جام ملتهای آسیا .....دوحه 2011

وضعیت
موضوع بسته شده است.

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
دم با غیرتا گرم.خوب جواب این عرب ها رو دادن.
آره ... به خصوص امارات که یه مدته شاخ شده واسه ایران ... عراقیا هم که اینقدر شعور نداشتن و به سرود ملی ایران هم توهین کردند ...(اونوقت هی دولت ما به عراق کمک کنه و وام بده) ...عربستانم که اتوماتیک وار ناک اوت شد .....
 

khooshe

مدیر بازنشسته
سلام به همگی ....
خوب امشبم بردیم و تنها تیمی هستیم که تو کل بازیهای جام ملتهای آسیا .. هر 3 بازی مقدماتیش رو برده .....
البته امیدوارم قهرمان بشیم ....... چون قهرمانی ارزشش بیشتر از این آمارهای متفرقه هست ....
دروازه بان امارات خوب روووش کم شد ..... کتک میخواست ....
داریم به اون رکورد تاریخی نزدیک می شیم....برم پستشو گیر بیارم.....;)
بله .. پیشبینی شما دو نفر درست تر بود ... تا من ......
ایران ... کره ... چند چند؟؟؟
اون مدافعه کارو خراب کرد وگرنه 2-0می بردیم:D
منکه می گم یه گل می خوریم بعد دو تا میزنیم....:D
ایران 3 ... امارات 0
گلها : آرش افشین .... محمد نوری .... دفاع امارات با همکاری غلامرضا رضایی
هر 3تا گل تو نیمه دوم
چقدر نیمه اول خواب آور بود.....:razz:
دم با غیرتا گرم.خوب جواب این عرب ها رو دادن.
واقعا حال می ده حاله این عربا رو بگیری....
آره ... به خصوص امارات که یه مدته شاخ شده واسه ایران ... عراقیا هم که اینقدر شعور نداشتن و به سرود ملی ایران هم توهین کردند ...(اونوقت هی دولت ما به عراق کمک کنه و وام بده) ...عربستانم که اتوماتیک وار ناک اوت شد .....
مگه عراق چی کار کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عربستان که خیلی حال داد....
بحرینم کلا هر موقع حذف شه حال می ده;)با یک روز تاخیر:D
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ايران در آستانه شکستن طلسم 27 ساله/ رکورد شاگردان قطبي


تيم ملي فوتبال ايران در صورت برتري برابر امارات براي نخستين مرتبه در ادوار مختلف جام ملتهاي آسيا اين جام را با سه پيروزي متوالي آغاز و رکورد ملي‌پوشان فوتبال کشورمان در مسابقات 1984سنگاپور را خواهد شکست.

فوتبال ایران که از جام ملت‌های 1968 تهران در این جام 55 ساله شرکت کرد، در جام‌های 1968، 1972 و 1976 که رقابت‌های مرحله نهایی بصورت دوره‌ای و در قالب یک گروه برگزار می‌شد، با پیروزی در تمام دیدارها و حتی بدون کسب نتیجه مساوی و شکست، مقتدرانه جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.
از مسابقات 1980 کویت که مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا در قالب دو، سه یا به تدریج چهار گروه برگزار می‌شود، تیم ایران تاکنون در هیچ دوره‌‎ای موفق به پیروزی در تمام دیدارهای مرحله مقدماتی نشده است.
ملی‌پوشان کشورمان در سال 1984 جام را با دو پیروزی برابر امارات (3 بر صفر) و چین (2 بر صفر) آغاز کردند اما تساوی بدون گل برابر هند مانع از کسب سومین برد متوالی ایران در آن جام شد.
در این سال‌‍‌ها تیم ملی ایران تنها در جام 1992 ژاپن نتوانست از مرحله گروهی صعود کند زیرا پس از پیروزی 2 بر صفر برابر کره شمالی، تساوی بدون گل برابر امارات و شکست یک بر صفر مقابل ژاپن، وداع تلخی با این جام داشت.
البته تیم ایران به غیر از جام ملت‌های 1996 که مسابقات را با شکست 2 بر یک برابر عراق و جام ملت‌های 1980 که بازی‌ها را با تساوی بدون گل برابر سوریه آغاز کرد، در سایر دوره‌هایی که در رقابت با تیم‌های برتر قاره کهن حضور داشته، در نخستین بازی‌اش به پیروزی دست یافته است.
در حال حاضر ملی پوشان فوتبال کشورمان جام پانزدهم را هم با دو پیروزی متوالی 2 بر یک برابر عراق و یک بر صفر مقابل کره‌شمالی آغاز کرده‌اند که در صورت پیروزی مقابل امارات، شاگردان افشین قطبی برای نخستین مرتبه در ادوار جام ملت‌های آسیا که مرحله نهایی آن بصورت گروهی برگزار شده، به سه پیروزی متوالی دست یافته و با شکستن طلسم 27 ساله دو پیروزی متوالی در جام 1984، سه پیروزی متوالی در مرحله گروهی این جام را بدست می‌آورند.
البته در صورت شکست دادن امارات، تیم ملی ایران تنها تیمی در جام ملت‌های 2011 لقب خواهد گرفت که مرحله گروهی را با سه پیروزی متوالی به پایان رسانده است.


