لاکجن ، لوکس تایوانی

امین قیاسی 1986

عضو جدید
سلام
پرشین خودرو: شاید نام لاکجن به گوش کمتر کسی خورده باشد، اما ظاهرا این خودروساز تایوانی قصد پیمودن چند تا یکی پله های ترقی را دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، با وجود اینکه این خودروساز تازه کار تا کنون محصولات کمی را معرفی و روانه بازار کرده اما توانسته با معرفی محصول جدید خود نئورا کانسپت توجه رسانه ها را به خود جلب کند .
شاهکار تازه لاکجن فکر رقابت با بزرگانی چون ولت و سوناتا را در سر دارد.
هر چند در طراحی این محصول سعی شده المان های روز طراحی به کار گرفته شود اما به راحتی می توان خطوط سر در گم را در بدنه آن پیدا کنید. در هر حال می توان تا حدودی واژه جذاب را به این خودرو نسبت داد که آن را بیشتر مدیون چراغ های LED، سان‌روف پانوراما شیشه ای و خطوط تیز روی بدنه اش است.
داخل کابین نئورا با استفاده از چرم و چوب تزیین شده و به یک سامانه اطلاع رسانی با یک صفحه نمایش 9 اینچی تجهیز شده است.
این خودرو از یک باتری لیتیوم یونی 48 کیلو واتی که نیروی یک پیشرانه الکتریکی 241 اسب بخاری را تامین کرده و ازطریق آن به چرخ‌های جلویی خودرو انتقال می‌دهد.
لاکجن نئورا با وجود وزن 1600 کیلوگرمی اش می تواند در مدت 6.5 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلوکتر بر ساعت دست پیدا کرده و به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو با یک بار شارژ مسافتی بیش از 400 کیلومتر را طی می‌کند.


 

امین قیاسی 1986

عضو جدید
سلام امین جان خبر داری این آینه های بغلش از نوع دوربینی یا آینه !؟! :confused:چون اینطور که در عکس نشون داده شده آینه نداره :gol:


سلام دوست عزيز آق سروش
خيلي گلي
مديريت در چه حاله ؟
همه چي حله ؟
آره عزيز اين آينه ي هوشمند يا همون دوربيني داره
 

Similar threads

بالا