روسپیگری پنهان

aminvo

عضو جدید
در حالیکه « برخی» از زنانِ مدعی ،در انجمن ها ، از وجود تبعیض های قانونی و فرهنگی میان مردان و زنان گله مندند ،و در خیابان ها پلاکارد به دست ،فریاد تظلّمِ زنانه ی خود ،به گوش فلکِ مردانه رسانده اند،
در مراکز خرید و رستوران ها و.. ، آگاهانه و متعمدانه ،به قصد بهره کشی های مالی و زمانی از مردان،بر تفاوت جنسیتی شان با مردان تاکید کرده و از آن سود می جویند.؛
پس بیراه نیست اگر به این دسته از زنان بگوییم :
گام اول در شکل گیری و استقرار برابری انسانی زن و مرد ، های و هوی های سیاسی و ابزاری برای تغییر قوانین ملی، و یا تعدیل رویکردهای سنتی و ارزشیِ تاریخی و تثبیت شده و هزاران ساله ی یک ملت و فرهنگ نیست؛بلکه نخستین قدم،شروع از خویشتن و دست برداشتن از رفتارهای تجاری و سواستفاده گرایانه تان از مردان است.ـ

========

لطفا به واژه « برخی» در جمله اول دقت شود

================================
جملات آغازین مقدمۀ کتاب « روسپیگری پنهان»ـ
نوشتۀ سید علی رضوی پور
 

aminvo

عضو جدید
عزیزم هرچی گفتن که شما نباید تکرار کنی!

مطمئن باش که فقط نقش کپی، پیست را ایفا نکردم و حتما بهش اعتقاد داشتم که گذاشتم. اگه مورد علاقه ام نبود از خود آقای رضوی پور نسخه pdf را درخواست نمی کردم، چون کتاب اجازه چاپ نیافت. شما معتقدید که غیر از این هست؟؟؟؟
 

samira.bas

عضو جدید
کاربر ممتاز
در حالیکه « برخی» از زنانِ مدعی ،در انجمن ها ، از وجود تبعیض های قانونی و فرهنگی میان مردان و زنان گله مندند ،و در خیابان ها پلاکارد به دست ،فریاد تظلّمِ زنانه ی خود ،به گوش فلکِ مردانه رسانده اند،
در مراکز خرید و رستوران ها و.. ، آگاهانه و متعمدانه ،به قصد بهره کشی های مالی و زمانی از مردان،بر تفاوت جنسیتی شان با مردان تاکید کرده و از آن سود می جویند.؛
پس بیراه نیست اگر به این دسته از زنان بگوییم :
گام اول در شکل گیری و استقرار برابری انسانی زن و مرد ، های و هوی های سیاسی و ابزاری برای تغییر قوانین ملی، و یا تعدیل رویکردهای سنتی و ارزشیِ تاریخی و تثبیت شده و هزاران ساله ی یک ملت و فرهنگ نیست؛بلکه نخستین قدم،شروع از خویشتن و دست برداشتن از رفتارهای تجاری و سواستفاده گرایانه تان از مردان است.ـ

========

لطفا به واژه « برخی» در جمله اول دقت شود

================================
جملات آغازین مقدمۀ کتاب « روسپیگری پنهان»ـ
نوشتۀ سید علی رضوی پور

دوست محترم کمی بیشتر راجع به این قسمت نوشته توضیح میدین ؟
منظورشون خانم هاییه که با همسرشون یا نامزدشون میرن خرید یا رستوران و ....
یا اینکه........
 

salizadeniri

عضو جدید
کاربر ممتاز
مطمئن باش که فقط نقش کپی، پیست را ایفا نکردم و حتما بهش اعتقاد داشتم که گذاشتم. اگه مورد علاقه ام نبود از خود آقای رضوی پور نسخه pdf را درخواست نمی کردم، چون کتاب اجازه چاپ نیافت. شما معتقدید که غیر از این هست؟؟؟؟

میشه کاملش را به ما هم بدهید بخوانیم؟
یا بگید چطور تهیه کنیم.
 

aminvo

عضو جدید
دوست محترم کمی بیشتر راجع به این قسمت نوشته توضیح میدین ؟
منظورشون خانم هاییه که با همسرشون یا نامزدشون میرن خرید یا رستوران و ....
یا اینکه........

