کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
این دروازبانامون کی روحیه داشتند.کی خوب بازی کردند.هر شوتی که میاد میره تو گل/ سر مربی و مدیر عامل قبلی چطوری این بازیکنارو جذب کردن.البته من مطمئنم در قبال جذب اینا یه پولیم تو جیب خودش رفته!!!!
میثاق دروازه بان خوبی بود فکر کنم مهم ترین علتی که الان باعث شده زیاد گل بخوره اینه که روحیه نداره البته کاملا مشخصه که اون همدلی و هماهنگی بین بازیکنا از بین رفته و تیم از دست دنیزلی در رفته .....دنیزلی خودشم تا حدودی مقصره با طرح این لیست مازاد و بعد که روزنامه ها دامن زدن بهش بین بازیکنا اختلاف افتاده ....
دنیزلی الان باید اون روحیه رو به تیم برگردونه بنظر من تیم از لحاظ فنی مشکل نداره این تیم همونه که 6 تا به الشباب زد و 3 تا به الغرافه و تو عربستان بهترین بازی رو مقابل الهلال انجام داد اما الان میاد تو خونه میبازه ...دلیلش اینه که بازیکنا دیگه انگیزه نداره... بنظرم دنیزلی وظیفه شو تو این مورد انجام نداده ...
البته از شکل بازی کردنشون کاملا مشخصه که بازیکنا خسته شدن ..اگر پرسپولیس و استقلال نتونن موفق بشن تو آسیا یکی از مهم ترین دلایلش سازمان لیگ و برنامه فشرده اییه که براشون گذاشته ...
عربا نشون دادن که تو همه چی از ما سرترن.تو قدرت تاکتیک.فکر و...
حالا هی ما بگیم سوسمار خورن!!!!
تماشاگراهم دلشون خوشه رفتن استادیوم.حالا رفتین استادیوم چرا شعار سیاسی میدین!!! این صداها هیچ اثری نداره.این کار دولت ماست که از حق مملکتمون دفاع کنه.که قوربون اون غیرتشون برم که باعث میشن مردم جورشونو بکشن!!!!

اینقدر الکی علی کریمی رو بزرگ کردیم .دیدیم که امروز حرفی برای گفتن نداشت.
واقعا وضعیت تیم داغونه. خوب شد فقط یکی خوردیم.

باید قبول کنیم که کلا عقب افتادیم.امیدوارم حداقل بتونیم به عنوان تیم دوم بریم بالا .و اونجا حذف بشیم.تا اینکه تو همین مرحله حذف بشیم!!!!
بنظر من عربا هم چیزی واسه گفتن ندارن..... اینقدر خرج میکنن و سرمایه گذاری میکنن میرن بازیکنای مطرح سن بالا میخرن ، فوتبال خودشون رشد نمیکنه ....تازه باید مردم رو به زور بیارن استادیوم ....کلا جو کشوراشون فوتبالی نیست فقط دارن خرج میکنن ......اما کشور ما جو فوتبالی داره ولی کیه که قدر این همه طرفدارو بدونه .....
من وقتی فکر میکنم تو هر بازی پرسپولیس 70 هزار و 96 هزار نفر اومدن استادیوم و ناراحت برگشتن خونه خیلی ناراحت میشم واقعا این بازیکنا انگار دل ندارن حداقل بخاطر اون همه طرفدار باید خودشونو به آب و آتیش میزدن ...
اصلا بعید نیست پرسپولیس حذف بشه با این وضعیت ...واقعا مسخرست تو لیگ میخواستیم سهمیه آسیا بگیریم الان تیم داره سقوط میکنیم تو آسیا هم میخواستیم به عنوان سرگروه صعود کنیم الان داریم حذف میشیم .....از بازی داماش به بعد پرسپولیس کاملا بهم ریخت ...
فکر کنم آخرفصل خداحافظی کنه به نفعشه
مطمئناً میره ..دیروز از دست روزنامه ها عصبانی بود میگفت من که آخر فصل قراردادم تموم میشه و بازیکن آزادم چرا میگین اسمم تو لیست مازاده ...
واقعا مطبوعات ما هم فقط واسه نابود کردن تیمامون تلاش میکنن حداقل تو آسیا که بحث ایرانه نباید اینقد حاشیه درست کنن ... این از پرسپولیس و مشکل کریمی و دنیزلی و لیست مازاد اونم از استقلال و رفتن فتح الله زاده و مظلومی اینقد حاشیه درست میکنن ....
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه بنده خدا دنیزلی چه گناهی کرده!!!!وقتی یک تیم بازیکناش تو زمین راه میرن و کاری نمیکنن مشکل مربی چیه.دنیزلی الکی که نمیاد بگه 10 نفر اجراجی داریم.هر کسی یه حد تحملی داره.بنظر من که باندی بین بازیکنا شکل گرفته که اکثر بازیکنارو شامل میشه.که هدفشون بیرون انداختن و مقصر نشون دادن دنیزلی هستش.!!!یعنی با آبروی پرسپولیس بازی کردند تا به هدف پلیدشون برسند.واقعا از تک تکشون حالم بهم میخوره.یک مشت بی غیرت!!!

