سایت های خوب

ebrami

عضو جدید
سلام دوستان یه سایت ف ی ل ت ر نشده واسه دانلود آهنگ به روز معرفی کنین به من مچکرم
 

Firouz.khalili

عضو جدید
سلام و روز بخير
البته اين سايتي كه معرفي ميكنم سايت خودم هستش و يك فروشگاه اينترنتيه ، اميدوارم خوشتون بياد و خريد هم بكنيد

www.valiasr-shop.com
 

مهرزادم

عضو جدید
سایت همینا

سایت همینا

سلام دوستان
این سایتی که میخوام بهتون معرفی کنم واسه وسایل دست دوم شما مشتری پیدا می کنه. فقط کافیه از کالاتون عکس بگیرید و با قیمت بذارید رو سایت تا بقیه ببیننش و سفارش خرید بدن
اطلاعات شخصیتون هم برای هیچکس نمایش داده نمیشه. خیالتون راحت باشه.

www.haminaa.com
 

یاکاموز

عضو جدید
مامی سایت
یه سایت خیلی خوب پیدا کردم که پاتوق خیلی خیلی خوبیه برای خانمها مخصوصا خانمهای متاهل واقعا سایت عالی و بی نظیریه...اگه خانم هستی حتما سر بزن و اگر هم که متاهل هستی حتی یه لحظه هم شک نکن همین الان کلیک کن ...برو تو سایت...و حتی عضو شو....;)
http://mamisite.com/forum/index.php
 

Ali_systems

عضو جدید
www.Booksharing.ir

www.Booksharing.ir

سایت www.Booksharing.ir سایت خیلی جالبیه. برای اجرای ایده ی "به اشتراک گذاری کتاب" توی ایران فعالیت میکنه. ایده ای که چند سالی است توی اروپا اجرا میشه. به نظرم یه سر به سایت بزنید.:smile:
 

zoshk

عضو جدید
سلام به همه دوستان عزیز
اینم یک سایت برای کسایی که می خوان در مورد دام ها تحقیق کنند و دانشجویان مهندسی کشاورزی در ضمن یک جایی داره که شما می تونید محصولاتون رو برای فروش عرضه کنید
:gol: www.farmiran.ir:gol:
 

1pooya

عضو جدید
این یک سایت است که شما می توانید پیامتان را در آن بنویسید. چیزی که می خواهید برای کسی بفرستید. این سایت یک آدرس امن به شما می دهد. شما می توانید مشخص کنید که بعد این تعداد که این صفحه کلیک شد و باز شد؛ آن پیام دیگر خوانده نشود. به این معنی که مثلا یک مطلب را فقط یک نفر بتواند بخواند. یا حتی برای این بازه زمانی بتواند آن را باز کند و بخواند و بعد از آن صفحه از بین رفته باشد.
https://quickforget.com
 

erfan_com

اخراجی موقت
سلام
یه سایت خوب راجع به روباتیک میخواستم. یه سایتم درباره دانلود رینگ تون برای موبایل
 

Mehrsam77

عضو جدید
ذخیرهٔ بوکمارک ها به صورت آنلاین :
you bookmark.com
google bookmarks.com
yahoo bookmarks.com


فایدهٔ این روش اینه که همه جا و روی هر سیستمی‌ به بوکمارک ها دسترسی دارید
 

Miss World

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سايت باشگاه مهندسان ايران:
www.www.www.iran-eng.ir

خواهش ميكنم ...قابلي نداشت:biggrin:
 

تیکا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سايتهاي توي امضاي من
:D
اگه سوال شرعي دارين هم مي تونين از eporsesh.com بپرسين
 

zahra1386

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آشنایی با سایت Wolfram Alpha

آشنایی با سایت Wolfram Alpha

با سایت Wolfram Alpha آشنا هستید؟ اگر هستید که خوش به حالتان اگر هم آشنا نیستید به نفعتونه که آشنا بشید!
شاید اگه همین الان به این سایت برید فکر کنید با چیزی شبیه یاهو یا گوگل آشنا شدید ولی ولفرام برای شما چیزی جستجو نمیکنه بلکه دقیقا به سوالهای شما جواب میده.
شما تو این سایت میتونید هر نوع اطلاعاتی که نیاز دارید رو بدست بیارید و مطمئن باشید که این اطلاعات تا حد زیادی درست هستن. شاید جالب ترین سوالهایی که این سایت بتونه جواب بده، حل هر نوع مساله ریاضی باشه. از ساده ترین مسائل ممکن تا انواع انتگرال های معین و نا معین. و جالب تر اینه که ولفرام فقط به شما جواب نمیده، راه حل هم میده! همین الآن تو سرچ باکس ولفرام بنویسید Integrate و جلوی اون سخت ترین تابعی که به ذهنتون میرسه رو بنویسید. جالبه نه! با کلیک بر روی Show Steps میتونید مراحل حل رو هم ببینید.
سوالهای دیگه ای هم دارین ؟ چرا از ولفرام نمیپرسین ؟ میتونین جواب انواع اطلاعات اقتصادی، سیاسی، جغرافی و علوم شیمی، فیزیک ریاضی و … بدست بیارید. همین الآن امتحان کنید. اصلا شاید دلتون بخواد صورفلکی آسمون رو بشناسید یا بخواهید همه ی آمار تیم های فوتبال بارسلونا و رئال رو مقایسه کنید یا مقایسه نرخ تورم کشورها. Wolfram
حتی میتونه تو حل کردن جدول و یا پیدا کردن و ساده سازی نسبت های فامیلی هم کمکتون کنه.




اما این سایت در اقدامی جدید میتونه پاسخگوی سوالهای پزشکی شما هم باشه. شما میتونید با وارد کردن علائم بیماری تون از نوع بیماریتون اطلاع پیدا کنید و همچنین با تجویز این سایت خودتون معالجه کنید! البته این واضحه که این سایت تنها سایتی نیست که همچین اطلاعاتی ارائه میده و همچنین واضحتره که اطلاعات این سایت هرگز نمبیتونه جای دکتر رو بگیره !
با رفتن به قسمت مثالهای این سایت میتونید انواع اطلاعاتی رو که از این سایت به جوابشون برسید رو ببینید.

موسس این سایت فردی به اسم استفان ولفرام. این نابغه ی فیزیک و ریاضیات، دانشمند ۵۰ ساله ی انگلیسی است که به همراه ۱۰۰ نفر دیگه این سایت رو راه اندازی کردن. ولفرام در سن ۱۵ سالگی اولین مقاله ی خودش رو چاپ کرد و در ۲۰ سالگی مدرک دکترای فیزیکش رو هم از انیستیتوی تکنولوژی کالیفرنیا دریافت کرد.
 

Similar threads

بالا