محکومیت دعوت گستاخانه به آتش زدن قرآن

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
محکومیت دعوت گستاخانه به آتش زدن قرآن
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۳

شوراي عالي الازهر دعوت گستاخانه كشيش آمريكايي براي آتش زدن قرآن در 11 سپتامبر آينده را محكوم كرد.


به گزارش فارس، شوراي عالي الازهر دعوت كشيش آمريكايي براي تعيين روز 11 سپتامبر آينده به عنوان روز جهاني سوزاندن قرآن و دعوت‌هاي متشابه را به شدت محكوم كرده و اعلام كرد اين دعوت مشكوك است.

اين شورا اعلام كرده است: قرآن كريم در مدت قرون باقي مانده است و تا روز قيامت باقي مي‌ماند.

اين شورا با محكوميت شديد سخنان كشيش آمريكايي تاكيد كرده است: اين دعوت از روي جهل به آيين رحماني اسلام صورت گرفته است و موجب تحقير اديان و رد ديگر اديان الهي است.

محمد رفاعه الطهطاوي سخنگوي الازهر هم گفت: دكتر احمد الطيب بيانيه‌اي را صادر كرده‌اند و از همه كليساهاي مصري و غير مصري خواسته‌اند تا اين دعوت‌ها را محكوم كنند.

تيري جونز كشيش افراطي مسيحي چندي پيش از همه آمريكايي‌ها خواسته است تا در سالگرد حملات 11 سپتامبر در مقابل كليساي فلوريدا نسخه‌هايي از قرآن را آتش بزنند.

وي همچنين اسلام و مسلمانان را مسئول حوادث 11 سپتامبر اعلام كرده است.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
در صورت انجام این گستاخی و با توجه به همزمانی آن با 11 سپتامبر، فکر می کنید بهتر است که واکنش مسلمانان چگونه باشد؟
:que::que::que:
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
هشدار آیت الله صافی گلپایگانی به هر گونه توهین به قرآن مجید


ساعت خبر: 16:5 - تاريخ خبر: 17/06/1389



آیت الله صافی گلپایگانی در پی اعلام اهانت به قرآن مجید در یکی از کلیساهای آمریکا بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش واحدمرکزی خبر،متن این بیانیه به این شرح است : خبر موحش تصمیم یکی از کلیساهای آمریکا برای سوزاندن نسخه‌هایی از قرآن مجید ، عمق شرارت و خباثت و عداوت با ارزش‌های عالی انسانی و مکتب انبیا و سوء تعلیم و تربیت کلیسای معاصر را به جهانیان اعلام می ‌کند.


قرآن مجید ، یگانه کتابی است که از پیامبران ادیان ابراهیمی به بزرگی یاد می‌ کند و همه را به ایمان و اعتقاد به آنان دعوت می‌نماید .


قُولُواْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَآ أُنزِلَ إِلَیْنَا وَمَا أُنزِلَ إِلَی إِبْرَاهِیمَ وَإِسْمَاعِیلَ وَإِسْحَقَ وَیَعْقُوبَ وَالأسْبَاطِ وَمَا أُوتِیَ مُوسَی وَعِیسَی وَ مَا أُوتِیَ النَّبِیُّونَ مِن رَّبِّهِمْ لاَ نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ ( بقره 136)

کتابی است که بشریت را به سلم و صلح و مهر و رحمت می‌خواند و مردم دنیا را به شعار «بسم الله الرحمن الرحیم » به سوی رحمت می‌خواند ؛ کتاب مقدسی که یگانه برهان حقانیت انبیاء سلف و دعوت‌های آسمانی است.


اگر چه بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون نفر امروز این کتاب عظیم را کتاب دین و دستورالعمل فکر و عقیده و عبادت و اخلاق و تربیت و روابط مردم می ‌دانند اما همه محققان و قرآن ‌پژوهان از ملل مختلف تصدیق کرده‌اند که قرآن برای همه مقدس است و هر انسان بیدار و آگاه باید در برابر قداست و استحکام هدایت‌های آن سر تعظیم فرود آورد و آن را کتاب و دستورالعمل همة اقوام و ملل قرار داد.

