جام ملتهای آسیا .....دوحه 2011

وضعیت
موضوع بسته شده است.

khooshe

مدیر بازنشسته
بيوتر: دوست داشتم با استراليا بازي كنيم


مربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: دوست داشتم در مرحله يک چهارم نهايي به جاي کره جنوبي با استراليا بازي کنيم.

بيوتر در پايان ديدار استراليا و بحرين اظهار داشت: ديدار سنگيني بود. استراليا فيزيکي بازي کرد و بحرين در نيمه دوم فشار زيادي براي باز کردن دروازه حريف آورد. در نهايت اين استراليا بود که پيروز شد و تيم ملي ايران در مرحله يک چهارم نهايي بايد برابر کره جنوبي بازي کند درحالي که من دوست داشتم در اين مرحله با استراليا روبرو شويم.
وي افزود: با اين حال تيمي که ادعاي قهرماني دارد و مي‌خواهد به مقام قهرماني برسد برايش تفاوت نمي‌‌کند که با چه تيمي روبرو شود. ما براي بازي با کره جنوبي نيز آمادگي و برنامه کامل داريم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
اوگننوفسكي: با استرس مقابل بحرين پيروز شديم


بازيکن تيم ملي استراليا گفت: استرس زيادي براي ديدار مقابل بحرين داشتيم و با اين استرس موفق به پيروزي شديم.

ساشا اوگننوفسکي پس از برتري مقابل بحرين و صعود مقابل تيم اول گروه سوم به مرحله حذفي گفت: بازي سختي را مقابل بحرين برگزار کرديم. بارندگي هم باعث شده بود بازي بيشتر فيزيکي باشد.
وي ادامه داد: بيش از اين هم تجربه بازي مقابل بحرين را داشتيم و هميشه مقابل اين تيم دچار مشکل مي‌شديم اما امروز عملکرد خوبي داشتيم و به پيروزي رسيديم.
بازيکن استراليا تصريح کرد:‌ مهم نيست که چه کسي امروز به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد و ما تيم هستيم و مهمترين چيز نتيجه‌ گرفتن استراليا است.
اوگننوفسکي درباره صعود استراليا به عنوان تيم نخست تيم سوم به مرحله بعد گفت: استرس زيادي براي ديدار امروز مقابل بحرين داشتيم چون مي‌دانستيم که بايد به پيروزي برسيم. مهم نيست در مرحله بعد با چه تيمي روبرو شويم چون براي قهرماني آمده‌ايم و بايد 3 ديدار باقيمانده را پيروز از زمين مسابقه خارج شويم. تمام بازي‌ها سنگين و دشوار است اما هدف ما قهرماني است.


 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوشه جان دستت درد نکنه ... امروز اصلا تشکر ندارم ......
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آخرين تدابير کاتانچ قبل از بازي ايران - آزادباش به بازيکنان


بازيکنان تيم ملي امارات که قرار است فردا آخرين بازي خود در مرحله نخست بازيهاي جام ملت هاي آسيا را در مقابل ايران برگزار کند، روز گذشته براي رها شدن از فشار رواني پس از شکست مقابل عراق، به استراحت خارج از هتل پرداختند.

به نوشته روزنامه قطری الشرق، به رغم مخالفت بازیکنان اماراتی با خروج از مقر اقامت شان در هتل شرایتون در دو روز گذشته به علت روحیه نه چندان مطلوبشان به دلیل شکست از عراق، اما کاتانچ سرمربی اسلوونیایی این تیم از بازیکنان خواست تا برای رها شدن از این وضعیت و آماده شدن برای رویارویی در مقابل تیم ملی ایران، به استراحت بپردازند.
سفیدپوشان اماراتی پس از بازگشت از گردش چند ساعته خود در خارج از محیط هتل و در منطقه فرهنگی کتارا، برای انجام تمرینات بعد از ظهر خود عازم ورزشگاه الغرافه قطر شدند تا خود را برای بازی بعدی خود در مقابل تیم ملی ایران آماده کنند. هر چند اماراتی برای باقی ماندن در رقابت ها به آب و آتش زده و سه امتیاز این بازی را با بیش از دو گل به دست آورند، اما در مقابل از نگاه تیم ملی ایران، به علت برد در دو بازی قبلی این بازی، یک بازی تشریفاتی خواهد بود و حتی شکست هم در مقابل تیم ملی امارات تاثیری در راهیابی ایران به مرحله بعد نخواهد داشت.
تیم ملی امارات در نخستین بازی خود مقابل کره شمالی توانست به نتیجه مساوی دست یابد اما بازی خود در مقابل عراق را به این تیم واگذار کرد. این درحالی است که بازی دو تیم کره شمالی و عراق به تساوی بینجامد تا بدین ترتیب صعودش به مرحله بعد تضمین شود. در همین حال ، اسماعیل راشد مدیر تیم ملی امارات می کوشد تا بازیکنان خود را به لحاظ روانی برای مقابله با ایران آماده سازد.
این درحالی است که قرار است محمد خلفان الرمیثی رییس فدراسیون فوتبال امارات عازم قطر شود تا پیش از بازی فردا در مقابل ایران، بازیکنان خود را تشویق نماید.
قرار است در آخرین بازی گروه چهار رقابت های جام ملت های آسیایی 2011 در دوحه، دو تیم ملی امارات و ایران فردا در ورزشگاه سحیم بن حمد به مصاف هم روند. همچنین سرخ پوشان کره شمالی و شیران فراتی عراقی قرار است فردا در همین گروه آخرین بازی خود را در این مرحله برگزار کنند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
شواترز: اميدوارم در فينال با ايران بازي كنيم


