[ استخدامی های مهندسی شیمی ]

amir365

عضو جدید
سلام اگه میتونی برو چند تا مدرک مرتبط مثلا نرم افزاری بگیر و زبانت رو تقویت کن با شرکتهای خصوصی تو تهران یا... شروع کن در ادامه حتما...
کار که نشد نداره موفق می شی مطمئن باش
 

AMXSTAR

عضو جدید
جزئیات استخدام ممتازان دانشگاهی و افراد عادی در وزارت نفت

جزئیات استخدام ممتازان دانشگاهی و افراد عادی در وزارت نفت

معاون وزیر نفت:
جزئیات استخدام ممتازان دانشگاهی و افراد عادی در وزارت نفت

معاون وزیر نفت با تشریح جزئیات استخدام افراد عادی و ممتازان دانشگاهی در وزارت نفت، گفت: تا پایان سالجاری در مجموع یکهزار نفر جذب صنعت نفت خواهند شد.
علیرضا میرمحمد صادقی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت استخدام در وزارت نفت در سالجاری، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون استخدام ممتازان دانشگاهی در وزارت نفت آغاز شده است.
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت با تاکید بر اینکه ممتازان دانشگاهی که علاقه مند به فعالیت در صنعت نفت بوده باید به پایگاه خبری به نشانی WWW.PMHR.IR مراجعه کنند، تصریح کرد: علاقه مندان در این سایت باید مشخصات خود را وارد کنند.
وی در خصوص شرایط ممتازان دانشگاهی برای استخدام در وزارت نفت، توضیح داد: برای ممتازان دانشگاهی در رشته های فنی معدل 17 و رشته های غیر فنی معدل 18 مد نظر است.
این مقام مسئول با اعلام اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود یکصد ممتاز دانشگاهی به این روش در وزارت نفت استخدام شده اند، بیان کرد: در حال حاضر جذب ممتازان دانشگاهی نسبت به سایر افراد در صنعت نفت در اولویت قرار دارد.
میرمحمد صادقی همچنین در خصوص استخدام افراد عادی در وزارت نفت، توضیح داد: هم اکنون مراحل اداری و قانونی یک تصویب نامه در سطح وزارتخانه در حال انجام بوده که با نهایی شدن وضعیت آن امکان استخدام افراد عادی در صنعت نفت فراهم می شود.
معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی توان زمان بندی مشخصی را برای اعلام فراخوان برگزاری آزمون ورودی اعلام کرد، یاداور شد: اما قطعا تا پایان سالجاری برای استخدام افراد عادی فراخوانی در رسانه ها منتشر خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه پس از اعلام فراخوان باید افراد داوطلب در آزمون سراسری حضور یابند، تبیین کرد: آن دسته از علاقه مندانی که در آزمون نمره بالاتر از 60 درصد اخذ کنند برای مصاحبه حضوری به وزارت نفت دعوت خواهند شد.
میرمحمد صادقی با بیان اینکه در مجموع پیش بینی می کنیم در سالجاری امکان استخدام یکهزار نفر ممتاز دانشگاهی و افراد عادی در وزارت نفت فراهم شود، اظهار داشت: استخدام ممتازان دانشگاهی در اولویت است و پس از تکمیل استخدام آنها، نسبت به استخدام افراد عادی اقدام می کنیم.
معاون منابع انسانی وزیر نفت پیشتر با اشاره به اینکه هم اکنون نزدیک به 212 هزار نفر نیرو در صنعت نفت ایران مشغول به کار هستند به مهر گفته بود: از این تعداد 91 هزار و 451 نفر نیروهای رسمی و بیش از 120 هزار نفر نیروی پیمانکاری در صنعت نفت ایران فعال هستند.

10 آبان 1389
 

Amin9595

عضو جدید
آگهی استخدام یک شرکت مهندسی در یکی از پروژه های بندرعباس

آگهی استخدام یک شرکت مهندسی در یکی از پروژه های بندرعباس

ک شرکت مهندسی جهت یکی از پروژه های خود در بندرعباس به افراد ذیل نیازمند است:
۱ – مهندس برق – قدرت آشنا به تابلوهای MV و LV با حداقل ۵ سال سابقه کار
۲ – مهندس شیمی دارای تجربه در زمینه سیستم های تصفیه آب با حداقل ۵ سال سابقه کار
۳ – مهندس صنایع با حداقل ۳ سال سابقه کار واجدین شرایط ، سوابق کاری ( رزومه ) خود را به همراه تلفن تماس حداکثر ظرف ۴ روز پس از تاریخ درج آگهی با فاکس ۸۸۷۱۳۴۶۱ – ۰۲۱ و یا ایمیل
wahangsaran@wahangsaran.com ارسال نمایند
منبع : روزنامه بازار کار
 

AMXSTAR

عضو جدید
اختلاف نظر وزیر نفت با متولیان منابع انسانی درباره سطح تحصیلات مستخدمین جدید

