خانوم: «البته باید بگویم درموسسه ما آقایان را خانمها و خانمها را آقایان ماساژمیدهند.»!

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اعتدال: اخیرا آگهی های "ماساژ درمانی" در نشریات و فضای مجازی افزایش بسیاری یافتهاند، فعالیتی که بدون هیچ نظارتی انجام شده و با اعمال غیراخلاقی نظیر ماساژ خانمها توسط آقایان در آمیخته که بیتردید آثار و تبعات زیانباری بدنبال دارد .


به گزارش البرز بررسی ها نشان میدهد ، ۸۵ درصد از این موسسات غیر قانونی و غیر اخلاقی هستند.


همانگونه که انتشار آگهی های پیش فروش ساختمانی مانند مجتمع شفق در فردیس کرج طی سالهای گذشته مشکلات زیادی را پیش روی مردم و دستگاه قضایی قرار داد نشانه ها بیانگر این مطلب است که آگهی ها بهداشتی و درمانی که بدون هرگونه نظارتی درحال گسترش است به پاشنه آشیل اجتماعی و قضایی تازه در آینده نزدیک تبدیل خواهد شد.


براساس گزارش های رسیده ،اخیراً افراد و موسساتی با جعل عناوین ماساژ درمانی چینی، درمان با فشار، استفاده از روغنهای گیاهی فرادرمانی، درمان ارتعاشی، در برخی جراید و مجلات تبلیغی دیده می شوند.


دریک مورد برای روشن شدن زوایای پنهان این نوع آگهی ها بایکی از این موسسات تماس گرفته که خانمی پشت خط به سوالات ما اینگونه جواب داده که متخصص ماساژ از چین یا هند با چند جلسه ماساژ، دردهای جسمی مثل کمردرد، سیاتیک ، دردهای عضلانی و همینطور دردهای روحی و روانی مثل افسردگی، اعتیاد و افزایش وزن و کاهش آن را به طور تضمینی انجام می دهد.


این خانم درادامه توضحیات خود درحالیکه گویا چنین خدماتی از افتخارات موسسه مذکور به شمار میرود اضافه کرد: البته باید بگویم درموسسه ما آقایان را خانمها و خانمها را آقایان ماسازمیدهند.


بررسی های اولیه از پیش شماره های ارایه شدهدر آگهی ها نشان میدهد که موسسات مذکور عمدتا در شمال شهرتهران استقرار یافته اند.


وقتی از هزینه این نوع خدمات!! از خانم منشی سوال کردم وی هزینه هرجلسه را ازیکصد هزارتومان تاچهارصد هزارتومان اعلام کرد.


اگرچه توضیحات او مارا متوجه این نکته نکرد که تفاوت قیمت ها بخاطر چه چیز است اما ادامه داد: ساختن ماسک صورت با انواع میوه ها،استفاده از وان حمام برای درمان ناراحتی های پوستی مثل چین و چروک پوست، آب کردن چربی های اضافی از روشهای کاری این موسسات است.


فاصله گرفتن از ارزشهای اخلاقی از یک سو و زندگی مجردی از سوی دیگر و همینطور تمایل به درآمدهای خارج از چارچوب برای عده ای باعث ظهور و گسترش این موسسات شده است.


افرادی که از ماساژورهای جنس مخالف استفاده می کنند معمولا علاوه بر کاستی های دینی و اخلاقی دارای ناهنجاریهای رفتاری و روحی بوده و دچار انحراف جنسی هستند. یک عده ممکن است به خاطر دسترسی به درآمدی که این کار دارد دست به این کار بزنند که نتیجه آن گسترش فحشای اخلاقی و هرزه نگری در جامعه خواهد بود.http://etedaal.ir/news/14650/default.aspx
 

سروش7

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
همه این مسائل نشات گرفته از بی دینی ودوری از اعتقادات وبی توجه ای به سست شدن ارکان خونواده از جانب برخی از مسئولینه
 

jigsaw

عضو جدید
کاربر ممتاز
اوه اوه اوه!
ببین چه خبره تو این مملکت ...!!!
 

myp2000

عضو جدید
ببخشید آدرسشون کجاست ؟ ؟ ؟

فکره بد نکنید ............. میگن واسه سلامتی خوبه ...............
 

Sohrab.net

عضو جدید
کاربر ممتاز
جالب بود.....
ولی یکم فکر کنیم.... واسه مردان آرامش میاره ها.....:D
یک نگاه میندازی ببینی مشهد شعبه نداره؟؟؟:redface:
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جالب بود.....
ولی یکم فکر کنیم.... واسه مردان آرامش میاره ها.....:D
یک نگاه میندازی ببینی مشهد شعبه نداره؟؟؟:redface:

داداش اگه اهواز هم داشت ما رو خبر کن.واسه خودم نمیخوام واسه یکی از دوستان.دی
راستی یادم رفت تخفیف هم داره....؟
 

aradoleh

اخراجی موقت
ماساژ بله ولی ماساژ درمانی چی چی رو درمان میکنه؟؟!!!!؟؟؟؟؟
 

Similar threads

بالا