معرفی نرم‌افزار‌های جدید و به‌روز (همراه با لینک دریافت)

Sarp

مدیر بازنشسته
اجرای اوپرا مینی بر روی کامپیوتر

اجرای اوپرا مینی بر روی کامپیوتر

اپرا مینی بدون شک محبوب‌ترین نرم‌افزار موبایل از نظر من به شمار می‌رود. برنامه‌ کوچکی که وبگردی روی موبایل رو به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار در کنار قابلیت‌ها و امکانات زیادش یک قابلیت فوق العاده محبوب دیگر هم پیش ما ایرانی‌ها دارد و آن کش کردن صفحات بر روی سرورهای اوپراست. اولین حُسن این کار افزایش سرعت در باز شدن صفحات هست و دومین حسنش که اتفاقا این یکی دلیل نوشتن این پست شد عبور از برخی محدودیت‌های اعمال شده روی اینترنت (بخوانید: ف.یل.ترینگ) است.
احتمالا می دانید که طی ساعات گذشته اینترنت کشور دوباره با مشکل مواجه شده و به نظر می‌رسد این مشکل عللی کاملا غیرفنی دارند چرا که فقط بعضی سرویس‌ها مانند جی‌میل دچار مشکل شده‌اند (و این مشکل فقط و فقط هم از ایران گزارش شده)‌ برای افرادی مثل من که عمده فعالیت‌هایشان مرتبط با ایمیل هست این اتفاق خبر خیلی ناخوشایندی هست ، اما به لطف اوپرا مینی کوچک و دوست‌داشتنی میتوان جی‌میل را به سهولت باز کرد.از آنجایی که خیلی‌ها ممکن است به هر دلیلی به استفاده از اینترنت بر روی موبایل تمایل نداشته باشند در این نوشته روش نصب این برنامه را بر روی کامپیوترهای خانگی توضیح میدهم تا برای همه قابل استفاده باشد:
روش نصب خیلی ساده است.تنها کافیست موارد زیر را به دقت انجام دهید:
۱. برای شروع نیاز به اجراکننده فایل‌های جاوا بر روی کامپیوتر دارید.MicroEmulator برنامه متن‌بازی هست که برای همین منظور ساخته شده و می‌توانید اطلاعات بیشتر در موردش رو در اینجا بخوانید. دانلود این برنامه از سایت Source Forge بعلت تحریم‌های اعمال شده توسط این سایت ممکن نیست. اما شما می‌توانید این برنامه را از سایت آینه Source forge یعنی از اینجا دریافت کنید.سپس این فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
۲. حالا آخرین نسخه از مرورگر موبایل اوپرامینی را از سایت اوپرا دانلود کرده و برای سهولت کار در مسیری که فایل MicroEmulator را unzip کردید قرار دهید. دانلود آخرین نسخه فارسی Opera Mini
۳. بر روی فایل “microemulator.jar” دوبارکلیک کنید تا اجرا شود. اگر اجرا نشد احتمالا نیاز هست که شما برنامه Java Runtime Environment را نصب کنید. آخرین نسخه از این برنامه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید (حجم ۱۵ مگابایت)
۴. در پنجره MicroEmulator از منوی Options بر روی Select device کلیک کرده و سپس گزینه Resizable device رو انتخاب نمایید.آنگاه بر روی دکمه Set as default کلیک کنید.
۵. بر روی دکمه “Resize” در گوشه سمت راست و پایین پنجره کلیک کرده و اندازه دلخواهی برای اندازه پنجره وارد کنید.
۶. از منوی File بر روی Open MIDlet file کلیک کرده و در پنجره باز شده برنامه اوپرا مینی که در شماره ۲ دانلود کرده بودید را انتخاب کنید.
۷. در لیست برنامه “Opera Mini” اضافه میشود.آن را انتخاب کرده و بر روی Start کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.
موارد فوق ممکن است طولانی یا پیچیده به نظر برسند. اما بعد از اجرا خواهید فهمید که تمام این مراحل به سادگی در چند ثانیه قابل اجراست.


کد:
http://parsish.com/learn/run-operamini-on-pc/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+parsish+%28Parsish%29&utm_content=Google+Reader
 

ricardo

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ابزار وبلاگ نویسان ایرانی...

ابزار وبلاگ نویسان ایرانی...

ابزار ساز وبلاگ نویسان ایرانی این بار ورژن 2.1 که جدیدترین ورژن ZM TOOLS است این نرم افزار ابزاری را در اختیار وبلاگ نویسان ایرانی قرار می دهد که بتوانند با جدیدترین ابزار وبلاگ نویسی ، وبلاگ خود را به روز کنند و بدون هیچ تبلیغاتی از وبلاگ خود لذت ببرند و کاربران زیادی را به خود جلب کنند و پای در دنیای وبلاگ نویسان حرفه ایی بگذارند .


Facilities Zm Tools 2.1

DRAG AND DROP
Internet Information
Lyte Box
MIHANBLOG To Blogfa
Menu tree
Music Player
Picture Preview
Random Text Links
Scroll Top Control
Slide MRZA
ToolTip
Top Logo
TYPE WRITER

امکانات ZM TOOLS 2.1

جا به جا کردن تصاویر در وبلاگ یا سایت شما
ذخیره اطلاعات اینترنتی شما
بزرگ کردن تصویر کوچک وبلاگ یا سایت شما به صورت مدرن
تبدیل قالب های میهن بلاگ به بلاگفا
ساخت موضوعات درختی برای وبلاگ یا سایت شما
پخش موزیک در وبلاگ یا سایت شما به صورت فلش ایست + پخش + جابه جای مکان موزیک
پیش نمایش تصویر با حرکت نشانگر موس روی لینک
ساخت متن و لینک های تصادفی
انتقال دهنده اسکرول بار صفحه از پایین به صورت مدرن به بالای صفحه جهت درج در وبلاگ یا سایت شما
اسلاید سفارشی ZM TOOLS
ساخت ToolTip های سفارشی در وبلاگ یا سایت شما
لوگو یا نشانگر خود را در سمت راست یا چپ وبلاگ یا سایت خود قرار دهید
تایپ متن ها و لینک های شما به شکل نوشتاری
قابل اجرا در سیستم عامل های ویندوز XP 32 & 64 bit - Seven 32 & 64 Bit - Vista 32 & 64
زیبایی منحصر به فرد برنامه + اسکین های زیبای برنامه
ساخت ابزار به صورت جادویی
و ...

دانلود
 

setare_fery

عضو جدید
نرم افزار رشنال

نرم افزار رشنال

من نرم افزار رشنال رز 2003 احتیاج دارم و نتونستم دالود کنم اگه کسی داره به من بده.
اگه آموزش کار با این ورژنم دارید بدید.
مرسی دوستان
 

mr.sajjad

عضو جدید

mona 23

عضو جدید
مرورگر اینترنت گوگل Google Chrome 6.0.472.53

مرورگر اینترنت گوگل Google Chrome 6.0.472.53

در حالی که بیشتر از چهار سال از معرفی Gmail می گذرد و هنوز این سرویس و بسیاری دیگر از خدمات و نرم افزارهای ارائه شده توسط گوگل در حالت آزمایشی قرار دارد، این شرکت مرورگر اینترنتی اش، Google Chrome که مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد را از حالت آزمایشی خارج کرد.
بر طبق آمارهایی که گوگل اعلام کرده است این مرورگر توانسته است تنها در صد روز، ۱۰ میلیون کاربر فعال را در سراسر جهان به خود جذب کند که معادل ۱ تا ۳ درصد از کل بازار مرورگرهای اینترنتی است. به گفته توسعه دهندگان گوگل کروم، این مرورگر پس از عرضه ۱۴ نسخه آزمایشی و رفع نقایص و بهبود ویژگی هایش با ارائه پانزدهمین ویرایش آن به نسخه پایدار رسید. به نظر می رسد موفقیت گوگل در جلب توجه کاربران اینترنت در درجه اول به علت پرداختن به نیازها و خواسته هایشان و در مرتبه بعد خوشنامی این شرکت و موفقیتش در زمینه هایی است که در آنها وارد شده است باشد.در نسخه جدید گوگل کروم، امکانات تازه ای مانند مدیریت بوکمارک ها و رفع مشکل مرورگر در پخش فایل های صوتی - تصویری اضافه شده است اما هنوز خبری از پشتیبانی از افزونه در آن نیست، امکانی که شاید بزرگترین نقطه قوت مرورگرهای رقیب مانند فایرفاکس و اپرا باشد.
مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود. قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome 6.0.472.53:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون
- و ...
 

