دستگیری عوامل افغانی تجاوز به زن جوان مقابل چشمان همسرش

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
دستگيري 3 شيطان جنگل تاريك

4 تبعه افغان با سد كردن راه زن و مردي در حوالي بهشت‌زهرا (س)، پس از ضرب و جرح مرد راننده، بيشرمانه‌ترين جنايت را در تاريكي شب رقم زدند.

هق‌هق گريه‌هاي مرد و زني جوان در پايگاه نهم پليس آگاهي كه قرباني چند انسان‌‌نما شده بودند، خبر از رويدادي بس تلخ و شوم مي‌داد. سكوت سنگين افسران پليس آگاهي نشان مي‌داد سنگيني غمي بسان كوه‌ها را بر شانه‌هاي مرد جوان كه جرات بازگويي ابعاد حادثه شوم را نداشت، احساس مي‌كنند. به فاصله كمي از او، زن جوان همانند انسان مسخ‌شده‌اي تنها به كف اتاق خيره شده بود و جملات نامفهومي را يكي پس از ديگري زير لب بازگو مي‌كرد. زن جوان جرات نگاه‌كردن به چهره شكسته شوهرش را نداشت و مدام آرزوي مرگ مي‌كرد.

به فاصله كمي از آنها 3 متهم كه در نگاهشان شرارت موج مي‌زد، با دستبندي كه به دستشان قفل‌شده بود بخوبي مي‌دانستند كه از انسان بودن تنها ‌نام آن را به همراه دارند....