من فکر می کنم که متن کاملا مشخص که چه شخصیت هایی را مد نظر داره و افراد را از طریق نسبت طبقه بندی نمی کنه، این افراد با شخصیت شون بازی می کنند و می تونند خواهر، نامزد یا دارای هر نسبتی دیگر باشند.
 

aminvo

عضو جدید
میشه کاملش را به ما هم بدهید بخوانیم؟
یا بگید چطور تهیه کنیم.

متاسفانه این کتاب اجازه چاپ نیافت و من هم فقط چند قسمت از کتاب را خوندم و علاقه مند شدم و این موجب شد که به خود ایشون ایمیل بزنم و در خواست فایل pdf کتاب را بدم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم چون هنوز از درخواستم 48 ساعت نگذشته، اگر گرفتم و اجازه انتشار را دادن حتماه لینکش را اینجا هم خواهم گذاشت.
 

samira.bas

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فکر می کنم که متن کاملا مشخص که چه شخصیت هایی را مد نظر داره و افراد را از طریق نسبت طبقه بندی نمی کنه، این افراد با شخصیت شون بازی می کنند و می تونند خواهر، نامزد یا دارای هر نسبتی دیگر باشند.

یعنی اینکه اگر یک مرد برای همسر خواهر یا مادرش خرید کند یا او را به رستوران ببرد نیز شامل میشه؟؟
پس اگر زنی منزل غذا میپزد جارو می کشد و کار های خانه را انجام می دهد مر آن خانه میشود ((برده دار پنهان))؟؟
 

aminvo

عضو جدید
یعنی اینکه اگر یک مرد برای همسر خواهر یا مادرش خرید کند یا او را به رستوران ببرد نیز شامل میشه؟؟
پس اگر زنی منزل غذا میپزد جارو می کشد و کار های خانه را انجام می دهد مر آن خانه میشود ((برده دار پنهان))؟؟

دوست عزیز ما نیامیدم اینجا که وظایف مردها و زن ها را عنوان کنیم و از آنجا که معتقدم متن کاملا منظورش را رسونده که چه افرادی را مد نظر و به کلمه برخی تاکید کرده، نیازی به توضیح نمی بینم. نمی دونم شما چقدر توی اجتماع شرکت داشتید، ولی اگه دقت کنید این عوامل را زیاد می بینید. فقط یک توضیح کوتاه این که رستوران رفتن افراد با هم متفاوت هست حتی با خواهر و مادر.
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
این برخی که شما فرمودین اون برخی که دارن برای حقوقشون می جنگن نیستن...
مثل این می مونه که ما بگیم کلهم اجمعین مردها همونایی هستن که ما می گیم مانع رسیدن زنها به حقوق طبیعیشون هستن...
دوست عزیز... هر قشری خوب و بد داره... و در ضمن اون مردی که تو رستوران با اون خانوم همراه هست رو فراموش نکنید... در فعلی که دو فاعل داره یک فاعل رو به تنهایی مقصر دونستن غیرعاقلانه و غیر منطقیه...
این تعمیم رفتارهای بخش کوچک جامعه به تمام افراد واقعا دور از شان یک انسانه
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فکر می کنم که متن کاملا مشخص که چه شخصیت هایی را مد نظر داره و افراد را از طریق نسبت طبقه بندی نمی کنه، این افراد با شخصیت شون بازی می کنند و می تونند خواهر، نامزد یا دارای هر نسبتی دیگر باشند.
در تمام اون سنتها و ارزشهایی که نام بردین مرد به تنهایی موظف به تامین مالی زن هستش.... پس مردها هم یه جاهایی به سنتها اعتراض دارن... ممنون!!!
 

