کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خودروی شماره 8 محاصره شد / درخواست هواداران از کریمی: در پرسپولیس بمان





ارتش سرخ دات كام:
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز با محاصره کردن خودروی کریمی از وی خواستند در پرسپولیس بماند. تمرین امروز پرسپولیس ساعت 18 در ورزشگاه درفشی فر به پایان رسید اما علی کریمی به دلیل ازدحام جمعیت با 40 دقیقه تاخیر قصد ترک ورزشگاه درفشی فر را داشت اما هوادارانی که منتظر او بودند با محاصره خودروی وی کاری کردند که مجبور به توقف شود.

هواداران از کریمی درخواست کردند فصل آینده نیز در پرسپولیس بماند و این بازیکن نیز تلویحا ابراز امیدواری کرد که این اتفاق رخ دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن خواهد رفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس و راه آهن یک ساعت قبل از بازی کنترل می شوند






ارتش سرخ دات كام:
در جلسه هماهنگی قبل از بازی پرسپولیس و راه آهن؛ مقرر شد به منظور جلوگیری از هرگونه تاخیر در آغاز بازی، تیم ها یک ساعت قبل از شروع مسابقهتوسط تیم داوری کنترل شوند. جلسه هماهنگی بازی فردا با حضور نماینده فدراسیون فوتبال، سرپرستان دو تیم، ناظر داوری و نمایندگان هیات فوتبال، یگان ویژه، اورژانس، راهنمایی و رانندگی و حراست وزارت ورزش در محل سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه بر برگزاری مسابقه درست در زمان اعلام شده به منظور آغاز همزمان مسابقات تاکید شد. به همین منظور اعلام گردید؛ بازیکنان هر دو تیم یک ساعت قبل از شروع مسابقه توسط تیم داوری کنترل می شوند
همچنین از دو تیم خواسته شد، قبل از ورود بازیکنان اصلی به زمین؛ نیمکت نشینان روی نیمکت ها مستقر شوند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دلیل سفر ۲ روه دنیزلی به ترکیه مشخص شد






ارتش سرخ دات كام:
سفر مصطفی دنیزلی به ترکیه پس از بازی با الهلال حرف و حدیث های بسیاری را به دنبال داشت اما جالب است بدانید دلیل سفر دوباره سرمربی پرسپولیس به کشورش حضور در دادگاه بود.

افندی پیش از امضای قرارداد با پرسپولیس یک ساختمان خریداری کرده بود اما مدتی بعد با مالک قبلی دچار اختلاف شد تا شکایتش را در دادگاه مطرح کند. پس از برگزاری چند جلسه از دادگاه در حضور وکیل دنیزلی، آخرین جلسه رسیدگی به پرونده روز پنجشنبه برگزار شد.

حضور سرمربی پرسپولیس در این جلسه الزامی بود و دادگاه پس از شنیدن اظهارات دنیزلی رای نهایی را به نفع افندی صادر کرد.

دنیزلی پس از برگزاری دادگاه و دیدار کوتاه با خانواده، همچنین نوه تازه متولد شده اش مصطفی جم به تهران بازگشت و بار دیگر تمرینات پرسپولیس را زیر نظر گرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
در تمرین روز گذشته پرسپولیس حضور داشت:


هوادار خردسال علی کریمی



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرخش کریمی به سمت تمدید قرارداد با پرسپولیس/ «نه» جادوگر به پیشنهاد میلیاردی عرب ها





مرجع خبری پرسپولیس : اتفاقات 2 روز اخیر به خصوص حمایت هواداران از کریمی در تمرین پرسپولیس موجب شد تا کاپیتان سرخپوشان در فکر تمدید قرارداد خود با این تیم در فصل آینده باشد.

پس از انتشار خبر علاقه دنیزلی به ادامه همکاری علی کریمی با پرسپولیس و گفت و گوی خصوصی محمد رویانیان با ستاره شماره 8 تیمش، حمایت هواداران از جادوگر در تمرین پنجشنبه کار خودش را کرد تا کریمی از مواضعش پس از بازی با الهلال عقب نشینی کند.

«خیالتان راحت، فعلا جایی نمی روم» همین جمله شک برانگیز از سوی کریمی کافی بود تا هواداران پرسپولیس نسبت به تمدید قرارداد کاپیتان تیمشان در فصل آینده با خوشبینی بیشتری مواجه شوند.

علی کریمی در تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس گفته بود اگر می خواست در ایران تیمی جز پرسپولیس را انتخاب کند تا امروز قطعا به ****ان پیوسته بود اما به خاطر علاقه ای که به تیمش دارد حاضر نیست پیراهن تیمی جز پرسپولیس را بر تن کند.

در روزهای گذشته البته خبر پیشنهاد 2.5 میلیون دلاری یک باشگاه اماراتی به کریمی هم مطرح شد اما ظاهرا کاپیتان پرسپولیس بر خلاف اظهاراتش بعد از بازی با الهلال دوست دارد قرارداد خود را با این تیم تمدید کند و به احتمال زیاد باید او را در فصل آینده هم پرسپولیسی بدانیم.

با همه این ها اما علی کریمی قابل پیش بینی نیست، او روزی با انتشار خبر پیوستنش به بایرن مونیخ همه را غافلگیر کرد و البته چند سال بعد از اوج اختلافش با مدیران استیل آذین در 32 سالگی به شالکه 04 پیوست تا نشان دهد نمی توان علی کریمی را با سایر بازیکنان مقایسه کرد.