sayyad84

متخصص زبان Assembly
کاربر ممتاز
با سلام،
البته جسارتاً عرض می کنم، وقتی وارد سایت رپید شیر شدید روی slow download کلیک کنید و صبر کنید تا زمان نشان داده شده سپری بشه. بعد با کلیک روی دکمه ای که به جای زمان میاد دانلود شروع می شه. البته بهتره از ابزارهای مدیریت دانلود استفاده نکنید و اون ها رو غیرفعال کنید.
بازم البته، من دانلود این جور نرم افزارای حجیم رو با torrent ترجیح می دم. این تورنتش و اینم نرم افزار دانلود از تورنت:
http://download.utorrent.com/2.0.4/utorrent.exe
 

پیوست ها

  • Rational_Rose_Enterprise_Edition_Suite_2003.3697040.TPB.rar
    12.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش توسط مدیر:

sayyad84

متخصص زبان Assembly
کاربر ممتاز
نرم افزار 8.0 Acronis OS selector

نرم افزار 8.0 Acronis OS selector

با سلام،
می خواستم نرم افزار OS selector رو معرفی کنم که تا حالا خیلی به من کمک کرده.
از این نرم افزار برای پارتیشن بندی، نصب چند نوع سیستم عامل و کلاً این جور کارا استفاده می شه.
ضمناً به کمک دیسکی که میشه باهاش ساخت می تونید با چندتا کلیک درایوتون رو از اول پارتیشن بندی کنید و یا بدون از دست دادن اطلاعات حجم یکی از درایواتون رو افزایش بدید.
لینک دانلود: http://www.acronis.com/files/osselector8.0_d_en.exe
توضیح بیشتر رو می تونید از http://www.acronis.com/pdf/osselector8.0_ug.en.pdf دانلود کنید.
و سریال برنامه:
N3C3D-6GJ52-KFCRC-7NMF2-4JYGF
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش ها: Sarp

ricardo

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کپی اطلاعات فلش بدون اجازه ...!

کپی اطلاعات فلش بدون اجازه ...!

با استفاده از نرم افزار AutoUSBCheck هر فلشی که به سیستم شما نصب میشه اطلاعاتش به صورت خودکار در شاخه ای که از قبل مشخص کردید کپی میشه :
 

bayatimahdi

عضو جدید
با استفاده از نرم افزار AutoUSBCheck هر فلشی که به سیستم شما نصب میشه اطلاعاتش به صورت خودکار در شاخه ای که از قبل مشخص کردید کپی میشه :

با تشکر فراوان از لینک خوبی که گذاشته بودید .
سوالی در مورد برنامه معکوس همین لینک دارم
آیا نرم افزاری وجود داره که بشه روی فلش نصب کرد و پس نصب به سیستم بتوان مطالب مورد نظر ان سیستم را روی فلش کپی کرد .
بطور مثال فلش را به هر سیستمی که بزنید تمامی مطالب pdf ان را کپی کند
متشکر میشوم اگر جواب بدهید
ممنون
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Sarp

مدیر بازنشسته
با تشکر فراوان از لینک خوبی که گذاشته بودید .
سوالی در مورد برنامه معکوس همین لینک دارم
آیا نرم افزاری وجود داره که بشه روی فلش نصب کرد و پس نصب به سیستم بتوان مطالب مورد نظر ان سیستم را روی فلش کپی کرد .
بطور مثال فلش را به هر سیستمی که بزنید تمامی مطالب pdf ان را کپی کند
متشکر میشوم اگر جواب بدهید
ممنون
شیطون میخوای چیکارر ؟ :D

با چن تا دستور ساده داس و یه فایل اتوران هم میشه این کار رو انام داد !!
 

Sarp

مدیر بازنشسته
حذف تمامی پسوردهای ویندوز مایکروسافت با Windows Password Remover

حذف تمامی پسوردهای ویندوز مایکروسافت با Windows Password Remover

آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و …. پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار ۷ Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایکروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط پی سی دیتا، روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate نصب شده بر روی یک لپ تاپ Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.


Windows Password Remover 7.01 | 5.29 MB

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:
- صد درصد قابل بازگشت
- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!
- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب ۷
- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
- نمایش مشخصات یک اکانت
- ریست پسوردهای local Administrator
- ریست پسوردهای Domain Administrator
- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز
- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)
- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)
- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)
- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها
- و…

لیست کامل ویندوز های تحت پوشش این نرم افزار:
Windows 7, Windows Vista, Windows Vista (64 bit), Windows Server 2008, Windows XP, XP+SP2, Windows XP Professional x64 Edition, 2003, 2000, NT and Windows Server 2003 x64 Edition-64 bit

روش استفاده:
در ابتدا فایل ایمیج (WPR_v7.0.iso) موجود در پک را با استفاده از نرم افزار های معروفی همچون Nero بر روی سی دی رایت کنید. حال برای استفاده از نرم افزار، سیستم را ریست کنید و همانند مواقعی که قصد نصب ویندوز را دارید، با استفاده از این سی دی بوت شوید. کمی منتظر بمانید، صفحه آبی رنگی برای شناسایی قطعات سخت افزاری، (شبیه نصب کننده ویندوز اکس پی) نمایان می گردد و بعد از اتمام کار به صورت خودکار به محیطی شبیه داس، هدایت می شوید. در این محیط لیست ویندوزهای نصب شده بر روی سیستم را مشاهده می کنید. این لیست با اعداد ۱و ۲ و ۳ و… مشخص شده و هر ویندوز به تفکیک معرفی شده است. مثلا ویندوز در درایو C نصب شده، و با عدد ۱ نشان داده شده است. حال عدد ۱ را تایپ می کنید، به مرحله بعد هدایت می شوید. در این مرحله، کاربران ویندوز قابل مشاهده اند که مجددا با اعداد ۱ و ۲ و۳ و… مشخص شده اند. مجددا کاربری را که قصد حذف پسورد آن را دارید، با استفاده از اعداد به نرم افزار معرفی می کنید. در این مرحله سوالی مبنی بر اطمینان از حذف پسورد این کاربر پرسیده می شود که با زدن حرف y به اتمام می رسد. در مرحله بعد از شما سوال می کند که آیا کاربری دیگر را هم قصد دارید؟ و در صورت جواب منفی، از حرف N استفاده کنید، نهایتا نرم افزار سیستم را ریست می کند و به همین راحتی پسورد و محدودیت های ویندوز حذف می شود.

نکات:
۱- ممکن است نرم افزار قصد Backup از یوزها را داشته باشد، که در صورت سوال، با جواب Y این مرحله رد می شود.
۲- تصاویری از مراحل عملی استفاده از نرم افزار ، در انجمن سایت آسان دانلود، قرار گرفته است.
۳- تمامی پسوردها و محدودیت هایی که توسط خود ویندوز۷ ایجاد می شود، با استفاده از این نرم افزار قابل حذف است.
۴- نتایج این تست قابل تعمیم بر تمامی ویندوز لپ تاپ ها و سیستم های سرور یا خانگی با اطمینان ۱۰۰ درصد است.
۵- تفاوت نسخه کامل این نرم افزار با نسخه آزمایشی آن در این است که نسخه آزمایشی تنها پسوردهای ۱۲۳۴۵ را حذف می کند!