علیرغم اینکه بارها مسوولان منابع انسانی وزارت نفت وعده استخدام قریب الوقوع چند هزار نیروی جدید را در سال جاری برای وزارت نفت داده اند اما این وعده ها هنوز عملی نشده است. منابع موثق نفت نیوز یکی از دلایل تاخیر در انتشار آگهی استخدام را اختلاف نظر وزیر نفت و متولیان منابع انسانی در خصوص میزان سطح تحصیلات مستخدمان جدید می دانند.
به گزارش نفت نیوز، گفته می شود آقای دکتر میرکاظمی بر اساس تفکر دانش محوری خود معتقدند که نباید سطح تحصیلات استخدامی های جدید کمتر از لیسانس باشد اما در مقابل دست اندرکاران منابع انسانی صنعت نفت معتقدند بسیاری از سمت های موجود آنها دیپلم پذیر هستند و نمی توانند افراد لیسانس را بر روی این سمت ها تثبیت نمایند.
هر چند بدون بررسی کارشناسانه نمی توان درباره دو تفکر یادشده اظهار نظر نمود اما نفت نیوز بمنظور شکستن این بن بست پیشنهاد می کند برای تامین نظر دو طرف، مبنای جذب ها فعلاً از دیپلم به فوق دیپلم ارتقاء یابد تا در مراحل بعدی و بررسی دقیق تر موضوع تصمیم گیری بهتری شود.
البته با توجه به اینکه مسوولیت وزارتخانه با شخص آقای وزیر است و ایشان در مقابل عملکرد خود در برابر مجلس مسوول هستند اولی تر آن است که چنانچه نظر وی حکم دستور اداری داشته باشد بدون فوت وقت عملی شود.
بر پایه این گزارش، برخی شرکت های تولیدی نظیر مناطق نفتخیز جنوب ( بزرگترین شرکت تولید کننده نفت کشور )، با توجه به عوامل مختلف نظیر بازنشستگی نیروهای خود، سالانه به حدود 960 نفر نیروی جدید نیاز دارند که متاسفانه طی سنوات گذشته این میزان نیرو تامین نشده و به همین خاطر با توجه به پروژه های جدید مشکلاتی برای این شرکت ایجاد شده است.
در زمان آقای مهندس نوذری، وی موافقت کرده بود که پست های بخش فنی شرکت یادشده و شرکت نفت مناطق مرکزی (بزرگ ترین شرکت تولید کننده گاز کشور) دوبرابر شوند ولی این تصمیم هنوز عملیاتی نشده و بار سنگین کمبود نیرو را در این شرکتها، دیگر کارکنان گمنام و سخت کوش بدوش می کشند که با توجه به فنی بودن نوع کار هر دو شرکت، فشار مضاعفی به آنها وارد می شود. شرکت نفت مناطق مرکزی نیز سالانه به 500 نیروی جدید نیازمند است.
در هر حال با عنایت به اینکه آقای دکتر میرکاظمی محبت ویژه ای به نفت نیوز داشته و شخصاً مطالب سایت را ملاحظه می فرمایند، آماده ایم چنانچه دوستان نفتی بویژه در بخش های فنی و منابع انسانی در خصوص موضوع یادشده دیدگاه کارشناسانه ای دارند از این طریق به اطلاع ایشان و سایر دست اندرکاران محترم در منابع انسانی وزارت نفت برسانیم.

17 آبان 1389
 

Amin9595

عضو جدید
آگهی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی (سهامی خاص)

آگهی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی (سهامی خاص)

شركت تعميرات و پشتيباني نيروگاههاي اتمي (سهامي خاص) با استعانت از خداوند متعال در نظر داد از بين متقاضيان مرد و زن واجد شرايط در مقاطع تحصيلي كارداني (فوق ديپلم) و ليسانس و بالاتر (كارشناس و كارشناسي ارشد) جهت تصدي مشاغل مورد نياز خود پس از كسب موفقيت در مراحل ذيل به منظور اشتغال در نيروگاه اتمي بوشهر به صورت قراردادي استخدام مي نمايد.
الف – مراحل استخدام داوطلبان:

    1. آزمون كتبي
    2. مصاحبه فني/تخصصي و روان شناختي
    3. معاينه پزشكي و توانمندي جسمي
    4. بررسي صلاحيت عمومي و اخلاقي
    5. ارزيابي داوطلبان در دوره هاي آموزشي پيش از استخدام

برای دیدن اگهی به این ادرس مراجعه کنید
http://www.iraneep.ir/public/other/info

 

Amin9595

عضو جدید
مرسی از خبرتون ولی این هم که زن میگیره کلا مهندس شیمی نمی خواد که !!!
in ham be khater sara khanom ke mige mohadndesi shimi nemikhad ino mizaram ke mikhad vali motasefane zan na:biggrin:

مقدمه:
شركت پتروشيمي پليمر كرمانشاه؛ در چهارچوب قانون كار و تامين اجتماعي (بصورت قراردادي مدت معين) در مقاطع و رشته هاي تحصيلي مختلف؛ از داوطلبان واجد شرايط بومي استان كرمانشاه و ساير استانها (براساس تعاريف مندرج در توضيحات ذيل) طبق جدول شماره يك از طريق برگزاري آزمون كتبي؛ مصاحبه فني/ تخصصي و روانشناختي دعوت به همكاري مي نمايد.