کریمی در انتظار اتفاقات ادامه فصل است و به نظر می رسد با درخواست دنیزلی و رویانیان، قرارداد خود را یکسال دیگر با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مستند «پرسپولیس» وارد شبکه نمایش خانگی می شود




مرجع خبری پرسپولیس : مستندی که به سفارش هیأت مدیره تیم پرسپولیس ساخته شده، به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می*شود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تصویربرداری مستند تیم فوتبال پرسپولیس به تازگی به پایان رسیده و تدوین این مستند در حال انجام است تا برای توزیع در شبکه نمایش خانگی آماده شود.این مستند به بخشی

از موضوعات داغ اخیر تیم فوتبال پرسپولیس می*پردازد و گوشه*هایی از زندگی بازیکنان این تیم نیز در آن وجود دارد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی خطاب به هواداران: خیالتان راحت، فعلا قرار نیست جایی بروم





پادرمیانی رویانیان برای حل مشکل کریمی

مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی در تمرین دیروز پرسپولیس به هوادارانش وعده داد فعلا قصد جدایی از این تیم را ندارد.

نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با الهلال دیروز در حالی در ورزشگاه درفشی فر انجام شد که 50 تا 60 هوادار پرسپولیس با در دست داشتن پلاکاردهایی از کریمی خواستند در تصمیم خود مبنی بر جدایی از این تیم صرف نظر کند.

در تمرین دیروز که نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه تنش، نقش فعالی در آن داشت عده ای از هواداران پرسپولیس شماره 8 را به جان مادرش قسم دادند که از تیمش جدا نشود!

علی کریمی در واکنش به این اتفاقات در جمع هواداران حاضر شد و به آن ها اطمینان دارد قصد جدایی از این تیم را ندارد: «خیالتان راحت، فعلا قرار نیست جایی بروم»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزمحمدی مانع لغو قانون منع استفاده از دروازه بان های خارجی




مرجع خبری پرسپولیس :
عزیزالله محمدی
هر چند دیگر رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیست اما همچنان یک مانع بزرگ برای پیشرفت فوتبال ایران محسوب می شود!




در جلسه ای که سه روز پیش در هیات رییسه سازمان لیگ برگزار شد و همه اعضاء هم در آن حضور داشتند بحث حضور دروازه بان های خارجی و بازی کردن آنها در لیگ برتر ایران و همچنین سقف قراردادها مطرح شد که اعضای هیات رییسه به شدت با این دو موضوع مخالفت کردند.



با حضور اعضای فعلی در هیات رییسه تقریبا بعید است که این قانون تغییر کند مگر اینکه گروهی که هم اکنون در راس قرار دارند با شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر تغییر کنند.


حرف آنها این است که در راستای حمایت از بازیکنان ایرانی نباید اجازه داد که این قوانین برداشته شود.


البته به عقیده بهروان سرپرست فعلی لیگ برتر باید این قانون در لیگ برتر برداشته شود و به لیگ دسته اول منتقل شود تا جوانان ایرانی فرصت زیادی برای بازی کردن در لیگ دسته اول را داشته باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عتراض شديد رويانيان به تصميم فدراسيون فوتبال

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد شديد از تصميم سازمان ليگ مبني بر ممنوعيت استفاده از دروازه*بانان خارجي گفت: آقايان اگر به دنبال استفاده از سرمايه ايراني هستند سرمربي تيم ملي را ايراني کنند.



محمد رويانيان در گفت*وگو با فارس پس از اعلام ممنوعيت حضور دروازه*بانان خارجي براي فصل آينده در ليگ برتر و ليگ يک که از سوي بهروان سرپرست سازمان ليگ اعلام شده، گفت: به اين تصميم به شدت معترضيم چون اين کار تأثير خوبي در فوتبال ما نمي*گذارد و دست برخي تيم*ها را مي*بندد.

وي با اشاره به اينکه دليل اين تصميم نامگذاري سال جاري به نام سال "توليد ملي، حمايت از سرمايه و کار ايراني" اعلام شده عنوان کرد: اگر دنبال حمايت از سرمايه ايراني هستيد، سرمربي تيم ملي را ايراني کنيد. برخي*ها اين موضوع را به فرمايشات مقام معظم رهبري ارتباط مي*دهند که به نظرم سخت در اشتباه هستند چرا که سطح فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب را نبايد تا اين حد پايين آورد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: اگر مي*خواهيد به اين فرامين عمل کنيد از درون فدراسيون فوتبال دست به اين کار بزنيد. فرمايشات مقام معظم رهبري را با اين مسأله که دروازه*بانان خارجي به دليل حمايت از سرمايه ايراني نبايد در ليگ برتر بازي کنند، سبک نشماريد. چطور مي*توانيم بازيکن خارجي و سرمربي خارجي بياوريم اما دروازه*بان خارجي نه؟ با اين کار قطعاً مبالغ جذب دروازه*بان*ها خيلي بيشتر مي*شود و به باشگاه*ها ضرر فراواني مي*رسد. البته من معتقدم دروازه*بانان بسيار خوبي در کشورمان داريم که اگر با دروازه*بانان خارجي رقابت کنند چه بسا جزء بهترين*هاي ايران و حتي آسيا *شوند.