دروازه‌بان تيم استراليا گفت: اميدوارم در ديدار فينال با ايران روبرو شويم.

مارک شواترز در مورد ديدار با بحرين اظهار داشت: بازي سنگيني بود. بحرين تيمي بود که خوب در مسابقات ظاهر شد. خوشحالم که در اين بازي پيروز شديم. در مرحله بعدي حريفان قدرتمند‌تر هستند و بايد با برنامه بازي کنيم.
وي در مورد اينکه دوست دارد در مرحله يک چهارم نهايي با امارات، عراق يا کره شمالي روبرو شود گفت: تفاوتي نمي‌کند برابر کدام تيم بازي کنيم. براي قهرماني فاکتورهايي لازم است که بايد آنها را در ميدان به نمايش بگذاريم.البته بازي‌هاي سختي در انتظارمان است. ايران، کره جنوبي و ژاپن تيم‌هاي قدرتمندي هستند.
دروازه‌بان استراليا در مورد تيم ملي ايران گفت: فوتبال ايران را مي‌شناسم و تيم قدرتمندي داريد و اميدوارم که در ديدار نهايي با ايران روبرو شويم.
وي در مورد اينکه انتخابش به عنوان بهترين بازيکن ميدان نشان از بازي بهتر بحرين ندارد گفت: طبيعي بود چون هر دو تيم براي برد به ميدان آمده بودند و بحرين بعد از اينکه گل خورد شجاعانه حمله کرد و من هم به عنوان درواز‌ه‌بان تيم ملي استراليا سعي کردم وظيفه‌ام را به خوبي انجام بدهم. خوشحالم که به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شدم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
کفاشيان به دوحه مي رود


دقايقي پيش علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال از جلسه با علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني فارغ شد تا براي سفر مجدد به قطر خود را آماده کند.

به گزارش گل او در این جلسه پاداش صعود ایران به مرحله یکچهارم نهایی را دریافت کرد تا با خود به قطر برده و بین بازیکنان تقسیم کند.این مبلغ حدود 300 میلیون تومان است و دوپینگ روحی خوبی برای ملی پوشان محسوب می شود.
کفاشیان امشب به قطر می رود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تارتار: ايران به مصاف قوي ترين تيم جام ملت هاي آسيا مي رود


سرمربي تيم فوتبال راه آهن شهرري گفت: ملي پوشان فوتبال ايران در مرحله يک چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا به مصاف قوي ترين تيم اين دوره از رقابت ها مي روند.

''مهدي تارتار'' افزود :‌ تيم هاي ايران و کره جنوبي بهترين عملکرد را در مرحله مقدماتي داشتند و تقابل اين دو تيم در مرحله يک چهارم پاياني بسيار جذاب و ديدني خواهد بود.
وي خاطر نشان کرد : تيم ملي ژاپن نيز با پيروزي پرگل مقابل عربستان نشان داد از ديگر مدعيان کسب عنوان قهرماني جام ملت هاي آسياست که درصورت صعود تيم ايران به مرحله نيمه پاياني، بازيکنان اين تيم نيز مقابل ملي پوشان کشورمان قرار مي گيرند.
ملي پوش اسبق فوتبال ايران ديدار برابر کره جنوبي را بسيار دشوار توصيف کرد و گفت : کوچکترين اشتباه در اين ديدار قابل جبران نيست که اميدوارم بازيکنان هوشيارانه به مصاف کره جنوبي بروند.
وي اظهار داشت:‌ ملي پوشان درصورت پيروزي مقابل کره جنوبي، اقتدار فوتبال ايران را در قاره آسيا به نمايش مي گذارند.
تيم هاي ملي فوتبال ايران و کره جنوبي شنبه هفته آينده در مرحله يک چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا برابر يکديگر قرار خواهند گرفت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
آندو : فوتبال ايران را دوباره به اروپا معرفي مي‌کنيم


