون تومان اعلام شده به مسئولان روابط عمومي باشگاه گفتم اشتباه بزرگي انجام شده و مبلغ يک ميليون و 200 هزار دلار بوده است.

وي تأکيد کرد: يک ميليون و 200 هزار دلار کف قرارداد مانوئل خوزه است و امکانات ديگري نظير خودرو، منزل بايد براي او فراهم شود.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال که آيا قرارداد با خوزه قطعي است، گفت: اين مربي ساعت 1.5 بامداد چهارشنبه به تهران مي‌آيد و مذاکرات نهايي و پاياني انجام مي‌شود تا ساعت 24 شب گذشته منتظر بوديم تا او قيمتش را کاهش دهد. من يک ايميل فرستادم و او هم امضاء‌هاي لازم را انجام داد و براي ما ارسال کرد. در اين ايميل تمام موارد اساسي مربوط به قرارداد تأييد شده است فردا بايد يک قرارداد شکلي تنظيم کنيم و تحويل مراجع مربوطه بدهيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که مانوئل خوزه منشوري نيست تصريح کرد:‌ من نمي‌دانم چه کسي منشوري است و چه کسي نيست فقط مي‌دانم که يک نفر هست که همه منشوري مي‌‌داند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا جواد نکونام با سقف قرارداد به استقلال مي‌پيوندد، گفت: عاقلان دانند.

رويانيان درباره آخرين وضعيت مذاکره با خلعتبري گفت: قبل از پايان مسابقات خلعتبري در الوصل با او صحبت کرديم اما خلعتبري از آن قيمت عدول کرد من هم از او ناراحت هستم چند ما وقتي حرفي مي‌زنيم بايد پاي آن بيستيم. خلعتبري قيمت بالاتري مي‌خواهد البته حقش است چرا که بازيکن بسيار خوبي است.



مديرعامل باشگاه پرسپوليس اضافه کرد: اگر خلعتبري به پرسپوليس بيايد او را در آغوش خواهم گرفت اما ما صحبت‌هايمان درباره قيمت انجام داد‌ه‌ايم هنوز پرونده حضور خلعتبري در پرسپوليس بسته نشده است و دنبال او هستيم.



رويانيان درباره آخرين وضعيت ايمان زايد خاطرنشان کرد: طرفداران خيلي دنبال او هستند اما بايد صادقانه بگويم پيش از رفتن زايد به خارج از کشور از او قول کتبي گرفتم که برگردد اما او از ما درخواست پول کرده است. زايد گفته پول را به حساب من در ايرلند بريزيد تا من به ايران بيايم من هم گفتم به او بگوييد اول به ايران بيايد بعد پولش را بگيرد هر وقت قراردادش را امضا کرد پولش را مي‌گيرد.



رويانيان افزود: اختلاف ما و زايد سر همين قضيه است زايد جوان است و بايد بيشتر فکر کند و بداند که پرسپوليس خانه‌اش است. من چند کلمه‌اي با اين بازيکن صحبت کرده‌ام و به او خسته‌ نباشيد و شب‌ بخير گفته‌ام. وقتي به زبان انگليسي به او شب بخير گفتم او فکر کرد مي‌خواهم خداحافظي کنم و گوشي را قطع کرد به او به انگليسي گفتم شب بخير که به تعبير او يعني خداحافظ در حالي که منظور من اين نبود آنچه ما در دبيرستان و دانشگاه خوانديم گود نايت يعني شب بخير اما زايد خداحافظي برداشت کرد.

وي در پاسخ به اين سؤال آيا عشق خلعتبري 1.5 ميليارد توماني است اظهار داشت: من به اين چيزها کاري ندارم خلعتبري بازيکن بزرگي است ولي اميدوارم قيمتي که من گفتم و پايين‌تر است را به عشق پرسپوليس بپذيرد.

به گزارش فارس رويانيان در ادامه در پاسخ به اين سؤال که تکليف برگزاري بازي‌هاي ليگ در ماه مبارک رمضان به کجا کشيده شد، عنوان کرد: با دو موضوع مخالف هستيم که آقايان انجام مي‌دهند در قرعه‌کشي ليگ برتر 6، 7 بازي بايد در بيرون از خانه برگزار کنيم اما بعضي‌ باشگاههاي رقيب ما در همان نيم‌فصل اول 6، 7 بازي ميزبان هستند من نمي‌دانم قرعه‌کشي‌ها چگونه از آسمان درمي‌آيد واقعاً نمي‌دانم و در آن مانده‌ام. خدا مي‌داند بعد از اين مي‌خواهند چکار کنند. در بخش‌هاي مختلف اين فصل باز هم اتفاقاتي رخ مي‌دهد که من مي‌گويم من در آن مانده‌ام.