وي گفت: من از بهروان که مدير ارزشمندي است، توقع دارم تصميم مديران گذشته که قبل از فرمايشات رهبر انقلاب بوده را تغيير دهند. اگر به دنبال توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب هستيد بايد به توسعه ورزش پهلواني،* توسعه فرهنگ ديني و اخلاق اسلامي تکيه کنيد و منشور اخلاقي ديني و اسلامي را به جاي فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا الگو قرار دهيد. همه ما براي تحقق منويات رهبر فرزانه انقلاب جان*مان را هم مي*دهيم اما نبايد سطح اين مسائل را پايين بياوريم. اگر خيلي تأکيد داريد تا از همه چيز ايراني در فوتبال استفاده کنيد، يک ايراني را به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب کنيد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
افندی متعجب از تصمیم جادوگر/ دنیزلی به دنبال منصرف کردن کریمی از جدایی
مشاهده :223 بار
حواشی
نوشته شده توسط پویا نوایی
پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 12:29
مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی پس از بازگشت به ایران جلسه ای با علی کریمی برگزار می کند تا کاپیتان تیمش را از تصمیم مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس در پایان فصل منصرف کند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شرایطی که مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری بازی با الهلال و با وجود نمایش ضعیف و ناامید کننده کریمی، حمایت تمام قدی از کاپیتان تیمش داشت، مصاحبه جادوگر حسابی افکار سرمربی ترکیه ای را آشفته کرد.
مصطفی دنیزلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الهلال یک بار دیگر علی کریمی را لیدر و کاپیتان تیمش خواند تا رسانه ها از حل شدن اختلاف بین کاپیتان و سرمربی پرسپولیس مطمئن شوند.
با این وجود اما حمایت جدی دنیزلی از عملکرد نه چندان درخشان کریمی در بازی با الهلال، با مصاحبه ای که از کاپیتان شماره 8 تیمش روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت همراه شد. علی کریمی در یکی از بدترین روزهای فوتبالی اش از مقابل دوربین خبرنگاران فرار نکرد و ضمن تشکر از دنیزلی ، خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «چند بازی دیگر ما را تحمل کنند، پس از آن می روم تا رویانیان تیم رویایی اش را ببندد.»
خبر اعلام خداحافظی جادوگر خیلی زود به اتوبوس سرخپوشان رسید تا مصطفی دنیزلی از اظهارات کاپیتان تیمش شگفت زده شود. او خیلی زود از مترجم خود خواست همه حرف های جادوگر را برایش ترجمه کند. افندی از تصمیم کریمی حسابی متعجب شد و به اطرافیانش گفت به علی کریمی برای ساختن تیم فصل آینده اش نیاز دارد. به همین خاطر سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت از ترکیه جلسه ای با علی کریمی برگزار می کند تا او را از تصمیمش مبنی بر جدایی از پرسپولیس منصرف کند و احتمالا دلخوری های جادوگر از شرایط تیم را رفع کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: اگر در شرایط عالی بودیم در فوتبال نمی ماندم/ در مورد کریمی صبور باشید


ارتش سرخ دات كام:محمد رويانيان مي گويد در شرايطي كه براي پرسپوليس به وجود آمده بايد صبر كرد. مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شكست پرسپوليس مقابل الهلال و تداوم روند ضعيف اين تيم در چند هفته گذشته اظهار كرد: من همه چيز را تمام شده نمي دانم. فكر مي كنم بازيكنان ما در آينده تلاش بيشتري خواهند كرد.

ما با دنيزلي و بازيكنان به جنگ موقعيت پيش آمده خواهيم رفت و الان نياز داريم كه آرامش داشته باشيم. وي ادامه داد: به هيچ وجه به دنبال مقصر نيستم. چند بازي مهم تا پايان فصل باقي مانده كه بايد روحيه خود را براي اين بازي ها حفظ كنيم. بايد زندگي فوتبالي مان را با همين روند ادامه دهيم . شرايط سختي داريم اما نااميد نيستم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه پس از ديدار مقابل تراكتورسازي از جريمه بازيكنان پرسپوليس خبر داده بوديد، آيا اين كار عملي مي شود يا خير گفت: صبر كنيد. بايد به راه مان ادامه دهيم . من از نقطه نظرات همه پيشكسوتان استفاده مي كنم اما سوال هاي زيادي از جامعه فوتبال و آنها دارم كه به موقع آنها را مطرح خواهم كرد.

مديرعامل پرسپوليس افزود: مقابل شرايطي كه براي پرسپوليس پيش آمده محكم مي ايستم. هر روز كنار تيم مي روم. بايد روحيه بازيكنان را براي بازي هاي بعد آماده كرد.

رويانيان با اشاره به اينكه كسر دو امتياز و هجمه هاي بيروني باعث شد پرسپوليس به اين سمت برود، گفت: من اين سوال را از همه دارم. چطور شد كه پس از نتايج خوب پرسپوليس ، تساوي در زمين الهلال و بردهاي متوالي سه بر صفر مقابل نفت تهران، شش بر يك برابر الشباب و سه بر صفر مقابل الغرافه تيم نزول كرد و نتايج بدي گرفت؟ چه شد كه بعد از اين همه نتايج خوب يك دفعه نزول كرديم؟ اين سوال جدي من است و معتقدم كه دست هايي در كار است كه پرسپوليس را تضعيف كند.

وي همچنين گفت: البته راي عجيب و غريب كميته انضباطي و كسر دو امتياز باعث شد وضعيت روحي رواني بازيكنان ما بدتر شود. من از همه كارشناسان تشكر مي كنم و از نظرات آنها استفاده خواهم كرد. اما بزرگترين سوال من از آنها و جامعه ورزش اين است كه چرا پرسپوليس به طور ناگهاني افت كرد؟ و چطور شد كه تيم هم در ليگ و هم در آسيا نتايج بدي گرفت؟

وي ادامه داد: مطمئنا در اين شرايط كه دستاني عليه پرسپوليس در كار است، راهي جز تحمل سختي نداريم. اگر پرسپوليس در شرايط عالي بود هرگز در اين فوتبال نمي ماندم اما الان كه اين وضعيت به وجود آمده محكم مي ايستم و همه چيز را درست مي كنم.

رويانيان درباره صحبتهاي علي كريمي كه گفته بود فصل آينده در پرسپوليس نمي مانم، گفت: باز هم مي گويم صبر كنيد. پرسپوليس بايد از ريشه درست شود. من پيش بيني مي كردم كه وضعيت مان بحراني شود اما مجبوريم اين وضعيت را تحمل كنيم . پرسپوليس فقط براي امسال نيست و بايد سال هاي بعد هم با قدرت كار كند. مديريت باشگاه در اين مدت تا جايي كه توانست تمام تلاش خود را براي موفقيت پرسپوليس به كار بست. ما از هيچ چيز دريغ نكرديم. آوردن دنيزلي و چند بازيكن خوب مثل مهدوي كيا، پولادي، آودوكيچ و زايد به كلي شرايط تيم را بهتر كرد اما الان در شرايط سختي هستيم و بايد تحمل كنيم .