aminvo

عضو جدید
این برخی که شما فرمودین اون برخی که دارن برای حقوقشون می جنگن نیستن...
مثل این می مونه که ما بگیم کلهم اجمعین مردها همونایی هستن که ما می گیم مانع رسیدن زنها به حقوق طبیعیشون هستن...
دوست عزیز... هر قشری خوب و بد داره... و در ضمن اون مردی که تو رستوران با اون خانوم همراه هست رو فراموش نکنید... در فعلی که دو فاعل داره یک فاعل رو به تنهایی مقصر دونستن غیرعاقلانه و غیر منطقیه...
این تعمیم رفتارهای بخش کوچک جامعه به تمام افراد واقعا دور از شان یک انسانه

من فکر می کنم این متن خیلی ساده است و بجای اینکه سریعا جبهه بگیرید و بخواهید پاسخ بدید متن را 2 یا 3 بار بخونید. خواهشاه به ترتیب کلمات دقت کنید و به کلمات ربط هم همینطور. متن میگه برخی از زنان مدعی، نه برخی از زنان که مدعی، این بدین منظور هست که برخی از زنان که برای حقوق خودشان می جنگند نه همشون. بله طرف مقابلی هم هست که از روی نا آگاهی خام فریاد های برابری این خانم ها شده و این متن کمک به آگاهی می کنه. ولی جامعه در خیلی از مسائل نا آگاه هستند پس نمیشه تقصیر را به طور کامل به گردن فریبخورنده انداخت. باید فریبکار شناسانده شود تا دیگران فریب نخورند.

من این متن را برای بحث بالاتری گذاشتم نه این که بیام توضیح بدم متن چی میگه. پس خواهشا 3 بار متن را بخونید بعد اعتراض کنید.
 
  • Like
واکنش ها: Sarp

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
این برخی که شما فرمودین اون برخی که دارن برای حقوقشون می جنگن نیستن...
مثل این می مونه که ما بگیم کلهم اجمعین مردها همونایی هستن که ما می گیم مانع رسیدن زنها به حقوق طبیعیشون هستن...
دوست عزیز... هر قشری خوب و بد داره... و در ضمن اون مردی که تو رستوران با اون خانوم همراه هست رو فراموش نکنید... در فعلی که دو فاعل داره یک فاعل رو به تنهایی مقصر دونستن غیرعاقلانه و غیر منطقیه...
این تعمیم رفتارهای بخش کوچک جامعه به تمام افراد واقعا دور از شان یک انسانه


در حد المپيك با خط اولت موافقم
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من اگه يكم ديدگاه خودمون رو از روي مسائل عادي وسطح پايين بالاتر ببريم و يكم متفكرانه انديشه كنيم اين مسائل خود به خود حل ميشه و نيازي به بحث نيست
 

aminvo

عضو جدید
در تمام اون سنتها و ارزشهایی که نام بردین مرد به تنهایی موظف به تامین مالی زن هستش.... پس مردها هم یه جاهایی به سنتها اعتراض دارن... ممنون!!!

خوب معلومه که سنت ها همیشه درست نیستند، بارز ترینش که توی خود این فروم خیلی بر سرش صحبت شده طرز ازدواج ها هست. هر آدم منطقی و عاقلی خواستار کنار گذاشتن سنت ها غلط هست ولی ظاهرا توی این سرزمین برای شکستن برخی تابو ها به شهامت بیشتری نیاز است.
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فکر می کنم این متن خیلی ساده است و بجای اینکه سریعا جبهه بگیرید و بخواهید پاسخ بدید متن را 2 یا 3 بار بخونید. خواهشاه به ترتیب کلمات دقت کنید و به کلمات ربط هم همینطور. متن میگه برخی از زنان مدعی، نه برخی از زنان که مدعی، این بدین منظور هست که برخی از زنان که برای حقوق خودشان می جنگند نه همشون. بله طرف مقابلی هم هست که از روی نا آگاهی خام فریاد های برابری این خانم ها شده و این متن کمک به آگاهی می کنه. ولی جامعه در خیلی از مسائل نا آگاه هستند پس نمیشه تقصیر را به طور کامل به گردن فریبخورنده انداخت. باید فریبکار شناسانده شود تا دیگران فریب نخورند.

