کلوپ طرفداران پرسپولیس

moseu

عضو جدید
نباید کار را به اما و اگر می‌کشاندیم
زاید: هفته آینده تکلیف ماندنم در پرسپولیس مشخص می‌شود
خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته آینده تکلیف ماندنم در پرسپولیس مشخص می‌شود.


ایمون زاید در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به دبی،در مورد بازی سه‌شنبه با الشباب امارات گفت: من در بازی قبلی استراحت کردم اما می‌دانم بازی سختی با الشباب داریم. می‌خواهیم نتیجه خوبی رقم بزنیم. الشباب تیم چهارم جدول است. با این حال انگیزه زیادی مقابل ما دارد. ما هم باید تلاش کنیم تا پیروز شویم.
وی در مورد اینکه دوست دارد پرسپولیس تیم اول گروه شود یا دوم،‌ گفت: قطعا دوست داریم تیم اول گروه باشیم و در مرحله بعدی در حضور تماشاگرانمان به میدان برویم. می‌توانستیم در بازی قبلی بازنده نشویم و کار به اما و اگر نرسد.
زائد در مورد اینکه فصل آینده در پرسپولیس می‌ماند یا نه،‌گفت: هفته آینده در مورد تمدید قراردادم با باشگاه صحبت می‌کنم و تکلیفم در این مورد روشن می‌شود.
وی در مورد اینکه گل گلزنی در بازی با الشباب می‌دهد یا نه؛‌ گفت: در خیلی از بازی‌ها شانس گلزنی داشتم و حتی توانستم هت تریک کنم من برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و دوست دارم ابتدا تیم پیروز شود.
 

moseu

عضو جدید
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از امارات
مخالفت AFC با پیشنهاد پرسپولیس برای برگزاری همزمان دیدارها
خبرگزاری فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست پرسپولیس برای همزمانی دو دیدار پایانی گروه چهارم مخالفت کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از دبی، مسئولان باشگاه پرسپولیس از AFC درخواست کرده بودند با توجه به حساسیت روز پایانی و اینکه نتیجه بازی‌ها در تعیین سرگروه تاثیرگذار است دو دیدار گروه چهارم مسابقات به طور همزمان برگزار شود اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال ایمیلی با این پیشنهاد مخالفت کردند. دیدارهای هفته پایانی این گروه سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود. الهلال عربستان و الغرافه قطر دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند.
* ناظر قطری دیدار پرسپولیس و الشباب در باشگاه ایرانیان حاضر شد و با تعجب از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرسید چرا به جای هتل‌های مجهز حاضر شده‌اند در باشگاه ایرانیان اقامت کنند.
* امشب جشن تولد آسمیر آودوکیچ دروازه‌بان بوسنیایی پرسپولیس است که قرار است برای وی مراسم کوچکی برگزار شود.
* برخی از دانشجویان مقیم امارات به اردوی پرسپولیس آمدند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.
* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه 700 پرچم کوچک و دو پرچم بزرگ ایران را در ورزشگاه به اهتزاز درخواهد آورد.
* دنیزلی از بازیکنان پرسپولیس خواست فقط به برد مقابل الشباب فکر کنند و توجهی‌ به نتیجه دیگر بازی گروه نداشته باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی پس از پایان بازی روز گذشته مقابل فولاد، پیراهن خود را به پدر مرحوم قاسم موردی اهدا کرد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی کریمی که با به ثمر رساندن یک گل منحصر به فرد و یک پاس گل تماشایی نقش اصلی را در پیروزی سرخپوشان مقابل فولاد داشت، در پایان مسابقه بار دیگر مردانگی خود را خارج از مستطیل سبز اثبات کرد.