کد:
http://www.fileserve.com/file/rScuDFH/59WPR.rar

کد:
http://hotfile.com/dl/79664645/28a95e3/59WPR.rar.html

کد:
http://www.filesonic.com/file/28689219/59WPR.rar
 

Sarp

مدیر بازنشسته
چگونه سریع‌تر شروع کنیم؟! ایجاد تأخیر در اجرای برنامه‌های استارت‌آپ

چگونه سریع‌تر شروع کنیم؟! ایجاد تأخیر در اجرای برنامه‌های استارت‌آپ

همیشه بعد از مدتی که از نصب ویندوز می‌گذرد و با نصب برنامه‌های متعدد، ویندوز دیرتر و دیرتر بالا می‌آید. این مشکل همیشه برای کاربران کامپیوتر امری آزاردهنده بوده و همیشه هم خواهان حل این مشکل بوده و هستند.
یکی از راه‌هایی که تا حدودی این مشکل را حل می‌کند، ایجاد یک تاخیر در اجرای برنامه‌هایی که در استارت آپ‌ وجود دارد است، به‌این صورت که بعد از اینکه ویندوز به صورت کامل بالا آمد، برنامه‌های استارت‌آپ بعد از تاخیری چند ثانیه‌ای اجرا می‌شوند. برای انجام این کار، برنامه‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی چند برنامه رایگان برای ایجاد تاخیر در اجرای برنامه‌های استارت‌آپ خواهم پرداخت.


Startup Delayer:
http://www.r2.com.au/

این برنامه کمتر از ۱ مگابایت حجم دارد و رایگان است. آخرین نسخه آن بر روی ویندوزهای ۲۰۰۰ تا ویستا به خوبی کار می‌کند. اگرچه این برنامه حدود یکسال بیشتر عمر ندارد ولی برنامه‌ای ایده‌آل برای ایجاد تاخیر در برنامه‌های استارت آپ‌ می‌باشد.




شما می‌توانید به راحتی با دوبار کلیک بر روی هر برنامه و وارد کردن زمان تاخیر موردنظر خود در قسمت Delay، برای هریک از برنامه‌های استارت‌آپ تاخیری به دلخواه ایجاد کنید. همچنین شما می‌توانید به راحتی هر برنامه را از استارت‌آپ ویندوز حذف کنید تا دیگر در موقع شروع ویندوز بارگذاری نشود.


LaunchLater





لانچ‌لیتر هم مانند برنامه قبلی‌ست. این برنامه رایگان حدود ۱٫۵ مگابایت حجم دارد و برای نصب آن باید روی سیستم خود «دات‌نت فریم‌ورک ۴» را نصب کرده باشید. کار با لانچ‌لیتر بسیار آسان است، شما می‌توانید هر برنامه‌ای را که خواستید به لانچ‌لیتر اضافه کنید و به اجرای آن در استارت‌آپ تاخیر دهید.


WinPatrol





اگر هیچکدام از برنامه‌های بالا شما را راضی نکرد، بی‌شک وین‌پاترول آخرین گزینه است! وین‌پاترول با تمام رایگان بودن و حجم ۱ مگابایتی‌اش، ابزارهای حرفه‌ایی دراختیار کاربران قرار می‌دهد. ابزارهایی جهت کار با قسمت‌های مختلف ویندوز.



شما می‌توانید به سادگی در قسمت Delayed Start با راست‌کلیک بر روی هر برنامه‌ای و تنظیم کردن دیرند آن به‌سادگی از شر برنامه‌هایی که موقع شروع ویندوز بلافاصله بارگذاری می‌شوند راحت شوید.
وین‌پاترول روی تمام نسخه‌های ویندوز از جمله ویندوز ۷ کار می‌کند.


کد:
http://9tut.ir/1389/08/how-to-delay-programs-at-startup/
 

شروین

عضو جدید
دانلود HiDownload Platinum 7.971 نرم افزار مدیریت دانلود فایل

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی – Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.​
قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum 7.971:
- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- و …

http://www.dl.ojansoft.com/download/Downloader/HiDownload.Platinum.v7.971_www.ojansoft.com.zip
 

sananrad

عضو جدید
کاربر ممتاز
آشنایی با برنامه JAVASCRIPT EDITOR

آشنایی با برنامه JAVASCRIPT EDITOR

مفسر زبان جاوااسكريپت، همان مرورگرهاي وب هستند و هيچ‌ نرم‌افزار جداگانه‌اي براي تفسير كدهاي آن نياز نيست. هنگامي كه زباني بدون هيچ نرم‌افزار خاص و محيط برنامه‌نويسي عرضه مي‌شود با اين مساله روبه‌رو خواهيم بود كه آن زبان نه محيط برنامه‌نويسي خاصي دارد و نه براي آن از طرف شركت طراح اشكال‌ياب يا اشكال‌زدايي عرضه شده است.

به واقع چنين است و شركت netscape ، طراح اوليه اين زبان، هيچ ويراستار يا IDE مخصوص اين زبان ارائه نكرده است، اما اين زبان با اين محبوبيت و اين قدرت و توانايي به حال خود رها نشده است. مسلما برنامه‌نويسي با اين زبان در ويراستارهاي معمولي بسيار مشكل و برنامه‌نويسي بدون وجود يك اشكال‌ياب، اجراكننده و تست‌كننده كاري خسته‌كننده خواهد بود. در اين راستا اشخاص و شركت‌هاي متعددي دست به طراحي يك IDE توانمند براي اين زبان محبوب زده‌اند. از جمله دكتر الكس و شركت تحت نظارت ايشان يعني Antechinus نرم‌افزاري به نام javascript Editor ارائه كرده است و دستيار خوبي براي برنامه‌نويسان جاوااسكريپت به شمار مي‌رود و امكانات بسياري را در اختيار آنان قرار مي‌دهد.

Javascript Editor
اگر در برنامه‌نويسي جاوااسكريپت تازه كار و يا از با تجربه‌هاي اين زبان هستيد و از جمله افراد حرفه‌‌اي در اين زمينه به شمار مي‌رويد با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد به اهداف خود در اين زمينه دست يابيد. اين نرم‌افزار لذت برنامه‌نويسي به اين زبان را براي افراد تازه‌كار زياد كرده و سرعت و دقت افراد حرفه‌اي را به ميزان قابل توجهي افزايش خواهد داد. با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد قابليت‌هاي بسياري را در مدت زمان خيلي كوتاه به سايت خود يا صفحات وب اضافه كنيد تا چهره حرفه‌اي‌تري به آنها بخشيده و بر قابليت‌هاي آن بيفزاييد.
به طور كلي براي طراحان وب نرم‌افزارهاي قدرتمندي نظير frontpage,Dreamweaver و... وجود دارد كه امكانات بسياري نيز در زمينه برنامه‌‌نويسي جاوا اسكريپت در اختيار آنها قرار مي‌‌دهد. اما براي كساني كه به طور تخصصي‌تر در زمينه جاوااسكريپت فعاليت مي‌كنند و يا از محيط كار خود توقع بيشتري در رابطه با اين زبان دارند، نرم‌‌افزارهاي ياد شده پاسخگو نخواهند بود. با استفاده از نرم‌افزار Javascript Editor شما به امكانات زيادي دسترسي خواهيد داشت كه در نرم‌افزارهاي معمول طراحي وب وجود ندارند.