تصمیم بر اهانت به چنین کتاب مقدسی ، اهانت به همة مقدسات و اهانت به همة انبیا مخصوصاً ابراهیم ، موسی و عیسی است و همچنین توهین به مریم عذرا است که به عنوان بهترین و پاک‌ترین بانوی زمان خود او را معرفی نمود و به خطاب « ان الله اصطفیک و طهرک » مخاطب است.
اینجانب همزبان با یک میلیارد و نیم مسلمان و سایر مردم متمدن حقیقی جهان این روح توحش بشری را محکوم می‌ کنم و خطرات بزرگ آن را برای بشریت و روشن شدن آتش فتنه‌های بزرگ اعلام می‌ دارم و به شخص پاپ و سایر رؤسای مسیحی هشدار می ‌دهیم اگر چنین حادثة فجیع و غیر انسانی در آمریکا اتفاق افتد حکومت آمریکا و شخص رئیس جمهور اوباما را مسئول و مستحق محاکمه و بازخواست می‌دانیم و باید بدون فوت وقت این کشیش دستگیر و کلیسای آن برای همیشه تعطیل گردد.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي تصميم یک كشيش افراطي در ایالت فلوریدای امریکا که از مسيحيان خواسته است در سالگرد 11 سپتامبر، اقدام به قرآن سوزي نمايند را قويا تقبيح كرد و گفت آمريكا براي رو در رو نشدن با مسلمانان جهان اين كشيش افراطي را مهار كند.

محسن پاك آيين در گفتگو با "تابناک" با تاكيد بر اينكه اين اقدام، ريشه در آموزه هاي حضرت مسيح(ع) نداشته و نمي تواند مورد تائيد مسيحيان جهان باشد گفت تفكر مسيحيت صهيونيسم كه از سوي اسرائيل حمايت مي شود به دنبال ايجاد تقابل بين مسيحيان و مسلمانان است و علماي اسلام و مسيحيت بايد متحدانه با اين تفكر انحرافي مبارزه كنند.

معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي از تمام سازمان‌ها و انجمن‌هاي صلح دوست بين المللي به خصوص سازمان كنفرانس اسلامي خواست تا با تقبيح اين اقدام تحريك آميز جهت جلوگيري از تحقق اهداف افراطيون مسيحي تلاش نمايند.

پاك آيين با تحليل اهداف پنهان صهيونيسم مسيحي گفت: اين گروه كه يك اقليت افراطي در جهان مسيحيت هستند با اعتقاد به لزوم برپائي يك جنگ مقدس در آخرالزمان، در گذشته حامي جنگ افروزي‌هاي جورج بوش بوده و در مسير منافع رژيم صهيونيستي فعاليت مي كنند.

وي با تاكيد بر لزوم احترام ملت ها به عقايد يكديگر گفت: اقدام اين كشيش افراطي حركتي ضد حقوق بشر و مغاير با آموزه هاي اديان ابراهيمي است و در حالي كه امروز جهان نياز به آرامش و صلح دارد، نگاه هاي افراط گرايانه و غير عقلايي صهيونيستي بايد محكوم گردد.

گفتنی است كشيش تري جونز يك مسيحي صهيونيست و مسوول كليساي مركز ارتباطات جهاني اليمامه در ايالت فلوريداي آمريكا كه مروج اسلام ستيزي بوده، از پيروان خود خواسته مراسمی را بنام "روزی جهانی سوزاندن قرآن" برگزار نمایند.

اين درخواست موهن و ضداسلامي با مخالفت گسترده محافل سياسي و اسلامي روبه رو شده است.


_____________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
هشدار پتریوس درباره سوزاندن قرآن



فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان درباره پیامد‌های وخیم فراخوان یک کلیسای تندرو و سیاسی امریکا برای سوزاندن قرآن هشدار داده است.

به گزارش پرس تی وی به نقل از وال‌استریت ژورنال، ژنرال دیوید پتریوس دوشنبه (15 شهریور) هشدار داد که اجرای چنین برنامه‌ای از سوی پیروان این کلیسا، جان سربازان امریکایی مستقر در دیگر نقاط جهان را به خطر خواهد انداخت.

چندی پیش کلیسایی در ایالت فلوریدا موسوم به مرکز فراخوان جهانی کبوتر، 11 سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوزاندن قرآن اعلام کرده و از طرفداران خود خواسته است در این روز، کتاب آسمانی مسلمانان را در مقابل انظار عمومی به آتش بکشند.

فراخوان موهن کشیش تری جونز مسئول این کلیسای تندرو و به شدت سیاسی علاوه بر پتریوس، موجب انتقاد برخی دیگر از مقامات امریکایی و دیگر کشورها و همچنین موج اعتراضات مسلمانان جهان شده است.