هافبک تيم ملي ايران گفت: سعي مي‌کنيم با نمايش خوب خودمان در جام ملت‌ها بار ديگر فوتبال ايران را به اروپا معرفي کنيم.
آندرانیک تیموریان در نشست مطبوعاتی امروز گفت: نگاه مثبتی به آینده داریم. تمام بازیکنان دوست دارند که تیم ملی بتواند در بازیهای آینده هم موفق شود. فکر می‌کنم انگیزه‌ی ما بازیکنان، مردم هستند. من دو بار تا به حال با تیم ملی در جام ملتها حاضر شده‌ام و این را خوب می‌دانم که در این دوره بازیکنان همه یک دل شده‌اند تا تیم ملی در جام ملتها به قهرمانی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ایرانی در لیگ اروپا حضور ندارند گفت: بازیکنان خوبی در لیگ ایران بازی می‌کنند اما متاسفانه نتوانسته‌اند به لیگ‌های اروپایی برسند. اما ما تلاش می‌کنیم با نمایش خودمان در جام ملتها، فوتبال ایران را دوباره به فوتبال اروپا معرفی کنیم چرا که یکی از راه‌های معرفی بازیکنان به لیگ‌های اروپایی همین رقابت‌های جام ملتهاست.

تیموریان درباره احتمال بازگشتش به لیگ‌های اروپایی گفت: من بسیار دوست دارم به انگلیس برگردم . تجربیات و دوستان زیادی در این کشور پیدا کرده‌ام . علاقه دارم در انگلیس یا یکی از تیم‌های اروپایی بازی کنم.

تیموریان درباره شرایط خود گفت: من پس از سرما خوردگی هم اکنون با کمک پزشکان در شرایط بهتری قرار دارم و روز به روز بهتر می‌شوم.

وی درپاسخ به این سوال که دوست دارید تیم ملی با کره جنوبی بازی کند یا استرالیا گفت: فکر می‌کنم ما اگر با استرالیا بازی کنیم برایمان بهتر خواهد بود.

در نشست امروز سرچکو کاتانچ سرمربی امارات پس از اینکه به دلیل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی دیرتر اجازه حضور در سالن نشست را پیدا کرد ناراحتی‌اش را بروز داد.

او پس از پایان این نشست در اعتراض به تاخیر در شروع نشست مطبوعاتی حاضر به گفتگو با دوربین‌های تلویزیونی نشد اما قطبی و تیموریان با رویی گشاده در نشست حاضر شدند و پس از پایان کنفرانس با تمامی دوربین‌های تلویزیونی که در سالن حضور داشتند به صورت اختصاصی گفتگو کردند.
 

اخبار

ربات
استراحت ۹ بازیکن اصلی تیم ملی در بازی با امارات

استراحت ۹ بازیکن اصلی تیم ملی در بازی با امارات

بیوتر مربی تیم ملی ایران گفت: «امکان دارد به ۶ یا ۹ بازیکن در دیدار با امارات استراحت بدهیم.»

بيشتر...
 

Sarp

مدیر بازنشسته
كره جنوبي حريف ايران در مرحله يك چهارم پاياني شد+نتايج كامل ديدارهاي دو تيم

