میزان عشق و دوستی خود را بسنجید!

Setareh_madness

عضو جدید
به هر کدام از این سوال ها که دوست دارید پاسخ بدهید.

-شما به طرف خانه شخصی در حال حرکت هستید که دوستش دارید.دو راه برای رسین به انجا وجود دارد .یکی کوتاه و مستقیم وسریع شما را به انجا می رساند اما خسته کننده است.دیگری به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر اما دیدنی وسرشار از مناظر زیبا .جالب است کدام راه را انتخاب می کنید؟؟
2-در راه دو بوته گل رز می بینید یکی پر از رزهای قرمز و یگری پر از رزهای سفید.شما تصمیم می گیری بیست شاخه برای دوست خود بچینی چند رز سفید و چند رز قرمز انتخاب می کنی؟؟شاید هم فقط یک نوع را ترجیح می دهید؟
3-بالاخره به خانه دوست خود می رسی و یکی از اعضای خانواده در را به سوی شما باز می کند شما می توانید از او بخواهید وستتان را صا کند یا اینکه خودتان داخل رفته او را صدا می کنید؟
4-وارد منزلشده به اتاق دوستتان می روید اما او نیست ناچار تصمیم می گیید گلهای رزی را که برایش چیده اید را انجا بگذارید.انها را کنا پنجره می گذاری یا روی تخت و میز کارش؟؟؟
5-اخر شب با او تماس گرفته و برای صبح فردا قرار کوهنوردی می گذاری .صبح وقتی دم خانه دنبالش می روی باز هم به اتاقش راهنمایی می شوی دوست داری او هنوز خواب باش یا بیدار و اماده حرکت؟
6-در پایان روز و زمان بازگشت به خانه ترجیح می دهید از راه کوتاه بروی یا از راه طولانی ترولی با مناظر زیبا؟؟
 

cordelia

عضو جدید
چون خیلی منتظر جواب موندیم و از شما جوابی نیامد پیش دستی کردیم:smile::gol:


جواب ها :
جواب سوال اول:
جاده نشان دهنده عشق است اگر راه کوتاه را انتخاب کرده اید.زود و اسان عاشق می شوید.
ولی اگر راه طولانی را انتخاب کردهاید به اسانی عاشق نمی شوید.

جواب سوال دوم:
تعدا رزهای قرمز نشان دهنده ان است که در یک رابطه چقدر از خودتان مایه می گذاریدو تعداد رزهای سفید برعکس نشان می دهد که شما چقدر در ان رابطه از طرف مقابلتان انتظار محبت دارید.به طور مثال اگر 18 رز قرمز و 2 عدد رز سفید انتخاب کرده اید به معناست که شما 90% محبت می کنید و 10% انتظار محبت از طرف مقابل دارید.


جواب سوال سوم:
سوال سوم نشان دهنده طرز برخورد شما بامشکلات در یک رابطه است.اگر شما از اعضای خانواده درخواست کرده اید که محبوبتان را صدا بزند به این معناست که شما از مواجه شدن با مشکلات می ترسید و امیدوار هستید که مشکلات به خودی خود حل شوند.ولی اگر خودتان به اتاق رفته اید که او را از حضور خود مطلع کنید این نشان می دهد که شما با مشکلات روبرو می شوید و دوست دارید انها را هر چه زودتر حل کنید.


جواب سوال چهارم:
محل قرار دادن رزها نشان دهنده اشتیاق شما برای دیدن محبوبتان است. اگر انها را بر روی تخت میگذارید نشان می دهد که دوست دارید او را زیاد ببینید.و اگر انها را لب پنجره قرار می دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید تحمل می کنید.

جواب سوال پنجم:
سوال پنجم نشان دهنده تفکر و طرز فکر شما در کاراکتر و شخصیت فرد محبوبتان است.اگر شما او را در حالی که خوابیده است در اتاق می بینید.این به این معنی است که شما او را همانطور که است دوست دارید.و اگر او را بیدار دیده اید یعنی انتظار دارید او مطابق میل شما بشود.

جواب سوال آخر:
راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست.اگر راه کوتاه را انتخاب کرده اید مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما کوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب کرده اید مدت زیادی در عشق خود پایدار خواهید بود ...
 

Similar threads

بالا