این همون پست تاریخیه:D;)
 

khooshe

مدیر بازنشسته
صعود مقتدرانه ايران با برتري قاطع مقابل امارات


تيم ملي فوتبال ايران با نتيجه 3 بر صفر برابر امارات به برتري رسيد و تنها تيم 9 امتيازي جام ملت‌ها شد.

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و امارات در چارچوب مرحله گروهي جام ملت‌هاي 2011 آسيا از ساعت 19:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور کمتر از شش هزار تماشاگر برگزار شد و با برتري 3 بر صفر ايران خاتمه يافت.
آرش افشين در دقيقه 70، محمد نوري در دقيقه 83 و وليد عباس (مدافع امارات) در دقيقه 93 براي ايران گلزني کردند.
کيم دونگ جين از کره جنوبي قضاوت مسابقه را برعهده داشت که به آرش افشين و محسن بنگر از ايران کارت زرد نشان داد.
داور آرش افشين را در دقيقه 74 با دادن کارت زرد دوم از ميدان اخراج کرد. خالد سبيل از امارات نيز در دقيقه 79 از ميدان اخراج شد.
تيم ملي ايران پيش از اين ديدار با دو برد متوالي برابر کره شمالي و عراق صعودش را به عنوان تيم اول گروه چهار به مرحله يک چهارم نهايي قطعي کرده بود. ايران ساعت 19:55 شنبه آينده در اين مرحله بايد به مصاف کره جنوبي برود.

ترکيب تيم ملي فوتبال ايران:
شهاب گردان، فرشيد طالبي، محسن بنگر، احسان حاج صفي( از دقيقه 60 محمد نصرتي)، خسرو حيدري، قاسم حدادي فر، آندرانيک تيموريان، محمد نوري، مسعود شجاعي( از دقيقه 46 غلامرضا رضايي)، آرش افشين و محمد غلامي( از دقيقه 83 رضا نوروزي)
سرمربي: افشين قطبي


 

khooshe

مدیر بازنشسته
عراق با پيروزي مقابل كره‌شمالي صعود كرد


تيم فوتبال عراق با پيروزي مقابل کره‌شمالي به ‌عنوان تيم دوم گروه چهارم به‌مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا راه يافت.

ديدار تيم‌هاي عراق و کره‌شمالي از گروه‌چهارم جام ملت‌هاي آسيا ساعت 19:45 به وقت ايران در ورزشگاه احمد بن علي الريان قطر برگزار شد که در پايان عراق موفق شد با نتيجه يک بر صفر به برتري برسد و با کسب 6 امتياز به‌عنوان تيم دوم گروه چهارم جام‌ملت‌هاي آسيا به مرحله بعد راه يابد.
تک گل اين ديدار را کرار جاسم در نيمه اول و در دقيقه 22 به ثمر رساند.
اين تيم در مرحله يک‌چهارم نهايي بايد به‌مصاف استراليا برود.
ديگر بازي اين گروه ميان ايران و امارات برگزار شد که تيم‌ملي کشورمان با نتيجه 3 بر صفر به برتري دست يافت تا با 9 امتياز راهي مرحله يک‌چهارم نهايي جام ملت‌ها شود.
ايران در اين مرحله بايد به مصاف کره‌جنوبي برود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تيموريان بهترين بازيكن ديدار ايران و امارات شد


هافبک تيم ملي ايران بهترين بازيکن ديدار با امارات شد.

آندرانيک تيموريان که در نيمه دوم بازوبند کاپيتاني تيم ملي را هم بر بازو بسته بود به عنوان بهترين بازيکن زمين در ديدار امروز برابر امارات انتخاب شد.
ايران سه بر صفر امارات را شکست داد و تنها تيم 9 امتيازي جام ملت‌هاي آسيا شد.
ملي‌پوشان ايران پيش از اين ديدار صعود خود را به دور دوم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا قطعي کردند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
عصبانيت تماشاگران و خبرنگاران اماراتي و ترك ورزشگاه


پيش از گل دوم ايران به امارات، تماشاگران اماراتي ورزشگاه قطر اسپورت را ترک کردند.
پيش از اينکه محمد نوري براي دومين بار ايران را برابر امارات به دومين گل برساند، تماشاگران عصبي اماراتي، ورزشگاه قطر اسپورت را به نشانه اعتراض ترک کردند.

پس از گل دوم ايران، خبرنگاران بهت‌زده اماراتي از خبرنگاران ايراني پرسيدند که تيم ايران با چند تغيير وارد اين بازي شد که آن‌ها پس از شنيدن پاسخ خبرنگاران ايراني مبني بر حضور 9 بازيکن جديد، فرياد "واي، واي" ( :D)سر دادند.