رويانيان همچنين با تشكر از هواداران پرسپوليس گفت: از هواداران باغيرت، متعصب و ارزشمند پرسپوليستشكر مي كنم. آنها بدانند كه هر تصميمي كه از اين به بعد گرفته مي شود، همانطور كه تا الان تمام تلاشخودم را كرده ام در راستاي خواسته ها و نظرات هواداران است چراكه پرسپوليس چيزي نيست به جز آن چيزي كه در قلب هواداران قرار گرفته است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين پيروزي ****ان را به اين باشگاه تبريك گفت و اظهار كرد: بهمديرعامل ، كادر فني و بازيكنان ****ان به خاطر پيروزي مقابل النصر تبريك مي گويم. آرزو دارم كه نمايندگان ايران در بازي هاي آسيايي شايسته تر از هميشه كار كنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آودوکیچ: باید با هدف کسب امتیاز به امارات برویم





كانون هواداران پرسپوليس :
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شوت های زیادی به سمت دروازه زده شد که تلاش کردم جلوی ورود آنها به دروازه را بگیرم ولی در صحنه ای که گل خوردیم، تشخیص اینکه بازیکن حریف توپ را به کدام سو خواهد زد، سخت بود.

آسمیر آودوکیچ که در جریان بازی با الهلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت، در این باره گفت: فقط می توانم از آنها تشکر کنم و متاسفم از اینکه نتوانستیم نتیجه دلخواه آنها را رقم بزنیم. امیدوار بودیم اگر پیروز نمی شویم، حداقل نتیجه تساوی رقم بخورد که نشد. من تمام تلاش خودم را کردم که گل نخورم ولی به هر حال شوت های زیادی زده شد که یکی هم بعد از رد شدن از من، توسط شیث مهار شد.وی ادامه می دهد: ما یک بازی دیگر در آسیا پیش رو داریم. اینکه صعود کنیم دست خود ما است. من فکر می کنم الغرافه ظرفیت آن را دارد که الهلال را در عربستان شکست بدهد، پس باید با هدف کسب امتیاز به امارات برویم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حتی اگه سردار 11 تا ملی پوشم بیاره
حتی اگه 4 تا بازیکن خارجی درجه 1 اروپا رو هم بیاره
اگه یه استادیوم خیلی توپ بسازه
این تیم بدونه داش علی رویایی نمیشه
نمیخوام علی کریمی رو پرسپولیس معنی کنم نه
ولی انصاف داشته باشیم
اول فصل و حمید استیلی و فشاره تماشاچیا
باختن به استقلال تو دربی اونم 2 بار
جریان جام حذفی و اون جریانات
اون جریان شیث و نصرتی
رفتن حمید استیلی
اومدن دنیزلی و اشتباهات داوری مکرر در مکرر
بازیای اسیایی پرسپولیس
تیم ملی که نوبرشه

انصافا مگه یه بازیکن چقدر میتونه فشار تحمل کنه ؟
مگه علی همیشه جوره بقیه رو نکشییده ؟
تو این چندتا بازی اخر علی خیلی افت کرده خب حق میدم خیلی خسته است
با فشاره تماشاچیا اون مصاحبه هم چیزه عادی هست
هم مقصر داش علی هست هم ما

قثط اینو بگم داش علی تا وقتی بازی میکنه باید تو پرسپولیس بمونه
دلخوشی هوادارست ...
پرسپولیس با علی کریمی یه جذابیت خاصی داره

شخصیت اونو هیچ کس نداره


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رفتند رکورد بشکنند ، نصف پرسپولیس هم نشدند!







مرجع خبری پرسپولیس : آخرین مسابقه به میزبانی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر با حضور 53774 تماشاگر برگزار شد.استقلالی ها که به رهبری مدیرعاملشان علی فتح الله زاده هیاهوی زیادی را پیش از بازی برای پر کردن ورزشگاه در حساس ترین بازی آسیایی مرحله گروهی و شکستن رکورد پرسپولیس به راه انداخته بودند تنها موفق به پر کردن یک طبقه از این ورزشگاه شدند.

در اواسط نیمه دوم بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را 53774 نفر اعلام کرد.
علی فتح الله زاده پیش از این بازی در گفتگوی تلویزیونی گفته بود رکورد تماشاگران در آسیا متعلق به پرسپولیس نیست و دست خود استقلال است و آنها چهارشنبه می آیند تا رکورد خودشان را بشکنند!

در نهایت آنها که اصرار زیادی داشتند با آمدن 10-20 استقلالی برای تشویق فرهاد مجیدی در روز بازی پرسپولیس حضور خود را عامل اصلی رکوردشکنی تماشاگران پرسپولیس در آسیا عنوان کنند، در روزی که تعداد تماشاگرانشان از هر سه مسابقه قبلی پرسپولیس برابر الشباب ، الغرافه و الهلال کمتر بود با برتری برابر الریان به 8 امتیازی و رده دوم گروه خود رسیدند تا بالاخره شانس صعود به عنوان تیم دوم را پیدا کنند.

پرسپولیسی ها هم از مدت ها قبل 8 امتیازی بودند و در رده باقی ماندند و با توجه به 9 امتیازی بودن تیم صدرنشین گروه شانس اول شدن هم دارند. صعود سپاهان هم با بازی های این هفته قطعی شده و این تیم تنها به دلیل تفاضل گل دوم است.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیر که ضعیف می شود شغالها زبان در می آورند!
این حکایت امروز مصطفی دنیزلی است؛ سرمربی ترک تبار محبوب که عده ای کم مایه در دور و اطراف پرسپولیس حیثیتش را بر باد دادند...

