کشف لاشه یک حیوان عجیب الخلقه در مشگین شهر

HirrAd

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
همچنین عکسی که یکی از روستاییان از لاشه این حیوان گرفته، بدست آمده است. مقام های محلی در شهرستان برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا بسیج شده اند.
ایرنا: لاشه یک حیوان عجیب الخلقه و شبیه موجودات ماقبل تاریخ در حوالی روستای آق بولاغ از توابع شهرستان مشگین شهر کشف شد.

لاشه این حیوان که بیشتر شبیه پرندگان گوشتخوار فیلم های علمی، تخیلی ( از نسل دایناسورهای پرنده ) می باشد توسط تنی چند از اهالی این روستا کشف شده است. لاشه این جانور تقریباً سالم بوده و شاهدان عینی حتی احتمال می دهند که تنها چند روز از مرگ این حیوان گذشته باشد.

این گزارش حاکیست که یکی از اهالی این روستا لاشه این جانور را پنهان ساخته و ماموران محیط زیست مشگین شهر در تلاش برای دست یابی به این لاشه می باشند. برخی از روستاییان می گویند لاشه این حیوان را از نزدیک مشاهده کرده اند و احتمال می دهند که این جانور در غاری در نزدیکی روستا می زیسته است.

مسوول و چند نفر از ماموران حفاظت محیط زیست مشگین شهر به این روستا مراجعه کرده و ادعاهای چندین نفر از روستاییان را مبنی بر مشاهده این جانور عجیب را استماع کرده اند. آنها همچنین به محل کشف این جانور مراجعه و شاهد آثاری از کشف شدن چنین موجودی در غار مورد اشاره روستاییان بوده اند. همچنین عکسی که یکی از روستاییان از لاشه این حیوان گرفته، بدست آمده است. مقام های محلی در شهرستان برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا بسیج شده اند.

این لاشه بسیار شبیه نسل منقرض دایناسورها و پرندگان گوشتخوار ماقبل تاریخ است، بر اساس تحقیقات علمی آخرین نسل دایناسورهای پرنده موسوم به 'تی رکس ' یا دایناسور ستمگر مربوط به دوره 'کرتاسه ' در 65 میلیون سال پیش می باشد.
 

fariba.sh70

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یعنی اگه این تازه مرده پس حتما هنوز بازم از اینا اونجا هست دیگه
 

sarah89

عضو جدید
فقط سند....!!!!!!!؟
نظرات و مشاهدات استماع شده کاملا محترمه و صد البته سرنخ!
سرنخی برای تحقیق بیشتر.....
بنظرم این موضوع بقدر کافی جذابیت داره که بخوان یه کوچولو روش وقت بذارن.
امیدوارم نتیجه بزودی با اسناد و کشفیات جدید! مشخص بشه.
مرسی....
 

sianoour

عضو جدید
تو رو خدا یکی ببینه مردست یا ...:cry:؟؟؟
بهش بگید قوول بده منو نخوللله... باشه؟؟
مرسی . یکی از دوستام مشگینیه واسه سوژه کردن ردخور نداره. :gol:
 

elyana

عضو جدید
الان تو 20:30 هم گفت،منم واسه بابام کلاس گذاشتم گفتم من تو باشگاه دیده بودمش.
 

HirrAd

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
تو رو خدا یکی ببینه مردست یا ...:cry:؟؟؟
بهش بگید قوول بده منو نخوللله... باشه؟؟
مرسی . یکی از دوستام مشگینیه واسه سوژه کردن ردخور نداره. :gol:

خیالت راحت .... ازش قول گرفتم تو یکیو نخوره

الان تو 20:30 هم گفت،منم واسه بابام کلاس گذاشتم گفتم من تو باشگاه دیده بودمش.

به این میگن خبر دست اول ... هنوز تو اخبار نگفته خبرش تو باشگاه بود
 

BIGHAM

عضو جدید
کاربر ممتاز
جعلی بوده:
خبرآنلاین:
طی این چند روز، هر کس که اندکی با جانوران و تشریح آن‌ها سر و کار داشته، و بسیاری از افرادی که نظرات خود را در مورد این خبر در اینترنت منتشر کرده‌اند، فهمیده‌اند که این موجود چیزی نیست جز سگی که در شرایط خاص دچار پوسیدگی نامنظم در ناحیه سر و دست‌ها شده است. ظاهراً جانوری درنده نیز پیدا شده و قسمت‌هایی از بدن این سگ را خورده و شاید همین مزید بر علت پوسیدگی نامنظم و بیرون‌زدن استخوان‌های جمجمه و دست‌های سگ باشد. برخی هم ظن به سوءاستفاده و جعل (مثلاً سوارکردن کله سگ روی تن مرغ) زده‌اند. اما از آن‌جا که استخوان‌های دست حیوان آن‌طور که در عکس‌ها دیده‌می‌شود مربوط به یک سگ است، این احتمال رد می‌شود.
...
شنیدن چنین اخباری در کشور ایران سابقه طولانی دارد. همیشه افرادی بوده‌اند که بر اساس حدسیات نادرست خود، شروع به شایعه‌پراکنی کرده‌اند و پس از یک‌کلاغ و چهل‌کلاغ‌های همیشگی، ناگهان خبری اعجاب‌برانگیز و چون کوس توخالی جنگیان، پرصدا به‌راه افتاده و پس از اندکی، فروکش‌کرده است.
توضیح بیشتر در منبع
 

Similar threads

بالا