میثاق تو اوایل فصل مشکلش این بود که بازیش نمیدادند و لکثرا از حقیقی استفاده میشد.بعد از اینکه حقیقی رفت فیکس تیم شد!!!ولی در کل مفت نمیرزه!!!اخه تابحال چنین حکایتی تو دروازبانا نداشتیم!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
باند رو استارتشو کریمی زد وقتی از چندتا از بازیکنا انتقاد کرد اونام ناراحت شدن و الان تیم چند دسته شده ... بنظرم کریمی بخاطر قدرتی که داره احساس میکنه هر جور دلش بخواد میتونه حرف بزنه هیچکسم جرات نداره از خودش انتقاد کنه ....حتی فدراسیون ...
با اینحال من دوست ندارم کریمی بره ..کریمی هر وقت بخواد خوب بازی کنه میتونه هر نتیجه ای رو عوض کنه .....
الان دنیزلی باید این مشکلات و چند دستگیها رو حل کنه ....مدیرعاملمون هم اصلا سیاست نداره خودش میاد یه حرفایی میزنه که شرایط رو بدتر میکنه مطمئنم اگه فتح الله زاده بود خیلی بهتر با این قضایا برخورد میکرد ...
میثاق اول فصل با حقیقی رقابت میکرد و ناراحت بود که اونو بازی میدن واقعا که چه رویی داره .:D..
اگه حقیقی نمیرفت پرسپولیس وضعش به اینجا نمیکشید ...متاسفم ..... مدیریت باشگاه بخاطر 2 میلیارد اینقد به تیم ضرر زدن ...
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
در مورد اینکه میگید حقیقی اگه میموند وضعیت بهتر بود با نظرتون مخالفم.تو این چند سال شما تو چه مقطعی بازی خوب از حقیقی دیدید؟؟؟!!!
اتفاقا اصلا حقیقی زیادی تو پرسپولیس مونده بود.و در کل بنظر میرسید پارتیش تو پرسپولیس خیلی کلفت بود!!!
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشکسوت پرسپولیس : هیچوقت پرسپولیس را اینقدر بیچاره ندیده بودم!

این پرسپولیس دقیقا مثل همان استیل‌آذین فصل گذشته است

بازیکن در زندگی شخصی‌اش چه‌ کارهایی می‌کند که در زمین و توان راه رفتن هم ندارد و خیلی زود کم می‌آورد؟! همه بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که بازی کردن در این تیم قبل از هر چیزی یک شخصیت و ظرفیت خاصی می‌خواهد.
«این پرسپولیس دقیقا مثل همان استیل‌آذین فصل گذشته است. من به این تیم می گویم استیل آذین شماره دو! البته با این تفاوت که هوادار میلیونی دارد و اگر این ثروت را نداشت چه بسا الان به لیگ یک سقوط کرده بود...»
مربی اسبق پرسپولیس ترجیح داد صحبت‌هایش درباره شرایط این تیم را با این جملات شروع کند. ناصر ابراهیمی به قانون می‌گوید: «چه چیزی درباره این تیم می‌توان گفت؟ من به عنوان کسی که سال‌ها در این تیم مربی‌گری کردم و به تمام افتخارات رسیدم از نتایج خجالت می‌کشم. نمی دانم آیا بازیکنان تیم هم چنین حسی را دارند یا نه؟ به نظز من پرسپولیس همان استیل‌آذین فصل گذشته است. از ابتدای فصل هم روزگار بدی داشت.اوایل مربی‌گری تیم بر عهده حمید استیلی بود با 400،500 میلیون تومان دستمزد، حالا دنیزلی که بالای سه میلیارد پول گرفته به این شکل نتیجه می‌گیرد و این یک فاجعه است. از نظر من پرسپولیس و حتی استقلال از نظر خرید بازیکنان اسم و رسم‌دار بهترین عملکرد را داشته‌اند. اما شما به تراکتورسازی و نفت تهران و صبای قم نگاه کنید چرا بهتر از این تیم‌ها کار می‌کنند. دلیلش این است که بازیکنانش انگیزه زیادی برای بهتر شدن دارند. اگر بازیکنان این تیم‌ها آزاد شوند من به شما قول می‌دهم که پرسپولیس و استقلال سراغ هیچ کدام از بازیکنان این تیم‌ها نمی‌روند. الان پرسپولیس ضعیف شده است. چون بازیکنانی در این تیم بازی می‌کنند که از نظر شهرت و ثروت اشباع شده‌اند و دیگر انگیزه‌ای برای فوتبال بازی کردن ندارند!»
ناصر ابراهیمی با بیان این مطلب که دنیزلی یک مربی از رده خارج است تاکید می‌کند: «من مانده‌ام حالا که دنیزلی آمده چرا بازیکنان آنقدر افتضاح بازی می‌کنند. اگر او مربی بزرگی است باید عملکرد خط دفاعی تیمش به این شکل ضعیف باشد؟ بازیکنان بلد نیستند چهار تا پاس به هم بدهند. توان ندارند بدوند. پس نقش مربی در این تیم چیست؟ حد‌اقل این انتظار را می‌توانیم داشته باشیم که تیمی که سرمربی‌گری‌اش برعهده دنیزلی است با برنامه بازی کند و بتواند روی کارهای تاکتیکی یک موقعیت گل روز دروازه حریفان درست کند. این مربی در طول ده سال گذشته در یک کلاس شرکت نکرده و سنتی کار می‌کند.
وی ادامه می دهد:« من متاسفم که به پرسپولیس را به این روز انداخته اند. شما چه حرکتی از این تیم دیدید؟ آیا کسی هست که دلش برای آن هفتاد هزار هواداری که به ورزشگاه رفت بسوزد؟ من واقعا پرسپولیس را آنقدر بیچاره ندیده بودم! »
مربی اسبق پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته ‌می‌‍شود در پرسپولیس باند درست شده اینگونه حرف می‌زند: «دنیزلی یک مربی خارجی است که می آید تمرین می‌دهد و می‌رود. او حتی با دستیارانش جلسات فنی برگزار نمی‌کند. من حتی از بچه‌ها شنیده‌ام که تمریناتی را هم که می‌دهد درست و حسابی نیست و فشاری روی بدن‌ها نمی‌آورد. نتیجه اش هم همین نتایجی است که می‌بینید. بازیکن پرسپولیس الان چند صد میلیون تومان می‌گیرد که روی زمین و اعصاب هواداران را برود. من اعتقادم این است که در پرسپولیس بازیکن سالاری وجود دارد. به جز علی کریمی که واقعا دلسوزانه حرف می‌زند و از ته دل پرسپولیسی است بقیه آنها ول‌ معطل هستند! البته مهدوی‌کیا که بچه خوب و با ادبی هست را هم فاکتور بگیرید! علی کریمی مشکلش این است که بلد نیست حرفش را بزند. وگرنه اکثر چیزهایی که می‌گوید درست است. او هم البته روز خوب و بد دارد. اما همه می دانیم که علی کریمی در فوتبال ایران سرمایه بوده است. اما بقیه آن بازیکنان اصلا عددی نیستند که من بخواهم درباره‌شان حرفی بزنم. فقط فکر مدل مو و شکل و شمایل ظاهری و اداهای‌شان هستند. واقعا خجالت‌آور است.»
ناصر ابراهیمی صحبت‌های پایانی خود را در رابطه با شرایط بحرانی پرسپولیس اینگونه مطرح می‌کند:« الان شکم سیر‌ها و پیرمردها در پرسپولیس بازی می‌کنند. علی پروین همیشه می گفت بازین پرسپولیس باید مثل گرگ گرسنه باشد. اما این‌ها در فوتبال هیچی نیستند. متاسفانه درباره بعضی از بازیکنان می توانم حرف‌هایی بزنم که دیگر رویشان نشود در پرسپولیس بمانند.وقتی بازیکن در زمین راه می رود و انگیزه ندارد و همیشه مصدوم می‌شود. بروید ببینید دلیلش چیست. در زندگی شخصی‌اش چه‌ کارهایی می‌کند که در زمین و توان راه رفتن هم ندارد و خیلی زود کم می‌آورد! همه بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که بازی کردن در این تیم قبل از هر چیزی یک شخصیت و ظرفیت خاصی می خواهد که بتوانند در مقابل یک سری چیزها خودشان را کنترل کنند. چیزی که خیلی از آنها ندارند و دنبال یک سری مسائل هستند!»
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
پیشکسوت پرسپولیس : هیچوقت پرسپولیس را اینقدر بیچاره ندیده بودم!