علی کریمی پس از پایان مسابقه پیراهن خود را به رسم یادبود به پدر مرحوم قاسم موردی هوادار درگذشته پرسپولیس اهدا کرد.
مرحوم قاسم موردی هوادار اهوازی پرسپولیس پس از گل سوم ایمون زاید در دربی پایتخت که به پیروزی سرخپوشان مقابل رقیب سنتی منجر شد، به دلیل سکته قلبی و مغزی درگذشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از بازی با فولاد خوزستان در رختکن تیم همه به من تبریک گفتند.
حسین کنعانی در خصوص نخستین تجربه حضور در لیگ برتر گفت: پست اصلی من دفاع میانی است اما با تصمیم کادرفنی در پست دفاع راست بازی کردم. در نیمه اول خیلی خوب نبودم و گرمای هوا هم روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

در بین دو نیمه بچه ها همدل شدند و با ورود علی کریمی و وحید هاشمیان شرایط به سود ما تغییر کرد و توانستیم با استفاده از تجربه آن ها یک پیروزی دلچسب را کسب کنیم. در مجموع از عملکرد خودم راضی بودم و امیدوارم مصطفی دنیزلی در آینده به من بیشتر اعتماد کند.کنعانی در خصوص مصدومیت در دقایق پایانی مسابقه، گفت: من 2 روز پیش در اردوی تیم ملی جوانان بودم و 90 دقیقه بازی کردم به همین خاطر در بازی با فولاد فشار زیادی به من وارد شد و چون دوست نداشتم در آن شرایط اشتباهی در ترکیب پرسپولیس مرتکب شوم در دقیقه 76 از کادرفنی خواستم تعویضم کنند.مدافع پرسپولیس در خصوص واکنش کادرفنی و سایر بازیکنان پرسپولیس گفت: در رختکن همه به من تبریک گفتند و معتقد بودند قدم من برای پرسپولیس خوب بود. خوشحالم که در اولین بازی من پرسپولیس به پیروزی رسید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
می ، سالروز تولد آسمیر آودوکیچ









مرجع خبری پرسپولیس : امروز بیست و چهارم اردیبهشت مطابق با 13 می سالروز تولد آسمیر آودوکیچ سنگربان آسیایی ارتش سرخ است.

* آسمیر آودوکیچ (Asmir Avdukić) متولد ۱۳ می ۱۹۸۱ اهل کشور بوسنی می باشد.

* وی سابقه بازی در باشگاه های این کشور را بین سال های 2004 تا 2012 دارا می باشد و 24 بازی برای تیم های پایه و 2 مسابقه برای تیم ملی بزرگسالان بوسنی و هرزگوین انجام داده است.

* این بازیکن در زمستان سال 1390 به صورت قرضی برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و در 5 مسابقه برای این تیم به طور کامل به میدان رفت و 4 بار دروازه اش باز شد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخبار چند خطی: ایمون زاید بعد از بازگشت از امارات تمدید می کند




مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مهاجم لیبیایی با این بازیکن به توافق رسیدند و پس از بازگشت کاروان تیم از سفر به امارات، این توافق مکتوب خواهد شد.

كاروان پرسپوليس امروز ساعت 11:40 دقيقه راهي امارات مي*شود. قرار است پرسپوليسي*ها ساعت 9 صبح در هتل المپيك صبحانه بخورند و سپس راهي فرودگاه شوند.
جمشيد زارع و مدير بين*الملل باشگاه بامداد ديروز به امارات رفتند تا كارهاي مقدماتي اسكان تيم در دبي را انجام دهند.

***** تعداد 11 خبرنگار و عكاس براي پوشش حضور پرسپوليس در امارات همراه اين تيم به دبي مي*روند. قرار بود اصحاب رسانه فردا راهي دبي شوند اما احتمالا امروز عازم دبي خواهند شد. البته هتل اصحاب رسانه با پرسپوليس مشترك نيست.

***** بعد از بازگشت رويانيان از چين قرار شده تيم اميد پرسپوليس در تورنمنتي كه اوايل خردادماه انجام مي*شود به چين برود. قرار است چند بازيكن تيم ب هم همراه اميدها به چين بروند.