توضيحات:
- طبق دستورالعملهاي موجود؛ حداقل 50% جذب موضوع اين آگهي در صورت ثبت نام متقاضيان بومي و كسب امتيازات لازم در آزمون به داوطلبان بومي استان كرمانشاه (مطابق تعريف ذيل)؛ اختصاص خواهد يافت.

تعريف بومي:
افراد بومي استان كرمانشاه؛ شامل افرادي است كه داراي يكي از شرايط زير باشند:
1- محل تولد يا صدور شناسنامه خود يا يكي از والدين آنها در استان كرمانشاه باشد.
2- سابقه حداقل 10 سال سكونت متوالي منتهي به زمان تقاضاي كار؛ به همراه خانواده و با تائيد بخشداري محل در استان داشته باشد.
الف- شرايط داوطلبان استخدام:
1- شرايط عمومي:
1-1 تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران و متدين به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمي كشور؛
2-1 عدم سوء پيشينه كيفري؛
3-1 داشتن تندرستي و توانائي كامل جسماني و روانشناختي؛
4-1 دارا بودن برگ پايان خدمت يا معافيت دائم كامپيوتري براي داوطلبان ذكور در زمان ثبت نام؛
5-1 عدم اشتغال و تعهد كار بصورت قراردادي پيماني؛ آزمايشي و رسمي در سازمان ها و موسسات دولتي و مراكز وابسته به آن.

2- شرايط سني:
1-2 حداكثر سن براي داوطلبان مقاطع كارداني 26 سال (متولدين 1/1/63 به بعد)؛ كارشناسي 30 سال (متولدين 01/01/59) و كارشناسي ارشد 34 سال (متولدين 1/1/55 به بعد) ديپلم 23 سال (1/1/66) مي باشد.
2-2 مدت زمان خدمت سربازي به حداكثر سن داوطلب اضافه مي شود.
3-2 مدت حضور داوطلبان در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي رزمندگان داوطلب در اثر مجروحيت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل و مدت اسارت؛ به حداكثر سن استخدام اضافه مي شود.
4-2 به حداكثر سن استخدام خانواده شهدا و مفقود الاثرها (همسر؛ فرزندان؛ پدر و مادر؛ برادر و خواهر)؛ جانبازان و آزادگان تا ميزان 3 سال اضافه مي شود.
توضيح: در هر حال و تحت هيچ شرايطي حداكثر سن با مراعات كليه بندهاي مندرج در رديف شرايط سني براي كارداني از 30 سال؛ كارشناسي و كارشناسي ارشد از 37 و ديپلم 26 سال نبايد بيشتر باشد.

3- شرايط معدل:
1-3 حداقل معدل براي داوطلبان با مدرك تحصيلي كارداني و كارشناسي 14 و كارشناسي ارشد 15 و ديپلم 14 مي باشد. ؛
4-3 دارندگان مدرك تحصيلي رشته هاي فني در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاههاي تهران؛ صنعتي شريف؛ صنعتي اميركبير؛ تربيت مدرس؛ شيراز؛ علم و صنعت؛ خواجه نصيرالدين طوسي؛ و صنعت نفت از تقليل يك نمره در شرط معدل بهره مند مي شوند.

4- شرايط مدرك تحصيلي:
1-4 دارا بودن مدرك تحصيلي و يا اصل گواهي فراغت از تحصيل كه در آن مقطع؛ رشته و گرايش تحصيلي؛ معدل و تاريخ فراغت از تحصيل ذكر شده باشد (گواهي تحصيلي يا لغو معافيت تحصيلي صادره براي حوزه نظام وظيفه مورد پذيرش نخواهد بود).
2-4 تائيد مدارك فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از سوي دفتر امور فارغ التحصيلان سازمان مركزي آن دانشگاه و فارغ التحصيلان خارج از كشور از طرف وزارت علوم؛ تحقيقات و فن آوري الزامي است.
3-4 مدرك دانشگاهي كساني براي شركت در آزمونهاي استخدامي قابل قبول است كه از طريق آزمونهاي سراسري دانشگاه علمي؛ كاربردي كه از طريق سازمان سنجش برگزار مي شود موفق به ورود به مراكز آموزش عالي شده باشد.
4-4 مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان دانشگاه پيام نور مي بايست از طريق سازمان مركزي دانشگاه مزبور و با درج پذيرش از طريق آزمون سراسري و با ذكر معدل صادر گرديده باشد.
5-4 مدرك تحصيلي تحت عناوين معادل؛ دوره هاي فراگير؛ آموزش باز؛ مكاتبه اي و پودماني دانشگاهها و مراكز آموزش عالي با توجه به نحوه خاص پذيرش كه خارج از آزمونهاي سراسري دانشگاههاي دولتي است قابل پذيرش نمي باشد.