رويانيان ادامه داد: مورد دوم که ما مخالف هستيم برگزاري مسابقات در ماه مبارک رمضان است. آقايان گفته‌اند کي‌روش گفته جام حذفي برگزار نشود. ما مخالف اين موضوع هستيم. تيم‌هاي دسته‌ اولي فرصت پيدا مي‌کنند تا در جام حذفي خودشان را نشان دهند و اين موضوع باعث رشد فوتبال مي‌شود و مردم در شهرهاي دور مي‌توانند دلخوش باشند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تأکيد کرد: آقايان مي‌گويند جام حذفي را حذف مي‌کنيم چون کي‌روش مخالف است اما کي‌روش گفت من اين موضوع را نگفته‌ام. من مي‌گويم شما که براي ناراحتي کي‌روش جام حذفي را حذف مي‌کنيد و اين فرصت خوب را از جوانان و تيم‌هاي خوب مي‌گيريد چرا براي اخم و ناراحتي خدا مسابقات را در ماه مبارک رمضان تعطيل نمي‌کنيد يک ليگ جوان به جاي خودسازي و پالايش درونشان بايد به فوتبال توجه کنند. بايد به عبادت و ماه رمضان توجه کرد.

رويانيان درباره اينکه پيش‌بيني‌اش از پرسپوليس فصل آينده چيست، خاطرنشان کرد: اگر اجازه دهند در زمين بازي برگزار شود تيم بسيار قدرتمندي هستيم اما از هم‌اکنون آماده مي‌شوم تا مسائل بيرون زمين را کاملاً تحت نظر داشته باشم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 22:03

پس از شکست مقابل صبا
[h=1]حسيني: يادتان رفته در فصل بدنسازي هستيم[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در توجيه شکست دو بر صفر تيمش مقابل صبا گفت: مثل اينکه يادتان رفته در حال حاضر در دوران بدنسازي هستيم.[/h]


جلال حسيني پس از شکست مقابل صبا گفت: طبيعي بود در شرايطي که در دوران بدنسازي و تمرينات طاقت فرساي بدني هستيم کمي در اين بازي دچار مشکل شويم. صد در صد در بازي‌هاي آينده با هماهنگي‌هاي بيشتر بهتر و روان‌تر عمل خواهيم کرد. اين طبيعي بود که امروز بازيکنان در زمين‌ ساق‌هايشان خسته باشد. يادتان نرود در دوران بدنسازي هستيم.

وي افزود: خبرنگاران خودشان هر روز در تمرينات هستند و امروز به نظر من اولين روزي بود که با توپ، بسيار جدي کار مي‌کرديم پس طبيعي بود که کمي عملکردمان سنگين باشد.

حسيني در خصوص حضور خوزه در پرسپوليس نيز گفت: ما کار خودمان را در تمرينات گذشته به خوبي دنبال کرديم و خوشبختانه امروز هم سرمربي مشخص شد. خوزه کارنامه خوبي دارد و قطعا سعي خواهيم کرد يک قهرماني با تلاش بازيکنان ديگر به قهرماني‌هاي ديگر خوزه اضافه کنيم. خوشبختانه تيمي داريم که مهره‌هاي کليدي و خوبي دارد و نگراني خاصي بابت هماهنگي‌هاي بيشتر نداريم.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 21:59 تبعات شکست مقابل صبا در ديداري دوستانه [h=1]اعتراض هواداران به بازيکنان پرسپوليس[/h] [h=2]هواداران تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست اين تيم برابر صبا مقابل در ورزشگاه تجمع و اعتراض کردند.[/h]

تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز در ديداري تدارکاتي مقابل صباي قم با نتيجه 2 بر صفر شکست خورد. پس از اين بازي حدود 300 هواداري که در ورزشگاه درفشي فر حضور داشتند اعتراض‌ خود را به بازيکنان پرسپوليس در هنگامي که قصد ترک ورزشگاه درفشي فر را داشتند اعلام کردند. همچنين هواداران با محاصره خودروي علي کريمي از وي سؤال مي‌کردند که چرا قرار دادش را به ثبت نمي‌رساند. کريمي در پاسخ به اين افراد گفت: "عجله نکنيد همانطور که با پرسپوليس قرار امضا کردم آن را در هيئت فوتبال ثبت مي‌کنم. خوشحالم که تکليف پرسپوليس مشخص شد و سرمربي جديد هم آمد."
اتفاقا خوب شد که باخت ....از بعضی هوادارا تعجب میکنم .... با این یارگیری توقع دارن پرسپولیس از همون هفته اول همه تیما رو 6تایی کنه .... این باخت هم مهم نیست چون تیم تو دوران بدنسازیه سپاهان هم از 3 تا بازی تدارکاتی 2 تاشو باخت و یکی هم مساوی شد ...اما این باخت خیلی به نفعمون شد هم توقع هوادارا میاد پایین هم بازیکنا مغرور نمیشن ...
 

Similar threads

بالا