***** قرار است بعد از بازگشت از امارات توافق براي حفظ ايمون زايد مكتوب شود.

***** ديروز فيلم بازي با فولاد در اختيار بازيكنان قرار گرفت. فيلم ديدار الغرافه – الشباب هم به كادر فني داده شد.

***** قرار است مصطفي دنيزلي برنامه*هاي مكتوبش را تا اوايل ماه آينده به رويانيان بدهد.

***** ديروز پاسپورت 6 نفر از پرسپوليسي*ها كه آن را به باشگاه تحويل نداده بودند در حاشيه تمرين گرفته شد.

***** پدر سعيد قدمي بازيكن جوان پرسپوليس ديروز در محل تمرين بود و با عاشوري و دنيزلي صحبت كرد، قرار است بعد از بازگشت پرسپوليس از دبي پدر قدمي باز هم با دنيزلي صحبت كند.

***** ايوان هاشك سرمربي الهلال عربستان بعد از تساوي 2-2 با الاهلي در جام پادشاهي و حذف اين تيم از اين رقابت*ها از كار بركنار شد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه هماهنگی دنیزلی و زارع/ عکس یادگاری در هواپیما با
علی کریمی




مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی، سرپرست و قائم مقام باشگاه پرسپولیس جلسه هماهنگی در هواپیما برگزار کردند.

هواپیمای پرسپولیس ساعت 11:40 و با یک 15 دقیقه تاخیر از زمین بلند شد. اکثر صندلی*های خالی بود و بازیکنان پرسپولیس می*توانستند به جای یک صندلی در دو یا سه صندلی قرار بگیرند.

* مصطفی دنیزلی، جمشید زارع قائم مقام باشگاه و محمد زادمهر سرپرست تیم پرسپولیس در هواپیما جلسه* هماهنگی داشتند و در مورد مسایل مختلف با یکدیگر صحبت کردند.

*شماری از طرفداران علی کریمی در هواپیما هم دست از سر او برنمی*داشتند و با او عکس یادگاری می*گرفتند و سوالاتی در مورد وضعیت پرسپولیس از او می*پرسیدند.


*شیث رضایی در هواپیما حرکت*های نرمشی و کششی انجام داد.

* ایمون زاید و آودوکیچ دو خارجی پرسپولیس همه جا باهم بودند.

*هواپیمای پرسپولیس ساعت 13:30 به وقت دبی در فرودگاه به زمین نشست.

