نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

  • متوسط

    رای: 1 100.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    1
  • نظرسنجی بسته .

ecsir

عضو جدید
 

مهدیکار

عضو جدید
سلام.من تو محیط maxاصلا کار نکردم .میخواستم ببینم چطور میشه پلانی که تو کد کشیدم بیارم مکس اونجا بهش حجم بدم.ممنون میشم
سلام
1 - پلان را در اتوکد boundary کنید (پیوسته باشد)
2 - در مکس import کنید
3 - حالا در modifier - در زبانه ی بالا extrude کنید
موفق باشید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

taherzade

عضو جدید
سلام و خسته نباشید کارت خیلی خوب در اومده به نظر من چند روزی تو اتوکد کار شده متریالت هم خوب بوده چند اشکال خیلی ریز داری اما یکی که از 3دی و وی ری سر در نیاره هزار سال سیاه هم متوجه اشتباهت نمی شه
در مورد سوال yalda65 هم به نظر من تو فوتو ایمپکت اون جلوه نور رو اضافه کرده چون اگه تو وی ری بود جهتش با جهت sun باید یکسان می بود
 

arch83

عضو جدید
سلام...این نمونه کاره جدیدم ....ایراداشو بگیرین ....منون ....امتیاز یادتون نره....راستی اگه کسی هست که گردوندنه دوربین و تو فضای مکس بلده....می شه بهم یاد بده.....؟؟؟؟:(:(:(:(:(
خوبه ولی یه ایرهد اساسی داره که ندیدم کسی بهش اشاره کنه .اونم اینه که تصویر پنجره ها با خود پنجره ها نمی خونه.ازاین لحاظ که خود پنجره ها روز هستن تصویرشون شب!!!!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

farshid_hashemi

عضو جدید
سلام...این نمونه کاره جدیدم ....ایراداشو بگیرین ....منون ....امتیاز یادتون نره....راستی اگه کسی هست که گردوندنه دوربین و تو فضای مکس بلده....می شه بهم یاد بده.....؟؟؟؟:(:(:(:(:(
برای چرخش دوربین میتونی کلید up روی کیبورد رو بزنی و بری تو حالت walkthrough
الان میتونی با 4 تا جهت تو محیط حرکت کنی

به راحش هم اینه که تو حالت camera کلید p رو فشار بدی و بری تو حالت پرسپرکتیو الان میتونی با دکمه وسط موس و جهت ها بچرخی
با نگه داشتن alt و دکمه وسط موس هم میتونی سرتو بچرخونی
الان میتونی ctrl+alt+mouse wheel رو بگیریو
با عقب جلو کردن موس یه مقدار خیلی کمی زوم اتفاق میفته که بسیار به درد میخوره
موفق باشی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

farshid_hashemi

عضو جدید
سلام...این نمونه کاره جدیدم ....ایراداشو بگیرین ....منون ....امتیاز یادتون نره....راستی اگه کسی هست که گردوندنه دوربین و تو فضای مکس بلده....می شه بهم یاد بده.....؟؟؟؟:(:(:(:(:(
تنظیمات gi بسیار پایین هستند
*****ی که استفاده کردی برای این رزولیسن جوابگو نیست
وقتی رزولیشن پایین رندر میگیری بهتره از ***** های تیز مثل کتمول رام استفاده کنی
رفلکت کف خیلی زیاده
میتونی از ambient acculosin هم استفاده کنی تا کنج دیوارت یه مقدار تیره تر و طبیعی تر باشه
در کل خوبه
امیدوارم زودتر پیشرفت کنی
موفق باشی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hamidfar