دقيقه 85 هم اعضاي کادر فني تيم کره جنوبي، ورزشگاه را ترک کردند. بعد از گل دوم ايرانيان حاضر در ورزشگاه با گفتن "افشين امپراطور" از سرمربي تيم ملي به خاطر نتايج خوب تيم ملي تقدير کردند.

اين بازي با نتيجه سه بر صفر به سود ايران به پايان رسيد. آرش افشين، محمد نوري و مدافع امارات گل هاي ايران را به ثمر رساندند.

ملي‌پوشان ايران هم در پايان بازي به سمت تماشاگران خوشحال ايراني رفتند و از آنها تشکر کردند.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
داریم به اون رکورد تاریخی نزدیک می شیم....برم پستشو گیر بیارم.....;)

اون مدافعه کارو خراب کرد وگرنه 2-0می بردیم:D
منکه می گم یه گل می خوریم بعد دو تا میزنیم....:D

چقدر نیمه اول خواب آور بود.....:razz:

واقعا حال می ده حاله این عربا رو بگیری....

مگه عراق چی کار کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عربستان که خیلی حال داد....
بحرینم کلا هر موقع حذف شه حال می ده;)با یک روز تاخیر:D
مثل اینکه تو بازیهای غرب آسیا وقتی سرود ملی ایران پخش میشده .. اینا بی احترامی کردن ....... تو جام ملتها رو نمیدونم .....
آره عربستان و بحرین هر وقت ببازن حال میده ......
فرقی نداره کی باشه و کجا ....
آها ... فقط یه بار عربستان باید این کره شمالی رو میبرد تا ما شانس صعود به جام جهانی واسمون میموند.. اونم باختن ..... فقط اون حال نداد.....
 

khooshe

مدیر بازنشسته
قدرداني قطبي، رشيدي و گردان از تماشاگران ايراني


پس از پيروزي ارزشمند تيم ملي ايران برابر امارات افشين قطبي به همراه منصور رشيدي و شهاب گردان، به طرف تماشاگران ايراني رفتند و از آن‌ها به خاطر حمايت‌شان از تيم ملي قدرداني کردند.
پس از آنکه تيم ملي ايران توانست با 3 گل امارات را شکست داده و تنها 9 امتيازي جام پانزدهم لقب گيرد، بازيکنان ايراني به سمت تماشاگران رفتند و از آن‌ها قدرداني کردند.

اين تماشاگران از قطبي خواستند که به طرف‌شان برود و او به همراه منصور رشيدي و شهاب گردان به سمت تماشاگران رفتند و به خاطر حمايت آن‌ها در اين سه بازي، از آن‌ها تشکر کردند.

از ديگر نکات حاشيه‌اي اين بازي مي‌توان به سوت‌هاي مغرضانه داور کره‌اي اشاره کرد که پس از اخراج آرش افشين، اين داور کره‌اي کوچک‌ترين برخوردها را به سود تيم امارات خطا مي‌گرفت و قطبي هم براي نشان دادن اعتراض خود، در کنار دوربيني قرار مي‌گرفت که بازي را به صورت زنده پخش مي‌کرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پدر افشين قطبي:دوست دارم پسرم در ايران بماند


پدر افشين قطبي گفت: خود افشين هم از پيوستن به باشگاه‌هاي ژاپني ناراحت است و دوست دارد همچنان در ايران کار کند.
پدر سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي 3 بر صفر ايران برابر امارات گفت: از اين برد خيلي خوشحالم و اميدوارم آن‌ها در آينده هم موفق باشند.

او گفت: در روزهاي گذشته فرصت نداشتم تا با افشين صحبت کنم. با اين حال از نتايج به دست آمده تيم ملي و موفقيت‌هاي او بسيار خوشحالم. اميدوارم که اين تيم در ادامه مسابقه‌ها هم موفق باشد و به قهرماني برسد.

پدر قطبي با اشاره به پيوستن پسرش به باشگاه شيميزو اسپالس ژاپن در پايان جام ملت‌هاي آسيا گفت: افشين هم از اين موضوع ناراحت است؛ من هم همين طور. از خدايم است که او را راضي کنم که در ايران بماند. خودم دوست دارم که در ايران بماند و همين جا کار کند. او هم همين نظر را دارد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
صحنه اخراج آرش افشين (عکس)


آرش افشين روي اين صحنه با راي داور کارت دوم را گرفت و از بازي اخراج شد.داور در اين صحنه تحت تاثير حرکات گلر امارات قرار گرفت

 

khooshe

مدیر بازنشسته
افاضلي:ايران فيناليست جام پانزدهم است


هومن افاضلي گفت معتقد است با پتانسيلي که در تيم ملي ايران ديده مي‌شود به نظر من ايران در اين جام فيناليست است.
هومن افاضلي کارشناس فوتبال و مربي تيم اميد ايران اظهار کرد: بازيهاي بسيار خوبي را در جام پانزدهم انجام داديم و در بازي آخر نيز ديده شد که فرقي بين بازيکنان روي نيمکت و بازيکنان اصلي تيم ملي ايران وجود ندارد و همه در يک سطح و در شرايط بسيار خوبي قرار دارند. با اين بازيکنان و پتانسيلي که در تيم ملي ايران ديده مي‌شود، به نظر من ايران يکي از فيناليست‌هاي جام پانزدهم است. برخلاف سالهاي گذشته که تيم ايران يک يا چند سوپراستار در زمين داشت، امسال تيم فوتبال ايران متکي به چند بازيکن نيست و به نظر من حالا مي‌توانيم بگوييم که يک تيم خوب داريم.