تذكر1: فارغ التحصيلان و دانشجويان مقاطع تحصيلي بالاتر از مقاطع اعلام شده مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون استخدامي براي مقاطع تحصيلي پائين تر نخواهند بود. در صورت مشاهده بعنوان كتمان حقيقت تلقي خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگيري بعمل خواهد آمد.
تذكر 2: مدارك دواطلباني كه تاريخ فراغت از تحصيل يا تاريخ پايان خدمت نظام وظيفه و يا كارت معافيت دائم آنان بعد از تاريخ برگزاري آزمون استخدامي باشد به هيچ وجه مورد پذيرش قرار نمي گيرد.

5- شرايط فارغ التحصيلان ممتاز (بدون شركت در آزمون كتبي):
فارغ التحصيلان مقاطع كارشناسي ورودي سال 75 به بعد و كارشناسي ارشد ورودي سال 77 به بعد دانشگاههاي داخل كشور و در خصوص دانشگاه هاي خارج از كشور بدون در نظر گرفتن سال ورود به دانشگاه در رشته هاي مورد نياز مندرج در جدول نيازمندي هاي نيروي انساني (جدول شماره يك اين آگهي) كه داراي يكي از شرايط ذكر شده در جدول شماره دو باشند؛ بدون شركت در آزمون كتبي به مرحله بعدي (مصاحبه فني / تخصصي) راه خواهند يافت.
لذا داوطلباني كه واجد شرايط ذكر شده مي باشند؛ لازم است كليه مدارك معتبر (تصاوير مدرك تحصيلي؛ گواهي رتبه با تائيد مديركل امور آموزشي دانشگاه محل تحصيل ؛ گواهي رتبه كنكور كشوري؛ ...) و ساير مدارك مربوط به احراز شرايط ممتازي را تا تاريخ 12/9/89 به آدرس تهران - خيابان كارگر شمالي ، بالاتر از فاطمي ، پلاك 310 طبقه ششم - امور اداري ارسال نمايند. (ضمناً قيد نام و نام خانوادگي و ذكر مدارك مربوط به فارغ التحصيلان ممتاز بر روي بسته هاي پستي ضروري مي باشد.) مضافا اينكه آدرس كامل پستي و شماره تلفن تماس جهت دعوت به مصاحبه نيز ارسال گردد.
بديهي است در صورت عدم ارائه؛ ناقص بودن يا عدم اعتبار مدارك؛ عدم دقت در تكميل فرم ثبت نام و تاخير در ارسال مدارك؛ داوطلب به مصاحبه دعوت نخواهد شد.

تذكر: تقليل معدل ذكر شده در بند 3 (شرايط معدل) راهنماي آگهي شامل دانش آموختگان ممتاز نمي گردد و اين دانش آموختگان در صورت دارا بودن رتبه؛ براساس بندهاي فوق بايستي حتماً حداقل معدل ذكر شده دربند مذكور را دارا باشند.

ب: جدول نيازمنديهاي نيروي انساني:
جدول شماره يك:
مقطع رديف رشته تحصيلي گرايش تحصيلي جنسيت مرد زن كارشناسي و كارشناسي ارشد 1 مهندسي مكانيك سيالات و جامدات √
2 مهندسي مواد متالوژي √
3 مهندسي صنايع همه گرايش ها √
4 بهداشت بهداشت صنعتي √ √ 5 مهندسي برق قدرت و الكتروتكنيك √
6 مهندسي الكترونيك الكترونيك ، ابزاردقيق و كنترل √
7 مهندسي شيمي صنايع پتروشيمي؛ پليمر و صنايع نفت √
8 شيمي
√ √ 9 مهندسي ايمني

10 محيط زيست
√ √ 11 مديريت دولتي مديريت صنعتي
√ √ 12 حسابداري
√ √ 13 حقوق حقوق - بجز علوم قضايي، جزا و فقه √
14 علوم اجتماعي روابط عمومي؛ ارتباطات √ √ 15 مديريت بازرگاني
√ √ 16 مهندسي كامپيوتر نرم افزار، سخت افزار √ √ فوق ديپلم 17 شيمي همه گرايش ها √
18 مكانيك

19 مديريت بازرگاني

20 حسابداري

ديپلم 21 ديپلم تجربي-رياضي √



ج: نحوه ثبت نام براي شركت در آزمون:
ثبت نام براي شركت در آزمون استخدامي صرفا از طريق پايگاه اينترنتي taut.ir انجام مي گيرد. لذا داوطلبان در صورتي كه واجد شرايط در آزمون باشند مي بايست اقدامات ذيل را انجام دهند:
1- داوطلب مي بايست مبلغ 30.000 ريال بابت هزينه ثبت نام به حساب جاري 1982333478 نزد بانك ملت شعبه دانشگاه امير كبير به نام شركت تعاوني اساتيد و كاركنان دانشگاه امير كبير واريز نمايد.
2- فرم ثبت نام بند (ي) را بطور دقيق و واقعي تكميل نمايد.