من این متن را برای بحث بالاتری گذاشتم نه این که بیام توضیح بدم متن چی میگه. پس خواهشا 3 بار متن را بخونید بعد اعتراض کنید.
باور کنید خونده بودم
دوباره که اصرار کردید با این فرض که برداشتم اشتباه بوده برگشتم و چندباره هم خوندم...
این فریاد کسیه که از فریادهای خانمها خسته شده و یادش اومده که در برابر روند ازادی زنان خودش هم باید از یه سری قوانین که نه محصول خواست زنان که برآمد طبیعی یک جامعه مردسالار هست، آزاد بشه...
کاملا طبیعیه... من تو پست قبلیم هم گفتم مثل اینکه اقایون هم متوجه شدن سنتها قانون لایتغیر کائنات نیست..
اقلا شاید دیگه سنت رو چماق نکنن واسه سر خانوما
.
بله طرف مقابلی هم هست که از روی نا آگاهی خام فریاد های برابری این خانم ها شده و این متن کمک به آگاهی می کنه. ولی جامعه در خیلی از مسائل نا آگاه هستند پس نمیشه تقصیر را به طور کامل به گردن فریبخورنده انداخت. باید فریبکار شناسانده شود تا دیگران فریب نخورند.
جالبه... من اینجام و شما برداشت معکوستون رو در قالب موافقت با من و با کلمه "بله" می نویسین...!
من گفتم در فعل اشتباه با دو فاعل ، هر دو مقصرن... یعنی اون فعلی که شما ذکر کردین... مردی که خودش بخاطر بهره کشی جنسی از زن و یا تایید دائمی برتری و ریاستش حاضره رشوه ی مالی بده!!!
دوست عزیز من گفتم هر قشری خوب و بد داره... واضحه که من نیستم که دارم به طبل جنگ جنسیتی می کوبم...

.
پس بیراه نیست اگر به این دسته از زنان بگوییم :
گام اول در شکل گیری و استقرار برابری انسانی زن و مرد ، های و هوی های سیاسی و ابزاری برای تغییر قوانین ملی، و یا تعدیل رویکردهای سنتی و ارزشیِ تاریخی و تثبیت شده و هزاران ساله ی یک ملت و فرهنگ نیست؛بلکه نخستین قدم،شروع از خویشتن و دست برداشتن از رفتارهای تجاری و سواستفاده گرایانه تان از مردان است.ـ
قوانین ملی و فرهنگ هزاران ساله ای که خودش بوجود اورنده همین رفتارهاست... خودش خواهان این به قول شما روسپیگری پنهانه... خودش اینطور می خواد که زن برده ی جنسی مرد باشه و مرد برده ی مالی زن!! ... دست بردارین... رفتارهایی که از دل همین فرهنگ برآمده رو سرزنش می کنید و ازین فرهنگ مثل موجود قدسی نام می برین؟؟!!...
.
نخستین قدم،شروع از خویشتن و دست برداشتن از رفتارهای تجاری و سواستفاده گرایانه تان از مردان است
با این جمله موافقم... اگر می خوایم مردها از رفتارهای سوءاستفاده گرانه شون دست بردارن در مقابل باید معدود امتیازهایی که این فرهنگ برای ما قائل شده رو با دید عقلانی تعدیل کنیم!!
 

aminvo

عضو جدید
باور کنید خونده بودم
دوباره که اصرار کردید با این فرض که برداشتم اشتباه بوده برگشتم و چندباره هم خوندم...
این فریاد کسیه که از فریادهای خانمها خسته شده و یادش اومده که در برابر روند ازادی زنان خودش هم باید از یه سری قوانین که نه محصول خواست زنان که برآمد طبیعی یک جامعه مردسالار هست، آزاد بشه...
کاملا طبیعیه... من تو پست قبلیم هم گفتم مثل اینکه اقایون هم متوجه شدن سنتها قانون لایتغیر کائنات نیست..
اقلا شاید دیگه سنت رو چماق نکنن واسه سر خانوما
.