كره جنوبي حريف ايران در مرحله يك چهارم پاياني شد+نتايج كامل ديدارهاي دو تيم

تيم ملي فوتبال كره جنوبي عصر چهارشنبه با نتيجه چهار بر يك برابر تيم ملي هند به پيروزي رسيد اما به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به تيم استراليا در مكان دوم گروه سوم قرار گرفت تا بار ديگر مقابل تيم ايران قرار گيرد.
دو تيم ايران و كره جنوبي تاكنون از جام ملت هاي آسيا درسال 1996 امارات، پنج بار در مرحله يك چهارم پاياني برابر يكديگر صف آرايي كرده اند كه تيم ايران در اين ديدارها صاحب دو پيروزي و سه شكست شده است.
تيم ايران در مرحله يك چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا در سال 1996 با درخشش 'علي دايي'‌ با نتيجه پرگل شش بر دو كره جنوبي را در هم كوبيد اما چهار سال بعد در اين مرحله از مسابقه ها با نتيجه دو بر يك مغلوب حريف خود شد.
قدرت هاي قاره كهن، بار ديگر درمرحله يك چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا در سال 2004 چين مقابل يكديگر قرار گرفتند كه تيم ايران با درخشش '‌علي كريمي' با نتيجه 4 بر 3 تيم كره جنوبي را شكست داد.
جدال دو تيم در دوره گذشته اين رقابت ها كه در سال2007 ميلادي برگزار شد، در پايان 120 دقيقه تلاش با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت كه تيم كره جنوبي در ضيافت پنالتي ها از سد ايران گذشت و گام به مرحله نيمه پاياني گذاشت.
در مجموع، دو رقيب سنتي فوتبال آسيا تاكنون 24 بار مقابل يكديگر صف آرايي كرده اند كه تيم ايران صاحب 9 پيروزي، 8 شكست و 7 تساوي برابر كره جنوبي شده است.
نتايج كامل ديدارهاي دو تيم به شرح زير است :‌
3 خرداد 1337(توكيو): ايران صفر- كره جنوبي 5 ، بازيهاي آسيايي
20 آذر 1349(بانكوك): ايران صفر- كره جنوبي 1، بازيهاي آسيايي
19 شهريور1350(سئول): ايران صفر- كره جنوبي 2، دوستانه
21 شهريور 1350(سئول): ايران 2- كره جنوبي صفر، دوستانه
29 ارديبهشت 1351(بانكوك): ايران 2- كره جنوبي 1، جام ملتهاي آسيا
20 شهريور 1353(تهران): ايران 2- كره جنوبي صفر، بازيهاي آسيايي
12 تير 1356( بوسان): ايران صفر- كره جنوبي صفر، مقدماتي جام جهاني
20 آبان 1356(تهران): ايران 2- كره جنوبي 2، مقدماتي جام جهاني
2 آذر 1361(دهلي نو): ايران 1- كره جنوبي صفر، بازيهاي آسيايي
9 مهر 1365(بوسان): ايران 1- كره جنوبي 1، بازيهاي آسيايي
20 آذر 1367(دوحه): ايران صفر- كره جنوبي 3، جام ملتهاي آسيا
11 مهر 1369(پكن): ايران 1- كره جنوبي صفر، بازيهاي آسيايي
24 مهر 1372(دوحه): ايران صفر- كره جنوبي 3، مقدماتي جام جهاني
26 آذر 1375(دوبي): ايران 6- كره جنوبي 2، جام ملتهاي آسيا
2 آبان 1379(طرابلس): ايران 1- كره جنوبي 2، جام ملتهاي آسيا
4 ارديبهشت 1379(قاهره): ايران صفر- كره جنوبي 1، جام ال جي
10 مرداد 1383(شاندونگ): ايران 4- كره جنوبي 3، جام ملتهاي آسيا
20 مهر 1384(سئول): ايران صفر- كره جنوبي 2، دوستانه
11 شهريور 1385(سئول) : ايران 1- كره جنوبي 1، مقدماتي جام ملتهاي آسيا
24 آبان 1385(تهران): ايران 2- كره جنوبي صفر، مقدماتي جام ملتهاي آسيا
31 تير 1386(كوالالامپور): ايران صفر- كره جنوبي صفر، جام ملتهاي آسيا
23 بهمن 1387(تهران): ايران 1- كره جنوبي 1، مقدماتي جام جهاني
27 خرداد 1388(سئول): ايران 1- كره جنوبي 1، مقدماتي جام جهاني
16 شهريور 1389(سئول) ايران1 - كره جنوبي صفر، دوستانه
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و كره جنوبي در مرحله يك چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا شنبه شب هفته آينده در ورزشگاه قطر اسپورت برگزار خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جام ملت هاي آسيا
قطبي: آماده قهرماني هستيم
جام جم آنلاين: سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: تيم ايران آماده قهرماني در جام ملت هاي آسياست و مهم نيست در مرحله بعدي با چه تيم روبرو شود.