امكانات
اين نرم‌افزار، امكانات زيادي براي نوشتن كدهاي بدون خطا، اجراي برنامه‌، تست و اشكال‌زدايي برنامه را دارد كه سرعت كار شما را در مقايسه با ابزارهايي كه مشابه اين كارها را به صورت تك‌تك انجام مي‌دهد تا 5/3 برابر افزايش مي‌دهد.
ويراستار اين برنامه به نحو زبان جاوا اسكريپت حساس بوده و لغات كليدي و علامت‌هاي خاص را با رنگ‌هاي متفاوت نمايش مي‌دهد تا بررسي برنامه و نوشتن كدها ساده‌تر صورت گيرد.
يكي از شاخص‌ترين ويژگي‌هاي يك IDE، داشتن قابليت تكميل كد (Autocomplete)‌ و پيشنهاد كد است كه اين امكان در نرم‌افزار حاضر براي زبان جاوا اسكريپت فراهم آمده است. به اين ترتيب به هنگام نوشتن برنامه، منويي ظاهر مي‌شود كه در هر زمان گزينه‌هاي ممكن را با توجه به حروف ورودي‌ به شما پيشنهاد كرده و ليست مي‌كند و شما مي‌توانيد از بين گزينه‌هاي موجود عبارت مورد نظر خود را انتخاب كرده تا علاوه بر اين‌كه از تايپ ادامه آن جلوگيري شود، امكان هرگونه خطاي گرامري و تايپي نيز گرفته شود و در كنار آن سرعت تكميل برنامه افزايش يابد.
همچنين گاهي ممكن است شما در خاطر نداشته باشيد كه چه توابعي در نقطه بخصوصي از برنامه مي‌تواند به كار گرفته شود. اين امكان شما را در اين امر نيز ياري خواهد كرد.
يكي از شاخصه‌هاي اين نرم‌‌‌افزار، اجراي مستقيم كدهاي جاوا اسكريپت بدون استفاده و دخالت مرورگر است. به اين ترتيب اگر قصد تست بخش كوچكي از يك سند متني وب حجيم را داريد مي‌توانيد با انتقال آن بخش به محيط ويراستار برنامه آن را اجرا و مورد آزمايش قرار دهيد. بدين‌ترتيب مي‌توانيد از صحت كاركرد هر بخش از برنامه خود اطمينان حاصل كنيد.
امكاني به نام Brace matching نيز در اين برنامه وجود دارد كه با استفاده از آن مي‌توانيد در هر لحظه به سرعت حوزه ديد و دامنه تاثير يك تابع يا دستور را مشاهده كنيد. اين امكان مي‌تواند جلوي بسياري از خطاهاي منطقي رايج را بگيرد. در ميان برنامه‌نويسان بسيار رايج است كه در جايي از برنامه قطعه كد يا دستوري اضافه مي‌كنند، به اميد اين كه تاثير آن را در نقطه ديگري از برنامه مشاهده كنند. سپس با كمال تعجب مي‌بينند كه وجود يا عدم وجود آن دستور يا كدها تاثيري در روند اجراي برنامه نداشته است. يكي از دلايل براي اين مساله رعايت نكردن قراردادهاي حوزه ديد و دامنه تاثير است كه با استفاده از امكان Brace matching به برنامه‌نويس در اين زمينه كمك مي‌شود.
ممكن است شخصي در برنامه‌هاي خود از يك ساختار خاص استفاده كند يا از كدي بكرات بهره‌ گيرد. روشي كه بخواهد اين كار را سرعت بخشد عمل Copy و Paste از كدهاي قبلي است. اما اين كار نيز زمان‌گير است. امكاني در اين برنامه وجود دارد كه شما را قادر مي‌سازد تا الگوها و قالب‌هاي كاري خود را ساخته و در طول كار به سرعت آنها را فراخواني كنيد.

راهنمايي و آموزش
اين برنامه به يك راهنماي حساس به متن مجهز است كه به كاربر كمك مي‌كند تا اطلاعات لازم در هر زمان طي برنامه‌نويسي را به سرعت كسب كند. علاوه بر اين ممكن است كد آماده‌اي در دسترس باشد و كاربر مايل باشد از عملكرد آن كد مطلع شده و آگاهي كسب كند يا آن را به دلخواه خود تغيير دهد. هيچ يك از ما كليه توابع موجود در زبان را حفظ نيستيم. مي‌توانيم به محض برخورد با يك تابع يا عبارت ناآشنا مكان‌نما را زير آن عبارت هدايت كرده و كليد F1 را فشار دهيم. با اين كار به طور خودكار عبارت مورد نظر تشخيص داده شده و اطلاعات مربوط به آن نمايش داده مي‌شود. اين امكان به همراه يك آموزش جامع كه به همراه اين برنامه ارائه شده است مي‌تواند مخصوصا براي افراد مبتدي يك نقطه قوت باشد. ضمن آن كه با وجود مثال‌هاي متعدد نه‌تنها آنها را در فراگرفتن زبان پيش مي‌برد، بلكه امكان استفاده مستقيم آنها در برنامه‌ها نيز فراهم مي‌شود.

امتيازات ديگر
امكان ويژه‌اي كه بندرت در IDE هاي ديگر مشاهده مي‌شود اجراي مستقيم بخشي از كد است. اين نرم‌افزار علاوه بر اين كه مي‌تواند برنامه را به طور كاملا اجرا كند مي‌تواند تنها آن قسمت از كد را كه شما انتخاب كرده‌ايد اجرا و خروجي آن را نمايش دهد. اين امكان بيشتر زماني به كار مي‌آيد كه مي‌خواهيد از صحت كاركرد يك تابع پس از نوشتن آن و پيش از به كار گرفتن آن در متن برنامه مطمئن شويد.
براي مشاهده نتيجه كار خود چند روش نمايش پيش‌رو خواهيد داشت.يكي آن كه برنامه را در محيط نرم‌افزار اجرا كنيد. ديگر آن كه آن را در مرورگر پيش‌فرض رايانه خود يا حتي در سرور خارجي در اينترنت مشاهده كنيد. حال كه صحبت به اينجا رسيد خوب است بدانيم كه اين برنامه مجهز به امكان نشر صفحات وب روي اينترنت است و شما مي‌توانيد بلافاصله بعد از ساخت و تست برنامه خود آن را به طور مستقيم از طريق همين برنامه به روي وب‌سايت خود ارسال كنيد.
با استفاده از اين برنامه بسياري از كارها نيز به طور پيش‌ساخته در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد مستقيما و بدون كدنويسي آنها را درون برنامه خود قرار دهيد. از جمله مي‌توانيد به طور بصري، منوي مورد نظر خود را طراحي كنيد. فرم‌هاي پيشرفته را با قابليت بررسي صحت محتويات در صفحات وب خود قرار دهيد. ايميل خود را به بازديدكنندگان نشان داده ولي از ديد Spammer پنهان كنيد. از فناوري Ajax استفاده كرده و به اين وسيله تنها يك بخش از صفحه خود را به روزرساني كنيد. اين تنها بخش كوچكي از امكانات اين ابزار بودند. با دريافت نسخه آزمايشي اين برنامه از سايت www.C-Point.com مي‌توانيد به ديگر توانمندي‌هاي آن پي ببريد.
 

khosroshahiy

مدیر بازنشسته
با تشکر فراوان از لینک خوبی که گذاشته بودید .
سوالی در مورد برنامه معکوس همین لینک دارم
آیا نرم افزاری وجود داره که بشه روی فلش نصب کرد و پس نصب به سیستم بتوان مطالب مورد نظر ان سیستم را روی فلش کپی کرد .
بطور مثال فلش را به هر سیستمی که بزنید تمامی مطالب pdf ان را کپی کند
متشکر میشوم اگر جواب بدهید
ممنون
اسم نرم افزارو بهت می گم اما به کسی نگیا
USBGrabber3
طرز کار نرم افزار : نرم افزارو توی فلش خودت کپی می کنی.سپس برنامه رو به دلخواه خودت تنظیم کنی و فایلایی رو که می خوایی ورداری به نرم افزار معرفی می کنی بعد کافیه فلشت روبه یو اس بی کامپیوتر مورد نظر وصل کنی تا بدون اینکه متوجه بشه ، این نرم افزار فایل مورد نظر ت رو روی فلشت ذخیره کنه

لینک دانلود:
http://sourceforge.net/projects/usbgrabber/
 

ricardo

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اسم نرم افزارو بهت می گم اما به کسی نگیا
USBGrabber3
طرز کار نرم افزار : نرم افزارو توی فلش خودت کپی می کنی.سپس برنامه رو به دلخواه خودت تنظیم کنی و فایلایی رو که می خوایی ورداری به نرم افزار معرفی می کنی بعد کافیه فلشت روبه یو اس بی کامپیوتر مورد نظر وصل کنی تا بدون اینکه متوجه بشه ، این نرم افزار فایل مورد نظر ت رو روی فلشت ذخیره کنه

