طرح ساخت بیمارستانهای مخصوص زنان درتهران!

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با نوید ساخت چند بیمارستان اختصاصی زنان در تهران گفت: چون هم مردان و هم زنان خواهان تفکیک جنسیتی بیمارستان ها هستند ، این مهم درکشور در حال تحقق است.


به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، مرضیه وحید دستجردی در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان از تشکیل شورای عالی اخلاق پزشکی دراین وزارتخانه با عضویت استادان بزرگ اخلاق پزشکی خبر داد و گفت طرح تشکیل سازمان غذا و دارو هم پس از حدود 4ماه کارشناسی ، نهایی شده و این طرح ، به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری ارائه شده است که در صورت موافقت تشکیل می شود .

وزیر بهداشت در بازدید از طرح های بهداشتی درمانی شهرستان کاشان هم گفت: اگر روند اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی ، مشارکت خیران سلامت و بیمارستان های در دست ساخت کاشان به سرعت کنونی پیش برود بر اساس سطح‌بندی ، این شهرستان تا سال 1393 کمبود تخت بیمارستانی نخواهد داشت .

وحید دستجردی شاخص مرگ و میر نوزادان در کشور را 12 مورد از یک هزار تولد اعلام کرد و گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی کاشان ، میزان مرگ و میر نوزادان در این شهرستان 9 و 98 صدم نفر در هر یک هزار تولد است .

وزیر بهداشت با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای ارتقا به دانشگاه تیپ یک کشور مستعد است افزود: خوشبختانه این دانشگاه به لحاظ توانایی اعضای هیئت علمی اش ، تلاش صد چندان مسئولان و مدیران اش و داشتن 9 رشته تخصصی و تربیت نیروهای دستیاری می تواند ظرفیت تاسیس همه رشته های پزشکی را پیدا کند.
 

somayeh_63

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستشون درد نکنه..........اگر شهرداری هم بتونه خیابونارو تفکیک کنه.....فک کنم کل مشکل بشریت حل بشه دیگه!!!
 

malo0osak

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
یکی از بیمارستان های که مختص به زنان است توی تهرانپارس بیمارستان ارش هستش که 5سالی میشه راه اندازی شده بخش هاش
 
بالا