این پرسپولیس دقیقا مثل همان استیل‌آذین فصل گذشته است

بازیکن در زندگی شخصی‌اش چه‌ کارهایی می‌کند که در زمین و توان راه رفتن هم ندارد و خیلی زود کم می‌آورد؟! همه بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که بازی کردن در این تیم قبل از هر چیزی یک شخصیت و ظرفیت خاصی می‌خواهد.
«این پرسپولیس دقیقا مثل همان استیل‌آذین فصل گذشته است. من به این تیم می گویم استیل آذین شماره دو! البته با این تفاوت که هوادار میلیونی دارد و اگر این ثروت را نداشت چه بسا الان به لیگ یک سقوط کرده بود...»
مربی اسبق پرسپولیس ترجیح داد صحبت‌هایش درباره شرایط این تیم را با این جملات شروع کند. ناصر ابراهیمی به قانون می‌گوید: «چه چیزی درباره این تیم می‌توان گفت؟ من به عنوان کسی که سال‌ها در این تیم مربی‌گری کردم و به تمام افتخارات رسیدم از نتایج خجالت می‌کشم. نمی دانم آیا بازیکنان تیم هم چنین حسی را دارند یا نه؟ به نظز من پرسپولیس همان استیل‌آذین فصل گذشته است. از ابتدای فصل هم روزگار بدی داشت.اوایل مربی‌گری تیم بر عهده حمید استیلی بود با 400،500 میلیون تومان دستمزد، حالا دنیزلی که بالای سه میلیارد پول گرفته به این شکل نتیجه می‌گیرد و این یک فاجعه است. از نظر من پرسپولیس و حتی استقلال از نظر خرید بازیکنان اسم و رسم‌دار بهترین عملکرد را داشته‌اند. اما شما به تراکتورسازی و نفت تهران و صبای قم نگاه کنید چرا بهتر از این تیم‌ها کار می‌کنند. دلیلش این است که بازیکنانش انگیزه زیادی برای بهتر شدن دارند. اگر بازیکنان این تیم‌ها آزاد شوند من به شما قول می‌دهم که پرسپولیس و استقلال سراغ هیچ کدام از بازیکنان این تیم‌ها نمی‌روند. الان پرسپولیس ضعیف شده است. چون بازیکنانی در این تیم بازی می‌کنند که از نظر شهرت و ثروت اشباع شده‌اند و دیگر انگیزه‌ای برای فوتبال بازی کردن ندارند!»
ناصر ابراهیمی با بیان این مطلب که دنیزلی یک مربی از رده خارج است تاکید می‌کند: «من مانده‌ام حالا که دنیزلی آمده چرا بازیکنان آنقدر افتضاح بازی می‌کنند. اگر او مربی بزرگی است باید عملکرد خط دفاعی تیمش به این شکل ضعیف باشد؟ بازیکنان بلد نیستند چهار تا پاس به هم بدهند. توان ندارند بدوند. پس نقش مربی در این تیم چیست؟ حد‌اقل این انتظار را می‌توانیم داشته باشیم که تیمی که سرمربی‌گری‌اش برعهده دنیزلی است با برنامه بازی کند و بتواند روی کارهای تاکتیکی یک موقعیت گل روز دروازه حریفان درست کند. این مربی در طول ده سال گذشته در یک کلاس شرکت نکرده و سنتی کار می‌کند.
وی ادامه می دهد:« من متاسفم که به پرسپولیس را به این روز انداخته اند. شما چه حرکتی از این تیم دیدید؟ آیا کسی هست که دلش برای آن هفتاد هزار هواداری که به ورزشگاه رفت بسوزد؟ من واقعا پرسپولیس را آنقدر بیچاره ندیده بودم! »
مربی اسبق پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته ‌می‌‍شود در پرسپولیس باند درست شده اینگونه حرف می‌زند: «دنیزلی یک مربی خارجی است که می آید تمرین می‌دهد و می‌رود. او حتی با دستیارانش جلسات فنی برگزار نمی‌کند. من حتی از بچه‌ها شنیده‌ام که تمریناتی را هم که می‌دهد درست و حسابی نیست و فشاری روی بدن‌ها نمی‌آورد. نتیجه اش هم همین نتایجی است که می‌بینید. بازیکن پرسپولیس الان چند صد میلیون تومان می‌گیرد که روی زمین و اعصاب هواداران را برود. من اعتقادم این است که در پرسپولیس بازیکن سالاری وجود دارد. به جز علی کریمی که واقعا دلسوزانه حرف می‌زند و از ته دل پرسپولیسی است بقیه آنها ول‌ معطل هستند! البته مهدوی‌کیا که بچه خوب و با ادبی هست را هم فاکتور بگیرید! علی کریمی مشکلش این است که بلد نیست حرفش را بزند. وگرنه اکثر چیزهایی که می‌گوید درست است. او هم البته روز خوب و بد دارد. اما همه می دانیم که علی کریمی در فوتبال ایران سرمایه بوده است. اما بقیه آن بازیکنان اصلا عددی نیستند که من بخواهم درباره‌شان حرفی بزنم. فقط فکر مدل مو و شکل و شمایل ظاهری و اداهای‌شان هستند. واقعا خجالت‌آور است.»