این عکس گوشه ای از تلاش او در بازی دیروز است. فریاد می کشید ، داد میزد برو عقب ! تکل بزن ! بیا جلو ! اما بازیکن بی خیال از کنار او رد می شد!

و حالا بعد این شکست 3 بازی دیگر مانده تا این فصل جان فرسا به پایان برسد. فصلی که دنیزلی آرزو می کند با کمی دلخوشی و حداقل 2 برد به اتمام برسد. بردهایی که حداقل این چند منتقد همیشگی مربی خارجی را ساکت کند.

فکر می کنید با این همه بالا و پایین او در پرسپولیس بماند؟ طرفداران که هنوز به او تو نگفته اند و همچنان امیدوارند؛ امیدوار به تولد تیمی که غم را تمام کند. آیا آقا مصطفای عصبانی پای این وضع می ایستد؟

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چند خطی برای کسی که بی غیرت خطاب و با لیزر بدرقه شد !

بحث خوب یا بد بودن کریمی نیست.اصلا کریمی بد. چه فرقی می*کند، کریمی خوب.خوب و بدش مهم نیست. مهم برخورد هواداران است؛ برخوردی که در کمتر از 24 ساعت، به قول آن مربی معروف لیگ برتری 360 درجه تغییر کرد! نیم فصل اول در پایان یکی از مسابقات پرسپولیس بود که تیم استیلی نتیجه بدی گرفت و کریمی طبق عادتی که هواداران داشتند، تنها فردی بود که تشویق می*شد.بازوبند کاپیتانی روی مچ کریمی بود، درست مثل همان روزی که بازوبند روی مچ شیث رضایی بود. در مورد کریمی اما هیچ واکنش منفی دیده نشد. هیچ کسی نگفت چرا کریمی بازوبند را روی مچش بسته. اما این سوال را همه از شیث رضایی پرسیدند. چرا؟ چون شیث در ذهن هواداران بزرگ*تر از پرسپولیس نشده بود. ولی کریمی را آنچنان بزرگ کرده بودند که از خود پرسپولیس هم بزرگ*تر شده بود. آنجا می*شد فهمید کریمی آن*قدر بزرگ شده که ابهتش، جسم کوچکی چون بازوبند را از نظرها دور می*کند.
روزها و شب*ها گذشتند تا بازی پرسپولیس -- الهلال رسید. جرقه ای زده شد. پرده*ها کنار رفت و هواداران به یکباره متوجه شدند چشم*هایشان، کریمی را بزرگتر از تیم پرسپولیس می*بیند. روز، روز کریمی نبود و جادوگر پرسپولیس، بازی خوبی نکرد. شایعات قوت گرفت. انگ باندبازی را چسباندند به بزرگ*ترین بازیکن فعلی پرسپولیس و به حق یا ناحق، جمعیتی را علیه کریمی کردند. گرچه به نظر می*رسد هواداران پرسپولیس برای زدن انگ «باندبازی» به اسطوره خود کمی عجله کرده*اند، ولی آن*ها حداقل متوجه یک واقعیت شده*اند؛ این*که از مدت*ها قبل چشم*هایشان را طوری تربیت کرده بودند که «علی کریمی» را بزرگ*تر از «پرسپولیس» ببیند. این همان اتفاقی است که مدت*ها قبل در استقلال رخ داده بود. استقلالی*ها هم «فرهاد مجیدی» را بزرگ*تر از «استقلال» می*دیدند. وقتی مجیدی به قطر رفت، تازه فهمیدند که این بازیکن با وجود خدمات زیادی که به استقلال کرده، اما در موقعیت نامناسبی تیمشان را ترک کرده است. فرهاد مجیدی هم از نظر استقلالی*ها آن*قدر بزرگ شده بود که حتی هنوز هم خیلی از هواداران این تیم برایشان تلخ است که از زبان میشائیل هنکه، مربی خود این جمله را بشنوند: «روزی که مجیدی رفت، استقلال قهرمانی را از دست داد.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دست هایی در کار بود تا پرسپولیس به موفقیت نرسد

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان مي*گويد در شرايطي كه براي پرسپوليس به وجود آمده بايد صبر كرد.



مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شكست پرسپوليس مقابل الهلال و تداوم روند ضعيف اين تيم در چند هفته گذشته اظهار كرد: من همه چيز را تمام شده نمي*دانم. فكر مي*كنم بازيكنان ما در آينده تلاش بيشتري خواهند كرد.



ما با دنيزلي و بازيكنان به جنگ موقعيت پيش آمده خواهيم رفت و الان نياز داريم كه آرامش داشته باشيم.



وي ادامه داد: به هيچ وجه به دنبال مقصر نيستم. چند بازي مهم تا پايان فصل باقي مانده كه بايد روحيه خود را براي اين بازي*ها حفظ كنيم. بايد زندگي فوتبالي*مان را با همين روند ادامه دهيم. شرايط سختي داريم اما نااميد نيستم.



رويانيان در پاسخ به اين سوال كه پس از ديدار مقابل تراكتورسازي از جريمه بازيكنان پرسپوليس خبر داده بوديد، آيا اين كار عملي مي*شود يا خير گفت: صبر كنيد. بايد به راه*مان ادامه دهيم. من از نقطه نظرات همه پيشكسوتان استفاده مي*كنم اما سوال*هاي زيادي از جامعه فوتبال و آنها دارم كه به موقع آنها را مطرح خواهم كرد.



مديرعامل پرسپوليس افزود: مقابل شرايطي كه براي پرسپوليس پيش آمده محكم مي*ايستم. هر روز كنار تيم مي*روم. بايد روحيه بازيكنان را براي بازي*هاي بعد آماده كرد.