وي ادامه داد: بازي در برابر امارات که تيم فوتبال ايران 9 تغيير در ترکيبش داشت، مي‌تواند بسيار براي نيمکت‌نشينان ايران مفيد باشد، چون اين بازي به همه نشان داد که تفاوتي در سطح فوتبالي نيمکت‌نشينان و بازيکنان اصلي و حاضر در زمين تيم ملي وجود ندارد و همه مي‌توانند در يک سطح و با يک پتانسيل در زمين بازي کنند. بزرگترين امتياز تيم ايران در جام پانزدهم اين است که حالا همه بازيکنان تيم شرايط بازيها را لمس کرده‌اند و مي‌توانند به راحتي در بازيهاي بعدي به تيم ملي کمک کنند.

افاضلي درباره ديدار برابر امارات نيز گفت: با 9 تغييري که در ترکيب داشتيم، مقداري زمان لازم بود تا تيم هماهنگ و روند رو به جلوي خود را به دست بياورد که بازيکنان توانستند با حفظ شرايط حاضر در زمين در نيمه دوم فوق‌العاده وارد ميدان شوند و توانايي خود را به صورت کامل به رخ حريف بکشنند. نمي‌توانم بگويم کدام بازيکن از باقي بازيکنان بهتر بود؛ فقط به نظر من بايد قبول کنيم که در مجموع تيم بسيار خوبي داشتيم و توانستيم بازي زيبايي به نمايش بگذاريم.

وي گفت:‌ در ترکيب امروز تيم به نظر من قاسم حدادي‌فرد بسيار خوب بود. آندو عملکرد عالي از خود به نمايش گذاشت و رضايي نيز در نيمه دوم فوق‌العاده عمل کرد. تيم ايران شايسته وارد ميدان شد و شايسته نيز از ميدان خارج شد. اين بازي بيش از اينکه براي ما سه امتياز ديگر به همراه داشت از اين نظر مفيد بود که حالا اندک فاصله‌اي که بين بازيکنان نيمکت‌نشين و بازيکنان اصلي وجود داشت از بين رفت و حالا تيمي داريم که از هر نظر در شرايط کامل و در آمادگي خوبي به سر مي‌برند و حالا مي‌توانيم از هر بازيکني در هر شرايطي و در هر زماني که به وي نياز داشته باشيم، استفاده کنيم.

مربي تيم اميد ايران در ارتباط با آرش افشين نيز بيان کرد: به نظر من عملکرد آرش در زمين عالي بود و نشان داد که بازيکن بزرگي است؛ اما او بايد اين نکته را نيز بايد بگيرد که بازيکني در سن او وقتي فرصتي به اين خوبي به دست مي‌آورد تا در تورنمنتي بزرگ شرکت کند بايد قدر اين فرصت را که به خاطر شايستگي‌اش به دست آورده بداند و به راحتي آن را از دست ندهد. او مي‌توانست در ادامه بازي، درخشش‌هاي ديگري نيز از خود به نمايش بگذارد.

وي در ارتباط با شرايط کلي تيم ملي نيز بيان کرد: نمي‌توان گفت که تيم ملي در کدام منطقه از زمين عملکرد بهتري يا بدتري از منطقه ديگري داشته است. ايران تيمي شايسته نشان داده و در همه مناطق زمين به خوبي توانسته است بازي کند و توپ و ميدان را در اختيار بگيرد. اميدوار هستم اين روند براي ايران ادامه پيدا کند و با اينکه در مرحله بعدي با تيم کره‌جنوبي داريم و در صورت صعود به مرحله بعد بايد به مصاف تيم ژاپن برويم، من تيم ملي ايران را فيناليست جام پانزدهم مي‌دانم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مبعلي و نوري تست دوپينگ دادند


از دو بازيکن تيم ملي فوتبال ايران تست دوپينگ گرفته شد.
در پايان مسابقه ايران برابر امارات که با برتري 3 بر صفر ملي‌‌پوشان ايران همراه بود از محمد نوري و ايمان مبعلي تست دوپينگ گرفته شد.
در اين مسابقه آرش افشين در دقيقه 70، محمد نوري در دقيقه 83 و وليد عباس (مدافع امارات) در دقيقه 93 براي ايران گلزني کردند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
محمد فنايي: اخراج افشين اشتباه بود


محمد فنايي قضاوت داور کره‌اي را غير منصفانه مي‌داند و به او به دليل اخراج بي‌مورد آرش افشين نمره متوسط 8 مي‌دهد.
درباره تيم داوري ديدار تيم‌هاي ايران و امارات گفت: آقاي کيم دانگ جين، داور 38 ساله کره‌اي 7 سال است که در فهرست بين‌المللي قرار گرفته و داور باتجربه‌اي نيست. بازي ساده و رواني که مي‌توانست به راحتي از سوي او کنترل شود، با تصميم‌هاي او و کمک داورانش مي‌رفت به جنجال کشيده شود که البته شانس آورد مشکل خاصي به وجود نيامد.