د: تاريخ ثبت نام براي آزمون:
داوطلبان پس از مطالعه دقيق مفاد راهنماي آگهي استخدام و در صورت دارا بودن شرايط اعلام شده؛ از روز سه شنبه مورخ 89/08/25 لغايت روز چهارشنبه مورخ 89/09/03 مي توانند ثبت نام خود را از طريق پايگاه اينترنتي به آدرس فوق الذكر انجام دهند. لازم به ذكر است تاريخ ثبت نام به هيچ وجه تمديد نمي گردد و امكان ثبت نام داوطلبان بعد از موعد مقرر مقدور نخواهد بود.
ضمناً آزمون كتبي روز جمعه مورخ 89/9/12 بر گزار خواهد شد. لازم به ذكر است ساعت و محل برگزاري آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنين ضروري است داوطلبان محترم از ساعت 10 صبح روز دو شنبه مورخ 89/9/8 لغايت روز چهارشنبه مورخ 89/9/10 براي چاپ كارت ورود به جلسه آزمون به سايت مراجعه نمايند.
 
آخرین ویرایش:

kebrit

عضو جدید
مهم

مهم

کسی خبر داره پتروشیمی کرمانشاه گرایش گاز رو هم میخواد یا نه - پتروشیمی کاویان (که با همین پتروشیمی زیر مجموعه باختر هستند) هم با اینکه تو عسلویه است و تماما خوراکش گازی بود گرایش نفت رو میخواست ولی گاز نه!!!!!!
یه روز دیگه واسه ثبت نام وقت داره؟؟؟؟؟؟
 

dw.m

عضو جدید
اطلاع رسانی

اطلاع رسانی

رشته تحصیلی: مهندسی شیمی
سطح تحصیلات:لیسانس
سابقه کار:5 سال
جنسیت مورد نیاز:هر دو
تعداد مورد نیاز:1 نفر
نوع قرارداد:تمام وقت
اعتبار:1389/09/29
توضیحات:داوطلبان می توانند اطلاعات تحصیلی و تجربی خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.moshaverniroo.com (بخش استخدام) و یا از طریق فاکس شماره 88724847 ارسال نمایند.
 

dw.m

عضو جدید
اطلاع رسانی

اطلاع رسانی

گروه صنعتی مکرر
آدرس: تهران، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان 64، پلاک 23

رشته تحصیلی: رشته های مرتبط
سطح تحصیلات:لیسانس
سابقه کار:3 سال
مهارتها و تخصص:مسلط به زبان انگلیسی و آماده ماموریت به شهرستان ها
جنسیت مورد نیاز:مرد
تعداد مورد نیاز:2 نفر
نوع قرارداد:تمام وقت
تاریخ اعتبار:1389/09/17
توضیحات:ارسال رزومه به آدرس: info@mokarrar.com
و یا شماره 88607719
 

rashidishahram

مشاور صنعت برق
آگهی های استخدام در پروژه های نفت و گاز

آگهی های استخدام در پروژه های نفت و گاز

http://www.www.www.iran-eng.ir/show...-های-استخدام-در-پروژه-های-نفت-و-گاز?highlight=
 

dw.m

عضو جدید
اطلاعيه جذب نیروی انسانی در شرکت در یایی ایران (صدرا )

اطلاعيه جذب نیروی انسانی در شرکت در یایی ایران (صدرا )

اطلاعيه جذب نیروی انسانی در شرکت در یایی ایران (صدرا )
شركت صنعتي دريايي ايران (صدرا) به منظور تامين نيروي انساني متخصص براي پروژه فازهای 13و24-22 نيازمند تخصص هاي ذيل مي باشد

متقاضیان حائز شرايط براي درج سوابق به سايت www.sadra.ir بخش استخدام مراجعه نمايند:


1- هماهنگ كننده پروژه

- مهندس مكانيك حداقل سابقه كار 15 سال

- سابقه كار در حوزه دريا و نفت و گاز


2- كارشناس برنامه ريزي

- حداقل مدرك ليسانس ، ترجيحا رشته مهندسي صنايع

- سابقه مرتبط 5 سال


3- مسئول مالي پروژه

- ليسانس در رشته حسابداري و امور مالي

- سابقه مرتبط 5 سال

- سابقه كار در سازمانهاي پروژه محور


4- كارشناس دسيپلينهاي سازه ، piping، برق ، ابزار دقيق ، مخابرات

- حداقل مدرك ليسانس در رشته هاي مرتبط

- سابقه در حوزه هاي اجرايي مهندسي خريد

- حداقل سابقه 5 سال



5- مدير بخش دريايي خطوط لوله و كابل

- حاقل مدرك تحصيلي ، مهندسي دريا ، عمران

- سابقه كار مفيد حداقل 7 سال

- آشنايي در نصب و تجهيزات سكو ، لوله و كابل گذاري


6- مدير بخش سكوهاي سرچاهي

- حداقل مدرك تحصيلي مهندسي دريا و عمران

- سابقه مرتبط به مدت 7 سال در حوزه دريا

- آشنا به تجهيزات سكوهاي سرچاهي


متخصصین با تجربه در حوزه های نفت ، گاز و دریا که علاقه مند به همکاری با شرکت صدرا می باشند می توانند برای درج سوابق خود به سایت www.sadra.ir بخش استخدام مراجعه فرمایند.