رويانيان با اشاره به اينكه كسر دو امتياز و هجمه*هاي بيروني باعث شد پرسپوليس به اين سمت برود، گفت: من اين سوال را از همه دارم. چطور شد كه پس از نتايج خوب پرسپوليس، تساوي در زمين الهلال و بردهاي متوالي سه بر صفر مقابل نفت تهران، شش بر يك برابر الشباب و سه بر صفر مقابل الغرافه تيم نزول كرد و نتايج بدي گرفت؟ چه شد كه بعد از اين همه نتايج خوب يك دفعه نزول كرديم؟ اين سوال جدي من است و معتقدم كه دست*هايي در كار است كه پرسپوليس را تضعيف كند.



وي همچنين گفت: البته راي عجيب و غريب كميته انضباطي و كسر دو امتياز باعث شد وضعيت روحي رواني بازيكنان ما بدتر شود. من از همه كارشناسان تشكر مي*كنم و از نظرات آنها استفاده خواهم كرد. اما بزرگترين سوال من از آنها و جامعه ورزش اين است كه چرا پرسپوليس به طور ناگهاني افت كرد؟ و چطور شد كه تيم هم در ليگ و هم در آسيا نتايج بدي گرفت؟



وي ادامه داد: مطمئنا در اين شرايط كه دستاني عليه پرسپوليس در كار است، راهي جز تحمل سختي نداريم. اگر پرسپوليس در شرايط عالي بود هرگز در اين فوتبال نمي*ماندم اما الان كه اين وضعيت به وجود آمده محكم مي*ايستم و همه چيز را درست مي*كنم.



رويانيان درباره صحبتهاي علي كريمي كه گفته بود فصل آينده در پرسپوليس نمي*مانم، گفت: باز هم مي*گويم صبر كنيد. پرسپوليس بايد از ريشه درست شود. من پيش*بيني مي*كردم كه وضعيت*مان بحراني شود اما مجبوريم اين وضعيت را تحمل كنيم. پرسپوليس فقط براي امسال نيست و بايد سال*هاي بعد هم با قدرت كار كند. مديريت باشگاه در اين مدت تا جايي كه توانست تمام تلاش خود را براي موفقيت پرسپوليس به كار بست. ما از هيچ چيز دريغ نكرديم. آوردن دنيزلي و چند بازيكن خوب مثل مهدوي*كيا، پولادي، آودوكيچ و زايد به كلي شرايط تيم را بهتر كرد اما الان در شرايط سختي هستيم و بايد تحمل كنيم.







رويانيان همچنين با تشكر از هواداران پرسپوليس گفت: از هواداران باغيرت، متعصب و ارزشمند پرسپوليس تشكر مي*كنم. آنها بدانند كه هر تصميمي كه از اين به بعد گرفته مي*شود، همانطور كه تا الان تمام تلاش خودم را كرده*ام در راستاي خواسته*ها و نظرات هواداران است چراكه پرسپوليس چيزي نيست به جز آن چيزي كه در قلب هواداران قرار گرفته است.




مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين پيروزي ****ان را به اين باشگاه تبريك گفت و اظهار كرد: به مديرعامل، كادر فني و بازيكنان ****ان به خاطر پيروزي مقابل النصر تبريك مي*گويم. آرزو دارم كه نمايندگان ايران در بازي*هاي آسيايي شايسته تر از هميشه كار كنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
متیازات گروه 2
الاتحاد 13
بنیاس 8
پاختاکور 7
العربی 0
برنامه بازیا هفته آخرشون: التحاد-العربی.....................بنیاس-پاختاکور
چون بازی آخر تو زمین بنیاسه و یه امتیاز هم جلوه احتمال خیلی زیاد بنیاس دوم میشه و الاتحاد هم که صد در صد اول
با این تفاسیر اگه ما اول بشیم با بنیاس تو تهران داریم و اگه دوم بشیم با الاتحاد تو عربستان
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز




مقصر خودتی مــرد !


مقصر تویی که تو همه ی روزایی که یه مشت بی غیرت راست راست راه میرفتن تو زمین خودتو جر میدادی که دل هوادارا خوش باشه به مــــرد تیمشون.

مقصر تویی که وقتی بی غیرت ها گفتن هوادارا نیان استادیوم راحت تریم ، تو تک و تنها وایسادی بعد هر باخت واسه هوادارا کف زدی و مرهم دل شکستمون شدی.

ما عادت نداریم بد باشی ، عادت نداریم ضعیف باشی ، ما اینقد جادوی تو رو دیدیم که بازی معمولی از تو برامون قابل هضم نیست.

ببخش همه ی ما رو مــــرد ! باید گِل گرفت در دهنی رو که به تو بگه... بی غیرت!

اما تقصیر خودته که بد عادتمون کردی با خوبیت !

تـو بـایـد بـمونـی عـلـی!

ایـن تیم به تــو احتیاج داره!

بـه غـیرتـت!

بـه بـزرگـی ات!

بـه مـردونـگـی ات!

بـه شـرافـتـت!

بـه جـادوی سـاق هـات!

تـو کـاپـیـتان مـایـی مـرد!

تـو بـایـد بـمـونـی!



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه حرفه*ای شدن باشگاه پرسپولیس برگزار شد/اول تیر مدارک به AFC ارسال می شود

اخبار باشگاه
مرجع خبری پرسپولیس :
جلسه حرفه*ای شدن باشگاه پرسپولیس به ریاست جمشید زارع قائم مقام باشگاه برگزار شد.


مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با توجه به تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری جلسات متعدد و کارگروهی ویژه پرسپولیس را به سمت یک باشگاه حرفه*ای تبدیل کند.


از همین رو امروز جلسه کارگروه حرفه*ای شدن باشگاه پرسپولیس به ریاست جمشید زارع قائم مقام باشگاه برگزار شد.