ناصر ابراهیمی صحبت‌های پایانی خود را در رابطه با شرایط بحرانی پرسپولیس اینگونه مطرح می‌کند:« الان شکم سیر‌ها و پیرمردها در پرسپولیس بازی می‌کنند. علی پروین همیشه می گفت بازین پرسپولیس باید مثل گرگ گرسنه باشد. اما این‌ها در فوتبال هیچی نیستند. متاسفانه درباره بعضی از بازیکنان می توانم حرف‌هایی بزنم که دیگر رویشان نشود در پرسپولیس بمانند.وقتی بازیکن در زمین راه می رود و انگیزه ندارد و همیشه مصدوم می‌شود. بروید ببینید دلیلش چیست. در زندگی شخصی‌اش چه‌ کارهایی می‌کند که در زمین و توان راه رفتن هم ندارد و خیلی زود کم می‌آورد! همه بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که بازی کردن در این تیم قبل از هر چیزی یک شخصیت و ظرفیت خاصی می خواهد که بتوانند در مقابل یک سری چیزها خودشان را کنترل کنند. چیزی که خیلی از آنها ندارند و دنبال یک سری مسائل هستند!»
اینجاکلوپ هوادارای پرسپولیس
شماچرا اینجاپست میذاری؟
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه هر حال اگه به اسم تاپیک هم نگاه کنی بد نیست
خوب میدونم چیه...
یعنی الان نباید یه پست گذاشت؟؟؟
بعدشم مگه من اومدم تا کلوپ شما بی احترامی کردم و رفتم...
خوشحال میشم شما هم خبرهای باشگاه استقلال رو بزارید...
بهتره با هم دوست باشیم داداشی...حالا چه آبی باشیم چه قرمز!!!دشمن که نیستیم...
بازم اگر جو پرسپولیسیا اینطوریه هر جور راحتید دیگه پست نمیزارم...
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
خوب میدونم چیه...
یعنی الان نباید یه پست گذاشت؟؟؟
بعدشم مگه من اومدم تا کلوپ شما بی احترامی کردم و رفتم...
خوشحال میشم شما هم خبرهای باشگاه استقلال رو بزارید...
بهتره با هم دوست باشیم داداشی...حالا چه آبی باشیم چه قرمز!!!دشمن که نیستیم...
بازم اگر جو پرسپولیسیا اینطوریه هر جور راحتید دیگه پست نمیزارم...
درسته من هم خوشحال میشم شما اینجاپست بذاری ولی نه این خبرها که ...
من هم تو کلوپ آبیدلان پست گذاشتم بعدازبازی باالجزیره توامارات که مساوی شد وگفتم که ایشالله استقلال 2تا بازی بعدش رو ببره که صعود کنه ولی شما هم اگه ازاین پست ها بذاری فک نکنم کسی ناراحت بشه ولی وقتی یه همچون خبری بااین تیتر رو اینجا میذاری خب قطعا آدم ناراحت میشه
اگه من حرفی زدم عذرخواهی میکنم
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
درسته من هم خوشحال میشم شما اینجاپست بذاری ولی نه این خبرها که ...
من هم تو کلوپ آبیدلان پست گذاشتم بعدازبازی باالجزیره توامارات که مساوی شد وگفتم که ایشالله استقلال 2تا بازی بعدش رو ببره که صعود کنه ولی شما هم اگه ازاین پست ها بذاری فک نکنم کسی ناراحت بشه ولی وقتی یه همچون خبری بااین تیتر رو اینجا میذاری خب قطعا آدم ناراحت میشه
اگه من حرفی زدم عذرخواهی میکنم
قربون تو داداش گلم...
چشم داداش خبرای خوب میزارم...
به امید موفقیت شما...پیروز باشید...
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قربون تو داداش گلم...
چشم داداش خبرای خوب میزارم...
به امید موفقیت شما...پیروز باشید...