لینک دانلود:
http://sourceforge.net/projects/usbgrabber/

لینک خرابه (Download Forbidden)

از اینجا دانلود کنین:
http://www.upload.iran-forum.ir/uploads/1294274712.rar
 

golemaryam_1983

عضو جدید
کاربر ممتاز
:: برنامه برای ساختن یک Setup خوب و زیبا

سلام بر همه دوستان برنامه نویس خودم
خوب امروز من یه برنامه براتون Upload کردم تا دانلود کنید . این برنامه برای ساختن Setup می باشد که با توجه به حجم کم این برنامه ولی بسیار قوی هست . من خودم امروز با این برنامه یک Setup ساختم که روی چند کامپیوتر تست کردم و هیچ مشکلی نداشت . این برنامه دارای امکانات زیادی می باشد به شما توصیه می کنم که حتماً دانلود کنید .
خوب یک توضیح اینکه برای ساختن Setup شما باید بدانید که چه فایلهایی را باید به همراه فایل اجرایی بر روی سیستم هدف نصب کنید , شما برای اینکار می توانید یک بار توسط نرم افزار Package & Deployment Wizard که به همراه ویژوال بیسیک نصب می شود یک setup طراحی کنید , بعد از ساخت Setup یک فابل متنی به نام SETUP.LST در کنار فایل Setup.exe ایجاد می شود که در آن تمام فابل های مورد نیاز ذکر شده .
اگر در ساخت Setup با استفاده از این برنامه به مشکل برخوردید لطفاً میل بزنید تا راهنمایتان کنم .
مخلص همه برنامه نویسای عزیز , پژمان
دانلود برنامه (حجم برنامه ۱.۳ مگابایت)


بیشتر...
سلام دوست عزیز تشکر از توضیحات و لینک :gol:
ولی این لینک واسه من باز نمیشه؟!!!!:(
 
آخرین ویرایش:

Schneider

مدیر بازنشسته
نرم افزار عالی برای نوشتن و یادگیری زبان Pascal

نرم افزار عالی برای نوشتن و یادگیری زبان Pascal

نام این نرم افزار هست:
Ezy Pascal
قیمت: 99$ :surprised:
(قیمت عالی ترین کتاب آموزش ++C _جدیدترین ویرایش_ 91.8$ است!)


زیاده گویی نمیکنم
فقط اینرو بگم که برنامه سبک و کم حجمیه
زمانیکه نصب و register میکنید بهمراهش کلی tutorial نصب میشه و همچنین چندین برنامه باحال نوشته شده بزبان پاسکال در سایتشون پیدا خواهید کرد
ماهانه یک برنامه گرافیکی نوشته شده بزبان پاسکال را بعنوان "برنامه ماه" انتخاب میکنند(اطلاع ندارم آیا خودشون مینویسند یا از بین ارسالیها انتخاب میکنند)
خلاصه به سایت سازندش سز بزنید بد نیست
>> سایت سازنده <<
از طریق ستون سمت چپ سایت، میتوانید وارد بخشهای مختلف سایت شوید.
>> لینک دانلود خود نرم افزار بصورت کامل با Tut و Refrence <<
حجم: 2.3 مگابایت
#دقت#
KeyGen و Patch موجود، برای ورژن کنونی برنامه یعنی 5.20 میباشد
لذا اگر چند ماه بعد بخواهید این برنامه را دانلود کنید ممکنه این KeyGen و Patch برای نسخه های بعدی کار نکنه

.... شیوه register کردن این نرم افزار ....
فایل بالا را دانلود و نصب کنید و از برنامه خارج شوید
از >> این لینک << فایل rarشده شامل KeyGen و Patch را دانلود کرده و در جایی extract کنید
password: 123
Patch را کپی کنید در محل نصب برنامه و اجرا کرده، کلید Patch را زده و از Patch خارج شوید
(میتوانید الان Patch را delete کنید)
خود برنامه Ezy Pascal را اجرا کنید، وارد Help شوید، گزینه آخر را انتخاب کنید و Enter Key را بزنید؛
در کادری که باز میشه، شما Fingerprint ID دریافت میکنید
آنرا کپی کنید
KeyGen را اجرا کنید
در کادر اول نام خود_فینگلیشی_
و در کادر دوم سریالی که کپی کردید را وارد کنید و Generate را بزنید؛
حالا با نام خود و سریالی که Generate شده نرم افزار را Register کنید.
 

xilizax

عضو جدید
Hiren's Boot CD 13 Rebuild Restored Edition Ver 2.0 + USB Tools

Hiren's Boot CD 13 Rebuild Restored Edition Ver 2.0 + USB Tools

درود ؛

این دیسک به تازگی منتشر شده و به سختی حتی در سایتهای Warez یافت می شود.
با لینک مستقیم زیر می توانید آن را دانلود کنید.

 

Sarp

مدیر بازنشسته
بالا آوردن ویندوز در هر حالتی حتی پریدن آن!

حتمآ برایتان بسیار اتفاق افتاده که سیستم خود را در زمانی خاموش کرده اید و وقتی چند ساعت بعد و یا چند روز بعد قصد روشن کردن آن را داشتید مشاهده کرده اید که ویندوز اجرا نمی شود یا طور عامیانه ویندوز بالا نمی آید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می تواند ویندوز را در هر حالتی اجرا کند! شاید تا به حال بسیار نام سی دی بوت را شنیده باشید و این سوال را از خود پرسیده اید که این سی دی با سی دی های دیگر چه فرقی می کند؟ در یک جمله ی ساده می توان گفت که سی دی بوت نوعی ویندوز است که حتی اگر بر روی سیستمی ویندوز نصب نشده باشد می تواند آنرا اجرا کند. اما فقط کسانی می توانند با اینCD کار کنند که با دستورات داس آشنایی کامل داشته باشند زیرا این سی دی ویندوز را در محیط داس اجرا می کند. اما نام نرم افزاری را که ما امروز برایتان آماده کرده ایم Hiren’s Boot CD که از نظر کار کاملآ شبیه یک سی دی بوت معمولی عمل می کند یعنی ویندوز را تحت هر شرایطی اجرا می کند اما از نظر امکانات بسیار فراتر از یک سی دی بوت معمولی عمل کرده و نیز برای کار با آن نیازی نیست که افزارد حتمآ با دستورات داس آشنایی داشته باشند. در واقع در این نرم افزار مجموعه از ابزارهای کاربردی و Utility تحت Dos قرار دارد که شما با استفاده از هر کدام از آنها می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده فقط کافیست آن را بر روی یک سی دی معمولی رایت کنید و سپس آن را در سی دی رام قرار داده که پس از آن وارد صفحه داس می شوید که با انتخاب برنامه ی مورد نظر خود و اجرا نمودن آن می توانید عملیات های مختلفی نظیر پارتیشن بندیویندوز ندارید بپردازید.
توضیحات کامل تر و ویژگیها به همراه آموزش استفاده از نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …
هارد دیسک ، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها ، ویروس یابی سیستم ، مشاهده تصاویر ، ویرایش پسورد ها و بسیاری اعمال دیگر را انجام دهید. همچنین می توانید فایلهایی را که در درایو ویندوز قرار دارند را به محل دیگری انتقال دهید و به نوعی از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این یک نسخه ی ویندوز ۹۸ آن هم به صورت کاملآ گرافیکی در این نرم افزار قرار داده شده است که شما یا استفاده از آن می توانید به بر طرف کردن عیوب سیستم خود در هنگامی که دسترسی به ویندوز ندارید بپردازید.
توضیحات کامل تر و ویژگیها به همراه آموزش استفاده از نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …



Hiren’s BootCD 13.0
Size : 377 MB

- پارتیشن بندی و تغییر حجم پترتیشن ها
- رفع عیوب سخت افزاری
- راه اندازی سیستم
- تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان از اطلاعات
- ویروس یابی
- بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده
- ابزار های تعمیر و رفع اشکال Hard Disk
- مدیریت و کار با درایو های NTFS
- به دست آوردن یا عوض کردن Password در Windows و Bios
- مدیریت فایل های Hard Disk
- ابزار های مرتبط با Bios و CMOS
از قابلیت های منحصر به فرد این CD دارا بودن یک نسخه ی خلاصه شده Windows 98 (آن هم کاملا گرافیکی) می باشد. این CD زمانی به کمک ما خواهد آمد که دسترسی به محیط Windows نداشته و می خواهیم به رفع عیوب System از طریق محیط های BOOT و DOS
به پردازیم که در پاره ای از مواقع الزامی و مورد استفاده خواهد بود. این مجموعه به صورت کاملا رایگان در قالب یک فایل Iso قابل دانلود می باشد.