به گزارش ايرنا ، افشين قطبي در نشست خبري پيش از ديدار با تيم امارات خاطرنشان كرد: ما به دنبال اين هستيم تا با كسب 9 امتياز به مرحله دوم صعود كنيم و با تمام توان به مصاف امارات خواهيم رفت.
وي در مورد احتمال حضور بازيكنان ذخيره در ديدار با امارات عنوان كرد: ايران تيم اول و دوم ندارد و تمامي بازيكنان در يك سطح قرار دارند و مي توانند در هر مسابقه اي به ميدان رفته و نتيجه را تغيير بدهند.
قطبي در خصوص احتمال حضور بازيكنان اخطاري ايران در ديدار با امارات اظهار داشت: هر 23 بازيكن تيم براي كادر فني اهميت دارد و انتخاب 11 بازيكن از بين اين فهرست خوب كار ما را سخت كرده است.
وي با اشاره به اين كه تمام مربيان فوتبال ايران براي بازيكنان تيم ملي زحمت كشيده اند تا اين تيم بتوانند در جام ملت هاي آسيا نتيجه بگيرد ، گفت: ما از 20 ماه پيش كار آماده سازي تيم ملي را شروع كرديم و خوشبختانه با نتايجي كه به دست آورده ايم، باعث رضايت مردم و همه مسئولان ايران شده ايم.
قطبي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه چرا تيمي از ژاپن را براي ادامه فعاليت مربيگري انتخاب كرده ايد ، گفت: ژاپن يكي از ليگ هاي منظم آسيا را دارد و به دليل حرفه اي بودن آن را انتخاب كردم.
وي در مورد حريف مرحله يك چهارم نهايي ايران خاطر نشان كرد: تيم ايران بسيار آماده است و فرقي نمي كند با كدام كشور بازي كند ضمن اينكه شناخت مناسبي از تيم هاي استراليا ، كره جنوبي و بحرين داريم.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: ما مي خواهيم اتحاد و روحيه خود را حفظ كنيم و جام قهرماني را براي ملت ايران به ارمغان بياوريم.
تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار مرحله گروهي خود از ساعت 19:45 دقيقه روز چهارشنبه به مصاف تيم ملي فوتبال امارات خواهد رفت.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تيم ملي فوتبال كره جنوبي عصر چهارشنبه با نتيجه چهار بر يك برابر تيم ملي هند به پيروزي رسيد اما به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به تيم استراليا در مكان دوم گروه سوم قرار گرفت تا بار ديگر مقابل تيم ايران قرار گيرد.
دو تيم ايران و كره جنوبي تاكنون از جام ملت هاي آسيا درسال 1996 امارات، پنج بار در مرحله يك چهارم پاياني برابر يكديگر صف آرايي كرده اند كه تيم ايران در اين ديدارها صاحب دو پيروزي و سه شكست شده است.
تيم ايران در مرحله يك چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا در سال 1996 با درخشش 'علي دايي'‌ با نتيجه پرگل شش بر دو كره جنوبي را در هم كوبيد اما چهار سال بعد در اين مرحله از مسابقه ها با نتيجه دو بر يك مغلوب حريف خود شد.
قدرت هاي قاره كهن، بار ديگر درمرحله يك چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا در سال 2004 چين مقابل يكديگر قرار گرفتند كه تيم ايران با درخشش '‌علي كريمي' با نتيجه 4 بر 3 تيم كره جنوبي را شكست داد.
جدال دو تيم در دوره گذشته اين رقابت ها كه در سال2007 ميلادي برگزار شد، در پايان 120 دقيقه تلاش با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت كه تيم كره جنوبي در ضيافت پنالتي ها از سد ايران گذشت و گام به مرحله نيمه پاياني گذاشت.
در مجموع، دو رقيب سنتي فوتبال آسيا تاكنون 24 بار مقابل يكديگر صف آرايي كرده اند كه تيم ايران صاحب 9 پيروزي، 8 شكست و 7 تساوي برابر كره جنوبي شده است.
نتايج كامل ديدارهاي دو تيم به شرح زير است :‌
3 خرداد 1337(توكيو): ايران صفر- كره جنوبي 5 ، بازيهاي آسيايي
20 آذر 1349(بانكوك): ايران صفر- كره جنوبي 1، بازيهاي آسيايي
19 شهريور1350(سئول): ايران صفر- كره جنوبي 2، دوستانه
21 شهريور 1350(سئول): ايران 2- كره جنوبي صفر، دوستانه
29 ارديبهشت 1351(بانكوك): ايران 2- كره جنوبي 1، جام ملتهاي آسيا
20 شهريور 1353(تهران): ايران 2- كره جنوبي صفر، بازيهاي آسيايي
12 تير 1356( بوسان): ايران صفر- كره جنوبي صفر، مقدماتي جام جهاني
20 آبان 1356(تهران): ايران 2- كره جنوبي 2، مقدماتي جام جهاني
2 آذر 1361(دهلي نو): ايران 1- كره جنوبي صفر، بازيهاي آسيايي
9 مهر 1365(بوسان): ايران 1- كره جنوبي 1، بازيهاي آسيايي
20 آذر 1367(دوحه): ايران صفر- كره جنوبي 3، جام ملتهاي آسيا
11 مهر 1369(پكن): ايران 1- كره جنوبي صفر، بازيهاي آسيايي
24 مهر 1372(دوحه): ايران صفر- كره جنوبي 3، مقدماتي جام جهاني
26 آذر 1375(دوبي): ايران 6- كره جنوبي 2، جام ملتهاي آسيا
2 آبان 1379(طرابلس): ايران 1- كره جنوبي 2، جام ملتهاي آسيا
4 ارديبهشت 1379(قاهره): ايران صفر- كره جنوبي 1، جام ال جي
10 مرداد 1383(شاندونگ): ايران 4- كره جنوبي 3، جام ملتهاي آسيا
20 مهر 1384(سئول): ايران صفر- كره جنوبي 2، دوستانه
11 شهريور 1385(سئول) : ايران 1- كره جنوبي 1، مقدماتي جام ملتهاي آسيا
24 آبان 1385(تهران): ايران 2- كره جنوبي صفر، مقدماتي جام ملتهاي آسيا
31 تير 1386(كوالالامپور): ايران صفر- كره جنوبي صفر، جام ملتهاي آسيا
23 بهمن 1387(تهران): ايران 1- كره جنوبي 1، مقدماتي جام جهاني
27 خرداد 1388(سئول): ايران 1- كره جنوبي 1، مقدماتي جام جهاني
16 شهريور 1389(سئول) ايران1 - كره جنوبي صفر، دوستانه
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و كره جنوبي در مرحله يك چهارم پاياني جام ملت هاي آسيا شنبه شب هفته آينده در ورزشگاه قطر اسپورت برگزار خواهد شد.
اینو که من گذاشتم تویه تاپیکه جامه ملت ها:cry:.....
بابک خان جونه باشگاه مهندسان اون تاپیکو بخون....در ضمن اگرم ندیدین این کاملا مربوط به اون تاپیکه:razz:
 