پرسپولیس سه شنبه در آخرین دیدار لیگ قهرمانان به مصاف الشباب امارات می*رود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به شخصه ناراحتم وقتي مي*بينم هواداران در اين گرما و سرما از جاهاي مختلف مي*آيند و ما را تشويق مي*كنند ولي آن طور كه بايد نتوانستيم نتيجه بگيريم.
محمدرضا زادمهر اظهار كرد: اين*كه تماشاگران با اين حال مي*گويند پرسپوليس اول شود يا آخر، دوستش داريم نشان از عشق و تعصب آن*ها به اين تيم است.
وي بيان*كرد: *درست است كه در زمين فوتبال نتيجه را واگذار كرديم و توقع از تيم ما خيلي بالاتر از وضع موجود بود ولي فكر مي*كنم درخصوص مسايل اخلاقي و اصولي پيروز هستيم و هيچ موقع نباختيم.سرپرست تيم پرسپوليس با بيان اين مطلب كه مطمئنا براي سال آينده تدابير بهتري لحاظ خواهيم كرد، افزود: براي ديدار*هاي آينده و همچنين فصل بعد تدابيري انديشيده شده كه بتوانيم بهتر ظاهر شويم زيرا اين هوادار ارزش آن را دارند و هر چقدر براي آنها تلاش و كوشش شود، كم است. البته براي ليگ قهرمانان آسيا مجبوريم با همين تيم ادامه دهيم.وي در مورد هوادار اهوازي پرسپوليس كه به دليل هيجان در بازي با استقلال جان خود را از دست داد، گفت: قرار بود چند تن از بازيكنان تيم در منزل اين هوادار حضور پيدا كرده و از او يادي كنند اما مربي تيم به بازيكنان اجازه نداد كه از اردو خارج شوند. باتوجه به اين*كه زمان بازي نيز تغيير پيدا كرد، مربي تيم ترجيح داد بازيكنان استراحت بيشتري كنند اما در استاديوم خدمت خانواده وي رسيديم و اداي احترام كرديم.
زادمهر در ادامه از تغيير به وجود آمده در زمان بازي گله*مند شد و افزود:* پنج*شنبه شب به ما اعلام كردند كه زمان بازي تغيير پيدا خواهد كرد و حتي خودمان از اين*كه قبلا اعلام كرده بودند بازي راس ساعت 18 انجام خواهد شد ولي 30 دقيقه زودتر آغاز شد، متعجب شديم. جالب اين جاست در اهوازي كه هوا بسيار گرم است و بازي بايد ساعت 19 و 30 انجام شود، ساعت 17 و 30 دقيقه و برعكس تهران كه هوا خنك است، در اوج گرما انجام مي*شود.وي ادامه*داد: در اين گرما بازيكن آب بدنش را از دست مي*دهد و قطعا به ريكاوري سختي نياز دارد. ما در ليگ قهرمانان آسيا حضور داريم و اين گرماي هوا خيلي به بدن بازيكنان*مان فشار مي*آورد. لذا از مسوولان انتظار داريم كه تدابير بهتري درخصوص ساعت بازي لحاظ كنند. جا داشت كه بازي*هاي هفته آخر ليگ همزمان انجام مي*شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختصاصی کانون/کانون هواداران پرسپولیس : هنوز حرکت عجیب مسئولان تیم افوتبال امید ایران و باشگاه ****ان در استفاده از بازیکنان دوکارته برای علاقمندان به فوتبال از یادها نرفته است که به نظر می رسد این سناریوی عجیب بار دیگر در حال شکل گیری است.

موضوع از آنجایی شکل می گیرد که دیروز نام بازیکنان اعزامی پرسپولیس به امارات برای بازی مقابل الشباب اعلام شد و در کمال تعجب نام امیر حسین فشنگچی بازی کن دو کارته و محروم پرسپولیس هم در این لیست به چشم می خورد.


فشنگچی در دوبازی پرسپولیس برابر الشباب امارات و الهلال عربشتان که هر دو در ورزشگاه آزادی برگزار شد از داوران کارت زرد دریافت کرده است و با این احتساب از بازی برگشت در مقابل الشباب محروم می باشد.امیدواریم مسئولان پرسپولیس با سهل انگاری زمینه ساز حذف تیم را که شانس اصلی صعود به همراه الهلال از این گروه محسوب می شود و حتی احتمال اول شدن در گرو خود را هم دارد فراهم نکنند.

لینک اخطار فشنگچی در بازی با الشباب :

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910102000250

لینک اخطار فشنگچی در بازی با الهلال :

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910212001437

استفاده از این خبر فقط با ذکر نام کانون هواداران پرسپولیس امکان پذیر است.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:"نمی خواستیم مذاکره و توافق ما با قاضی رسانه ای شود."محمد رویانیان درباره بحث پیوستن محمد قاضی به پرسپولیس اظهار داشت::"این بازیکن شبانه به دفتر ما آمد و اما امروز ناگهان دیدیم که تیتر رسانه ها شده است."


وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با گردان هم قرارداد امضا می کند؟گفت:"ان شاء الله."

رویانیان ادامه داد:"بازیکنانی که درآینده جذب می شوند همگی ستاره و در خور نام پرسپولیس هستند."