فنايي درباره صحنه اخراج افشين گفت: داور و کمک داور اول او در اين صحنه اشتباه کردند. آرش افشين براي ضربه زدن به توپ به هوا بلند شد و با ماجد ناصر برخورد کرد که حرکت او خطا بود و تنها يک جريمه تيمي بايد به سود امارات اعلام مي‌شد، چرا که در حرکت افشين بي‌ملاحظگي ديده نمي‌شد و از اين رو دليلي نداشت که داور به او کارت بدهد، اما کمک داور اول با بالا بردن پرچم خود و اشاره به داور باعث شد که افشين کارت زرد دوم را گرفته و از زمين اخراج شود.

کمک داور فينال جام جهاني 1994 درباره صحنه‌اي که دروازه‌بان امارات قصد حمله کردن به سوي آرش افشين را داشت عنوان کرد: دروازه‌بان امارات بسيار عصباني بود و اگر مدافع تيم جلوي او را نمي‌گرفت، مسلما حرکتي انجام مي‌داد که داور به او کارت قرمز نشان داده و علاوه بر اين کميته انضباطي هم براي او محروميت‌هايي در نظر مي‌گرفت، اما با توجه به اينکه مدافع مانع از ادامه حرکت او شد، کارت زرد براي او کافي بود.

فنايي با انتقاد از نحوه چيدمان داوران براي ديدار تيم‌هاي ايران و امارات گفت: درست است که داوران بين‌المللي هستند، اما با توجه به ديدار حساسي که ما با کره‌ جنوبي خواهيم داشت، درست نبود که داوراني از اين کشور بازي ايران را قضاوت کنند. اين مساله مي‌توانست حرف و حديث‌هاي زيادي به وجود بياورد و به نظر من کميته داوران بايد تيم داوري ديگري براي اين بازي انتخاب مي‌کرد. با توجه به مسائلي که مي‌توانست در بازي به وجود بيايد، انتخاب اين تيم داوري براي قضاوت ديدار تيم‌هاي ايران و کره جنوبي اشتباه محض بود.

پيشکسوت داوري درباره کارت‌هاي زردي که داور به بازيکنان ايران نشان داد گفت: به نظر من کارت‌هايي که داور از جيب خود خارج کرد درست بود، غير از کارت زرد دوم افشين که بي‌جهت به وي داده شد.

فنايي اخراج خالد سبيل را هم تصميم درستي عنوان کرد و در عين حال گفت: اخراج مدافع امارات به درستي صورت گرفت اما با توجه به اينکه به قصد آسيب زدن به بازيکن ايران حرکت کرده بود، مي‌توانست مستقيما کارت قرمز دريافت کند.

فنايي ادامه داد: اگر من ناظر بازي بودم، به اين داور نمره 8 مي‌دادم که نمره متوسط به بالا حساب مي‌شود. نمره زير 7.5 براي داوران ضعيف است و اين داور کمي بهتر از متوسط بود.

وي همچنين درباره تيم داوري ديدار تيم‌هاي ايران و کره جنوبي گفت: با توجه به قضاوت‌هايي که از داوران ديده‌ايم من شانس محمد صالح سوبخيدين از مالزي را براي قضاوت ديدار تيم‌هاي ايران و کره جنوبي زياد مي‌دانم.

فنايي در پايان درباره شانس تيم داوري الغمدي که کامراني فر و سخندان در آن حضور دارند گفت: احتمالا در طرفي که ايران حضور ندارد اين تيم داوري قضاوت يک بازي را بر عهده خواهند داشت.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
عصبانيت تماشاگران و خبرنگاران اماراتي و ترك ورزشگاه


پيش از گل دوم ايران به امارات، تماشاگران اماراتي ورزشگاه قطر اسپورت را ترک کردند.
پيش از اينکه محمد نوري براي دومين بار ايران را برابر امارات به دومين گل برساند، تماشاگران عصبي اماراتي، ورزشگاه قطر اسپورت را به نشانه اعتراض ترک کردند.

پس از گل دوم ايران، خبرنگاران بهت‌زده اماراتي از خبرنگاران ايراني پرسيدند که تيم ايران با چند تغيير وارد اين بازي شد که آن‌ها پس از شنيدن پاسخ خبرنگاران ايراني مبني بر حضور 9 بازيکن جديد، فرياد "واي، واي" ( :D)سر دادند.

دقيقه 85 هم اعضاي کادر فني تيم کره جنوبي، ورزشگاه را ترک کردند. بعد از گل دوم ايرانيان حاضر در ورزشگاه با گفتن "افشين امپراطور" از سرمربي تيم ملي به خاطر نتايج خوب تيم ملي تقدير کردند.