Download:
Mirror 1 :
Mirror 2 :
 

Schneider

مدیر بازنشسته
اگر علاقمندید...
نرم افزار بالا هم مانند نرم افزار "Trojan Remover" برای سیستم Licensing خودش از کلیدهای مخفی Armadillo استفاده میکنه
لذا میتونید زمان Trial نرم افزار بالا را نیز بشیوه >> این پست << reset کنید;)
 
  • Like
واکنش ها: Sarp

mahian90

عضو جدید
کاربر ممتاز
:: برنامه برای ساختن یک Setup خوب و زیبا

سلام بر همه دوستان برنامه نویس خودم
خوب امروز من یه برنامه براتون Upload کردم تا دانلود کنید . این برنامه برای ساختن Setup می باشد که با توجه به حجم کم این برنامه ولی بسیار قوی هست . من خودم امروز با این برنامه یک Setup ساختم که روی چند کامپیوتر تست کردم و هیچ مشکلی نداشت . این برنامه دارای امکانات زیادی می باشد به شما توصیه می کنم که حتماً دانلود کنید .
خوب یک توضیح اینکه برای ساختن Setup شما باید بدانید که چه فایلهایی را باید به همراه فایل اجرایی بر روی سیستم هدف نصب کنید , شما برای اینکار می توانید یک بار توسط نرم افزار Package & Deployment Wizard که به همراه ویژوال بیسیک نصب می شود یک setup طراحی کنید , بعد از ساخت Setup یک فابل متنی به نام SETUP.LST در کنار فایل Setup.exe ایجاد می شود که در آن تمام فابل های مورد نیاز ذکر شده .
اگر در ساخت Setup با استفاده از این برنامه به مشکل برخوردید لطفاً میل بزنید تا راهنمایتان کنم .
مخلص همه برنامه نویسای عزیز , پژمان
دانلود برنامه (حجم برنامه ۱.۳ مگابایت)


بیشتر...

فک کنم لینک خرابه
 

ALIBOZORG

عضو جدید
من تقریباً از تمام برنامه های نصاب استفاده کردم و تنها برنامه ای که تونست تمام احتیاجاتم را برآورده کنه Astrum installwizard بود
 

bahman.eng

عضو جدید
:: برنامه برای ساختن یک Setup خوب و زیبا

سلام بر همه دوستان برنامه نویس خودم
خوب امروز من یه برنامه براتون Upload کردم تا دانلود کنید . این برنامه برای ساختن Setup می باشد که با توجه به حجم کم این برنامه ولی بسیار قوی هست . من خودم امروز با این برنامه یک Setup ساختم که روی چند کامپیوتر تست کردم و هیچ مشکلی نداشت . این برنامه دارای امکانات زیادی می باشد به شما توصیه می کنم که حتماً دانلود کنید .
خوب یک توضیح اینکه برای ساختن Setup شما باید بدانید که چه فایلهایی را باید به همراه فایل اجرایی بر روی سیستم هدف نصب کنید , شما برای اینکار می توانید یک بار توسط نرم افزار Package & Deployment Wizard که به همراه ویژوال بیسیک نصب می شود یک setup طراحی کنید , بعد از ساخت Setup یک فابل متنی به نام SETUP.LST در کنار فایل Setup.exe ایجاد می شود که در آن تمام فابل های مورد نیاز ذکر شده .
اگر در ساخت Setup با استفاده از این برنامه به مشکل برخوردید لطفاً میل بزنید تا راهنمایتان کنم .
مخلص همه برنامه نویسای عزیز , پژمان
دانلود برنامه (حجم برنامه ۱.۳ مگابایت)


بیشتر...
سلام دوستم
منم نتونستم دانلودش کنما
موفق باشی
 

Sarp

مدیر بازنشسته
آشنایی با برنامه TeamViewer و چگونگی راه‌اندازی ارتباط راه دور کامپیوترها

آشنایی با برنامه TeamViewer و چگونگی راه‌اندازی ارتباط راه دور کامپیوترها

مهم نیست چقدر دور باشی
ارتباط مستقیم بین دو کامپیوتر همیشه جزو جذابترین و البته پرکاربردترین نتایج حاصل استفاده از شبکه و اینترنت محسوب می‌شود. راه‌کارها و برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارد و یکی از بهترین‌ها در این زمینه برنامه TeamViewer است.
هر کدام از برنامه‌ها ویژگی‌ها و ضعف‌هایی دارند. اکثر نرم‌‌افزارهای خوب در این زمینه، برنامه‌های تجاری هستند و برای استفاده از آنها باید پول بدهید. اما تیم‌ویور (TeamViewer) اینطور نیست. برای کاربران غیرتجاری کاملا رایگان است. البته برای کاربران تجاری نیز رایگان است ولی با پرداخت هزینه‌ امکانات بیشتری را برای این نوع کاربری‌ها فراهم می‌کند. پس شما به عنوان یک کاربر غیر‌تجاری هر چیزی را که نیاز خواهید داشت، در اختیارتان است.

تیم‌ویور با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در ۲۰۰ کشور به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه دسترسی از راه دور کامپیوتر‌ها تبدیل شده‌ است. این نرم‌افزار برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و حتی سیستم عامل iOS که روی گوشی iPhone و تبلت iPad قرار دارد، قابل نصب و استفاده است.

کاربرد‌های این نرم‌افزار گسترده است. در اینجا فقط چند نمونه را ذکر می‌کنم. فرض کنید این نرم‌افزار را روی کامپیوتر‌های خود در خانه و اداره نصب کرده‌اید؛ در اداره ناگهان یادتان می‌آید یک فایل بسیار مهم را در کامپیوتر خانه جا گذاشته‌اید. از طریق تیم‌ویور به کامپیوتر منزل متصل می‌شوید و فایل‌ خود را به کامپیوتر اداره منتقل می‌کنید. به عنوان مثال دیگری برای کاربرد این برنامه می‌توانم به استفاده از آن در کلاس‌های آموزشی اشاره کنم. استاد با استفاده از این برنامه‌ می‌تواند محیط دسکتاپ خود را و تمامی کارهایی که انجام می‌دهد روی دسکتاپ دانشجویان خود نمایش دهد. حتی از تیم ویور می‌توان برای آموزش‌ از راه دور استفاده کرد. مثلا دوست شما زنگ می‌زند و یک سوال کامپیوتری از شما دارد. شما می‌توانید با تیم‌ویور تمامی کارهایی را که لازم است او انجام دهد، در کامپیوتر خود انجام دهید و او با این برنامه که در کامپیوترش نصب است، محیط کامپیوتر شما را ببیند و به خوبی یاد بگیرد. اما نباید این نکته را فراموش کنید که برای استفاده از تیم‌ویور، باید این نرم‌افزار در هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد نصب باشد و آن دو کامپیوتر از طریق شبکه یا اینترنت با هم در ارتباط باشند. تیم‌ویور علاوه بر استفاده از طریق اینترنت، قابلیت استفاده در شبکه خانگی را نیز دارد.
دریافت و نصب