 

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
اطلاعيه جذب نیروی انسانی در شرکت در یایی ایران (صدرا )
شركت صنعتي دريايي ايران (صدرا) به منظور تامين نيروي انساني متخصص براي پروژه فازهای 13و24-22 نيازمند تخصص هاي ذيل مي باشد

متقاضیان حائز شرايط براي درج سوابق به سايت www.sadra.ir بخش استخدام مراجعه نمايند:


1- هماهنگ كننده پروژه

- مهندس مكانيك حداقل سابقه كار 15 سال

- سابقه كار در حوزه دريا و نفت و گاز


2- كارشناس برنامه ريزي

- حداقل مدرك ليسانس ، ترجيحا رشته مهندسي صنايع

- سابقه مرتبط 5 سال


3- مسئول مالي پروژه

- ليسانس در رشته حسابداري و امور مالي

- سابقه مرتبط 5 سال

- سابقه كار در سازمانهاي پروژه محور


4- كارشناس دسيپلينهاي سازه ، piping، برق ، ابزار دقيق ، مخابرات

- حداقل مدرك ليسانس در رشته هاي مرتبط

- سابقه در حوزه هاي اجرايي مهندسي خريد

- حداقل سابقه 5 سال



5- مدير بخش دريايي خطوط لوله و كابل

- حاقل مدرك تحصيلي ، مهندسي دريا ، عمران

- سابقه كار مفيد حداقل 7 سال

- آشنايي در نصب و تجهيزات سكو ، لوله و كابل گذاري


6- مدير بخش سكوهاي سرچاهي

- حداقل مدرك تحصيلي مهندسي دريا و عمران

- سابقه مرتبط به مدت 7 سال در حوزه دريا

- آشنا به تجهيزات سكوهاي سرچاهي


متخصصین با تجربه در حوزه های نفت ، گاز و دریا که علاقه مند به همکاری با شرکت صدرا می باشند می توانند برای درج سوابق خود به سایت www.sadra.ir بخش استخدام مراجعه فرمایند.


دستتون درد نکنه، اما کجای این استخدامی مهندس شیمی، گاز، پلیمر، پتروشیمی، طراحی فرآیند و غیره می خواست؟
 

Sensero

عضو جدید
سلام
من تو آزمون استخدامی پلیمر کرمانشاه قبول شدم ولی تو بهمن درسم تموم میشه تا اول دی باید مدارک رو بفرستم.
به نظر شما امیدی هست؟
مصاحبه هم بعد از ارسال مدارکه.
 

sepantaaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها خسته نباشین
کسی اطلاعاتی و یا ادرس سایتی برای ثبت نام نخبه ها در شرکت نفت و استخدام اونها بدون ازمون داره "؟
ممنون میشم کمک کنین
تا اونجا که میدونم مهلت نداره یعنی هر وقت ثبت نام کردی کردی چون مال نخبه هاست محدودیت نداره
 

braveheart

عضو جدید
سلام بچه ها خسته نباشین
کسی اطلاعاتی و یا ادرس سایتی برای ثبت نام نخبه ها در شرکت نفت و استخدام اونها بدون ازمون داره "؟
ممنون میشم کمک کنین
تا اونجا که میدونم مهلت نداره یعنی هر وقت ثبت نام کردی کردی چون مال نخبه هاست محدودیت نداره
دوست عزیز به سایت معاونت نیروی انسانی با آدرس: www.pmhr.ir بروید.موفق باشید
 

mohande30

عضو جدید
سلام بچه ها خسته نباشین
کسی اطلاعاتی و یا ادرس سایتی برای ثبت نام نخبه ها در شرکت نفت و استخدام اونها بدون ازمون داره "؟
ممنون میشم کمک کنین
تا اونجا که میدونم مهلت نداره یعنی هر وقت ثبت نام کردی کردی چون مال نخبه هاست محدودیت نداره

به آدرس زیر مراجعه کن
http://eservice.nioc.ir
 

kmohammadi7

عضو جدید
استخدام در صنعت سيمان

استخدام در صنعت سيمان

يك شركت مهندسي جهت بهره برداري كارخانه سيمان در غرب كشور نياز به تخصصهاي ذيل دارد

مهندس و تكنسين شيمي ، مكانيك ، برق ، تاسيسات

لطفا سوابق تحصيلي و كاري خود را به شماره فكس يا آدرس الكترونيكي زير ارسال نماييد.