وی افزود:"امروز سفری به مشهد خواهم داشت و پس از بازگشت امور باشگاه را پی می گیرم."
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : کاروان پرسپولیس بیش از یک ساعت و 15 دقیقه در فرودگاه دبی معطل ماند.

کاروان پرسپولیس به دلیل دیر ترخیص شدن بار بیش از یک ساعت و 15 دقیقه در فرودگاه دبی معطل ماند. این در حالی است که پرسپولیسی*ها با هواپیمایی امارات راهی این کشور شده بودند.
نشست خبری سرمربیان دو تیم الشباب وپرسپولیس فردا ساعت 13 به وقت دبی و نشست هماهنگی مدیران دو باشگاه ساعت 14 برگزار می*شود.* بازیکنان پرسپولیس امروز ساعت 17 در باشگاه ایرانیان تمرین خواهد کرد.
* مدیران پرسپولیس پیگیر همزمانی بازی روز پایانی مرحله گروهی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی
: برای پیروزی مقابل الشباب هر کاری انجام می*دهیم/ به بازیکنانم اعتقاد دارم




مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت که تیمش برای پیروزی مقابل الشباب هر کاری انجام می*دهد.

مصطفی دنیزلی در مورد دیدار با روز سه شنبه الشباب گفت: با آمادگی کامل و روحیه خوب به امارات آمدیم و هر کاری از دستمان برآید انجام می*دهیم تا پیروز شویم. الشباب هم می*خواهد جبران شکست 6 بر یک را کند.

آنها اگرچه انگیزه*ای برای صعود ندارند اما با تمام تلاش مقابل ما ظاهر می*شوند و این امری طبیعی در فوتبال است. بازیکنان ما روحیه خوبی دارند و در چهره*شان می*بینم که می*خواهند پیروز و موفق شوند.

سرمربی پرسپولیس در مورد حذف نام مهدوی*کیا از فهرست بازیکنان پرسپولیس و سپس حضور این بازیکن در امارات گفت: وقتی مهدوی*کیا سر تمرین نیامد تعجب کردم. ظاهرا او برای کاری به اداره مالیاتی رفته بود که به ما نگفته بود و سوء تفاهم ایجاد شد. پس از آن تصمیم گرفتیم مهدوی کیا را به امارات بیاوریم و مشکل خاصی هم نبود.

دنیزلی در مورد اینکه پرسپولیس کنونی چقدر با تیم دلخواهش فاصله دارد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس فاصله زیادی با تیم دلخواه من دارد اما من به بازیکنان اعتقاد دارم. قبل از بازی هم نمی*خواهم در مورد موارد مختلف حرف بزنم. می*خواهم فقط به الشباب فکر کنم و این تیم را شکست دهیم زیرا فقط در لیگ قهرمانان آسیا فرصت داریم و بازیکنان باید خودشان را به ما نشان دهند.

وی اظهار داشت: دوست نداریم برای بازی حذفی به عربستان برویم و اسیر اتفاقات شویم. می**خواهیم با یک پیروزی خوب به ایران برگردیم و مقابل هواداران پرشور خود بازی کنیم. به همین دلیل برای برد مقابل الشباب به میدان می*رویم و نیم نگاهی هم به بازی دیگر گروه داریم تا اگر شرایط مهیا شد، صدرنشین شویم

.
دنیزلی در مورد اینکه تیمش را با سیستم هجومی به میدان می*فرستد یا نه گفت:* عادت ندارم در مورد سیستم تیم قبل از بازی حرف بزنم. در میدان مسابقه همه چیز را خواهید دید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