جالبه... من اینجام و شما برداشت معکوستون رو در قالب موافقت با من و با کلمه "بله" می نویسین...!
من گفتم در فعل اشتباه با دو فاعل ، هر دو مقصرن... یعنی اون فعلی که شما ذکر کردین... مردی که خودش بخاطر بهره کشی جنسی از زن و یا تایید دائمی برتری و ریاستش حاضره رشوه ی مالی بده!!!
دوست عزیز من گفتم هر قشری خوب و بد داره... واضحه که من نیستم که دارم به طبل جنگ جنسیتی می کوبم...

.

قوانین ملی و فرهنگ هزاران ساله ای که خودش بوجود اورنده همین رفتارهاست... خودش خواهان این به قول شما روسپیگری پنهانه... خودش اینطور می خواد که زن برده ی جنسی مرد باشه و مرد برده ی مالی زن!! ... دست بردارین... رفتارهایی که از دل همین فرهنگ برآمده رو سرزنش می کنید و ازین فرهنگ مثل موجود قدسی نام می برین؟؟!!...
.

با این جمله موافقم... اگر می خوایم مردها از رفتارهای سوءاستفاده گرانه شون دست بردارن در مقابل باید معدود امتیازهایی که این فرهنگ برای ما قائل شده رو با دید عقلانی تعدیل کنیم!!

قبل از همه چیز دوست عزیز شما در نوشته هاتون همه را مورد خطاب قرار میدید. مثل همه ی آقایان، خانوم ها. که نمونه ی بارزش را در پست قبلیتون نوشیتن آقایون هم متوجه شدن!!!
این جمله شما به چه منظور هست؟؟ با توجه به ادامه جملتون هر خواننده ای متوجه میشه منظورتون این هست که خانم ها زود تر متوجه شدند در صورتی که فهمیدن یک امر نسبی هست و در افراد متفاوت.و مسئله دیگه اینکه که موضوع بحث بر سر بخشی از بخشی از جامع زنان هست پس خواهشا این را به همه نسبت ندید. چون خیلی از خانم ها از این امر مبرا هستند.

به نظر من برداشت شما یک گام عقب هست و این متن حرفی جلوتری را میزنه. فریاد برابری و آزاد شدن مرد از یک سری قوانین اجتماعی متعلق به زمان آغاز فریاد برابری هست، ولی اینجا متن از دست خانم هایی فریاد میزنه که به اسم برابری سوء استفاده می کنند.

صحبت از بهره کشی جنسی کردین که کاملا بنده مخالف حرف شما هستم و این فقط دست آورد جامعه های گذشته است که فقط مرد بهره کشی جنسی می کنه و این خانم ها هم هستند که بهره کشی جنسی می کنند. و البته این رشته سر دراز داره و خودش بحث جداگانه ای را می طلبه. مسئله مطرح شده در متن سوء استفاده زن ها ذکر شده از مردان هست نه سوء استفاده مردان از زنان. بله هر دو طرف مقصر هستند ولی جرم مرد مشخصه، ناآگاهی و بهره کشی جنسی که شما مد نظر دارید ولی جزم زن خیلی فراتر هست. ابتدا به اسم برابری وارد شده و سپس با استفاده واژه ای شروع به سوئ استفاده کرده. در صورتی که من معتقدم وارد شدن به این ضمینه خاص تنها بحث را به انحراف میکشه و الان بحث زنان سوء استفاده کننده ای هست که با شعار برابری وارد می شوند.