دوست عزیز ما هم مثل شما متوجه رفتار شما میشویم
اگر اخباری تبادل نمودید چرا فقط اخبار حاشیه ای گذاشتید؟
چرا در عید پیروزی 6 گل ه ی پرسپولیس را انعکاس ندادید؟؟؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک سوپرایز دیگر از همکاری داریوش خواجه نوری و باشگاه پرسپولیس!!

تعداد ستاره های فوتبال که صدایشان را به این کار هدیه کرده اند بیشتر و بیشتر و به لحظات پایانی ضبط و تولید این محصول نزدیکتر و نزدیکتر می شویم.

این بار ایمون زاید، ستاره*ی دربی ۷۴ به استودیوی ترانهٔ سرخ آمده بود تا با همکاری داریوش خواجه نوری با صدای زیبا و لهجه ای دوس داشتنی برای تمامی طرفداران پرسپولیس بخواند:

در میدان بی*پروا در هرجا ما بودیم و پرسپولیس قهرمان ما




.
.
.
.
.
بعد از پروین، دایی، .... دنیزلی هم خواننده شد !!!

شورو هیجان موسیقی خواجه نوری، ترانه زیبای عبدالجبار کاکایی و صدای دنیزلی، دیگر چه می*خواهید؟؟
دنیزلی مربی باشگاه پرسپولیس هم به یاران پروژه صوتی و تصویری ترانه سرخ پیوست .
ترانه سرخ، عنوان محصولی است که به مدت ۳سال توسط داریوش خواجه نوری خواننده و آهنگساز مطرح کشورمان در دست تولید می*باشد.
فضای استودیو با حضور دنیزلی پر از شورو هیجان شده است. گویا خواجه نوری از صدای دنیزلی خوشش امده است.



آقای خواجه نوری دنیزلی خواننده ی خوبی* است؟
یک خواننده وقتی* صحبت می*کند می*توان از تن صدایش فهمید که خوب می*خواند یا نه!! اگر با او صحبت کرده باشید می*فهمید که صدای بسیار خوبی* دارد و من از همان ابتدا و با اولین سلام متوجه این موضوع شدم. این کارمان را بسیار راحت کرد. در ضمن با وجود این که ما از او می خواستیم فارسی بخواند و این کار برای او بسیار سخت بود، اما با موفقیت این کار را انجام داد.



انگیزه شما از دعوت دنیزلی به این کار چه بود؟
اولا این که ایشان یک مربی بسیار بزرگ می باشند که افتخاراتشان بر همه آشکار است. ثانیا فکر می*کنم جزو محبوبترین مربیان طول تاریخ در پرسپولیس می*باشد و برای همه واضح است که او هوادار*ها را با سکوها آشتی* داده و حکم یک ناجی را در پرسپولیس پیدا کرده است. این*ها همه و همه من را مجاب کرد که ایشان را در ستارگان پرسپولیس قرار دهم و در این محصول از صدای ایشان نیز بهره*مند شوم.



فکر می*کنید پرسپولیسی*ها از دیدن این همه ستاره کنار هم چه حسّی پیدا خواهند کرد؟
فکر می*کنم که واقعا هیجان زده خواهند شد، نه تنها پرسپولیسی*ها که اسطوره هایشان را می*بینند، بلکه همه مردم از این کار استقبال خواهند کرد، چون اولا این افراد از ستاره*های ملی ما نیز هستند و این یک کار منحصر بفرد و خاصی است. در عین حال اولین سرود رسمی یک تیم باشگاهی در ایران و در جهان نیز اولین سرودی است که اسطوره های یک تیم خواننده*های آن می باشند. مطمئناً این کار یک بازتاب جهانی* خواهد داشت.
بعد از پروین، دایی و نزدیک به۴۰ نفر از اسطوره و بازیکنان که شما به این کار دعوت کردید آیا باز هم غافلگیرمان خواهید کرد؟
دقیقا همینطور است، هنوز چند غافلگیری فوق*العاده برای هواداران دارم. تا به الان سعی* داشته*ایم بهترین هارا بیاوریم و باید این مجموعه را تکمیل کنیم. پس به هواداران می*گویم منتظر غافلگیری های بعدیمان باشید.



شنیده ایم تا پایان پروژه چیزی باقی* نمانده است،این مطلب درست است؟
فکر می*کنم کسی* جا نمانده است و میتوانیم پروژه را تقریبا تمام شده بدانیم و این مژده را به تمام هوادران پرسپولیس بدهیم که تاریخ پرسپولیس به همراه سروده تیممان را در آینده نزدیک در اختیارشان قرار می دهیم.