می*خواهند جو تیم را خراب کنند
كانون هواداران پرسپوليس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که لیدرهای اخراجی این تیم عامل فتنه هستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان با بیان اینکه لیدرهای اخراجی این باشگاه که در گذشته با اتصال به برخی افراد خاص اقدام به توطئه علیه این باشگاه می کردند، هم اکنون برای ضربه زدن به پرسپولیس در فصل جدید اقدامات خود را شروع کرده اند، گفت: این افراد یکی از عوامل فتنه در پرسپولیس هستند.
وی افزود: این افراد که خود را به عنوان مالک باشگاه فرض کرده بودند در فصل گذشته توطئه های زیادی علیه پرسپولیس انجام دادند و هم اکنون نیز با فتنه گری در فصل جدید در صدد ضربه زدن برآمدند.رویانیان گفت: در بدو ورود به باشگاه پرسپولیس متوجه حضور مخرب آنها در باشگاه شدم و لذا دستور اخراج آنها را دادم. این افراد یکی از عوامل مهم فتنه در باشگاه پرسپولیس هستند و هم اکنون نیز با پخش شایعات دروغ در زمینه نقل و انتقالات در صدد تخریب و فتنه گری برآمدند.مدیرعامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: این فتنه گران با دروغ پراکنی در زمینه اخراج و یا جذب بازیکنان می خواهند جو پرسپولیس را خراب کرده که متاسفانه در این راه بعضی از سایت ها نیز با انتشار اخباری که از سوی این افراد اعلام می شود به طور ناخواسته به پیکره پرسپولیس ضربه وارد می کنند.رویانیان گفت: مطمئنا یکی از برنامه های من در زمینه اطلاع رسانی به هواداران ارائه اسامی آنهایی است که با ارتباط با افراد خاص درصدد تخریب پرسپولیس هستند و در این زمینه به آنها هشدار می دهم که در صورت ادامه روند کنونی، قطعا نام و مشخصات آنها به همراه نقطه اتصال آنها را اعلام خواهم کرد.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه از رسانه ها درخواست کرد تا قبل از انتشار اخباری در زمینه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس حتما صحت و سقم آن را جویا شوند.وی گفت: روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی دارای وجدان کاری بوده و همواره با تحمل زحمات فراوان در جهت پیشبرد اهداف کلان ورزش در کشور فعالیت می کنند و من ضمن تشکر از آنها درخواست می کنم تا به هیچ عنوان به شایعاتی که تحت عناوین مختلف در زمینه نقل و انتقالات اعلام می شود توجه نکنند زیرا خود من به عنوان مدیر عامل باشگاه در زمان لازم به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهم کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولین تمرین پرسپولیس در دوبی برگزار شد/ شادابی کریمی و گلزنی دنیزلی