نحوه تماس:

meenmt@yahoo.com

021-88632846
آخرين مهلت:
3بهمن 1389

منبع : http://www.iran-jam.com/job/employment/483-1389-11-01-10-05-17
 

Amin9595

عضو جدید




آگهی استخدام پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی
- دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس
- حسابداری،مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، نفت، متالوژی
استان خوزستان – اهواز
 

فرهنگ

مدیر بازنشسته
آگهي استخدام شركت مهندسي فرايند

آگهي استخدام شركت مهندسي فرايند

سلام
نميدونستم كجا بايد اين پستو بذارم مجبور به ايجاد تاپيك شدم.._سر منو نزنيد مديرا_
گروه مهندسان cape استخدام مهندي شيمي فراواني داره..:redface:
http://www.capegroup.ir/hrm/

پ.ن: هركي رفت نوش جونش
 

JU JU

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سابقه‌های کاریش منو کشته :دی

ممنونم ازت عزیز
خیلی لطف کردی :gol:
 

kebrit

عضو جدید
آگهي استخدام شركت ملي گاز ايران جهت تامين نيروي انساني مورد نياز مجتمع گاز پارس جنوبي

آگهي استخدام شركت ملي گاز ايران جهت تامين نيروي انساني مورد نياز مجتمع گاز پارس جنوبي

شرکت ملي گاز ايران در نظر دارد بمنظور تأمين بخشي از نيازمنديهاي نيروي انساني مورد نياز خود در شركت مجتمع گاز پارس جنوبي واقع در استان بوشهر- عسلويه از ميان دانش آموختگان ذكور مقاطع تحصيلي دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي داوطلبان واجد شرايط را پس از ثبت نام در پايگاه اينترنتي به نشاني www.nigc.ir از طريق برگزاري آزمون کتبي (علمي)، آزمون استعداد و روان شناختي ، مصاحبه حضوري فني و تخصصي ، گزينش و طب صنعتي استخدام نمايد.
بر پايه اين گزارش ازداوطلبان استخدام در مقطع دكتري و فارغ التحصيلان ممتاز آزمون كتبي بعمل نخواهد آمد و متقاضيان واجد شرايطي كه در مهلت مقرر ثبت نام نموده باشند ؛ صرفاً به مرحله مصاحبه فني و تخصصي دعوت خواهند شد.
بدين ترتيب داوطلبان گرامي مي توانند از تاريخ 27 فروردين ماه سالجاري جهت ثبت نام و دريافت اطلاعات بيشتر به سايت www.nigc.ir مراجعه نمايند.
جدول نيازمندي هاي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي و شرايط عمومي ،سني، معدل، شرايط مدرك تحصيلي و ... در ادامه اين گزارش درج گرديده است.




جدول نيازمندي هاي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي


مقطع تحصيلي
رشته هاي مورد نياز






دكتري
مهندسي مكانيك
مهندسي شيمي
مهندسي صنايع
حقوق
اقتصاد
بهداشت حرفه اي
روانشناسي صنعتي سازماني
علوم اجتماعي
مديريت
مهندسي برق
مهندسي عمران
مهندسي كامپيوتر
مهندسي مواد


كارشناسي ارشد
مهندسي مكانيك
مهندسي شيمي
مهندسي عمران
مهندسي كامپيوتر
فيزيك





كارشناسي
مهندسي مكانيك
مهندسي شيمي
مهندسي عمران
مهندسي كامپيوتر
مهندسي برق
مهندسي ايمني و بازرسي
حسابداري
شيمي
فيزيك
مهندسي صنايع

1- شرايط عمومي
1-1- تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران.
2-1- ايمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ولايت فقيه و متدين به دين اسلام ويا يکي از اديان رسمي کشور.
3-1- عدم سوء پيشينه کيفري.
4-1- داشتن تندرستي و توانائي کامل جسماني به تائيد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.
5-1- دارا بودن کارت پايان خدمت نظام و يا معافيت دائم کامپيوتري براي داوطلبان مرد.
6-1- عدم تعهد واشتغال به کار به صورت پيماني ، آزمايشي و رسمي در سازمانها و موسسات دولتي و مراکز وابسته به آن و عدم استخدام پيماني يا رسمي در شرکتهاي تابعه صنعت نفت ( شرکت ملي نفت ، گاز ، پتروشيمي ، پالايش وپخش وشرکتهاي فرعي).


2- شرايط سني
حداكثر سن براي فارغ التحصيلان مقطع کارشناسي 30 سال ( متولدين 1/2/1360 و به بعد ) مقطع کارشناسي ارشد و دكتري 34 سال ( متولدين 1/2/1356 و به بعد) مي باشد.


