ده‌نمکی پیشنهاد «آنجلینا جولی» را نپذیرفت

redonly

کاربر فعال
کاربر ممتاز
اما در این میان، نکته جالب توجه ذوق‌زدگی برخی سینماگران و اصحاب رسانه بود که با استقبال از این خبر، حضور «آنجلینا جولی» در ایران را افتخار دانسته و برخی هم حضور این بازیگر در برخی فیلم‌ها را قطعی اعلام کردند. «مسعود ده‌نمکی» پیشنهاد «علی سرتیپی» برای بازی «آنجلینا جولی» در فیلم جدیدش را نپذیرفت. فارس: در پی درج اخباری در رسانه‌ها مبنی بر مذاکرات «علی سرتیپی» با مدیر برنامه‌های «آنجلینا جولی» برای حضور در ایران و بازی در یکی از فیلم‌های سینمایی، خبرنگار سینمایی فارس مطلع شد از چندی پیش اسپانسرهایی برای تامین هزینه‌های این حضور اعلام تمایل کرده بودند. این در حالی است که سرتیپی خبر این مذاکرات را بدون نام بردن از فیلمی عنوان کرده بود. بر اساس این گزارش، «علی سرتیپی» -تهیه‌کننده سینما - پیشنهاد این حضور را برای فیلم سینمایی «رسوایی» - که به تازگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پروانه ساخت دریافت کرده – با عوامل فیلم در میان گذاشت که ده‌نمکی با این حضور موافقت نکرد. اما در این میان، نکته جالب توجه ذوق‌زدگی برخی سینماگران و اصحاب رسانه بود که با استقبال از این خبر، حضور «آنجلینا جولی» در ایران را افتخار دانسته و برخی هم حضور این بازیگر در برخی فیلم‌ها را قطعی اعلام کردند. اما طی تماس خبرنگار سینمایی فارس با «مسعود ده‌نمکی»، وی ضمن تایید خبر ارائه شدن این پیشنهاد، گفت: در همان ابتدای امر به آقای سرتیپی عدم تمایل خودم را اعلام کردم تا به اسپانسرها منتقل کند.
 

tanhatarin_asb-3

عضو جدید
حتما ده نمكي دليل محكمي داشته كه قبول نكرده و اينو مطمعنم كه كارگردان احمقي نيست وگرنه كي رد ميكنه كه آنجلينا جولي تو فيلمش بازي نكنه
 

reza4321

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من نه مسعود ده نمکی عددی هست و نه انجلینا جولی رقمی.

جفتشون ابروی هم عقیدهاشونو بردن. و باعث تحقیر اونها شدن
 

hossein_ebrahimi

عضو جدید
چه شود......!!!!!!!
چییییییییییییییی مشد اگه قبول میکرد!!!!!
فک کن ده نمکی در کنار جولی.....!!!!!!!:w02::w02::w02:
:w35::w35:
:w13::w13:

حدس بزنید کدوم یکیشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

arnak

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی به نظر شما انجلینا جولی قبول میکرد که برا یه کارگردان باتوم به دست کار کنه؛ اونم آدم خیر و صلح طلبی مثه آنجی!!!!
اگه اینطور میشد که نهایت ریاکار بودن و........ خودشو میرسوند که من بازم بعید میدونم
 

tomas.edison

عضو جدید
به ده نم.. بگین که آنجلینا رو با شوهرش (براد) دعوت کنه .. شاید یکمی اسلامی تر بشه
 

ye marde

عضو جدید
انجلینا جولی هنر منده... شاید میخواست بیاد سینمای ایران و تجربه کنه... مثل عمو کریس دی برگ ... عاشق چشم و ابروی احمدی نژاد یا رسوای پول علی پهلوان نبود که اومد ایران به طرفدارای ایرانی و مردم ایران احترام گزاشت... جولی هم فکر نکنم بخواد با ده نمکی :-& رابطه داشته باشه ...........!
 
بالا