کانون هواداران پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل الشباب امارات در زمین باشگاه ایرانیان دوبی زیر نور برگزار شد.
اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در امارات از ساعت 19:30 به وقت امارات در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار شد.
در این تمرین ابتدا بازیکنان بدن*های خود را گرم کردند و سپس به پاس*های کوتاه و بلند و فوتبال در دو گروه سبز و طوسی پرداختند.* قرمزپوشان از ساعت 19 قبل از شروع تمرین در کلاسی توجیهی در سالن آمفی*تئاتر باشگاه ایرانیان دوبی حضور پیدا کردند و دنیزلی با آنها درباره بازی با الشباب صحبت کرد.* 30 هوادار پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند که به تشویق شدید بازیکنان و مصطفی دنیزلی پرداختند. هواداران با سر دادن شعارهایی به تشویق کاپیتان قرمزپوشان(علی کریمی) پرداختند.* عملکرد علی کریمی در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. او امروز بسیار شاداب نشان داد به طوری که در زمانی که بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند با فریادهای بلند آنها را تشویق می*کرد.* خانبانی روانشناس پرسپولیس نیز برای بازیکنان برنامه*ای ویژه در نظر گرفته بود.* زادمهر سرپرست پرسپولیس به طور جداگانه در کنار زمین به تمرینات اختصاصی پرداخت.* میثاق معمارزاده به دلیل مصدومیت اختصاصی زیر نظر پزشکان به تمرین پرداخت.* هواداران پرسپولیس شعارهایی بر علیه استقلالی*ها سر دادند.* دنیزلی در تمرین امروز از سیستم 1-5-4 در ترکیب خود استفاده می*کرد و اصرار زیادی به ضد حملات داشت.* در صحنه*ای که مهدوی*کیا در تمرین امروز موفق به گلزنی شد کریمی به شدت او را تشویق کرد.* فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس از هواداران خواست تا در بازی روز سه*شنبه این تیم را همراهی کنند.* ترکیب پرسپولیس در فوتبال دست*گرمی
تیم سبز: ادوکوویچ، نوری، علی*عسگر، شیث رضایی، کاظمیان، زاید، مازیار زارع، غلامرضا رضایی، نورمحمدی،* کریمی و پولادیتیم طوسی: نصرتی، محمد، شیری، شکوری، مهدوی*کیا، بادامکی، آقازمانی، فشنگچی، هاشمیان، نوروزی و انور*انور، مربی دروازه*بان*های پرسپولیس مجبور شد به دلیل مصدومیت معمارزاده خودش در چارچوب پرسپولیسی*ها قرار گیرد.* تمرین به دلیل خستگی بازیکنان به مدت یک ساعت برگزار شد.* در پایان تمرین دنیزلی دقایقی پا به توپ شد و به گلزنی پرداخت.* در پایان تمرین هواداران به سمت بازیکنان آمدند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.*روپایی زدن های زادمهر در پایان تمرین توجه حاضران در محل تمرین را به خود جلب کرده بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه نمایی!!!!

هنکه:نمیتوانم در ایران بمانم.قراردادم با استقلال منتفی است/
فتح الله زاده:نمیتوانم جباری را بکشم
او مثل پسرم است!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور هواداران استقلال در تمرین سرخپوشان برای گرفتن عکس یادگاری با پرسپولیسی ها







مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس و استقلال با سرخپوشان عکس یادگاری گرفتند.

جمعی از هواداران پرسپولیس و شماری از هواداران استقلال که پرچم های آبی به دست داشتند بعد از تمرین شب گذشته پرسپولیس مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان حضور پیدا کردند و بازیکنان این تیم عکس انداختند.

جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس با این هواداران صحبت و از تماشاگران استقلال نیز تشکر کرد.

* شب گذشته چند شیخ نشین اماراتی که دوستان علی کریمی و یکی از مسئولان کمیته المپیک امارات بودند به دیدن بازیکن شماره 8 پرسپولیس آمدند.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند برای گرفتن بلیت بیشتر برای هواداران با مسئولان باشگاه الشباب مذاکره کنند.

*مدیربرنامه های دنیزلی شب گذشته در هتل حاضر شد و برای دقایقی با سرمربی پرسپولیس صحبت کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و الشباب فردا شب برگزار می شود.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]حاشيه‌هاي نشست خبري الشباب و پرسپوليس[/h]
[h=2] خبرنگاران اماراتي در نشست مطبوعاتي قبل از بازي فردا سراغ علي کريمي را از کادر فني و خبرنگاران مي‌گرفتند.[/h]

در نشست خبري سرمربيان الشباب امارات و پرسپوليس ايران که از ساعت 13 امروز در باشگاه الشباب برگزار شد حاشيه‌هايي را داشت که در زير مي‌خوانيد:

* مصطفي دنيزلي راس ساعت 13 به وقت امارات در ورزشگاه الشباب حضور پيدا کرد. مربي سرخ پوشان ابتدا زمين بازي فردا را از نزديک مورد بررسي قرار داد. زمين چمن کمي وضعيت خوبي ندارد و دنيزلي چندان از کيفيت آن راضي نيست.

مربي پرسپوليس در پاسخ به سوال مسئولان الشباب که آيا از زمين راضي است يا خير؛ فقط سري تکان داد.