3- شرايط معدل
حداقل معدل كل براي فارغ التحصيلان مقطع تحصيلي دكتري 15
حداقل معدل كل براي فارغ التحصيلان مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد 15
حداقل معدل كل براي فارغ التحصيلان مقطع تحصيلي كارشناسي 13 مي باشد.


4- شرايط مدرك تحصيلي:
مدارک دانشگاهي افرادي قابل قبول براي شركت در آزمون هاي استخدامي است كه از طريق آزمون هاي سراسري دانشگاه هاي دولتي يا آزاد اسلامي ، موفق به ورود به مراكز آموزش عالي براي دريافت مدرك رسمي شده باشند و يا از لحاظ ارزش علمي، مورد تاييد وزارت علوم تحقيقات و فنآوري/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي / سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي باشد. داوطلبان استخدام بايستي با آخرين مدرك تحصيلي اخذ شده درآزمون هاي استخدامي شركت نمايند. بديهي است در صورتي كه در هر يك از مراحل استخدام مشخص شود، فرد داراي مدرك تحصيلي بالاتر با تاريخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه ساير اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفي خواهد شد.


5- جذب و بكار گيري دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها: دانش آموختگان مقاطع تحصيلي كارشناسي ارشد و بالاتر دانشگاه هاي دولتي و آزاد اسلامي متقاضي استخدام، در يكي از رشته هاي تحصيلي مورد نياز چنانچه در تاريخ ثبت نام براي استخدام، از تاريخ فارغ التحصيلي آنها بيش از سه سال نگذشته باشد بدون شركت در آزمون علمي وارد بقيه مراحل استخدام مي شوند.


6- مدارك مورد نياز:
- تصوير خواناي صفحه اول شناسنامه
- يک برگ تصويرخواناي کارت پايان خدمت نظام و يا معافيت دائم کامپيوتري از دو طرف کارت.
- يک برگ تصوير خواناي آخرين مدرک تحصيلي که در آن مقطع ، رشته و گرايش تحصيلي ، معدل وتاريخ فراغت از تحصيل ذکر شده باشد.
- در خصوص داوطلبانيکه خود را بر مبناي محل اخذ ديپلم ، بومي معرفي نموده اند ارسال يک برگ تصوير مدرک تحصيلي ديپلم و يا اصل گواهي صادره از سوي اداره آموزش وپرورش شهر يا شهرستان محل اخذ ديپلم خود الزامي است.
- درخصوص آن دسته از داوطلباني که در مقطع تحصيلي دكتري و کارشناسي ارشد متقاضي استخدام مي باشند ارسال يک برگ تصوير مدرک يا گواهي تحصيلي مقطع پايينتر با ذکر رشته و گرايش تحصيلي الزامي مي باشد.


7- محل خدمت پذيرفته شدگان نهايي:
* محل خدمت كليه افرادي كه استخدام خواهند شد، صرفاً منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس واقع در استان بوشهر-بندر عسلويه شركت مجتمع گاز پارس جنوبي به آدرس سايت www.spgc.ir بوده و بصورت دائم در منازل سازماني پيش بيني شده در شهرستان جم سكونت خواهند يافت.
ضمناً تا آماده شدن منازل مذكور و يا عدم واگذاري منازل سازماني ، به صورت طرح اقماري 2 به 1 ( دو هفته كار و يك هفته استراحت) خواهد بود.
* ميدان گازي پارس جنوبي، يكي از بزرگترين منابع گازي جهان است كه بر روي خط مرزي مشترك ايران و قطر در عمق حدود 3000 متري زير كف خليج فارس و حدود 105 كيلومتري سواحل ايران قرار دارد و يكي از اصلي‌ترين منابع انرژي كشور به شمار مي‌رود. مساحت اين ميدان 9700 كيلومتر مربع است كه سهم متعلق به ايران 3700 كيلومتر مربع وسعت دارد.
ذخيره گاز اين بخش از ميدان 14 تريليون متر مكعب گاز به همراه 18 ميليارد بشكه ميعانات گازي است كه حدود 8 درصد از كل گاز دنيا و نزديك به نيمي از ذخائر گاز كشور را شامل مي‌شود.
* از كليه پذيرفته شدگان نهايي تعهد نامه محضري مبني بر خدمت در منطقه صورت مكتوب قبل از شروع به كار اخذ خواهد شد.
داوطلبان گرامي مي توانند از تاريخ 27/01/90 جهت ثبت نام و دريافت اطلاعات بيشتر به سايت www.nigc.ir مراجعه نمايند.




از اینکه دکمه تشکر را میفشارید از شما متشکرم!:gol::gol::gol::gol:
 
آخرین ویرایش:

daneshjoo1368

عضو جدید
استخدام

استخدام

ميشه در رشته فوق ديپلم كامپيوتر اگه كار هست برام بزاريد؟
 

Ariyaee_0098

کاربر فعال
همه ی امیدم به این استخدامی پارس جنوبی بود که اینم هییییچ
بازم ذکوووور:(
 
بالا