عضو جدید
سلام خدمت دوستان عزیزم

یه چند روزی روش کار کردم
امیدوارم خوشتون بیاد




مشاهده پیوست 46350یه طرح نئوکلاسیک برای یه ویلاست... طراحی و مدلینگ و رندرینگ با من بوده
مدلسازی کار تو اتوکد انجام شده و تو مکس مشکلاش برطرف شده...
تکسچر ها رو تو فوتوایمپکت ساختم
اکثر حجم ها UNWRAP شدن
برای رندر از VRAY1.5 SP5 استفاده کردم
برای پست پروداکشن هم از فوتو ایمپکت استفاده کردم
چمن هارو مدل کردم بعد از تکسچرینک تبدیلشون کردم به Vray proxy
پروکسی ها هم با vray scatter رو زمین پخش شدن... برای الگوی پخش و اشل دو ماسک جداگانه براشون ساختم
سنگریزه های کف هم بعد از مدلینگ تبدیل به پروکسی شدن و با اسکتر رو زمین پخش و پلا
کل کفسازی یه باکسه که با ساختن یه تکسچر مخصوص برای displacement به این حالتی که میبینین در اومده.
متریال آب هم یه رنگ دیفیوز تیره داره با رفرکشن سفید و یه تکسچر بتن برای بامپ و رفلکشن
dof هم با دوربین فیزیکال vray شبیهسازی شده


دیگه...
همینا

نظر یادتون نره
کارتون خوبه یعنی عالیه تنها ایرادش اینه که یک قسمت هایی خیلی تاریک هست و یک قسمت هایی افتاب ادم رو کور می کنه وقتی افتاب با این شدت می تابه قسمت هایی که سایه هست این قدر تاریک نمی شه که با عث غیر طبیعی شدنش می شه ولی کارت از خیلی نظر ها خوبه
 

fphoenix

عضو جدید
نمونه کار مکس

نمونه کار مکس

سلام چندتا از کارام لطفا نظر بدین!:)
ARC LIBRARY.jpg
ASTONMARTIN DB9.jpg
 

fphoenix

عضو جدید
نمونه کار مکس

نمونه کار مکس

سلام دوستان دوتا از نمونه کارام با مکس و رندر v ray



232322.jpghouse2.jpg

fphoenix
 

fphoenix

عضو جدید
http://forum.majidonline.com/attachment.php?attachmentid=52064&d=1295279865
سلام خدمت دوستان عزیزم

یه چند روزی روش کار کردم
امیدوارم خوشتون بیاد

یه طرح نئوکلاسیک برای یه ویلاست... طراحی و مدلینگ و رندرینگ با من بوده
مدلسازی کار تو اتوکد انجام شده و تو مکس مشکلاش برطرف شده...
تکسچر ها رو تو فوتوایمپکت ساختم
اکثر حجم ها UNWRAP شدن
برای رندر از VRAY1.5 SP5 استفاده کردم
برای پست پروداکشن هم از فوتو ایمپکت استفاده کردم
چمن هارو مدل کردم بعد از تکسچرینک تبدیلشون کردم به Vray proxy
پروکسی ها هم با vray scatter رو زمین پخش شدن... برای الگوی پخش و اشل دو ماسک جداگانه براشون ساختم
سنگریزه های کف هم بعد از مدلینگ تبدیل به پروکسی شدن و با اسکتر رو زمین پخش و پلا
کل کفسازی یه باکسه که با ساختن یه تکسچر مخصوص برای displacement به این حالتی که میبینین در اومده.
متریال آب هم یه رنگ دیفیوز تیره داره با رفرکشن سفید و یه تکسچر بتن برای بامپ و رفلکشن
dof هم با دوربین فیزیکال vray شبیهسازی شده


دیگه...
همینا

نظر یادتون نره
کارت خوبه فقط تو ساختمان با نما رومی انگار زاویه دوربینت زیاد شده.یکم تصویر کشیده شده یا شاید هم از تنظیمات اندازه ی تصویر.

:)
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
به به دوستان جمع شدن فرشید خان هم که هست منم چند تا از نمونه کارام رو بزارم بچه ها ببینن :) فرشید بعضی کارام اولین بار هست که میزارمشون تو نت :)
 

Similar threads

بالا