شروع يك ماجراي تلخ
به گزارش «جام‌جم»، در يكي از روزهاي بهمن سال گذشته مردي همراه همسر خود پس از حضور در كلانتري 171 در حالي كه هر دو بشدت مجروح بودند، با ارائه شكايتي بيان كردند كه از سوي 4 نفر كه 2 نفر از آنها نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.
مرد شاكي در اظهارات خود گفت: وقتي به اتفاق همسرم به شهرري مي‌رفتيم در حوالي بهشت‌زهرا‌(س) 2 جوان را كه يك گالن خالي در دست داشتند و از خودروهاي عبوري درخواست بنزين مي‌كردند، ديديم. با ديدن آنها توقف كرديم، اما به يكباره از سوي اين دو جوان و 2 نفر ديگر كه نقاب به‌صورت داشتند مورد حمله قرار گرفتيم و آنها پس از ضرب و جرح من و همسرم، با سرقت مقاديري پول، اسناد و مدارك متواري شدند.
به دنبال اين شكايت، پرونده‌اي از سوي ماموران كلانتري 171 تشكيل و براي پيگيري و تحقيقات تخصصي به پايگاه نهم پليس آگاهي ارسال شد.
پس از چند روز و بهبود نسبي وضعيت زن و مرد شاكي و دعوت از آنها، افسر آگاهي در تحقيقات متوجه اظهارات ضد و نقيض زن و مرد شاكي شد تا اين كه آنها راز جنايت شوم 4 متهم را فاش كردند.
مرد شاكي در اظهارات خود گفت: وقتي به قصد در اختيار قرار دادن بنزين به 2 نفر كه در حاشيه جاده ايستاده بودند خودرو را متوقف كردم، به يكباره از سوي 2 مرد جوان و 2 نفر ديگري كه در محدوده جنگلي اطراف بهشت‌زهرا مخفي شده بودند، مورد حمله قرار گرفتم و آنها پس از ضرب و جرح من، همسرم را مقابل چشمانم مورد آزار و اذيت قرار دادند و از اقدام شيطاني خود فيلمبرداري كردند و سپس متواري شدند.
تحقيقات ويژه
به دنبال اين اظهارات تكان‌دهنده يك تيم ويژه از ماموران پليس آگاهي جستجوي گسترده خود را در اين ارتباط آغاز كردند و با بهره‌گيري از اطلاعات مردمي متوجه شدند فيلم تهيه شده از زن قرباني در جنگل‌هاي اطراف بهشت‌زهرا، در ميان برخي از اتباع افغاني كه در منطقه حضور دارند، منتشر شده است.
با به دست آمدن اين سرنخ و اطلاعات بعدي، ماموران ابتدا چند تبعه افغان را دستگير كردند كه در تحقيق از آنها مشخص شد اين جنايت شوم از سوي 4 متهم به نام‌هاي قادر، عصمت، مسعود و حامد صورت گرفته است كه آنها نيز تابعيت افغاني دارند.
ردپا
با گزارش موضوع به قاضي پرونده، دستور دستگيري اين تبهكاران صادر شد و ماموران در اولين اقدام خود پس از جستجوي گسترده در منطقه ابتدا 2 نفر از متهمان به نام‌هاي قادر و عصمت را دستگير كردند. با دستگيري اين دو متهم، مشخص شد 2 نفر ديگر از اين تبهكاران پس از اطلاع از دستگيري همدستان خود، متواري شده‌اند. ماموران در مرحله بعدي رد پاي يكي از متهمان را در سمنان شناسايي كردند و با اعزام يك تيم عملياتي به اين شهرستان، مشخص شد اين متهم ساعتي قبل از حضور ماموران بار ديگر به تهران بازگشته تا پس از خداحافظي با بستگان خود، از كشور خارج شود.
با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران سومين متهم (حامد) را در منطقه نعمت‌آباد تهران دستگير كردند و مشخص شد سومين مجرم بلافاصله پس از اطلاع از دستگيري همدستانش، از كشور خارج شده است.
اعتراف به چندين جرم مشابه
گزارش خبرنگار ما حاكي است، با تحقيق از 3 تبهكار شيطان‌صفت و در بررسي تلفن همراه آنها، فيلم سياه ضبط شده از زن قرباني كشف شد.
اين متهمان با اعتراف به 5 فقره جرم مشابه اعتراف كردند با اين شيوه زنان و دختران را مقابل چشم بستگانشان مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. بررسي اين اعترافات نشان داد شاكيان به صرف حفظ آبروي خود از ارائه شكايت به مراجع قضايي و انتظامي صرف‌نظر كرده‌اند.
در مرحله بعدي از تحقيقات نيز معلوم شد اين تبهكاران بيش از 60 فقره سرقت همراه با ضرب و جرح داشته‌اند. متهمان درباره سرقت‌ها نيز گفتند كه پس از كمين در تاريكي و اطراف پل‌هاي زيرگذر، هنگامي كه يك خودرو قصد عبور از زيرگذر را داشت، با سنگ به خودروها حمله مي‌كردند و هنگامي كه راننده توقف مي‌كرد با حمله به آنها و ضرب و جرح، اموالشان را به سرقت مي‌بردند.
گزارش حاكي است پس از اعترافات اعضاي اين باند شيطاني، پرونده به شعبه 77 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد و پس از تحقيقات مقدماتي هر سه متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
تهديد به قتل
آخرين خبرها از اين پرونده تكان‌دهنده حاكي است پس از شكايت زوج جوان، از روز گذشته يك شرور كه در زندان از سوي متهمان اجير شده است پس از آزادي از زندان به دفعات با تلفن شاكي تماس گرفته و آنها را تهديد كرده است در صورتي كه شكايت خود عليه متهمان را پس نگيرند، اقدام به قتل آنها و آتش‌سوزي منزلشان خواهد كرد.
با گزارش موضوع از سوي شاكيان پرونده، تحقيق در اين زمينه نيز آغاز شده است.
منبع: جام جم آنلاین
http://www.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100872894759


سلام ...

واقعا ... ؟!!!!

ممنون از اطلاع رسانی تون ...
 

armia1988

عضو جدید
اینم جواب محبتای جمهوری اسلامی
تحصیل رایگان تو دانشگاه های ما -پذیرش رایگان تو بیمارستانهاودلارهای هنگفتی که به سوی افغانستان روانه شد و...
اونوقت جوون ایرانی بابت هر ترم تحصیلش باید دو برابر رقم مربوط به خط فقر فقط شهریه بده و اگه برای درمان پول نداشت تو حال بیماری تو بیابونا رهاشون میکنیم آخرش هم که مورد تجاوز افغانیها!قرار میگیرن
مسخرس واقعا
مقصر هم خودمونیم وقتی ما به هموطن خودمون رحم نمیکنیم اونوقت چه انتظاری از اینها داریم
شدن مثل سیاه پوستایی که برای بردگی وارد آمریکا شدن حالا هم رسیدن به ریاست جمهوری
اگه احترامشون حفظ نشه میگن نزاد پرست اگه بهشون احترام بذاریم میشن این......
 
بالا