و اما در مورد قسمت پایانی نوشته تون باید عرض کنم تقریبا از نظر من هم حق با شماست ولی باز هم اگر به صورت کلی نگاه کنیم و آن قشر مذکور را فراموش کنیم. از ویژگی زنان مشخصه علم کردن فرهنگ غلط هست نه فرهنگ مرد سالاری، چون آنان آگاهند که مرد مقابل به برابری اعتقاد داشته و آنان تصمیم به تغییر فرهنگ های ریشه ای مرد مقابل به صورت سلیقه ای دارند.

و در قسمت نتیجه گیری باز هم تمام مردان را متهم کرده اید که این کار زیبا نیست. بنده به شخصه از طرفداران تساوی حقوق هستم ولی به صورت که از این امر سوء استفاده نشه و با توجه به شناخت نسبی که بنده از نویسنده متن دارم ایشون هم از طرفداران تساوی حقوق زن و مرد هستند.
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
حق با شماست من باید از همون کلمه ی برخی استفاده می کردم و اصلا و به هیچ وجه مقصودم تمام آقایون نبود... گفتم که خوب و بد همه جا هست...
.
در مراکز خرید و رستوران ها و.. ، آگاهانه و متعمدانه ،به قصد بهره کشی های مالی و زمانی از مردان،بر تفاوت جنسیتی شان با مردان تاکید کرده و از آن سود می جویند.؛
توضیح بدین کجای این جمله مشخص می کنه برابری خواهی اون زنهاست که منجر به فریب خوردن اون مردها می شه... تاکید بر تفاوتهای جنسیتی به قصد بهره کشی مالی از مرد...!
واقعا من ارتباطی نمی بینم
 

aminvo

عضو جدید
حق با شماست من باید از همون کلمه ی برخی استفاده می کردم و اصلا و به هیچ وجه مقصودم تمام آقایون نبود... گفتم که خوب و بد همه جا هست...
.

توضیح بدین کجای این جمله مشخص می کنه برابری خواهی اون زنهاست که منجر به فریب خوردن اون مردها می شه... تاکید بر تفاوتهای جنسیتی به قصد بهره کشی مالی از مرد...!
واقعا من ارتباطی نمی بینم

دوست عزیز من جدا کردن قسمتی از یک متن و بررسی اون کار را برای نتیجه گیری نمی پسندم و این متن هم که کاملا به هم پیوسته هست. در کل این متن داره صحبت از استفاده واژه ای از برابری میشه و اگه دقت کنید این جمله که شما اشاره فرمودید ادامه جلمه قبل هست که به نقطه ختم نشده و یعنی این قسمت هنوز به پایان نریسیده. پس آنجایی که نوشته بر تفاوت جنسیتی شان با مردان تاکید کرده منظور صحبت از نابرابری بود و در واقع مظلوم نمایی را نشان میده که به هدفشان که سوء استفاده هست برسند.
 

aminvo

عضو جدید
میگم برخی ها رو با اون یکی برخی ها قاطی نکنی!!!!!!!!!!!!!!!