* قبل از شروع نشست خبري دنيزلي با سرمربي الشباب برخورد بسيار خوبي را داشت و دقايقي در گوشه‌اي از سالن کنفرانس با يکديگر صحبت کردند.

* 7 خبرنگار نوشتاري عرب‌زبان و يک خبرنگار تصويري در کنفرانس امروز حضور داشتند.

* خوش و بش شيث رضايي با خبرنگاران عرب‌زبان به زبان انگليسي هم در نوع خود جالب بود. او در انتهاي کنفرانس وقتي قصد ترک سالن را داشت به يک‌باره رو به خبرنگاران کرد و گفت: به اميد پيروزي فرداي پرسپوليس در بازي با الشباب که باعث تعجب خبرنگاران عرب‌ شد.

*خبرنگاراني که در باشگاه الشباب حضور داشتند سراغ علي کريمي را مي‌گرفتند و مي‌پرسيدند که چرا اين بازيکن به کنفرانس مطبوعاتي نيامده است. حتي سوال‌هايي داشتند که آيا کريمي مي خواهد از فوتبال خداحافظي کند يا خير.

* دنيزلي اولين نفري بود که کنفرانس خبري را ترک کرد اما او قبل از اينکه اين کار را انجام دهد از شيث رضايي خواست او سريع‌تر از سايرين به هتل برود تا راس ساعت همراه با ساير بازيکنان ناهار خود را بخورد به همين دليل شيث زودتر کنفرانس مطبوعاتي را ترک کرد.

* در کنفرانس امروز ترجمه‌ها ابتدا از زبان ترکي به انگليسي و سپس به عربي ترجمه مي‌شد. در نشست مطبوعاتي سرمربي الشباب هم ابتدا از برزيلي به انگليسي و سپس از انگليسي به عربي ترجمه مي‌شد.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]دنيزلي: اميدوارم بازي‌ها جوانمردانه باشد[/h]
[h=2] سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد که بي‌انگيزگي بازيکنان الشباب مي‌تواند به ضرر شاگردانش تمام شود.[/h]

دنيزلي در نشست خبري قبل از بازي با الشباب امارات گفت: با توجه به شرايط جدول به اهميت بازي با الشباب کاملا واقف هستيم و خودمان را براي يک بازي سخت آماده کرده‌ايم. الشباب تيم خوبي است و ما در تهران توقع نداشتيم اين تيم را 6 بر يک شکست دهيم.

وي با اشاره به عدم همزماني ديدارهاي روز پاياني اظهار داشت: نمي‌خواهم بگويم براي اين بازي ترس دارم اما مثل بقيه جاها مسابقات پاياني بايد همزمان برگزار شود. حتي در ليگ اروپا هم همينطور است اما اشکالي ندارد و براي ما مهم نيست، ما آمده‌ايم که يک نتيجه خوب بگيريم. من چيز ديگري نمي‌توانم بگويم و اگر حرفي درباره بازي بود، گفتم.

دنيزي که با اصرار خبرنگاران عرب‌زبان مواجه شده بود در پاسخ به اين سوال که آيا بي‌انگيزگي الشباب کار شما را راحت کرده يا سخت عنوان کرد: اين موضوع کار ما را سخت و بازي را براي ما خطرناک مي‌کند. الشبابي‌ها دوست دارند کار جديدي انجام دهند و به همين دليل کار ما راحت نيست.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که شما براي 3 امتياز به امارات آمده‌ايد يا يک امتياز گفت: براي 3 امتياز آمده‌ايم اما اگر بخواهيم يک امتياز بگيريم بايد مراقب باشيم.

وي در جواب سوال ديگري که آيا فکر مي‌کنيد بازي در هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا جوانمردانه برگزار مي‌شود گفت: در تمام دوران بازيگري و مربيگري‌ام همه بازي‌ها را جوانمردانه ديدم. اينجا هم انشاءالله همينطور خواهد بود و مشکل خاصي نيست.
 

Similar threads

بالا