حجم برنامه بسیار کم است و بر اساس سیستم‌ عامل شما کمی تفاوت حجمی دارد. مثلا برای ویندوز، تیم‌ویور فقط ۸/۲ مگابایت حجم دارد. ابتدا وارد سایت اصلی این برنامه یعنی teamviewer.com شوید. سپس به بخش Download مراجعه کنید و بر اساس سیستم‌ عامل خود، فایل نصاب برنامه را دریافت کنید. من آخرین نسخه آن برای ویندوز(نسخه ۹۱۰۴/۰/۵) را دریافت کردم.
بعد از اتمام دریافت، با دو بار کلیک روی آن مراحل نصب را شروع می‌کنیم. چون این برنامه را از اینترنت گرفته‌اید، پیغامی ظاهر می‌شود که مطمئن هستید برنامه اجرا شود و شما باید Run را کلیک کنید. در مرحله اول دو حالت پیش رو شما است: Install و Run. گزینه اول برنامه‌ را کاملا در کامپیوتر شما نصب می‌کند و گزینه دوم باعث می‌شود که برنامه بدون نصب شدن اجرا شود. ما هم گزینه اول را انتخاب کرده و روی Next کلیک می‌کنیم.
چون ما می‌خواهیم کاربری غیرتجاری از برنامه داشته باشیم، در مرحله بعد ما گزینه Personal / non-commercial use را انتخاب می‌کنیم. در بخش بعدی دو توافقنامه وجود دارد که باید با هر دو موافقت کنید. یکی لیسانس استفاده از برنامه و دیگری تایید اینکه شما کاربری غیرتجاری از برنامه خواهید داشت. در مرحله Installation type باید نوع نصب خود را تعریف کنید که TeamViewer با بالا آمدن ویندوز اجرا شود یا خیر. اگر جوابتان «بله» باشد، گزینه دوم را انتخاب کنید. همچنین بخشی برای تعیین رمز عبور(Password) وجود دارد. این رمز عبور برای وقتی است که کامپیوتر دیگری از طریق تیم‌ویور می‌خواهد به کامپیوتر شما متصل شود. حتما یک رمز عبور که یادتان می‌ماند برای آن تعریف کنید. در مرحله آخر هم نوع دسترسی کامپیوترهای دیگر که به عنوان همکار(Partner) شناخته می‌شوند را تعیین می‌کنید. Full Access باعث می‌شود که دسترسی کامل داشته باشد و گزینه دوم که Confirm All نام دارد، کاری می‌کند که برای انجام هر کاری از طریق کامپیوتر همکار می‌خواهد در کامپیوتر شما صورت بگیرد، تاییدیه شما لازم باشد. پیشنهاد می‌کنم که گزینه اول را انتخاب کنید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید و بخواهید از کامپیوتر اداره به کامپیوتر خانه متصل شوید، یک نفر باید در خانه تمام فعالیت شما را تایید کند. بعد از آن برنامه خیلی سریع نصب می‌شود.
اجرا

قبل از اجرای برنامه به اینترنت متصل شوید تا یک شناسه(ID) منحصر به فرد به کامپیوتر شما اختصاص داده شود. با اجرای برنامه، پنجره‌ای مشابه تصویر زیر خواهید دید.



این پنجره بخش‌های مختلفی دارد که بعد از چند لحظه و در بخش Wait for session شناسه و رمز عبور این کامپیوتر را می‌توانید ببینید. از این شناسه می‌توانید استفاده کنید و از طریق کامپیوتر‌های دیگر به این کامپیوتر متصل شوید. اگر شناسه و رمز عبور به شما نشان داده نشد، اطمینان حاصل کنید که به اینترنت متصل باشید.
شناسه شما یک عدد چند رقمی است و در قسمت Password دو مورد را می‌توانید ببینید که برای اتصال هر کدام از آنها را می‌توانید استفاده کنید. رمز عبور که خود برنامه به شما اختصاص داده و دوم همان رمز عبوری که در مراحل نصب آن را تعیین کردید. از هر کدام که خواستید استفاده کنید.
حال می‌رسیم به بحث اینکه می‌خواهید از تیم‌ویور در محیط اینترنت استفاده کنید یا داخل شبکه محلی. اگر می‌خواهید با اینترنت به یک کامپیوتر در یک مکان دیگر دنیا(مثلا کامپیوتر خانه) متصل بشوید که باید تیم‌ویور را در حالت استفاده از اینترنت قرار بدهید. البته استفاده از اینترنت حالت پیش‌فرض برنامه است. اما اگر می‌خواهید تیم‌ویور را در محیط شبکه‌ داخلی(مثلا کامپیوتر‌های داخل یک اداره یا کلاس) اجرا کنید، باید یک مورد از تنظیمات برنامه را تغییر دهید. برای این کار وارد پنجره اصلی برنامه شوید و از منوی Extras گزینه Options را انتخاب کنید. پنجره‌ای مشابه تصویر زیر می‌بینید.



پایین پنجره بخشی به نام Connection in Local Network وجود دارد. منوی بازشونده آن قسمت را باز و گزینه Accept Exclusively را انتخاب کنید و در نهایت Ok را بزنید. در واقع اینک کاری کردید که برنامه‌های تیم‌ویور که داخل یک شبکه داخلی هستند، بتوانند از طریق آی‌پی(IP) هر کامپیوتر به یکدیگر متصل شوند. آی‌پی دقیقا به جای شناسه(ID) عمل می‌کند. مثلا من می‌خواهم از کامپیوتر A که در جلوی من است به کامپیوتر B که در اتاق دیگر اداره قرار دارد، متصل شوم. در کامپیوتر B نیز باید تیم‌ویور نصب باشد. همچنین یک آی‌پی اختصاصی به آن اختصاص یابد. مثلا آی‌پی آن ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۶۸ است. من این آی‌پی را در تیم‌ویور کامپیوتر A وارد و سپس رمز عبور را وارد می‌کنم و با سرعت بسیار بالایی به B‌ متصل می‌شوم. این سرعت به دلیل این است که از شبکه محلی استفاده می‌کنم و از طریق اینترنت این کار را نکرده‌ام.
عملیات اتصال کامپیوتر
ها
هر ارتباط بین کامپیوترها با نام جلسه(Session) شناخته می‌شود. برای اینکه بتوانید یک جلسه ایجاد کنید، بخشی با نام Create Session در پنجره اصلی برنامه وجود دارد. در قسمت ID باید شناسه یا آی‌پی کامپیوتر مقصد را وارد کنید.
قبل از اینکه دکمه Connect to Partner را بزنید باید نوع ارتباط خود را تعیین کنید. ارتباط می‌تواند یکی از این چهار حالت باشد: Remote Support، اPresentation، File Transfer و VPN.
بعد از انتخاب می‌توانید به کامپیوتر مقصد متصل شوید. در ادامه همه چهار نوع ارتباط را از آخر حالت به ابتدا توضیح می‌دهم تا شما به خوبی با آنها آشنا شوید.
حالت
VPN
با انتخاب این حالت، کامپیوتر مقصد(B) به عنوان یک VPN عمل خواهد کرد و شما از طریق آی‌پی آن به اینترنت متصل خواهید شد. مثلا تصور کنید که یک کامپیوتر شما در آمریکا (کامپیوتر B) قرار دارد و برنامه تیم‌ویور در آن نصب است. این کامپیوتر هم روشن و هم به اینترنت متصل است. شما با استفاده از کامپیوتر خود در اینجا(کامپیوتر A) به آن متصل می‌شوید و حالا می‌توانید با آی‌پی آمریکا در اینترنت گشت‌و‌گذار کنید.
حالت
File Transfer
با انتخاب این حالت و پس از اتصال، پنجره‌ای باز می‌شود که دو قسمت اساسی دارد: Local و Remote. قسمت Local، هارد‌دیسک و تمام درایو‌های کامپیوتر مبدا و قسمت Remote هارد‌دیسک و درایو‌های کامپیوتر مقصد را نشان می‌دهد. با این پنجره می‌‌توانید فایل‌ها را از هر کدام از کامپیوتر‌ها به کامپیوتر دیگر انتقال دهید. برای انتقال باید از دکمه‌های Send و Receive استفاده کنید. فقط در نظر داشته باشید که سرعت انتقال فایل‌ها به سرعت انتقال اتصال بین کامپیوترها بستگی دارد.
حالت
Presentation
این حالت برای ارایه مطلب(Presentation) مناسب است. با این حالت، ارتباط طوری برقرار می‌شود که محیط کامپیوتر شما در صفحه‌نمایش کامپیوتر مقصد نشان داده‌ می‌شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردم این کار بیشتر برای آموزش از راه دور یا کلاس‌های کامپیوتری مناسب است. وقتی این ارتباط برقرار شود، سمت راست صفحه شما یک پنل قرار دارد که می‌توانید تنظیماتی را انجام دهید. مثلا در بخش Application Selection لیستی از نام‌های برنامه‌های فعال در کامپیوتر شما، دسکتاپ و نوار وظیفه(Taskbar) وجود دارد که همه آنها تیک‌دار هستند. اگر بخواهید که کاربر کامپیوتر مقصد، برنامه‌ای خاص که در کامپیوتر شما باز است را نبیند، تیک کنار نام آن برنامه را بردارید. مثلا دوست ندارید که محیط دسکتاپ شما را کسی ببیند؛ کافی است که تیک گزینه Desktop را بردارید. خواهید دید که محیط دسکتاپ از تصویر انتقال داده شده به کامپیوتر B حذف می‌شود.
حالت
Remote Support
حالت Remote Support کامل‌ترین نوع ارتباط است. در این حالت، پنجره‌ای مقابل شما باز می‌شود که دقیقا محیط سیستم عامل کامپیوتر مقصد را نشان می‌دهد و شما قادر هستید که کاملا آن را کنترل کنید. به هر کجا که بخواهید بروید و هر برنامه‌ای که خواستید اجرا کنید. طوری که انگار پشت کامپیوتر مقصد نشسته‌اید. کیفیت تصویری که می‌بینید، به سرعت اتصال دو کامپیوتر بستگی دارد. هر چه قدر سرعت بالاتر، کیفیت نیز بالاتر خواهد بود. در بالای پنجره منوهایی قرار دارند که امکانات زیادی را برایتان فراهم می‌کنند. مثلا اجرا کردن Task Manager سیستم مقصد، یا تغییر سایز صفحه یا تنظیم کیفیت تصویر و… .
با این ارتباط توانایی انتقال فایل بین دو کامپیوتر را نیز دارید. امکان چت نیز از ویژگی‌های دیگر این ارتباط است.
مشابه

