نقاشی های واقعی از Roberto Bernardi (رئالیسم) !

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
تصاویری که مشاهده خواهید کرد نه تنها حاصل عکاسی نبوده بلکه آثار نقاشی فوق العاده و باورنکردنی نقاش فوق رئالیست "روبرتو برناردی" است.


روبرتو برناردی در سال 1974 در tody بدنیا آمد. آثار او برای اولین بار از اواسط دهه هشتاد ، و در حالی که زمان دانشجویی خود را وقف مطالعه نقاشی رنسانس و تکنیک تصویری کرد معرفی شد ، که بعدها این را بسیار مهم در توسعه خلاقیت شخصی خود می دانست. در سال 1993 او به رم رفت ، جایی که او به عنوان بازگرداننده در کلیسای سن Fransesco Ripa مشغول به کار شد. پس از این تجربه ، او به طور تمام وقت به خلق آثار خود پرداخت.

































 

Sahar Gh

عضو جدید
کاربر ممتاز
فووووووووووووووووق رئالیسم:eek:
خوشا به حالش ....واقعا لذت بردم ...مرسی که معرفیشون کردید;)
 

Sahar Gh

عضو جدید
کاربر ممتاز
با اجازه تاپیک چی محترم..
Girlicous جان
روبرتو برناردی در ۱۸ می ۱۹۷۴ در تدی ایتالیا متولد شد.او نقاشی را زمانی آغاز کرد که بسیار جوان بود و اولین آثارش مربوط به اواسط دهه هشتاد است. برناردی تحصیلاتش را به یادگیری و مطالعه آثار رنسانس و تکنیک های تصویری اختصاص داد که این امر تاثیر بسزایی در توسعه شخصیت هنریش داشت. در سال ۱۹۹۳ به رم رفت و در کلیسای سن فرانسیسکوی ریپا به عنوان اعاده دهنده مشغول به کار شد. پس از این تجربه ، تمام وقتش را به خلق آثار فوق رئال اختصاص داد.

سوژه های نقاشی او که متشکل ازعناصر واقعی بودند ، از طریق ترکیب تصاویر عکاسی در یک پروسه بسیار تکنولوژیک ایجاد میشدند سپس برناردی با بکار بردن شیوه های سنتی نقاشی رنگ روغن روی بوم ، آثار نقاشی فوق واقعی را خلق می کرد.
برناردی با وجود بکارگیری تکنولوژی پیشرفته تصاویر ، همچنان در اجرای آثار خود ، خط سیر کلاسیک را دنبال میکرد و از شیوه های سنتی آسترکاری بوم همچون نقاشان قرن های ۱۶ و ۱۷ میلادی در ایجاد آثار رنگ روغن استفاده می نمود.
برناردی آثار استیل لایف را در قالب ترکیبات کلاسیک با تکیه بر کنتراست و شفافیت بیشتر شده بر اساس توانایی و استعدادش به گونه ای خلق میکند که گویی نوری که از اشیا منعکس میشود نتیجه توانایی خود شی در بازتاب نور است.
در حال حاضر نقاشی های او در مجموعه ها و گالری های متعدد دولتی و خصوصی در سراسر جهان حضور دارند.


 

Similar threads

بالا