زارع با تائید این خبر گفت: با توجه به الزامات AFC تمام سوابق و مدارک باشگاه را مورد ارزیابی قرار دادیم و امروز به این توافق رسیدیم اول تیر ماه مدارک لازم را برای AFC ارسال کنیم. مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 11 تیر ماه به ما فرصت داده بودند که ما زودتر از موعد مقرر این مدارک را ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: خوشبختانه مشکلی در زمینه حرفه*ای سازی باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و با توجه به رابطه خوب این باشگاه با اتحادیه فوتبال می*توانیم با قدرت اعلام کنیم به خواسته*های خود در زمینه حرفه*ای شدن طبق آیتم*های AFC رسیده*ایم.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینا افتخارات علی کریمی در چند سال اخیر هست پس ساکت شو استفراغی !!!
لطفا به اشتراک بگدارید تا همه بدونند با یه بازی محبوب نشده ...

باشگاهی

نفت تهران
نایب *قهرمانی نوجوانان تهران
فتح تهران
قهرمانی امیدهای تهران با امیدهای فتح
پرسپولیس
قهرمانی جام آزادگان در فصل ۷۸-۱۳۷۷
قهرمانی جام آزادگان در فصل ۷۹-۱۳۷۸
قهرمانی جام حذفی در فصل ۷۹-۱۳۷۸
نایب* قهرمانی جام آزادگان در فصل ۸۰-۱۳۷۹
الاهلی
قهرمانی جام حذفی امارات در فصل ۰۲-۲۰۰۱
قهرمانی جام حذفی امارات در فصل ۰۴-۲۰۰۳
نایب *قهرمانی لیگ امارات ۰۴-۲۰۰۳[۱۰]
بایرن مونیخ

قهرمانی جام حذفی آلمان در فصل ۰۶-۲۰۰۵

قهرمانی بوندسلیگا در فصل ۰۶-۲۰۰۵

شالکه
قهرمانی جام حذفی آلمان در فصل ۱۱-۲۰۱۰

ملی
۱۹۹۸ - قهرمانی بازی*های آسیایی
۲۰۰۳ - قهرمانی جام بین*قاره*ای آسیا – اقیانوسیه
۲۰۰۴ - قهرمانی فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۴
۲۰۰۴ - مقام سوم جام ملت*های آسیا
۲۰۰۶ - راهیابی و بازی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان
فردی
بهترین بازیکن سال ۲۰۰۴ آسیا.[۱۰]
آقای گل مشترک جام ملت*های آسیا ۲۰۰۴

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چگونگی صعود پرسپولیس از گروه D لیگ قهرمانان/ صعود، سقوط و صدرنشینی!




ارتش سرخ دات كام:
تیم فوتبال پرسپولیس به همان اندازه که شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، ممکن است از دور این مسابقات حذف شده و یا حتی صدرنشین گروهش شود.

تیم فوتبال پرسپولیس که فصل 2012 مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را با دو پیروزی مقابل الشباب امارات و الغرافه قطر و یک تساوی برابر الهلال عربستان آغاز کرده بود، در دور برگشت از مرحله گروهی این مسابقات به تساوی برابر الغرافه قطر رضایت داده و مقابل الهلال عربستان نیز باخته است.

پرسپولیس از این پنج بازی به هشت امتیاز رسیده و پایین تر از الهلال عربستان 9 امتیازی رتبه دوم جدول گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را در اختیار دارد. در این گروه سه تیم الهلال عربستان ، پرسپولیس ایران و الغرافه قطر با درصدهایی متفاوت شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارند و در دیدارهای پایانی گروه که روز سه شنبه 15 می 2012 (26 اردیبهشت 1391) برگزار می شود، برای راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات رقابت خواهند کرد.

در روز سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 و در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم الهلال عربستان در ورزشگاه "فیصل بن فهد" شهر ریاض پذیرای الغرافه قطر است و پرسپولیس ایران در ورزشگاه "مکتوم بن رشید آل مکتوم" به دیدار الشباب امارات می رود که دیگر شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را ندارد.

پرسپولیس هشت امتیازی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز از دیدار با الشباب می خواهد چرا که با این یک امتیاز بالاتر از تیم الغرافه جواز صعود به جمع تیم های برتر رقابت ها را کسب می کند. از آنجائیکه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد تیم ها در دیدارهای رودررو را لحاظ می کنند، تیم پرسپولیس از این حیث شرایط بهتری نسبت به حریف قطری دارد و می تواند بالاتر از این تیم به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

دیدارهای الشباب امارات - پرسپولیس ایران و الهلال عربستان - الغرافه قطر بصورت همزمان برگزار می شود. شاید در ذهن علاقمندان به فوتبال این شائبه به وجود آید که تیم الهلال عربستان در مصاف با الغرافه قطر با تمام توانایی خود حضور پیدا نمی کند تا زردپوشان الغرافه جواز حضور در جمع تیم های برتر مسابقات را بدست آورند اما زمانی که متوجه می شویم تیم الهلال در صورت ایستادن بر سکوی دوم جدول گروه D باید در مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خانه حریف دیرینه خود الاتحاد عربستان به میدان برود و اینکه سرمربی آبی پوشان عربستان بارها و بارها تاکید کرده است که تیمش تنها صدر جدول گروه D را نشانه رفته است، شائبه تبانی الغرافه و الهلال باطل می شود، چرا که الهلال در صورت شکست مقابل الغرافه به علت باخت در دیدار رودررو فرصت صدرنشینی را از دست خواهد داد.

براساس این گزارش، پرسپولیس ی که می تواند با یک تساوی به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، حتی در گروه D شانس صدرنشینی هم دارد. این تیم اگر الشباب امارات را شکست دهد و در مقابل الغرافه در بازی مرگ و زندگی مقابل الهلال عربستان به یک پیروزی و یا تساوی برسد، آنوقت پرسپولیس صدرنشین گروه D خواهد شد.