برنامه‌های زیادی در این حوزه وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. یکی از آنها ابزار Remote Control خود ویندوز است. برنامه R Admin یکی دیگر از برنامه‌های دسترسی از راه دور محسوب می‌شود.
همچنین برنامه‌ای با نام NetSupport School وجود دارد که تمامی ابزارهایی که برای راه‌اندازی کارگاه‌های کامپیوتری و کلاس‌هایی مبتنی بر شبکه کامپیوتر نیاز است را فراهم می‌کند.

مهرداد خدّامی

Mehrdad@ictnews.com


منبع
 

ALIBOZORG

عضو جدید
Astrum InstallWizard نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد.
در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند.
از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود.
از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد.
پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.
این نرم افزار محصولی از شرکت Thraex Software می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار:
- توانایی استفاده از انواع فایل ها برای تولید setup
- قابلیت قرار دادن DLL ها و فایل های کمکی مورد نیاز در setup برای کپی در قسمت های مختلف ویندوز
- پشتیبانی از چند زبان مختلف ( Dutch, English, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian, Polish, Portuguese, Russian, Serbian, Simplified Chinese, Spanish, Swedish, Turkish و Ukrainian )
- توانایی ایجاد setup تنها ذر غالب یک فایل
- قابلیت اضافه نمودن فایل های چندرسانه ای به setup
- و …
لینک دانلود: (۸٫۹۱ مگابایت)
http://www.unibytes.com/5aM2Zm5jAi0B
لینک کمکی ۱:
http://hotfile.com/dl/62152932/6dfc13d/Astrum.InstallWizard.2.28.00.Portable.rar.html
لینک کمکی ۲:
http://www.fileserve.com/file/vTpydYX
لینک کمکی ۳:
http://uploading.com/files/5e45de9f/ASTINS_Portable.rar
لینک کمکی ۴:
http://www.filesonic.com/file/16857585/ASTINS_Portable.rar
لینک کمکی ۵:
http://letitbit.net/download/2141.2...3b0167/Astrum_InstallWizard_v2.28.00.rar.html
لینک کمکی ۶:
http://vip-file.com/download/2779.2...3b0167/Astrum_InstallWizard_v2.28.00.rar.html
 

Sarp

مدیر بازنشسته
Oxelon مبدل فایل های مولتی مدیا

Oxelon مبدل فایل های مولتی مدیا

شاید برای شما هم پیش آمده باشه که خواسته اید فایل با فرمت ثابت را به فرمت های دلخواه تان تبدیل کنید. حال دلیل این کار می تواند ساپورت فرمت هدف در دستگاه های دلخواه مان باشد. برای مثال تعدادی کلیپ با فرمت ۳GP داریم و می خواهیم برای پخش در آی پاد یا آیفون آن ها را به فرمت mp4 تبدیل کنیم؛ در اینجا نیاز به یک نرم افزار کانورتور یا تبدیل گر حس می شود.
Oxelon Media Convertor یک نرم افزار رایگان و در عین حال قوی است که به راحتی انواع فرمت های صوتی و تصویری را به همدیگر تبدیل می کند. این نرم افزار از فرمت های زیر پشتیبانی می کند:
فایل های تصویری با فرمت:

۳GP, 3G2, ASF, AVI, DV, DVD MPEG2, FFM, FLV, GIF, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2 PS, MPEG2 TS, NUT, PSP, RAW YUV, RM, SVCD MPEG2, SWF, VCD MPEG1, VOB, YUV4MPEG, M1V, M2V, M4V.
فایل های صوتی با فرمت:

AC3, AAC, AIFF, AMR, AU, FLAC, MMF, MP2, MP3, OGG, VOC, WAV.
فایل های تصویری با کدک های زیر:

BMP, DV Video, FFV1, FFV HUFF, FlashSV, FLV, GIF, H261, H263, H263+, HuffYUV, JPEGLS, Theora, XviD, LJPEG, MJPEG, MPEG1 Video, MPEG2 Video, MPEG4, MS MPEG4, MS MPEG4 V1, MS MPEG4 V2, PAM, PBM, PGM, PGM YUV, PNG, PPM, RAW Video, Real Video 10, Real Video 20, SGI, SNOW, SVQ1 Sorenson Video, Targa, TIFF, VP6, WMV1, WMV2, ZLIB, ZMBV.
فایل های صوتی با کدک های زیر:

AC3, ADPCM IMA WAV, ADPCM MS, ADPCM SWF, ADPCM YAMAHA, FLAC, G726, AMR NB, AMR WB, AAC, GSM, GSM MS, MP3, MP2, PCM ALAW, PCM MULAW, PCM 8/16/24/32 bit, SONIC, SONICLS, VORBIS, WMA V1, WMA V2.
در واقع همانطور که مشاهده می کنید بیش از ۹۰ درصد انواع فرمت های صوتی و تصویری توسط این برنامه ساپورت می شود و شما به راحتی می توانید انواع فایل های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کنید. اما یکی دیگر از ویژگی های این برنامه که آن را از برنامه های مشابه متمایز می کند امکان تبدیل سریع فرمت ها با ۳ کلیک و به شکل زیر است:



همانطور که مشاهده می کنید با استفاده از این ویژگی می توانید تعدادی زیادی از فایل ها را به راحتی و به سرعت به فرمت دلخواهتان تبدیل کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت کم کردن حجم فایل های صوتی و تصویری با همان فرمت اشاره کرد. شما می توانید این نرم افزار رایگان و قوی را از اینجا دانلود کنید. ضمنا در صورت نیاز می توانید پلاگین های اضافه برنامه را نیز از اینجا دانلود نمایید.


منبع: روزنوشت میلاد (imilad.com)
 

Similar threads

بالا