khooshe

مدیر بازنشسته
بیاین بازی های امروزو بیش بینی کنیم
هر کی مدیر شه صد در صد این پیشنهاد رو می دم.....
تا براش امتیاز تعیین کنه....و به امتیاز شون اضافه کنن....خیلی مهیج میشه....بعد بازی های حساس رو امتیازاش بیشتر بشه....
 

khooshe

مدیر بازنشسته
كره و ايران تمايلي به رويارويي نداشتند


روزنامه قطر تريبون نوشت: بازيکنان و مربيان ايران و کره جنوبي تمايلي به ديدار با يکديگر در مرحله يک چهارم نهايي نداشتند.

روزنامه قطر تريبون امروز به رويارويي کره جنوبي و ايران در مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا اشاره کرد و با تيتري درشت نوشت: اولين صعود کننده مرحله گروهي حريف کره جنوبي شد.
در اين مطلب نوشته شده: افشين قطبي سرمربي تيم ملي ايران سال‌ها در فوتبال کره جنوبي حضور داشته و کره‌اي‌ها را دوست خود مي‌داند. ايران و کره دوست نداشتند در اين مرحله با يکديگر روبه رو شوند.
هر دو کشور بيش از 30 سال است که قهرمان جام ملت‌هاي آسيا نشده‌اند و اين مسئله فشار رواني زيادي بر بازيکنان دو تيم وارد مي‌کند و مردم دو کشور از بازيکنانشان قهرماني مي‌خواهند.
گفتني است ديدار ايران و کره جنوبي روز شنبه برگزار مي‌شود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مربي عراق: دوست داريم بارديگر برابر ايران بازي كنيم


مربي آلماني تيم ملي فوتبال عراق گفت: دوست داريم بار ديگر برابر ايران بازي کنيم.

لوتز هارتر دستيار ولفگانگ سيدکا اظهار داشت: اميدوارم تيم عراق بتواند از گروهش صعود و با استراليا بازي کند. استراليا فيزيکي و اروپايي بازي مي‌کند و کره جنوبي تيمي سرعتي است.
وي در مورد شکست عراق برابر ايران در مرحله گروهي گفت: بازي سنگيني بود البته عراق شايسته اين باخت نبود و دو تيم بازي برابري را به نمايش گذاشتند. هرچند ايران در نيمه دوم از فضاها به خوبي استفاده کرد اما در نهايت به دليل اشتباه فردي بازنده شديم. دوست داريم بار ديگر برابر ايران در مراحل بالاتر بازي کنيم و اين مسابقه تکرار شود.
مربي تيم عراق در مورد مدعياني قهرماني جام گفت: هر تيمي که از گروه چهارم در مرحله يک چهارم نهايي صعود کند يک پاي فينال مسابقات خواهد بود. ايران بازيکنان خوبي دارد البته در ديدار با ما مشکلات زيادي داشت ولي بازيکنان شما بسيار پرحوصله بودند و مسايل تاکتيکي را هم به خوبي رعايت کردند.ضمن اينکه بازيکنان ايران از نظر بدني بسيار آماده هستند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
غلامي: كره جنوبي را هم مثل كره شمالي مي بريم


اين بازي براي ما حياتي است و به لطف خدا و با دعاي خير ملت ايران انشاالله کره جنوبي را هم مثل کره شمالي شکست مي دهيم و پا به مرحله نيمه نهايي جام ملت ها مي گذاريم.