اين بازي با نتيجه سه بر صفر به سود ايران به پايان رسيد. آرش افشين، محمد نوري و مدافع امارات گل هاي ايران را به ثمر رساندند.

ملي‌پوشان ايران هم در پايان بازي به سمت تماشاگران خوشحال ايراني رفتند و از آنها تشکر کردند.
گل دوم رو که خوردن ... کم کم رفتن ... خیلی با حال بود ......
اما خداییش الکی آرش افشین رو اخراج کرد ... کاری نکرد ....
 

khooshe

مدیر بازنشسته
گل دوم رو که خوردن ... کم کم رفتن ... خیلی با حال بود ......
اما خداییش الکی آرش افشین رو اخراج کرد ... کاری نکرد ....
خیلی حال داد....
اصلا داوره از اول یه کوچولو به نفع گرفت....نه اینکه بگم رشوه گرفته بود نه.....ولی در حده یه شوکولاتی، آدامسی چیزی گرفته بود....
یه سری از سوتاش اصلا معلوم نبود واسه چیه.....
 

khooshe

مدیر بازنشسته
حاجيلو: آماده قهرماني در آسيا هستيم


سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: ايران آماده کسب عنوان قهرماني جام ملت‌هاي آسيا است.
اصغر حاجيلو پس از برتري 3 بر صفر تيم ملي ايران برابر امارات عنوان کرد: تيم دوم ايران در اين مسابقه بسيار خوب ظاهر شد. تمام 23 بازيکن تيم ايران در مرحله گروهي به ميدان رفتند و نشان دادند که 23 بازيکن آماده در اختيار داريم.
وي با بيان اينکه آماده قهرماني هستيم ادامه داد: اگر برابر کره‌جنوبي معقول بازي کنيم و در اوج آمادگي باشيم مي‌توانيم اين تيم را هم شکست دهيم و پا به مراحل بالاتر بگذاريم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
نگاهي به بيست و چهار جدال ايران و کره


ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و کره جنوبي در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي 2011 آسيا بيست و پنجمين تقابل دو قدرت سنتي فوتبال قاره کهن است.

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر شنبه هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه به مصاف ملی پوشان فوتبال کره جنوبی می رود. این بیست و چهارمین جدال تیم‌های ایران و کره جنوبی است که بازهم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می شود.
تیم‌های ایران و کره جنوبی تا به امروز 24 بار مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که سهم تیم کشورمان 9 پیروزی بوده و تیم کره جنوبی نیز به هشت پیروزی دست یافته است. جدال دو قدرت سنتی قاره کهن در هفت بازی نیز به نتیجه تساوی انجامیده است.
بازی ایران و کره جنوبی کم کم به یک بازی سنتی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تبدیل می شود. دو تیم از سال 1996 که یازدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در دوحه امارات برگزار شد، جدال خود در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را آغاز کردند که تا به امروز ادامه پیدا کرده است.
در چهار دیداری که تیم‌های ایران و کره جنوبی در چهار دوره اخیر جام ملت‌های آسیا برای صعود به نیمه نهایی رقابت‌ها برگزار کرده‌اند، بصورت یک در میان هر کدام از دو تیم پیروزی شده‌اند که سهم هر یک از آنها 2 پیروزی است.
از قضا این بار نوبت تیم ملی ایران است که پس از برتری در مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین و سیزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در پانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از سد "افتخار قاره کهن" - لقب تیم ملی کره جنوبی - عبور کرده و جواز حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرند.
جام ملت‌های 1996 - مرحله یک چهارم نهایی
بیست و پنجم آذر 1375
* ایران 6 - کره جنوبی 2، ورزشگاه النصر دبی
گل‌ها: علی دایی (66، 77، 82 و 89 - پنالتی)، کریم باقری (31) و خداداد عزیزی (52) برای ایران و کیم دو هون (11) و سین تائه یونگ (34) برای کره جنوبی
بازیکنان تیم ایران: نیما نکیسا، نعیم سعداوی، افشین پیروانی، محمد خاکپور، فرشاد فلاحت زاده، علیرضا منصوریان (84 - داریوش یزدانی)، مهرداد میناوند، کریم باقری، حمید استیلی، خداداد عزیزی (89 - مهدی مهدوی‌کیا) و علی دایی
سرمربی: محمد مایلی‌کهن

جام ملت‌های 2000 - مرحله یک چهارم نهایی
اول آبان 1381
* ایران یک - کره جنوبی 2، ورزشگاه المپیک بیروت
گل‌ها: کریم باقری (71) برای ایران و کیم سانگ سیک (90) و لی دونگ گوک (99) برای کره جنوبی
بازیکنان تیم ایران: پرویز برومند، سهراب بختیاری‌زاده، بهروز رهبری‌فرد، محمدرضا مهدوی، مهرداد میناوند، کریم باقری، علیرضا امامی‌فر (90 - محمد نوازی)، حامد کاویانپور، مهدی مهدوی‌کیا (89 - علی کریمی)، حمید استیلی (83 - داریوش یزدانی) و علی دایی
سرمربی: جلال طالبی