تری جونز سابقه طولانی در توهین به اسلام و مسلمانان دارد و در نوشته‌ها و کتاب خود اسلام را دینی شیطانی نامیده و خواهان محو پیروان آن از روی زمین شده است.

پتریوس در اظهارات تازه خود هشدار داده است که برنامه قرآن‌سوزی موجب افزایش حمایت مردم افغانستان از طالبان و گسترش قدرت و اقدامات این گروه خواهد شد.

با نزدیک شدن 11 سپتامبر که سالگرد حملات تروریستی سال 2001 میلادی به چند نقطه امریکا از جمله برج‌های تجارت جهانی در نیویورک است، مسلمانان جهان و امریکا هر روز، راهپیمایی‌های گسترده‌ای برای محکوم کردن فراخوان قرآن‌سوزی بر پا می‌کنند.

بسیاری از فعالان و همچنین سیاستمداران مسلمان و غیرمسلمان نیز با موهن خواندن این فراخوان، هشدار داده‌اند که چنین اقدامی می‌تواند واکنش‌های وسیع و شدیدی را علیه امریکا در سراسر جهان اسلام برانگیزد.

 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
تری جونز افراطی مسیحی سردمدار جریان قرآن‌سوزی در آمریکا شده است.

به گزارش خبرآنلاین این افراطی که کتابی هم علیه دین مبین اسلام نوشته به رسانه‌ها گفته قانون اساسی آمریکا اجازه آتش زدن قرآن را به وی می‌دهد. وی و اعضای فرقه‌اش می‌خواهند قران را روز 11 سپتامبر بسوزانند.

این تصمیم جاهلانه نه تنها با واکنش خشمناک مسلمانان روبرو شده بلکه فرماندهان آمریکایی در خاورمیانه و بخصوص در افغانستان با ترس از این کار، هشدار داده‌اند که عواقب این کار غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.

او نپذیرفته است که عمل شنیع خود را در کلیسای گینسویل فلوریدا متوقف سازد و به مردم گفته از ساعت 6 تا 9 بعدازظهر بدانجا بروند.

اخیرا مسیحیون افراطی به تعدای مسجد در آمریکا حمله کرده و آنها را به آتش کشیده‌اند.

مخالفان ساکن منطقه با حضور نزدیک کلیسا، اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.
 

آرانوس

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کلیسای آمریکایی برنامه آتش زدن "قرآن " برگزار می‌کند

کلیسای آمریکایی برنامه آتش زدن "قرآن " برگزار می‌کند

کلیسای آمریکایی برنامه آتش زدن "قرآن " برگزار می‌کند

جامعه > جهان - به گزارش فارس:
در حالی که دین اسلام به پیروان خود توصیه می‌کند به دیگر ادیان احترام بگذارند، یک کلیسای آمریکایی قصد دارد در سالروز حوادث یازدهم سپتامبر برنامه آتش زدن "قرآن " برگزار کند.
یک کلیسا در فلوریدای آمریکا در تلاش برای گسترش اسلام هراسی در آمریکا، قصد دارد در نهمین سالروز حوادث یازدهم سپتامبر آشکارا به آتش زدن قرآن کریم، کتاب مقدس مسلمانان بپردازد.

همچنین روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست " روز جمعه گزارش داد که مرکز "داو ورلد " در صفحه خود در سایت اجتماعی فیس‌بوک خواستار اختصاص "روز بین‌المللی آتش زدن قرآن " شد و از دیگر مذاهب خواسته است تا به این رویداد بپیوندند.

"تری جونز از کشیشان مسیحی، اسلام را دین شیطانی توصیف کرده و گفته است که تمامی مسیحیان و سیاستمداران باید بایستند و به اسلام "نه " بگویند.

جونز گفت: هدف این تظاهرات و دیگر تظاهرات آن است که به مسلمانان یک فرصت داده شود تا بازگردند.

بر اساس تعالیم اسلام، پیروان دین اسلام به تمامی ادیان الهی احترام می‌گذارند و به ادیان دیگر اهانت نمی‌کنند.