محمد غلامي، مهاجم تيم استيل آذين در بازي اول مقابل عراق در ترکيب اصلي تيم قرار گرفت اما در بازي دوم جاي خود را به کريم انصاري فرد داد. غلامي در مورد اين که در بازي سوم چه شرايطي خواهد داشت گفت:« به دنبال اعتماد کادر فنی هستم و اگر در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیریم حتما برای باز کردن دروازه حریفان به خصوص کره تلاش می کنم. »
محمد غلامی در مورد بازي هاي تيم ملي در اين رقابت ها ادامه داد:«بازی خوبی را در برابر تیم های عراق و کره شمالی که به نظرم جزو بهترین های آسیا هستند به نمایش گذاشتیم و در هر دو بازی شایسته پیروزی بودیم. تیم هایی که در برابر ما قرار می گیرند به دنبال ارسال توپ های بلند به سمت دروازه ما و استفاده از فضای پشت سر هافبک ها و مدافعان ایران هستند تا از این راه به گل برسند اما بچه ها در خط دفاعی بعد از بازی های تدارکاتی هوشیارتر شده اند و دیگر اجازه این کار را به حریفان ندادند تا راحت به گل برسند. پس از بازی های تدارکاتی و همچنین 2 بازی نخست ما در جام ملت های آسیا تیم ما ساختار دفاعی خوبی پیدا کرده و رقبا نمی توانند مقابل ما به راحتی به گل برسند.»
غلامی درباره عملکرد خودش نیز گفت : «ابتدا باید از کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که به من اطمینان کرد تا در بازی اول در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرم. من همیشه تشنه گلزنی هستم و مطمئن باشید با حمایت کادر فنی و سایر بچه ها در بازی های آینده بیشتر تلاش می کنم تا دروازه حریفان تیم ملی مخصوصا کره جنوبی را باز کنم. این بازی برای ما حیاتی است و به لطف خدا و با دعای خیر ملت ایران انشاالله کره جنوبی را هم مثل کره شمالی شکست می دهیم و پا به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها می گذاریم. من این پیروزی ها را به تمام مردم ایران تبریک می گویم وامیدوارم باز هم ما را دعا کنند تا بتوانیم با دست پر و با جام قهرمانی به کشور بازگردیم.«

 

khooshe

مدیر بازنشسته
قطبي: تيم‌هاي ديگر بايد نگران بازي با ايران باشند


سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: تيم‌هاي ديگر بايد نگران بازي با ما باشند.

افشين قطبي اظهار داشت: در زندگي کاري را شروع نکردم مگر اينکه به پيروزي فکر کنم. براي من پيروزي تفکر و عادت است و اين انگيزه هميشه در من زنده و بزرگ است. من اعتقاد به خودم دارم، گروهي را جمع کردم که انگيزه هاي بالايي دارند و به بازيکنانم اعتقاد فراواني دارم و هوش آنها را تحسين مي کنم. ما براي قهرماني آمده ايم و اصلا فرقي نمي کند مقابل کدام تيم قرار مي گيريم. تيم هاي ديگر هستند که بايد نگران بازي با ايران باشند.
قطبي شخصيت تيمي ايران را تحسين کرد و گفت: روزي که ابوذر رحيمي را خط زدم، همه چيز را برايش توضيح دادم و او رفتار بزرگي را از خودش نشان داد و پذيرفت. محمد نصرتي مصدوم شده بود و من به نظرم رسيد محسن بنگر بهترين انتخاب است، من هميشه او را زيرنظر داشتم و هميشه جزو ليست من بود. چند بازيکن ديگر هم هميشه در ليست نهايي من وجود داشتند اما امکان حضور وجود نداشت. شما مقابل امارات خواهيد ديد که او چه کيفيتي براي بازي دارد و از چه انگيزه اي برخوردار است.
سرمربي تيم ملي شرايط را بسيار مناسب مي داند و همه چيز را براي قهرماني هموار مي بيند و البته به نکته جالبي اشاره مي کند و مي گويد: قطر براي فوتبالش همه امکانات را مهيا مي کند، از زمين تمرين تا استاديوم و رختکن مناسب تا از اين طريق نمايش ملي از خودش داشته باشد، دولت قطر فهميده تنها از راه ورزش است که مي تواند نام کشورشان را روي زبان ها بيندازند و اين نشان مي دهد که ورزش چقدر مهم است و غرور ملي را بزرگ مي کند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
شجاعي: كره‌جنوبي را شكست مي‌دهيم


هافبک تيم ملي فوتبال گفت: کره‌جنوبي را به سختي‌ مي‌توانيم شکست دهيم.