.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................
بزرگان پرسپولیس در استدیو





 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیزم اخبار را از جدید ترین به قدیمی ترین میگذارم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری: آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با راه آهن

مرجع خبری پرسپولیس :
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با راه آهن در مجموعه ورزشی شهید درفشی فر به روایت عکس


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فصل 83-84 لیگ برتر

استقلال و فولاد در کورس قهرمانی بودند هفت هفته مانده به پایان لیگ این دو تیم با هم بازی کردند و فولاد با بردن استقلال 8 امتیاز جلو افتاد فولادی ها اما دو هفته بعد را پشت سر هم مساوی کردند اما استقلالی ها بردند تا امید به اردوی آبی برگردد فاصله ی دو تیم 4 امتیاز شده بود و استقلال باید همه بازی هایش را می برد و به انتظار اشتباه فولاد می نشست 3 هفته مانده به پایان لیگ استقلال در نوشهر به مصاف شموشک رفت تیمی که در نوشهر حتی فولاد صدرنشین را هم 2-1 برده بود به استقلال باخت ان ]م با یک گل به خودی رامین محرم نژاد به تیم خودش گل زد و موجب برد استقلال شد همان زمان شایعات زیادی پیچید فصل بعد قلعه نویی این بازیکن را به استقلال آورد و بدون اینک هبازی های زیادی به او برسد سال بعدتر از استقلال رفت




فصل 86-87 جام حذفی

این داستان همان ماجرایی است که مایلی کهن بارها در موردش گفته است استقلال بازی رفت را در رشت 1-0 باخت بازی در تهران اما متفاوت بود استقلال توانست دو گل بزند و پیش بی افتد اما پگاه هنوز امید داشت به خاطر قانون گل زده در خانه ی حریف پگاه فقط یک گل می خواست تا برنده ی فینال شود پس تیم میهمان شروع به فشار آوردن کرد استقلال اما روی یک ضد حمله و پر کردن آفساید چند متری توسط تقی پور به گل رسید و 3-0 برنده شد استقلال قلعه نویی قهرمان شد تقی پور سال بعد در استقلال بود




فصل 87-88 لیگ برتر

در فاصله ی 3 هفته تا پایان لیگ استقلال یک امتیاز بیش از ذوب آهن داشت که دو بازی پشت سر هم مساوی کرد و با توجه به برد های ذوب آهن اختلاف به 3 امتیاز برای ذوب آه نرسید فولاد با ذوب آهن بازی داشت و استقلال با پیام مشهد به منصور ابراهیم زاده خبر داده بودند که یکی از بازیکنانش مقابل فولاد شاید بازی همیشگی اش را نکند پس ابراهیم زاده شاهین خیری هافبک دفاعی که قبلا عضو استقلال بود بیرون گذاشته شد و هافبک ذوب آهن ضعیف شد اما تراژدی جای دیگری رقم خورد عیسی اندوی هر توپی که آمد را گل خورد تا بازی 4-1 شود این سال همان سالی بود که بسیاری از ستاره های لیگ مقابل استقلال بازی نکردند آنها یا سه اخطاره می شدند یا بازی نمی کردند محمد نوری(صبا) مهدی کریمیان(برق)توره(پرسپولیس) و... از این بین کریمیان سال بعد به سپاهان قلعه نویی رفت


مهدی شادمانی- همشهری جوان
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی: کریمی حرفی از جدایی به من نزده است/ انتقاد از من آزاد است



مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که علی کریمی تاکنون حرفی از جدایی به او نزده است.


مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از دیدار فردای پرسپولیس و راه*آهن گفت: 4 بازی مهم (2 بازی در لیگ و 2 بازی در آسیا) داریم، ابتدا دو بازی لیگ مقابل راه*آهن و سپس فولاد را پیش رو داریم و بعد از آن نیز برای فصل بعد با مدیریت باشگاه مسائل را در میان خواهیم گذاشت.

پس از مسابقات لیگ برای اول شدن در گروه در امارات به مصاف الشباب می*رویم و سپس در صورت صعود مرحله یک هشتم نهایی را داریم.

وی ادامه داد: 4_ 5 بازی از راه*آهن دیدم و معتقدم استحقاق این تیم با جایگاهی که در جدول دارد قابل مقایسه نیست. سعی می*کنیم در بازی فردا کاری کنیم تا هواداران ناکامی مقابل الهلال را فراموش کنند چرا که طرفداران پرسپولیس لایق خوشحالی و شاد شدن هستند.


دنیزلی در خصوص مصاحبه پرویز مظلومی که گفته بود بازیکنان پرسپولیس خسته هستند و کم*کاری نمی*کنند تاکید کرد: موضوع كاملا مشخص است. بازيكناني كه در ليگ ايران بازي مي*كنند براي اولين بار است كه با چنين تقويم فشرده اي روبرو هستند، به طوري كه ما به طور متوسط هر چهار روز يك بار بازي داريم. بنابراين اگر بازيكنانتان خيلي با كيفيت نباشند، ممكن است به مشكل بخوريد. طبيعي است كه بازيكنان ما به دليل ترافيك زياد بازي*ها خسته هستند كه اين موضوع در اين بازي با الهلال هم كاملا مشخص بود. مثلا بازيكناني مثل پولادي و شيث رضايي كه كمتر از ساير بازيكنان به ميدان رفته بودند، آمادگي بيشتري داشتند. ضمن اين كه گرم بودن فصل و از دست دادن آب و نمك بدن باعث مي*شود بازيكنان هم از نظر روحي و هم از نظر بدني دچار افت شوند.


سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تقویمی مانند ایران در لیگ ترکیه هم وجود داشت و عاملی شد تا 18 مربی لیگ برتری به آن اذعان داشته باشند خاطرنشان کرد: شرایط به گونه*ای است که مجبوریم لیگ را به پایان برسانیم. برنامه*ریزی برای فصل بعد را هم نمی*دانم چگونه است اما اگر به همین منوال باشد چاره*ای نداریم تا کادر بازیکنان بهتر و باکیفیت*تری داشته باشیم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه برخي معتقدند اعلام اين موضوع كه 10 بازيكن پرسپوليس بايد در پايان فصل از اين تيم بروند، باعث شد بازيكنان بي*انگيزه شوند، گفت: خير، من اين طور فكر نمي*كنم. راجع به اين موضوع گفتم كه آن تعداد از كل تعداد بازيكنان بايد كنار روند. با اين حال نظر افراد محترم است.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات محمد پنجعلی در خصوص اشتباه بزرگ دنیزلی که لیست بازیکنان مازاد را اعلام کرده است گفت: بازیکنانی که از آنها نام بردم از کل کادر تیم بود. با این حال نظرات دیگران محترم است و دلیلی ندارد در مورد هر نظری پاسخگو باشم.

دنیزلی در خصوص جدایی علی کریمی از پرسپولیس اظهار داشت: هنوز در این مورد، کریمی چیزی به من نگفته است و اگر جوابی بدهم شاید اشتباه باشد. پس از بازی با فولاد در خصوص لیگ با شما صحبت خواهم کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از وی پرسید چرا امروز تا به این اندازه گرفته هستید گفت: از بعد از بازی با الهلال ناراحتم و این دیدار الگوی بدی برایم شده است. در تمام زندگی کاری*ام همیشه مدعی بوده*ام و همواره برای موفقیت جنگیده*ام اما چون امروز شرایط متفاوت است تاثیرات آن نیز در چهره*ام قابل مشاهده است. امیدوارم فردا این چهره عوض شود.

دنیزلی در خصوص انتقادات برخی از مربیان به وی و صحبت*های علی دایی که اگر این مربیان کارنامه خود را کنار کارنامه دنیزلی قرار دهند، هرگز از وی انتقاد نخواهند کرد، عنوان کرد: نمی*خواهم در این مورد با دوستانی که انتقاد کرده*اند وارد بحث شوم. اگر به کارنامه کاری*ام در 20 سال گذشته نگاه کنید، هم سال*های خیلی موفق در آن وجود دارد و هم سال*هایی که موفقیت کمتری در آن به دست آمده است.

وی اضافه کرد: طبیعی است که همیشه یک سری مربیان انتقاد کرده و یک سری دیگر تشویق و تعریف می*کنند. وارد این موضوع نمی*شوم و هر کس آزاد است تفکراتش را بیان کند. برای تمام این نظرات ارزش قائلم و اگر موضوعی قابل استفاده باشد دوستان بهره خواهند برد. هر فکر و نظری مهم است؛ چه علیه من باشد چه به نفع من.


سرمربی پرسپولیس در مورد قانون منع حضور دروازه*بان*های خارجی در لیگ ایران گفت: دلیل این تصمیم*گیری را نمی*دانم. دروازه*بان و مهاجم دو پست مهم در فوتبال هستند و وجود بازیکنان باکیفیت در این دو پست باعث می*شود جوانان آنها را الگوی خود قرار داده و اگر در این دو قسمت الگوی خوبی وجود داشته باشد آنگاه فوتبال پیشرفت می*کند. به همین دلیل است که نمی*دانم چرا این قانون وضع شده است.: در حال حاضر 6 - 7 دروازه*بان خوب در ایران وجود دارند که به نظر من این تعداد کافی نیست.

دنیزلی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده قصد جذب مربی بدنساز را دارد یا خیر گفت: در تمام تیم*هایی که کار کرده*ام از مربی بدنساز استفاده لازم را برده*ام اما شرط این است که تاریخ و برنامه*ریزی لیگ مشخص باشد و از ابتدا معلوم کنند که چه زمانی لیگ آغاز شده و چه زمانی به پایان می*رسد. چون نیم*فصل به پرسپولیس آمدم و دیگر زمان نبود از مربی بدنساز استفاده نکردم اما برای فصل آینده در دستور کارم قرار دارد.

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه تا چه اندازه با پرسپولیس تفاهم دارد گفت: شرایط کاری خوبی داریم. البته مواقعی هم مشکلاتی به وجود می*آید که طبیعی است اما مشکلی نبوده که بخواهد آزار*دهنده باشد. باید از رویانیان و هیئت مدیره که شرایط کاری را برایم فراهم کرده*اند تشکر کنم.
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وای نه ....نه.... نه ...
پرسپولیس امروزم بازی داره ..!!!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دایی و کریمی بعد از 6 سال هم بازی می شوند





ارتش سرخ دات كام:
پس از گذشت 6 سال از زمان برگزاری جام جهانی 2006 آلمان و آخرین حضور همزمان علی دایی و علی کریمی در ترکیب تیم ملی ایران، سرمربی سابق و کاپیتان فعلی پرسپولیس بار دیگر همبازی می شوند.

قرار است روز پنجم خرداد ماه سال جاری به مناسبت بزرگداشت «سمیر سعید» دروازه بان کویتی که ماه گذشته در حادثه رانندگی کشته شد مسابقه بین تیم های منتخب خلیج همیشه پارس و منتخب جهان در کشور کویت برگزار شود.

از همین رو مسئولان برگزاری این مسابقه از میان ستارگان ایرانی علی دایی و علی کریمی را برای حضور در ترکیب تیم منتخب خلیج پارس برگزیدند.