منبع:www.khabaronline.ir
 

OJUBE

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
فراخوان آموزشي

فراخوان آموزشي

توجه :w14: :w42: :w42: :w40: :w42::w42: :w14: توجه




http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/indus.gif آموزشگاه تالار كامپيوتر
نكته ها 100% خوانده شود
:w14:Updateشد :w14:
و
يك تاپيك تك


http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon14.gif دانلود رایگان مجموعه کامل آموزش ویدئویی زبان انگلیسی Extra English

:w14: :w42::w40::w42::w14:


با تشكر :: OJUBE
عيد سعيد فطر مبارك
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
هشدار متكي نسبت به اقدام نفرت انگيز كشيش آمريكايي در اهانت به قرآن كريم
خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان با هشدار نسبت به اقدام نفرت‌‌ انگيز كشيش آمريكايي در اهانت به قرآن كريم، به دولتمردان آمريكايي توصيه كرد كه به وظايف خود در تضمين حقوق اوليه و بنيادين مسلمانان عمل كرده و مانع از ترويج چنين حركاتي شوند.



به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان صبح امروز (پنجشنبه) در ديدار با سفرا و روساي نمايندگي‌هاي خارجي مقيم تهران، طراحي‌هاي انجام شده از سوي برخي افراد و مبلغان در خصوص قرآن كريم را اقدامي شنيع عليه اعتقادات مسلمانان جهان دانست كه به صورت غير منطقي و با تكيه بر جزم انديشي و افراط گرايي، خواهان تحميل نظرات خود به ديگران مي‌باشند، در جايي كه اسلام همگي را دعوت به نوع دوستي، مهرورزي، صلح و عدالت بر پايه منطق، تعامل و گفت‌وگو مي‌كند.
متكي در ادامه ضمن محكوم كردن اقدام نفرت انگيز كشيش آمريكايي در توهين به مقدس‌ترين كتاب مسلمانان جهان، تأكيد كرد: اگر نخستين اقدامات موهن انجام شده در غرب نظير اهانت سلمان رشدي به پيامبر عظيم‌الشان اسلام و يا اقدام كاريكاتوريست اروپايي در اهانت به مسلمانان كه در لواي آزادي بيان صورت پذيرفت، با اقدام قاطع و قانوني كشورهاي غربي مواجه مي‌شد و قوانين لازم براي جلوگيري از اهانت به اديان در دستور كار قرار مي‌گرفت، امروز شاهد چنين اقداماتي نبوديم.
وزير خارجه كشورمان ضمن هشدار شديد به مسببان اينگونه اقدامات، افزود: امروزه با توجه به شكست سياست‌هاي مبتني بر تشويق و ترغيب درگيري‌هاي مذهبي و رنگ باختن توسل به اين حربه كه در دوره رياست جمهوري جورج بوش تجلي يافت و علناً توسط رئيس جمهور سابق آمريكا پس از ماجراي 11 سپتامبر بيان شد، اقداماتي از اين دست نه تنها با واكنش مسلمانان سراسر جهان، بلكه با واكنش پيروان ساير اديان الهي مواجه خواهد شد.
متكي در ادامه افزود: دولتمردان آمريكايي ‌بايد به وظايف خود در تضمين حقوق اوليه و بنيادين مسلمانان آمريكايي عمل كرده و مانع از ترويج چنين تحركات ناپسند و موهن شوند.
متكي همچنين طراحي اخير را اقدامي نرم افزارانه از سوي رژيم صهيونيستي به دنبال شكست‌هاي اين رژيم در صحنه اقدامات سخت در قبال مسلمانان و جهان اسلام ارزيابي كرد.
در اين ديدار همچنين برخوردهاي مبتني بر استاندارد دوگانه و متناقض غرب با مقوله حقوق بشر و موضوعات قضايي در كشورمان از سوي وزير امور خارحه مورد انتقاد شديد قرار گرفت.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
درخواست اندونزي از آمريكا براي توقف اسلام‌ستيزي جديد
خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور اندونزي در نامه‌اي خطاب به رئيس‌جمهور آمريكا از وي خواست تا مراسم "قرآن‌سوزي " در اين كشور را هر چه سريعتر متوقف كند.




به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "سوسيلو بامبانگ يوديونو " رئيس‌جمهور اندونزي در نامه‌اي خطاب به "باراك اوباما " رئيس‌جمهور آمريكا در خصوص آتش زدن صدها قرآن در كليسايي مسيحي در ايالت فلوريداي آمريكا ابراز نگراني كرد.
وي در اين نامه تأكيد كرد: آمريكا و اندونزي در حال ايجاد و همچنين بهبود روابط ميان دنياي غرب و جهان اسلام هستند. چنانچه اين مراسم قرآن سوزي در آمريكا اتفاق بيفتد، در اين صورت تمامي اين تلاش‌ها نيز از بين مي‌رود.
اين گزارش افزود: رئيس‌جمهور اندونزي همچنين اعلام كرده است كه مراسم قرآن سوزي در آمريكا مي‌تواند به ايجاد درگيري ميان اديان دامن بزند.
بنا بر اين گزارش، يك كليساي كوچك مسيحي در ايالت فلوريدا از چندي پيش اعلام كرده است كه قصد دارد تا در سالروز حادثه يازده سپتامبر مراسم "قرآن‌سوزي " راه بياندازد و صدها قرآن را به آتش بكشد.
درخواست رئيس‌جمهور اندونزي از اوباما براي توقف اين مراسم در شرايطي مطرح شد كه مقامات آمريكايي طي روزهاي گذشته تنها به محكوم كردن اين اقدام بسنده كرده‌اند.
حتي خبرگزاري فرانسه در گزارشي در اين‌باره نوشت: اظهارات اخير مقامات آمريكايي درباره موضوع آتش زدن صدها قرآن در سالروز حادثه يازده سپتامبر توسط كليساي كوچكي در ايالت فلوريدا نشان از ناتواني دولت آمريكا از ممانعت به عمل آوردن از اين اقدام حكايت دارد.
دولت آمريكا در آستانه حملات تروريستي يازده سپتامبر در كنار پروژه اسلام‌هراسي كه چندي پيش با مطرح كردن موضوع ساخت مسجدي براي مسلمانان در نيويورك كليد زد، هم‌اكنون تلاش جديدي را آغاز كرده است تا اين‌بار با استفاده از تبليغات رسانه‌اي به تحريك افكار عمومي بپردازد.
مطرح شدن اظهاراتي مشابه اظهارات مقامات آمريكا و برخي ديگر از مقامات كشورهاي غربي در خصوص آتش زدن قرآن‌ها در روز سالگرد حوادث يازده سپتامبر، تنها تأثيري كه دارد در رسانه‌هاي آمريكا و جهان منعكس مي‌شود، و بيشتر جنبه تبليغاتي دارد و ضمن ايجاد جوي رواني عليه دين اسلام، افراد تندرو در جهان را به انجام اين كار كه به ظاهر وي آن را منع كرده بود، ترغيب مي‌كند.
طبيعي است كه چنين اظهار نظرهايي خود به طور غيرمستقيم مي‌تواند افراد ديگري را كه از ماجرا آگاه نبودند، دعوت به اهانت به مقدسات اسلامي و مسلمانان كند.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز


پاكستان: آتش زدن قرآن در آمريكا يك جنايت بين‌المللي است
خبرگزاري فارس: وزير كشور پاكستان در نامه‌اي خطاب به اينترپل ضمن درخواست براي تلاش اين نهاد بين‌المللي در خصوص متوقف كردن مراسم "قرآن‌سوزي " در آمريكا، اين اقدام كليساي ايالت فلوريدا را جنايتي بين‌المللي خواند.




به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، "رحمان ملك " وزير كشور پاكستان امروز پنج‌شنبه طرح كليساي مسيحي در آمريكا براي به آتش كشيدن صدها قرآن را در سالروز حادثه يازده سپتامبر محكوم كرد و آن را "جنايتي بين‌المللي " خواند و اعلام كرد كه اين اقدام "صلح و اتحاد " را در سراسر جهان به خطر خواهند انداخت.
وزير كشور پاكستان در نامه‌اي به "رونالد كي. نابل " دبيركل اينترپل از اين نهاد بين‌المللي خواست تا با مقامات ذيربط در آمريكا تماس برقرار كند تا "اين جنايت فجيع "تري جونز " كشيش كليساي فلوريدا " را متوقف كنند.
رحمان ملك همچنين هشدار داد: چنين اقدامي مي‌تواند آسيب‌هاي غيرقابل جبراني را به صلح جهاني وارد آورد، بويژه در زماني كه جهان در حال مقابله با تمامي انواع تروريسم است.
"عبدالباسط " سخنگوي وزارت خارجه پاكستان نيز در بيانيه‌اي به آتش كشيدن قر‌آن‌ها توسط مقامات فلوريدا را محكوم كرد و اعلام كرد: اسلام‌آباد با سازمان كنفرانس اسلامي تماس گرفته است تا راهبرد جامعي براي كشورهاي اسلامي در رابطه با اين موضوع اتخاذ شود.
بنا بر اين گزارش، يك كليساي كوچك مسيحي در ايالت فلوريدا از چندي پيش اعلام كرده است كه قصد دارد تا در سالروز حادثه يازده سپتامبر مراسم "قرآن‌سوزي " راه بياندازد و صدها قرآن را به آتش بكشد.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
آيت‌الله مكارم شيرازي:
احترام به انبيا و كتب الهي پاسخ ما به توهين‌ كليساهاي آمريكا است

خبرگزاري فارس: يكي از مراجع عظام تقليد قم گفت: ما در برابر توهين كليساهاي آمريكا در سوزاندن و به آتش كشيدن قرآن به انبيا و كتب الهي احترام مي‌گذاريم.




به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي بعد از ظهر امروز در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سخناني اظهار داشت: مسلمان بودن در محيطي كه همه مسلمان و درستكار هستند خوب است اما زياد مهم نيست.
وي ادامه داد: اينكه انسان در يك محيط آلوده قرار گرفته باشد و بتواند ايمان، تقوا و اخلاق خود را حفظ كند، مهم است.
استاد حوزه علميه قم بيان داشت: جواناني هستند كه بيان مي‌كنند در محيط خانواده دچار مشكل هستند بايد بدانند پاك بودن در چنين محيط خانوادگي كه آلوده است از اهميت برخوردار است.
مكارم شيرازي با اشاره به داستان مومن آل فرعون و مومن آل ياسين تصريح كرد: اين افراد در شرايطي كه تمام اطرافيانشان به خدا ايمان نداشتند، ايمان آورده و آن را حفظ كردند.
وي خاطرنشان كرد: جوانان بايد به خاطر داشته باشند كه اگر در محيط آلوده‌اي قرار دارند نبايد احساس تنهايي كنند، كسي كه خدا با او است، تنها نمي‌ماند.
اين مرجع تقليد ادامه: برخي جوانان براي ادامه تحصيل به خارج از كشور مي‌روند و آنجا مشاهده مي‌كنند ديگران آلوده هستند و آنها در مسيري كه پيش مي‌روند تنها مانده‌اند.
وي اضافه كرد: خداوند حامي انسان‌ها است و فردي نبايد تصور كند كه تنها مانده است.
استاد حوزه علميه قم گفت: نبايد به اين سخن كه «خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو» اعتنا كرد بلكه بايد همانند مومن آل فرعون، آل ياسين و امام علي (ع) بود كه در مسير درست تنها پيش رفته‌اند.
مكارم شيرازي با اشاره به دعوت آشكار پيامبر (ص) از خويشان و اعلام آمادگي علي بن ابيطالب (ع) براي ياري ايشان گفت: پيامبر بزرگوار اسلام از علي (ع) نخواستند كه مانند ديگران از پذيرش دعوت حق سرباز كنند.
وي تصريح كرد: كساني كه در مسير حق، عدالت، تقوا و ايمان قدم مي‌گذارند هيچگاه احساس تنهايي نمي‌كنند، اگر ديگران نيامده‌اند مهم نيست و هيچ مشكلي وجود ندارد بايد در مسير درست حتي به تنهايي پيش رفت.
اين مرجع تقليد در ادامه با اشاره به سخنان وهابيون در ارتباط با بحث تقيه گفت: اينكه وهابي‌ها به شيعيان خرده مي‌گيرند كه چرا شيعيان در برخورد با كفار تقيه مي‌كنند بايد گفت، بحث تقيه در قرآن مطرح شده است و خود عاملي براي نجات جان انسان و مسلمان است.
مكارم شيرازي در پاسخ به سئوالات وهابيون افزود: جان و نيرو حفظ شود و مورد استفاده بهينه قرار گيرد يا به طور كل از بين برود كداميك منطقي‌تر و عاقلانه‌تر است.
وي با اشاره به جنايات اخير و بمب‌گذاري وهابيون در پاكستان تصريح كرد: اين اعمال در دنيا سابقه ندارد كه كشوري دچار سيل و آوارگي باشد و گروهي اقدام به كارهاي تروريستي و بمب‌گذاري بكنند.
اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: اخيرا يكي از كليساهاي آمريكا اعلام كرده است كه به مناسبت 11 سپتامبر قرآن‌ها را به آتش بكشند جالب اين است كه تمام كليساهاي دنيا عليه اين كليسا قرار گرفته‌اند.
استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه آنهايي كه داستان 11 سپتامبر را به وجود آوردند، وهابي‌ها بودند، گفت: اگر آنها قرآن را به آتش بكشند ما به عيسي و موسي (ع) احترام مي‌گذاريم، ما انجيل و تورات را از سوي خداوند تعالي مي‌دانيم و هرگز به خود اجازه نخواهيم داد به انبيا الهي بي‌احترامي كنيم و دنيا قضاوت مي‌كند آنها برحق هستند يا ما.
وي خطاب به نمازگزاران يادآور شد: يك ماه روزه گرفتن قلب انسان را پاك مي‌كند و نامه اعمال انسان را از گناه مي‌زدايد بايد سعي كرد نورانيت و روحانيت به‌دست آمده از اين ماه را تا سال آينده حفظ كرد.
مكارم شيرازي تصريح كرد: رويت هلال ماه شوال بايد ثابت شود و تا ثابت نشود نمي‌توان اعلام كرد كه اميدواريم مشكلي نباشد و نماز عيد با اتحاد برگزار شود.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
بیانیه آیت الله نوری همدانی در محکومیت اهانت کشیش آمریکایی
ساعت خبر: 20:5 - تاريخ خبر: 18/06/1389

آیت الله نوری همدانی با صدور بیانیه ای اهانت کشیش آمریکایی به قرآن کریم را محکوم کرد.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، متن بیانیه به این شرح است : خبر سوزاندن قرآن مجید در سالروز 11 سپتامبر که از طرف یک کشیش کلیسا در آمریکا در خبرگزاری ها منتشر شد ، خشم جهان اسلام را برانگیخت و همگی مسلمانان برای اینکه دنیای استکبار قدرت اسلام را در برابر اینگونه طرحهای شیطانی ببینند ، تصمیم گرفتند که اقدامات ضداستکباری خود را عملا نشان بدهند.

ما پس از محکوم کردن این نقشه استکباری و شیطانی / اخطار می کنیم در صورت تحقق این امر، اوباما و همفکران صهیونیست مسیحی او را مجرم می شناسیم و آنها را مسئول عواقب این کار شیطانی می دانیم.
 

ddahmadss

عضو جدید
کاربر ممتاز
حکم قتل در صورت عملی شدن این خیال پردازی شنیع که قطعی هست
 

yass 88

عضو جدید
هيچ كاري نمي تونن بكنند:w45: اگر راست ميگن بيان با مفاهيم قرآن مناظره كنن اونا از مقابله با برهان و حكمت و استدلال هاي قرآن عاجزند و ديوانه وار جسم قرآن رو نشونه گرفتند .
انشاءالله ما بچه شيعه ها با عمل بيشتر به قرآن اون رو از مهجوريت دربياريم;)
 

ALviin

عضو جدید
کاربر ممتاز
Mohandes bahare jan azize delam, marmoolak ye mojoode bigonahe. hamoon ensan basheo jazaye karesho bebine. bekhoda ke mojoodate dige bishtar az ensanha be khoda va adyane asmani ehteram mizaran
:gol::gol:

حیوونا اکثره اوقات از آدما در چشم خدا خیلیی بالاترن...
آخه ما چیکار به کتاب مقدس اونا داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصن یه ذره فهم و شعور ندارن:cry:
 

Dokhtar-Irooni

عضو جدید
حیوونا اکثره اوقات از آدما در چشم خدا خیلیی بالاترن...
آخه ما چیکار به کتاب مقدس اونا داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصن یه ذره فهم و شعور ندارن:cry:
Hala shoma ke too mohiti zendegi mikoni ke aksaran mosalmoonan. az darde dele mosalmoonaye jahaye dige khabar nadari. vali bavar kon hamoon mosalmoona nemizaran. inhaham sheytanan dar jelde ensan nemitoonan va tahamol nadaran ensanhaye momeno bebina, tahamole momen va khoda parast boodane mosalmoonaro nadaran, zooreshoon nemirese oonaro monharef konan in kararo mikonan. in az zafeshoone. in idee hashoon mano bishtar khoshhal mikone chon mifahmam cheghadr zaif va haghiran dar moghabele ghoran. harchand ke bazam ejaz chenin kario nemidan beheshoon.
 

nutron

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
کلیسای آمریکایی برنامه آتش زدن "قرآن " برگزار می‌کند

جامعه > جهان - به گزارش فارس:
در حالی که دین اسلام به پیروان خود توصیه می‌کند به دیگر ادیان احترام بگذارند، یک کلیسای آمریکایی قصد دارد در سالروز حوادث یازدهم سپتامبر برنامه آتش زدن "قرآن " برگزار کند.
یک کلیسا در فلوریدای آمریکا در تلاش برای گسترش اسلام هراسی در آمریکا، قصد دارد در نهمین سالروز حوادث یازدهم سپتامبر آشکارا به آتش زدن قرآن کریم، کتاب مقدس مسلمانان بپردازد.

همچنین روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست " روز جمعه گزارش داد که مرکز "داو ورلد " در صفحه خود در سایت اجتماعی فیس‌بوک خواستار اختصاص "روز بین‌المللی آتش زدن قرآن " شد و از دیگر مذاهب خواسته است تا به این رویداد بپیوندند.

"تری جونز از کشیشان مسیحی، اسلام را دین شیطانی توصیف کرده و گفته است که تمامی مسیحیان و سیاستمداران باید بایستند و به اسلام "نه " بگویند.

جونز گفت: هدف این تظاهرات و دیگر تظاهرات آن است که به مسلمانان یک فرصت داده شود تا بازگردند.

بر اساس تعالیم اسلام، پیروان دین اسلام به تمامی ادیان الهی احترام می‌گذارند و به ادیان دیگر اهانت نمی‌کنند.

منبع:www.khabaronline.ir

فیلم می سازن ، کاریکاتور می کشن، توهین میکنن، حالا قران آتیش میزنن .
میدونید چرا !
با خودشون میگن ما میام تو کشورشون ، شهرشونو میگیرم ،اداماشونو می کشیم، به نوامیسشون تعرض میکنیم . اموالشونو غارت میکنیم ، اینهمه کار مکنیم ، قران اتیش زدن که چیزی نیست .
تقصیر منو شمای مسلمونه . ما اینهمه چیزای عالی و منطقی برای گفتن داریم هیچ چی نمیگیم ولی اونا نه تاریخ دارن نه فرهنگ دارن و نه دین ولی همه چی دارن میگن . فقط برای اینه که کمتر از 300 ساله که قدرت دست غربی ها افتاده . مقایسه کنیم زمانی رو که قدرت دست ما مسلمونها بود با وقتی دست اینهاست .
قدرت دست اینهاست و فعلا اونا اربابن و ما رعیت . ولی تو کت من ایرانی نمیره که رعیت با قی بمونم .
دارن آخرین زورهاشونو میزنن از دلیل و منطق کم اوردن قرآن اتیش میزنن . اگه بتونیم نادانی و کج فهمی مردم دنیا رو نسبت به اسلام ازبن ببریم همه چیز درست خواهد سد . آینده رو روشن میبینم .
آمیدوارم اونی که قرار بیاد بیادو اونی که میخواد بکنه
 

venous_20

عضو جدید
کاربر ممتاز
فیلم می سازن ، کاریکاتور می کشن، توهین میکنن، حالا قران آتیش میزنن .
میدونید چرا !
با خودشون میگن ما میام تو کشورشون ، شهرشونو میگیرم ،اداماشونو می کشیم، به نوامیسشون تعرض میکنیم . اموالشونو غارت میکنیم ، اینهمه کار مکنیم ، قران اتیش زدن که چیزی نیست .
تقصیر منو شمای مسلمونه . ما اینهمه چیزای عالی و منطقی برای گفتن داریم هیچ چی نمیگیم ولی اونا نه تاریخ دارن نه فرهنگ دارن و نه دین ولی همه چی دارن میگن . فقط برای اینه که کمتر از 300 ساله که قدرت دست غربی ها افتاده . مقایسه کنیم زمانی رو که قدرت دست ما مسلمونها بود با وقتی دست اینهاست .
قدرت دست اینهاست و فعلا اونا اربابن و ما رعیت . ولی تو کت من ایرانی نمیره که رعیت با قی بمونم .
دارن آخرین زورهاشونو میزنن از دلیل و منطق کم اوردن قرآن اتیش میزنن . اگه بتونیم نادانی و کج فهمی مردم دنیا رو نسبت به اسلام ازبن ببریم همه چیز درست خواهد سد . آینده رو روشن میبینم .
آمیدوارم اونی که قرار بیاد بیادو اونی که میخواد بکنه
حرفهای شما کاملا متین ولی فکرنمی کنید وقتی خودما مسلمونها دردین دچارکج فهمی وبرداشتهای شخصی هستیم چطورمی تونیم بااعمال نادرستمون ازدیگرادیان انتظارداشته باشیم نسبت به دین ما دید مثبتی داشته باشند
 
بالا