معمولا ایم دسته از زنان تفاوت ها ی فاحش شخصیتی با زنانی که خواستار واقعی برابری هستند و در این راه تلاش کرده اند دارند و اگر فردی با زنان دسته دوم، در ارتباط بوده، زنان دسته اول را به راحتی تشخیص میده. ولی وای از زمانی که گرگ ها در لباس میش ها برای سوء استفاده های بزرگتر نمایان شوند.
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز من جدا کردن قسمتی از یک متن و بررسی اون کار را برای نتیجه گیری نمی پسندم و این متن هم که کاملا به هم پیوسته هست. در کل این متن داره صحبت از استفاده واژه ای از برابری میشه و اگه دقت کنید این جمله که شما اشاره فرمودید ادامه جلمه قبل هست که به نقطه ختم نشده و یعنی این قسمت هنوز به پایان نریسیده. پس آنجایی که نوشته بر تفاوت جنسیتی شان با مردان تاکید کرده منظور صحبت از نابرابری بود و در واقع مظلوم نمایی را نشان میده که به هدفشان که سوء استفاده هست برسند.
دقیقا حق با شماست و نمی شه بخشی از جمله رو گرفت و بخش دیگه رو رها کرد.... اینکه من اون بخش رو نیاوردم صرفا به این دلیل بود که داشت فاعلین این فعل رو توصیف می کرد: " برخی زنانی که...." و من تو کلمه ی برابری خواهی اونو خلاصه کردم... شما تو پستتون فرمودین یه عده از زنان ازین واژه استفاده ی ابزاری می کنن (>>مردهایی که خام فریاد برابری خواهی این زنها شدن) و من فقط پرسیدم کجای این جمله یا بهتره بگم متن اینو اثبات می کنه؟؟؟
و اون واژه ی "تفاوت جنسیتی" : برداشت من اصلا به برداشت شما نزدیک نیست... :
زنهایی که به رغم اینکه بر طبل برابری می کوبن، در موارد خاص با اویختن به طناب فرهنگی که با تکیه بر تفاوتهای جنسیتی مرد رو مسئول تامین مالی زن می دونه قصد استفاده ی مالی از مرد رو دارن...
من سر درست یا غلطش بحث نمی کنم... برداشتم از متن اینه
 

aminvo

عضو جدید
دقیقا حق با شماست و نمی شه بخشی از جمله رو گرفت و بخش دیگه رو رها کرد.... اینکه من اون بخش رو نیاوردم صرفا به این دلیل بود که داشت فاعلین این فعل رو توصیف می کرد: " برخی زنانی که...." و من تو کلمه ی برابری خواهی اونو خلاصه کردم... شما تو پستتون فرمودین یه عده از زنان ازین واژه استفاده ی ابزاری می کنن (>>مردهایی که خام فریاد برابری خواهی این زنها شدن) و من فقط پرسیدم کجای این جمله یا بهتره بگم متن اینو اثبات می کنه؟؟؟و اون واژه ی "تفاوت جنسیتی" : برداشت من اصلا به برداشت شما نزدیک نیست... :زنهایی که به رغم اینکه بر طبل برابری می کوبن، در موارد خاص با اویختن به طناب فرهنگی که با تکیه بر تفاوتهای جنسیتی مرد رو مسئول تامین مالی زن می دونه قصد استفاده ی مالی از مرد رو دارن...من سر درست یا غلطش بحث نمی کنم... برداشتم از متن اینه
دوست عزیز این بحث ها بخاطر این هست که به برداشت درست برسیم، بهترین راه هم این هست که برداشت ها مطرح بشه و عیب اون برداشت مطرح بشه تا به اصلاح برسیم. برداشت هر فرد ایراداتی داره که در کار گروهی رفع میشه. و من خوشحال که من و شما یک گروه دو نفره را تشکیل دادیم و داریم برداشت هم دیگه را اصلاح می کنیم. و از اینجا شروع کردم و علاقه مند هستم که اگه زمان به من فرصت داد متن ها را به مرور زمان سنگین تر کنم تا بتونم ایراد های برداشت هام را رفع کنم.

دوست عزیز صحبت من شما دقیقا بحث عنب و انگور هست. این قسمت که یادداشت کردین با آویختن به .....مرد را مسئول مالی زن می دونه دقیقا همون مظلوم نمایی هست که من در چند پست پیش اشاره کردم. فقط اگه اول جملتون ((برخی )) را اضافه کنید و در میان جمله هاتون آگاهانه و متعمدانه را نیز بگنجانید به برداشت درست تری می رسیم. من دقیقا معتقدم در عصر برابری هیچ دلیلی بر تامین هزینه توسط مرد نیست و هر دو برابر هستن، همانطور که مرد وظیفه تامین محیط آرام و کارهایی که در عصر نابرابری معتقدند وظیفه زن ها است به صورت برابر با زن بر عهده خواهد داشت. ولی در زمان زندگی ها مشترک این میزان توافقات هست که مسئولیت ها را مشخص میکنه.
 
آخرین ویرایش:
بالا