یاسر القحطانی، محمد نور، اسماعیل مطر و عبدالحرمن خلقان نیز جمعی از بازیکنان برجسته کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند که از سوی شرکت هت تریک به عنوان مسئول برگزاری این مسابقه دعوت نامه دریافت کردند. گفتنی است تیم ملی ایران هفتم خرداد ماه در یک بازی تدارکاتی باید به مصاف تیم ملی عراق برود و همین موضوع ممکن است مانع از حضور علی کریمی در ترکیب تیم منتخب خلیج پارس شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
هشدار شدید رویانیان به رسانه های شهرداری






ارتش سرخ دات كام:
پس از رویه تخریبی برخی نشریات مرتبط با شهرداری تهران در خصوص مدیریت باشگاه پرسپولیس نزدیکان باشگاه از نارضایتی شدید مدیرعامل این باشگاه از عملکرد رسانه های تحت مدیریت شهرداری تهران خبر دادند،نزدیکان باشگاهپرسپولیس با اشاره به این مطلب اعلام کردند اگر این روند تداوم پیدا کند مدیریت باشگاه پرسپولیس علی رغم میل باطنی خود با این موج تخریبی برخورد خواهد کرد.

همزمان با ورود محمد رویانیان به باشگاه پرسپولیس ، مدیرعامل باشگاهپرسپولیس در نخستین تصمیم خود اقدام به تعویض اسپانسر این باشگاه کرد تا باشگاه پرسپولیس با اسپانسری جدید با رقمی بالاتر از قرارداد قبلی نسبت به بانک شهر وارد همکاری شود، رسانه های مرتبط با شهرداری تهران به دلیل این تصمیم محمد رویانیان به شدت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتقاد کردند.

پس از انتقادات عجیب رسانه های مرتبط با شهرداری تهران، مسوولان این دستگاه مدیران باشگاهپرسپولیس را تهدید به شکایت کردند و مدعی شدند پرونده شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال خواهند کرد، پس از جنجال های رسانه ای مدیریت باشگاه پرسپولیس به هواداران اطمینان داد که هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد.

با وجود تهدید مسوولان شهرداری تهران مبنی بر شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال ، باشگاه پرسپولیس با اسپانسر جدید خود وارد همکاری دوجانبه شد و بازیکنان این تیم با برند تجاری جدید وارد میدان شدند تا مشخص شود همانگونه که محمد رویانیان اعلام کرده بود هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نکرد. پس از این ماجرا رسانه های مرتبط با شهرداری تهران انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس را در دستور کار خود قرار دادند اتفاقی که پس از چند ماه اینک با واکنش تند محمد رویانیان رو به رو شده است.

محمد رویانیان در این باره گفت:« من در کنفرانس مطبوعاتی خود در پایان سال 90 در جمع صمیمانه خبرنگاران اعلام کردم بابت هیچ انتقادی ناراحت نمی شوم و از هیچ رسانه ای شکایت نخواهم کرد اما متاسفانه رسانه های تحت مدیریت شهرداری حانب انصاف را رعایت نمی کنند و با انتشار مطالب تحریبی شخصیت بنده را هدف قرار داده اند.»

وی در ادامه توضیح داد:«من تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به این حرکت تخریبی نشان ندادم،اما اگر از این پس این اقدام تکرار شود آنگاه واکنش من قطعا سکوت نخواهد بود.من برای آقای قالیباف احترام زیادی قائلم ایشان فرمانده من بودند اما امروز با این ایشان اتمام حجت می کنم که اگر این رفتار همچنان ادامه داشته باشد ناچارم حرف های را مطرح کنم که مطمئنا تبعات ناخوشایندی برای ایشان و زیر مجموعه مدیریتیایشان خواهد داشت.اگر رویانیان مجبور شود حرف بزند پرده ها خواهد افتاد و خیلی از مسائلی که نباید رسانه ای شود مطرح می شود.»

وی در پایان گفت:« امیدوارم که این مساله تکرار نشود چون قطعا سیاست باشگاه پرسپولیس در قبال رسانه های مرتبط با شهرداری سکوت نخواهد بود.»

هشدار شدید اللحن مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشان از نارضایتی شدید مجموعه مدیریتی باشگاهپرسپولیس از رفتار رسانه های مرتبط با شهرداری تهران دارد، حال باید دید آیا پس از این هشدار رسانه های از رفتار تخریبی خود دست خواهند کشید یا با ادامه حرکت خود رویانیان را وادار به افشاگری خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای دیدار مقابل راه آهن/ 4 پرسپولیسی از لیست خط خوردند/خروج بازیکنان از ورزشگاه با کمک نیروی انتظامی!






ارتش سرخ دات كام:
با تصمیم مصطفی دنیزلی 4 بازیکن از لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل راه آهن خط خوردند. مصطفی دنیزلی در تمرین امروز نام 4 بازیکن را از لیست خود برای دیدار مقابل راه آهن خط زد.

فشنگچی، اولادی، محمد و شیری، 4 بازیکنی بودند که از لیست پرسپولیس خط خوردند.

ادوکوویچ و پولادی نیز اجازه حضور در بازی های لیگ را ندارد.

پرسپولیس ی ها با 19 بازیکن به اردو رفتند و فردا یکی از آنها خط خواهد خورد.

با توجه به ازدحام تماشاگران و خبرنگاران پس از تمرین امروز مقابل درب ورزشگاه درفشی فر نیروی انتظامی به کمک بازیکنان پرسپولیس آمد و باعث شد تا بازیکنان بدون اینکه دچار مشکل شوند ورزشگاه را ترک کنند.

با تصمیم دنیزلی، میثاق معمارزاده علی رغم اینکه داستانی در تمرین امروز حضور داشت به عنوان دروازه بان دوم پرسپولیس ی ها را در بازی فردا همراهی خواهد کرد.
 

Similar threads

بالا