با این اوصاف در دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگا ه های آسیا هر چهار تیم گروه D با هدف پیروزی به میدان می روند. الهلال، پرسپولیس و الغرافه برای صعود برد می خواهند و الشباب برای اعاده حیثیت. در دیدارهای روز پایانی گروه D باید منتظر اتفاقاتی خاص و ویژه باشیم، شاید در آخرین لحظه ورق رقابت در این گروه برگشت.

****ان ایران هم با پیروزی سه بر صفر سه شنبه شب مقابل النصر همچنان در رتبه دوم گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ایستاد و صعودش به مرحله دوم رقابتها قطعی شد. ****ان برای صدرنشینی در این گروه و بهره برداری از امتیاز برگزاری دیدار خانگی در مرحله یک هشتم نهایی چشم به صدر جدول گروه دارد و برای رسیدن به این هدف در دیدار پایانی گروه باید الاهلی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رياحي: گل الهلال صحيح نبود
مشاهده :2212 بار
مصاحبه ها
نوشته شده توسط حسن مهدوی
چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1391 ساعت 16:37
مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس داوري فوتبال معتقد است تك گل الهلال عربستان در برابر پرسپوليس با اشتباه داور به ثمر رسيد.


محمد رياحي درباره قضاوت*هاي ديدارهاي ****ان و پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: كنفدراسيون فوتبال آسيا معمولا براي ديدار تيم*هاي ايراني و تيم*هاي عربي از داوران شرق آسيا استفاده مي*كند تا حرف و حديثي پيش نيايد.
در اين ميان ژاپني*ها پاك*ترين و سالم*ترين داوران را در اختيار دارند كه حتي با پيشنهادهاي هزاران دلاري عرب*ها وسوسه نمي*شوند. من بيشترين قضاوت را بين داوران ايراني در كشورهاي عربي داشته*ام و به خوبي مي*دانم كه آن*ها چه اقداماتي را براي تصميم داوران انجام مي*دهند.

وي ادامه داد: پس از داوران ژاپني، كره*اي و ساير كشورهاي شرق آسيا هستند. AFC براي نظارت بر عملكرد داوراني كه براي تيم*هاي عرب قضاوت مي*كنند دو ناظر قوي مي*فرستد. به نظر من داور ديدار پرسپوليس و الهلال كمي با لجاجت قضاوت كرد و با چند اشتباه خود باعث شد بازيكنان پرسپوليس عصبي شوند. وقتي داوري اشتباه مي*كند بايد سعي كند جلوي اشتباه*هاي بعدي را بگيرد تا تعداد خطاهايش زياد نشود چون اين مساله به ضرر خودش تمام مي*شود.

رياحي در ادامه درباره صحنه به ثمر رسيدن تك گل بازي پرسپوليس و الهلال گفت: داور اين ديدار با وجود اين كه بسيار قاطع بود، روي صحنه گل الهلال اشتباه كرد. در آن صحنه روي امير حسين فشنگچي در نزديكي محوطه جريمه الهلال خطا شد، اما داور به اشتباه آن را اعلام نكرد تا همان توپ در سمت ديگر به گل الهلال تبديل شود. وقتي يك تيم گل مي خورد بايد آن گل از همه نظر سالم باشد.

اين پيشكسوت داوري همچنين داور كره*اي ديدار النصر و ****ان را داوري جوان و استعدادي توصيف كرد و گفت كه وي شانس حضور در جام جهاني را دارد.

رياحي درباره قضاوت اين داور هم اظهار كرد: پنالتي كه داور براي النصر امارات گرفت، كاملا درست و كارت زردي هم كه به رحمان احمدي نشان داد كاملا قانوني بود. در آن صحنه خطاي دروازه*بان ****ان بر روي مهاجم اماراتي كاملا مشهود بود.

رياحي درباره صحنه*اي كه بازيكن ****ان به نشانه بازي جوانمردانه ضربه پنالتي تيمش را تقديم دروازه*بان حريف كرد هم خاطر نشان كرد: ****اني*ها با انجام اين كار نشان دادند كه بسيار با گذشت هستند و اين كار آن*ها مطمئنا در همه دنيا بازتاب خواهد داشت و تاريخي خواهد شد، اما نكته*اي كه نبايد از نظر دور داشت اين است كه پيش از رخ دادن پنالتي بازيكن ****ان بازي جوانمردانه را رعايت نكرد و باعث اخراج دروازه*بان حريف شد.

وي ادامه داد: وقتي بازيكن ****ان اوت دستي را براي رعايت بازي جوانمردانه پرتاب كرد، مدافع النصر توپ را فقط نگاه كرد و به سمت آن نرفت. در اين لحظه مهاجم خارجي ****ان به سمت توپ دويد و در موقعيت تك به تك با دروازه*بان قرار گرفت. در اين حال داور نمي*توانست كاري كند و مثلا بازي را متوقف كند، بلكه اين مهاجم ****ان بود كه بايد بازي جوانمردانه را رعايت مي*كرد. ممكن است AFC به دليل اين كه كار تصميم*هاي خاصي را عليه بازيكن ****ان اتخاذ كند.

رياحي در پايان گفت: به عقيده من فيفا بايد در قوانين خود و به ويژه در بحث بازي جوانمردانه تجديد نظر كند، چون اين مساله هم مانند مساله فريب داوران در محوطه جريمه به يك معضل تبديل شده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها با اجازتون از بازی ه الهلال و تراکتور اخبار نمیگذارم که به فکر آینده باشیم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]مهمترین تیترهای روزنامه های ورزشی امروز مورخ يكشنبه 17 ارديبهشت[/h]

















 

Similar threads

بالا