جام ملت‌های 2004 - مرحله یک چهارم نهایی
نهم مرداد 1385
* ایران 4 - کره جنوبی 3، ورزشگاه المپیک شهر چونگ کینگ
گل‌ها: علی کریمی (10، 20 و 77) و پارک جین سئوپ (51 - گل به خودی) برای ایران و سئول کی هیئون (16)، لی دونگ گوک (25) و کین نام ایل (68) برای کره جنوبی
بازیکنان تیم ایران: ابراهیم میرزاپور، یحیی گل‌محمدی، حسین کعبی (90 - مهدی امیرآبادی)، ابراهیم تقی‌پور (17 - ایمان مبعلی)، جلال کاملی مفرد، سیدمحمد علوی، جواد نکونام، ستار زارع، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و علی دایی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

جام ملتهای 2007 - مرحله یک چهارم نهایی
سی و یکم تیر 1386
* ایران صفر (2) - کره جنوبی صفر (4)، ورزشگاه بوکیت جلیل مالزی
ضربات پنالتی: فریدون زندی و غلامرضا عنایتی ضربات اول و سوم ایران را تبدیل به گل کردند اما ضربات مهدوی‌کیا و رسول خطیبی از دست رفت
بازیکنان تیم ایران: حسن رودباریان (120 - وحید طالب‌لو)، رحمان رضایی، سید جلال حسینی، محمد نصرتی، مهدی مهدوی کیا، مهرزاد معدنچی (62 - فریدون زندی)، علی کریمی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، وحید هاشمیان (87 - غلامرضا عنایتی) و رسول خطیبی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

- در زیر نگاهی به دیدارهای ایران و کره جنوبی خواهیم داشت:
سال 1958
* ایران صفر - کره جنوبی 5 (بازی‌های آسیایی - توکیو)

سال 1970
* ایران صفر - کره جنوبی یک (بازی‌های آسیایی - بانکوک)

سال 1971
* ایران صفر - کره جنوبی 2 (بازی دوستانه - سئول)

سال 1971
* ایران 2 - کره جنوبی صفر (بازی دوستانه - سئول)

سال 1972
* ایران 2 - کره جنوبی یک (جام ملت‌های آسیا - بانکوک)

سال 1974
* ایران 2 - کره جنوبی صفر (بازی‌های آسیایی - تهران)

سال 1977
* ایران صفر - کره جنوبی صفر (مقدماتی جام جهانی - بوسان)

سال 1977
* ایران 2 - کره جنوبی 2 (مقدماتی جام جهانی - تهران)

سال 1982
* ایران یک - کره جنوبی صفر (بازی‌های آسیایی - دهلی نو)

سال 1986
* ایران یک - کره جنوبی یک (در ضربات پنالتی کره با نتیجه 6 بر 5 به برتری دست یافت) (بازی‌های آسیایی - سئول)

سال 1988
* ایران صفر- کره جنوبی 3 (جام ملت‌های آسیا – دوحه)

سال 1990
* ایران یک - کره جنوبی صفر (بازی‌های آسیایی - پکن)

سال 1993
* ایران صفر - کره جنوبی 3 (مقدماتی جام جهانی - دوحه)

سال 1996
* ایران 6 - کره جنوبی 2 (جام ملت‌های آسیا - دوبی امارات)

سال 2000
* ایران یک - کره جنوبی 2 (جام ملت‌های آسیا - تریپولی)

سال 2001
* ایران صفر - کره جنوبی یک (بازی دوستانه - قاهره)

سال 2004
* ایران 4 - کره جنوبی 3 (جام ملت‌های آسیا - جینان چین)

سال 2005
* ایران صفر - کره جنوبی 2 (بازی دوستانه - سئول)

سال 2006
* ایران یک - کره جنوبی یک (مقدماتی جام ملت‌های آسیا - سئول)

سال 2006
* ایران 2 - کره جنوبی صفر (مقدماتی جام ملت‌های آسیا - تهران)

سال 2007
* ایران صفر - کره جنوبی صفر (در ضربات پنالتی کره با نتیجه 4 بر2 به برتری دست یافت) (جام ملت‌های آسیا - کوالالامپور مالزی)

سال 2009
* ایران یک - کره جنوبی یک (مقدماتی جام جهانی - تهران)

سال 2009
* کره جنوبی یک - ایران یک ( مقدماتی جام جهانی - سئول)

سال 2010
کره جنوبی صفر - ایران یک (بازی دوستانه - سئول)

سال 2011
* ایران ؟ - کره جنوبی ؟ (جام ملت‌های آسیا - دوحه قطر)


 

khooshe

مدیر بازنشسته
آرش افشين به سلامت به هتل رفت


آرش افشين همراه با بازيکنان تيم ملي فوتبال به هتل رفت.
افشين زننده گل نخست ايران در پيروزي سه بر صفرش برابر امارات در آخرين بازي دو تيم در دور گروهي جام ملت‌هاي آسيا که به دليل آسيب ديدگي و همچنين دريافت کارت قرمز نتوانست بازي را تا پايان ادامه دهد، بدون مشکل خاصي به هتل تيم ملي رفت.