مسعود شجاعي در مورد رويارويي ايران و کره جنوبي در مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا عنوان کرد: در اين سال ها اين دو تيم خيلي با هم بازي کرده اند و شرايط نزديکي داشتند.د اين مسابقه سخت است هم براي ايران و هم براي کره جنوبي. دو تيم شناخت خوبي نسبت به هم دارند. آخرين بار اين ما بوديم که مسابقه را برديم و به لحاظ روحي در شرايط بهتري هستيم.
شجاعي تاکيد کرد: احتمال مي دهم که ايران برنده بازي روز شنبه باشد. البته به راحتي نمي توانيم اين مسابقه را ببريم و به سختي کره جنوبي را شکست مي دهيم. تصورم اين است کسي که برنده شود، فيناليست مي شود.
شجاعي در خصوص اينکه تاکنون دو بار مقابل کره‌جنوبي موفق شده دروازه اين تيم را باز کند، گفت: هميشه بازي مقابل کره جنوبي برايم آسان بوده است و مشکلي نداشتم. اميدوارم در بازي روز شنبه هم بتوانم براي تيم ملي مفيد باشم.مهم نيست که من گل بزنم يا نه، مهم اين است که تيم ملي در جمع چهار تيم حضور پيدا کند و سپس به فينال برسيم.
هافبک تيم اوساسونا در مورد آخرين وضعيت خود گفت: مشکلم برطرف شده و در سلامت کامل بسر مي برم و مي توانم براي تيم ملي بازي کنم. ويروس از بدنم خارج شده است.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تركيب تيم ملي فوتبال ايران از سوي افشين قطبي اعلام شد


سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان اسامي 11 بازيکن حاضر در ديدار مقابل امارات را اعلام کرد.

شهاب گردان، فرشيد طالبي، محسن بنگر، احسان حاج صفي، خسرو حيدري، قاسم حدادي‌فر، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، مسعود شجاعي، محمد غلامي، کريم انصاريفرد نفرات مد نظر افشين قطبي براي ديدار با امارات هستند اين در حالي است که احتمال حضور آرش افشين به جاي کريم انصاري فرد وجود دارد.
بازوبند کاپيتاني تيم ملي فوتبال کشورمان در اين ديدار در غياب جواد نکونام بر بازوي مسعود شجاعي بسته خواهد شد.
تيم ملي فوتبال کشورمان از ساعت 19.45 دقيقه امشب به مصاف امارات خواهد رفت.


 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ... چرا بازیهای امشب ساعت 19:45 شروع میشه؟؟ تا دیروز همه بازیها دور سوم 16:45 بود ....
چرا؟؟
 

khooshe

مدیر بازنشسته
سلام ... چرا بازیهای امشب ساعت 19:45 شروع میشه؟؟ تا دیروز همه بازیها دور سوم 16:45 بود ....
چرا؟؟
نه گروه A,Dساعت 19:45شروع میشه دو گروه دیگه 16:45...حالا چراشو خودشون می دونن و خدایه خودشون...
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همگی ....
خوب امشبم بردیم و تنها تیمی هستیم که تو کل بازیهای جام ملتهای آسیا .. هر 3 بازی مقدماتیش رو برده .....
البته امیدوارم قهرمان بشیم ....... چون قهرمانی ارزشش بیشتر از این آمارهای متفرقه هست ....
دروازه بان امارات خوب روووش کم شد ..... کتک میخواست ....
 

mehdix622

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همگی ....
خوب امشبم بردیم و تنها تیمی هستیم که تو کل بازیهای جام ملتهای آسیا .. هر 3 بازی مقدماتیش رو برده .....
البته امیدوارم قهرمان بشیم ....... چون قهرمانی ارزشش بیشتر از این آمارهای متفرقه هست ....
دروازه بان امارات خوب روووش کم شد ..... کتک میخواست ....
كي تموم شد بازي؟؟
من اصلايادم نبود ببينم
چند چند شد؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا