تفاوت زنان در آمريكا , ايران و عربستان

شقایق21

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1- اگر يك زن سيگار بكشد:در امريكا به او مي گويند :زنيكه سيگاري در ايران به او مي گويند : زنيكه معتاد فاحشه خياباني لجن!و در عربستان او را سنگسار مي كنند!

2- اگر يك زن براي برابري حقوق زن و مرد تلاش كند:در امريكا به او مي گويند : فمنيست در ايران به او مي گويند :تهمينه ميلاني و در عربستان او را سنگسار مي كنند!

3- اگر يك زن مورد سوء استفاده قرار بگيرد :در امريكا او را به آسايشگاه رواني مي برند تا او را به زندگي اجتماعي باز گردانند.در ايران او را به آسايشگاه رواني مي برند و او در آنجا خودكشي مي كند!و در عربستان او را سنگسار مي كنند!

4-اگر جسد زني در يكي از ميدان هاي شهر و درون يك كيسه پلاستيكي پيدا شود:در امريكا : احتمالاً او يك زن خياباني و بي خانمان بوده.در ايران:احتمالاً شوهر غيرتي اش او را كشته در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشي از سنگسار به قتل رسيده است!

5- زنان:در امريكا اجازه دارند در پزشكي ، حقوق ، مهندسي و ... تحصيل نمايند.در ايران اجازه دارند در پزشكي ، حقوق ، مهندسي و .... به شرط تفكيك جنسيتي تحصيل نمايند در عربستان اجازه دارند از بين بي سوادي و سنگسار يكي را برگزينند!

6- اگر زني بخواهد از شوهرش جدا شود:در امريكا:درخواست طلاق مي دهد و نيمي از سرمايه شوهرش به او ميرسد( زمان بين درخواست طلاق و اتمام مراحل قانوني:دو هفته)در ايران:در خواست طلاق مي دهد و در صورتي كه هيچ ادعايي نسبت به نفقه و مهريه نداشته باشد ميتواند از همسرش جدا گردد(زمان بين درخواست طلاق و اتمام مراحل قانوني: ۱۴ الي ۱۵ سال!)در عربستان:درخواست طلاق ميدهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار كند

7-يك دختر ۱۸ ساله:در امريكا نيازي به اجازه كسي براي انجام كارهايش ندارد.در ايران تنها براي دست شويي رفتن و تنفس نيازي به اجازه كسي ندارد!در عربستان اصولاً هيچ اجازه اي ندارد!!!

8-تبريك ميگم شما پدر شديد بچتون يه دختره !در امريكا: Oh God Thanks
در ايران: خاك بر سرت حليمه! بازم دختر زاييدي؟!؟!
در عربستان: نعم؟البنت؟ لا لا لا! أنا بد بخت! سنك سار يا زنده في القبر هذه الدختر !




میدونم تکراری ولی یه بار دیگه بخونین:D
 

fgni

متخصص باغبانی
کاربر ممتاز

چرا گريه اخه چيزي نگفتم
اين تو عربستانه
 

Similar threads

بالا