افشين که در برخورد با دروازه‌بان امارات دچار آسيب‌ديدگي شده بود در حالي که با آمبولانس ويژه از زمين بازي برده مي‌شد، دومين کارت خود را نيز از داور بازي دريافت کرد و از زمين اخراج شد.

آسيب ديدگي مهاجم تيم ملي جدي نبود و او بدون مشکل خاصي همراه با ديگر بازيکنان با اتوبوس به هتل محل اقامت تيم ملي فوتبال رفت.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب .... ولی بازیهای این سمت جدول یکم سخت شده آآ.....
ایران .. کره جنوبی .....
ژاپن ... قطر .....
اما اون سمت ....
استرالیا ... عراق...
ازبکستان ... اردن ....
....
فکر کنم ژاپن .. ازبکستان ... و استرالیا بیان بالا .... انشالله ایرانم بیاد تو جمع 4تا تیم نهایی
 

khooshe

مدیر بازنشسته
شجاعي: با شكست امارات ثابت كرديم خليج فارس هميشه فارس است


بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ با شکست امارات ثابت کرديم خليج فارس هميشه فارس است.
مسعود شجاعي پس از برتري 3 بر صفر برابر امارات عنوان کرد: بازي خيلي خوبي بود و اين پيروزي را به همه ايراني‌ها تبريک مي‌گويم. با اين برد نشان داديم که خليج فارس هميشه فارس است.
وي ادامه داد:‌ اميدوارم روز شنبه بتوانيم کره جنوبي را شکست بدهيم و با قدرت به جمع 4 تيم برتر مسابقات راه پيدا کنيم. کره جنوبي از بازي با ايران هراس دارد. آنها در ديدار با هند تلاش مي‌کردند گل‌هاي بيشتري بزنند براي آنکه مجبور نشوند در مرحله يک چهارم نهايي با ايران روبرو شوند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
خوب .... ولی بازیهای این سمت جدول یکم سخت شده آآ.....
ایران .. کره جنوبی .....
ژاپن ... قطر .....
اما اون سمت ....
استرالیا ... عراق...
ازبکستان ... اردن ....
....
فکر کنم ژاپن .. ازبکستان ... و استرالیا بیان بالا .... انشالله ایرانم بیاد تو جمع 4تا تیم نهایی
والا من برعکس این فکر می کردم...البته می کردم...
بقیه متقاعدم کردن که اینور سخته...:D
ایشالله بره بالا....بابا یکم ما رگه ایرانی بودنمون بزنه بیرون.....خسته شدیم از بس گفتیم نه بابا ما که نمی تونیم.....
یه بار بگیم می تونیم...;)
 

ايران862

عضو جدید
مثل اینکه تو بازیهای غرب آسیا وقتی سرود ملی ایران پخش میشده .. اینا بی احترامی کردن ....... تو جام ملتها رو نمیدونم .....
آره عربستان و بحرین هر وقت ببازن حال میده ......
فرقی نداره کی باشه و کجا ....
آها ... فقط یه بار عربستان باید این کره شمالی رو میبرد تا ما شانس صعود به جام جهانی واسمون میموند.. اونم باختن ..... فقط اون حال نداد.....
:yellowcard::redcard:
 
آخرین ویرایش:

khooshe

مدیر بازنشسته
پزشك تيم ملي:نكونام براي ديدار با كره جنوبي آماده مي‌شود


پزشک تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ جواد نکونام براي ديدار با کره جنوبي به طور کامل آماده مي‌شود.
پرهان خانلري، پس از برتري 3 بر صفر برابر امارات در جمع خبرنگاران گفت: جواد نکونام براي ديدار با کره جنوبي آماده مي‌شود و از اين بابت نگراني نداريم. اگر امروز هم کادر فني به ما مي‌گفت نکونام بايد در ترکيب اصلي حضور داشته باشد، مي‌توانستيم او را به بازي برسانيم اما با توجه به اينکه قرار بود تيم دوم بازي کند، در اين مسئله زياد حساسيت نشان نداديم.
وي در مورد وضعيت آرش افشين گفت: مصدوميت او چندان جدي نيست و يک کشيدگي و کوفتگي ساده بوده است.
پزشک تيم ملي در مورد ويروس آنفولانزا در اردوي تيم ملي اظهار داشت:‌ اين ويروس بين بازيکنان شايع شده اما خوشبختانه خيلي ما را اذيت نکرده است و بيماري بازيکنان مانند زماني است که فرد واکسيناسيون مي‌شود.
وي در مورد تفاوت آمادگي جسماني مسعود شجاعي با ساير بازيکنان اظهار داشت: مربيان دوست دارند بازيکنانشان در تمام جلسات تمريني حضور داشته باشند اما مسعود شجاعي در چند جلسه تمريني غايب بود و شايد به همين دليل کمي از نظر بدني با ساير بازيکنان اختلاف دارد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا