موجودات فضایی توهم یا واقعیت؟

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
imannasa2000;1724112[/QUOTE گفت:
مرسی از دعوت
من یک نمونه از این یوفوها رو با چشم خودم دیدم.تابستون 3 سال پیش بود.همچین که رد میشد برق منطقه ما رفت.یه دایره سبز بسیار درخشنده با حرکت زیگ زاگ.
ممنون...خوشحال میشیم جزیات بیشتری رو در این زمینه بدونیم؟؟اگه امکانش هست...بازم ممنون:gol::gol::gol:
 

aramesh11

عضو جدید
مرسی از دعوت
من یک نمونه از این یوفوها رو با چشم خودم دیدم.تابستون 3 سال پیش بود.همچین که رد میشد برق منطقه ما رفت.یه دایره سبز بسیار درخشنده با حرکت زیگ زاگ.


وای!!! باید خیلی جالب باشه! اگه عکس دارید حتما بذارید.
:eek:
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه سوال ذهنم رو مشغول کرده دوستان...می خوام جواب های شما رو هم بدونم..
اصلا چرا این موجودات سعی در ایجاد ارتباط با ما زمینی ها نمیکنند؟؟
تمام جوانب را لحاظ کنید..
منتظر جوابهای دوستان عزیزم هستم
 

engparisa

عضو جدید
درود
یه سوال آیا بشری که این همه خرج وقت و نیروی انسانی میکنه تا بره به کرات دیگه، شده صرفا برای یافتن اینجور موجودات بره، یا اینکه بشر هم ترسی از اونها داره و یا اینکه اونا مشکلی با بشر دارن که هیچوقت نزدیک بشر نمیشند
تا بحال از کالبدشکافی این موجودات خبری جایی به دست اومده که این موجودات از لحاظ فکری چگونه هستند؟
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
جستجوی هوشمندان فرازمینی با مشارکت شهروندان دانشمند

جستجوی هوشمندان فرازمینی با مشارکت شهروندان دانشمند

درود
یه سوال آیا بشری که این همه خرج وقت و نیروی انسانی میکنه تا بره به کرات دیگه، شده صرفا برای یافتن اینجور موجودات بره، یا اینکه بشر هم ترسی از اونها داره و یا اینکه اونا مشکلی با بشر دارن که هیچوقت نزدیک بشر نمیشند
تا بحال از کالبدشکافی این موجودات خبری جایی به دست اومده که این موجودات از لحاظ فکری چگونه هستند؟



بعد از آنکه سی.ان.ان با راهاندازی آیریپورت، شنوندگان سنتی اخبار با به تولیدکنندگان گزارشهای خبری تبدیل کرد؛ نوبت به شهروند-دانشمندان رسیده تا با مشارکت در پروژه ستی، به جستجوی حیات کیهانی بگردند.

مجید جویا: شما به طور رسمی دعوت شدهاید تا به گروه جستجو برای یافتن حیات در خارج از منظومه شمسی بپردازید. ولی نگران نشوید، معنی این دعوت این نیست که شما مجبور باشید به کانزاس بروید و در یک مزرعه منتظر بمانید تا فضاپیمایی، شما را با خود به فراسوی جو زمین ببرد.

تمام کاری که باید انجام دهید، این است که وارد سایت SETIQuest.org شوید و در آنجا ثبتنام کنید. این سایت روز چهارشنبه گذشته راهاندازی شد و خبر راهاندازی آن در جریان کنفرانس TED 2010 که همین روزها در لانگبیچ کلیفرنیا در جریان است، اعلام شد.

به گزارش نیوساینتیست، SETIQuest نتیجه آرزوی جیل تارتر در هنگام دریافت جایزه TED Prize است. بعد از اینکه در سال گذشته تارتر برنده این جایزه شد، این شانس را پیدا کرد تا در مقابل سالنی پر از نامهای بزرگ علم و فناوری، یک آرزو کند. وی آرزو کرد که آنها «به زمینیها در همه جا این فرصت و توانایی را بدهند تا همکاران فعالی در جستجوی بینهایتی برای یافتن حیات در کیهان شوند».



با SETIQuest، تارتر و TED این آرزو را برآورده شده میبینند. این وبسایت مقادیر زیادی از دادههای SETI را برای اولین بار در اختیار عموم قرار میدهد. این سایت همچنین الگوریتم جستجوی سیگنال موسسه ستی را به صورت کدهای منبع باز منتشر خواهد کرد، و کدگذاران حرفههای و علاقهمندان آماتور فناوری را دعوت میکند تا آن را از این که هست بهتر کنند.

در این وبسایت چنین آمده است: «با در دسترس بودن منابع برای ذخیره و محاسبه ابری اطلاعات، ما میتوانیم حجم زیادی از اطلاعات خام را در اختیار دانشجویان و متخصان پردازش سیگنالهای دیجیتال قرار دهیم... و از آنها دعوت کنیم تا الگوریتمهای جدیدی خلق کنند که میتوانند انواع دیگری از سیگنالها را پیدا کنند، سیگنالهایی که ما تا کنون از آنها غافل ماندهایم».

حتی اگر شما کدگذار نیستید، هنوز این فرصت را دارید که در فضا به دنبال ای.تی (هوشمندان فرازمینی) بگردید و برای این کار هم تنها نیاز به یک چشم دارید. «شهروندان دانشمند» میتوانند در دادهها به دنبال هر چیزی بگردند که به نظر غریب میآید، هر چیزی به غیر از نویز سفید. اگر شما هر چیز غیر عادی را مشاهده کردید، میتوانید به جامعه جهانی اعلام کنید. اگر تعداد کافی از شهروندان دانشمند با شما در مورد شک برانگیز بودن این مورد هم عقیده باشند، نگرانی آنها سبب میشود که تلسکوپهای ستی به سوی آن منطقه مشکوک فضا جهتگیری شوند. کسی چه میداند، شاید شما هم نقشی در یک کشف بازی کنید که تاریخ را تغییر خواهد داد.

توضیح عکس ابتدای متن: موسسه ستی مجموعهای از آنتنهای رادیویی را برای دریافت امواج از فضا نصب کرده است که آرایه تلسکوپی آلن نام گرفته است. هدف نهایی ستی یافتن سیگنالهای رادیویی موجودات بیگانه از اعماق فضا است.

اما از کالبد شکافی من تا به حال خبر رسمی جایی نخوندم دوست عزیز.:gol::gol:
 

engparisa

عضو جدید
درود
تا حالا مشخص شده که این بشقاب پرنده ها بیشتر در کجای دنیا دیده شدند
آیا از پیدا کردن بشقاب پرنده ها فهمیدن که اونا هم دنبال موضوع خاصی روی زمین هستند؟
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرچیل جذب بشقاب پرنده ها شد!

چرچیل جذب بشقاب پرنده ها شد!

درود
تا حالا مشخص شده که این بشقاب پرنده ها بیشتر در کجای دنیا دیده شدند
آیا از پیدا کردن بشقاب پرنده ها فهمیدن که اونا هم دنبال موضوع خاصی روی زمین هستند؟


اسنادی که وزارت دفاع انگلیس به تازگی منتشر کرده است نشان می دهد که وینستون چرچیل نخست وزیر این کشور در 26 جولای 1952 از وزیر امور خارجه خود رسما اطلاعاتی را درباره UFO ها یا همان بشقاب پرنده های بیگانگان فضایی خواسته است. به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دفاع انگلیس در روزهای اخیر بیش از 6 هزار صفحه از اسنادی را که بین سالهای 1994 تا 2000 جمع آوری شده اند منتشر کرده است که محتوی صدها شاهدی است که اجسام پرنده ناشناس را در آسمان این کشور مشاهده کرده اند.
همچنین سند دیگری مربوط به سال 1952 است که نشان می دهد وینستون چرچیل رسما از وزیر امور خارجه خود خواسته است تا اطلاعاتی را درباره UFOها جمع آوری کند.
این پنجمین سری از اسنادی است که دولت انگلیس در سالهای اخیر درباره بیگانگان فضایی منتشر کرده است. این مدارک جدید به خصوص دو مورد مشاهده UFOها را در سال 1997 نشان می دهند که اولی در بیرمنگام توسط یک مرد مشاهده شده است.
این مرد که ساعت 4 صبح از محل کار خود به خانه باز می گشته است نوعی فضاپیما به شکل سه گوش را بالای حیاط خانه خود دیده است که پس از سه دقیقه ناگهان ناپدید شده و از خود یک ماده سفید رنگ بر جای گذاشته است که مرد انگلیسی این ماده را درون یک گلدان ریخته است. باوجود این، اطلاعاتی درباره نتیجه آزمایشات انجام شده بر روی این ماده سفید اعلام نشده است.






ماجرای دوم در جنوب ولز اتفاق افتاده است. فردی در نیمه شب درحالی که سوار بر ماشین خود بوده است یک لوله نوری را مشاهده کرده که از آسمان به طرف پایین می آمده است.
برپایه این مدارک، هم خودرو و هم تلفن قابل حمل مرد خاموش می شوند و به همین منظور شاهد از ماشین پیاده می شود و به دنبال نور راه می افتد. حاصل این پیگیری، ایجاد سوختگی بر روی پوست و ماشینی بوده که پوشیده از گرد و غبار بوده است.
همچنین در آگوست 1997 زمانی که پنج ماهیگیر در دریای شمال مشغول صید ماهی بوده اند یک جسم نورانی را می بینند که بالای سر آنها پرواز می کرده است. رادار این ماهیگیران نیز موفق شده بود چند ثانیه قبل از ناپدید شدن جسم آن را ردیابی کند.


براساس گزارش Defence Management، این اسناد جدید نشان می دهند که پدیده های دیدن اجسام فضایی ناشناخته و UFOها در دهه های 40 و 50 نیز رواج داشته است و به خصوص این شواهد نشان می دهند که این اجرام به شکل بشقاب و یا حلقه بوده اند و به همین علت به UFOها بشقاب پرنده نیز گفته می شود.
وینستون چرچیل در نامه ای به وزیر امور خارجه خود نوشته است: "کل داستان بشقاب پرنده ها چیست؟ واقعیت کدام است؟ من گزارشی می خواهم که بتواند به این سئوالات پاسخ بدهد."
پاسخی که در این مورد به نخست وزیر وقت انگلیس داده شد نشان می داد که بشقاب پرنده ها می توانند ثمره پدیده های طبیعی، توهمات دیداری، پرندگان، توپهای ایرواستاتیک و هواپیماها باشند.

 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان مطلبی که خودم عرض کردم راجع به مشاهده جسم پرنده ناشناس در مهر آباد در چندین سال پیش داستان کاملشو گیر آوردم...جالبه حتما بخونین

با مطرح شدن بحث رويت اشياي نوراني در آسمان ايران،خاطره رويت يوفوها در آسمان تهران در سال 55 هم زنده شد.اين واقعه که در 29 شهريور 1355 اتفاق افتاد يکي از مشهورترين گزارش ها درباره رويت يوفوها در جهان است.پرونده اين موضوع در جهان به عنوان پرونده 19 سپتامبر 1976 يا پروندهF-4

معروف است.در آن زمان مسئول برج مراقبت فرودگاه مهرآباد((حسين پيروزي))بوده است که در حال حاضر يکي از اساتيد صنعت هوايي کشور است و به عنوان مشاور وزير راه و مدير کل فرودگاه امام خميني

هم فعاليت مي کند.گفتگو با حسين پيروز شاهد عيني ماجراي مرموز آن شب را بخوانيد.

در اول کار کمي درباره خودتان بگوييد.

من متولد سال 1317 هستم.بعد از اتمام دوران دبيرستان از دانشگاه تهران ليسانس کتابداري گرفتم و بعد از آن در رشته زبان تحصيل کردم و مدرک کارشناسي زبان را نيز دريافت کردم.چون زياد مطالعه مي کردم و به مباحث هوا و فضا علاقمند بودم بعد از اين رشته ها مهندسي مراقبت پرواز خواندم و بعد از آن هم دوره فوق ليسانس حمل و نقل را گذراندم.

ماجراي آن شب چطور آغاز شد؟

شب 29 شهريور حدود ساعت 5/10 شب بود که خانمي با برج مراقبت که من آن شب مسئول آن بودم تماس گرفت و با دلهره اعلام کرد که يک شئ نوراني که مانند پروانه ماشين 8 پره و 4 پره مي شود روي خانه مان آمده و نورهاي عجيب و غريبي دارد.خانه آن خانم در خيابان شريعتي فعلي بود.من قضيه را جدي نگرفتم و از آن خانم تشکر کردم.چند دقيقه بعد خانم ديگري و بعد از آن آقايي از شميران تماس گرفتند و همين حرف ها را تکرار کردند.من خودم دوربين را برداشتم و به بالکن رفتم و آن وقت بود که شئ نوراني را در آسمان ديدم و در همان نگاه اول فهميدم که نمي تواتد هواپيما باشد.

شيئي که ديديد به چه شکلي بود؟

نورش مثل لامپ فلورسنت بود.وسط آن نور قرمز چشمک مي زد و دو طرف آن نور آبي ديده مي شد.رنگ آبي آن بسيار خيره کننده بود.درهمان حالي که نگاهش مي کردم شبيه به ماهي حلوايي به رنگ سرخ آتشي شد.بعد هم به شکل هاي مختاف مثل ستاره دريايي و يا دايره و با رنگ هاي نارنجي،زرد،سبز و بنفش ديده شد.يک لحظه بعد هم ناپديد شد که ناگهان متوجه شدم از شمال تهران به طرف جنوبي ترين نقطه تهران رفته است.آنقدر به سرعت جا به جا مي شد که نمي توانستيم حرکت آن را ببينيم.به طوري که در ابتدا به همراه همکارانم فکر کرديم که دو يا سه جسم هستند.اما بعد متوجه شديم يک جسم بزرگ و سريع است.مدتي بعد روي کوه هاي بي بي شهربانو ثابت ايستاد.

مي توانيد ابعادش را توصيف کنيد؟

از فرودگاه مهرآباد که من نگاه مي کردم تقريبا شمال شرق تهران بود اما آن چنان نورش زياد بود که نشخيص اندازه دقيق آن غير ممکن بود.مثل ماشيني که با نور بالا از رو به رو مي آيد و در ابتدا نمي توان اندازه آن را تسخيص داد.با اينکه ارتفاعش مدام تغيير مي کرد ولي فکر مي کنم طولش 20 متر بود.
بعد از آنکه متوجه شديد هواپيما نيست چه کار کرديد؟

همان موقع موضوع را به مسئول پايگاه نيروي هوايي که در آن شب تيمسار يوسفي بود اطلاع دادم.تيمسار هم ابتدا فکر مي کرد من قصد شوخي دارم ولي بعد از آنکه متوجه شد قضيه جدي است فورا دستور داد يک فانتوم F-4 از پايگاه آماده باش آن شب که پايگاه شاهرخي همدان (نوژه فعلي) بود،براي شناسايي بلند شود.خلبان عزيزخاني به علاوه يک خلبان ديگر با فانتوم اول پرواز کردند.ما در ابتدا فکر مي کرديم ارتفاع اين شئ 5هزار تا 6هزار پا است.ولي خلبان اعلام کرد که شئ در ارتفاع سي هزار پايي قرار دارد.موضوع ديگر آن بود که خلبان اعلام کرد که روي دو موج UHF و VHF خود و روي فرکانس اضطراري صداي بنگ بنگ که ما به آن Emergency Squash مي گوييم را دريافت مي کند که هيچ وقت اين امر براي ما ممکن نبوده است.همان شب اين مساله توسط دو هواپيماي Swiss Air و Luft Hansa هم گزارش شده بود.فانتوم ما با آنکه سرعتي حدود سرعت صوت داشت ولي نمي توانست به اين شئ نوراني برسد.با کمي نزديک شدن فانتوم به اين شئ تمامي دستگاه هاي ناوبري و دفاعي آن از کار مي افتاد و سيستم ارتباطي آن هم دچار اختلال مي شد.بعد از تاييد خلبان عزيزخاني که اين شئ هواپيما نيست و يک شئ خارجي است فانتوم دوم هم از پايگاه شاهرخي پرواز کرد که خلبان اصلي آن سرگرد جعفري بود.

خلبان ها اين شئ را چگونه توصيف مي کردند؟

خلبان ها هم با چشم غير مسلح مي توانستند آن را ببينند.با همان رنگ هاي آبي،قرمز،نارنجي.اما آن طور که خلبان ها گزارش کردند روي رادار هواپيما هم هيچ اثري باقي نمي گذاسته است.سرعت اين جسم به قدري زياد بود که آنها با حدود سرعت صوت نمي توانستند زياد به آن نزديک شوند.چيزي که ما حدس مي زديم اين بود که سرعت اين شئ چند برابر سرعت صوت است.

تا انتهاي ماجرا هر دو فانتوم حضور داشتند؟

نه.بعد از گذشتن مدتي از شناسايي و بعد از آنکه خلبان جعفري هم حرف ما را تاييد کرد تصميم گرفته شد که خلبان عزيزخاني به علت کم بودن بنزين به پايگاه شاهرخي برگردد و خفاش2(فانتوم سرگرد جعفري)شناسايي را ادامه دهد.سيستم هاي ناوبري فانتوم خلبان جعفري هم از کار افتاده بود و خلبان جعفري هم روي فرکانس 5/121 (فرکانس اضطراري) صداي بنگ بنگ را مي شنيد.ناگهان متوجه شديم که جسم دومي از جسم اول جدا شده است.جسم دوم بسيار نوراني بود.نور بسيار شديدي داشت و به سمت هواپيما حرکت کرد.ارتباط راديويي سرگرد جعفري براي مدتي با ما قطع شده بود.جسم اصلي هم به صورت ثابت روي کوه هاي بيبي شهربانو ايستاده بود.خلبان جعفري بعد از مدتي براي ما تعريف کرد که وقتي از روي مهرآباد گذشته است شئ دوم بالاي سرش بوده است.آن موقع جعفري سرعتش را کم مي کند تا شئ نوراني جلويش بيفتد و آن را روي باغ هاي کرج با موشک بزند.اما بعد از برگشت به ما گفت قبل از آنکه کاري بکنم شئ نوراني خودش 100 متر جلوتر از هواپيما ايستاد.مثل آنکه مرا تله پاتي مي کرد و فکر مرا مي خواند.مي خواستم شليک کنم که ديدم دستگاه ها عمل نمي کنند.حتي ارتباط راديويي بين من و خلبان ديگر هم مختل شده بود.با اشاره به خلبان دوم فهماندم که Eject کنيم.يعني از هواپيما بيرون بپريم.به خاطر آنکه قصد هدف قرار دادنش را داشتيم مي ترسيديم به ما حمله کند.جالب آن است که دستگاه Eject هم که کاملا مکانيکي است و الکترونيکي نيست از کار افتاده بود.

سيستم Eject اصلا ارتباطي با سيستم الکترونيکي هواپيما ندارد؟

نه.Eject يک سيستم کاملا مکانيکي در هواپيما است.6موشک زير صندلي خلبان قرار دارند که در کمتر از 8/0 ثانيه خلبان را 50 متر به بيرون پرتاب مي کنند.تعجب خلبان هم همين بود که اين سيستم هم که هيچ ارتباط الکترونيکي با هواپيما ندارد از کار افتاده بوده است.يادم مي آيد خلبان جعفري در جلسه اي گفته بود در آن موقع که سيستم Eject هم عمل نکرد با خودم گفتم خدايا با اين همه تکنولوژي که به ما دادي هيچ کاري نمي توانيم در اين وضعيت بکنيم!
بعد چه اتفاقي افتاد؟

شئ نوراني به تعقيب فانتوم پرداخت.حتي وقتي شئ نوراني و فانتوم از روي فرودگاه مهرآباد رد شدند يک لحظه(مانند فلاش)برق مهرآباد قطع و وصل شد.بعد ها فهميديم که اشکالي در سيستم برقي مهرآباد وجود نداشته است و سازمان برق منطقه اي هم پالس ثبت کرده است.بعد از اين تعقيب و گريز شئ نوراني دوم به سمت ساوه رفت و با دور شدن آن سيستم راديويي فانتوم دوباره وصل شد.آن موقع بود که خلبان جعفري اعلام کرد که شئ نوراني که من را تعقيب مي کرد بسيار وحشتناک بود اما گويا فقط مي خواست زهر چشمي به ما نشان دهد.اگر اجازه مي دهيد ديگر به پر و پايش نپيچيم و به پايپاه شاهرخي برگرديم.

تيمسار يوسفي که مکالمه را ميشنيد در همان موقع گفت که چون احتمال دارد تا پايگاه شاهرخي همدان به شما حمله کند مي توانيد در مهرآباد فرود بياييد.چند دقيقه بعد خلبان جعفري اعلام کرد که شئ نوراني دوم به سمت شئ نوراني اصلي رفته و دوباره داخل آن شده است.بعد هم چند دقيقه بيشتر نگذشته بود که جعفري با فرياد اعلام کرد که شئ دوم دوباره از شئ اصلي جدا شده و به طرف زمين مي آيد.ما هم در آن موقع يک هاله نوراني را که به طرف زمين مي آمد را ديديم.جسم نوراني روي زمين نشست.سه مايلي جنوب پالايشگاه تهران.خلبان جعفري گفت که نور اين شئ آن قدر زياد است که من از اين ارتفاع مي توانم سنگ ريزه هاي بيابان را ببينم.شئ اصلي هم بالاي سر جسم دوم مرتب دور مي زد.

سعي نکرديد به جسم دوم که روي زمين بود نزديک شويد؟

تيمسار يوسفي همان موقع به جعفري گفت که امتحان کند که مي تواند به آن نزديک شود يا نه.سرگرد جعفري با فانتوم به سمت جسم دوم شيرجه اما به گفته خودش در 10 مايلي جسم دوم چنان هواپيما دچار لرزش شد که نتوانسته بود به آن نزديک شود.ما به کلانتري شهرري و ژاندارمري اطلاع داديم.چندين نفر از مردم هم با مهرآباد تماس گرفتند و اين قضيه را گزارش دادند.در همان موقع متوجه شديم که جسم اصلي رفت و در آسمان ناپديد شد.اما ماموران پليس و هيچ کس ديگر بعد از رسيدن به محل اثري از جسم دوم پيدا نکردند.

روز بعد هم معلوم نشد چه بر سر شئ نوراني دوم آمده است؟

نه،فقط به مدت يک هفته تا ده روز در يک نوار 40 کيلومتري از روده شور تا دوشان تپه هر روز يک تا دو ساعت روي فرکانس اضطراري (5/125) صداي بنگ بنگ شنيده مي شد.

درباره اين فرکانس و صداي بنگ بنگ توضيح مي دهيد؟

وقتي مثلا سانحه اي براي يک هواپيما پيش مي آيد جعبه سياه آن که حاوي اطلاعات مهمي است از هواپيما به بيرون پرتاب مي شود.اين جعبه در مقابل گرما و سرماي شديد بسيار مقاوم است.بعد از پرتاب به صورت اتوماتيک جعبه سياه روشن مي شود و روي همين فرکانس که معروف به فرکانس اضطراري است صداي بنگ بنگ شنيده مي شود تا مسئولان با جستجوي صدا بالاخره جعبه سياه را پيدا کنند.

در مدت اين 10 روز منبع اين صدا پيدا نشد؟

نه،چندين بار ماموران صدا را جستجو کردند.تا منبع صدا هم مي رسيدند اما بعد از کندن زمين هيچ چيزي پيدا نمي کردند.

اتفاقات آن شب چقدر طول کشيد؟

از 5/10 شب تا 4 صبح،بيشتر از 5 ساعت.

اين جسم در رادار مهرآباد هم ثبت شد؟

نه،چند روز بود که رادار مهرآباد خراب بود.اما رادار فانتوم براي چند لحظه آن را ثبت کرد.

گفته مي شود که بينايي خلبان جعفري بعد از اين حادثه دچار مشکل شده بود شما خبري از اين مورد داريد؟

من در مورد بينايي خلبان جعفري اطلاعي ندارم ولي براي چند وقتي هم خلبان جعفري هم خلبان عزيزخاني اجازه پرواز نداشتند.حتي گاهي که يک ستاره مي ديدند تصور مي کردند که همان شئ دوباره برگشته است.خود من بعد از تمام شدن آن حادثه به مدت 54 ساعت نخوابيدم.تا مي خواستم بخوابم با تصويري از آن شئ از خواب مي پريدم.

مثل آنکه فيلم اين حادثه هم بازسازي شده است...

بله،بعد از انقلاب در شبکه دو و با کمک آقاي مير فخرايي در گروه دانش با توجه به مشاهدات ما و با استفاده از همان کادر فرودگاه و خلبان عزيزخاني و جعفري فيلم اين مشاهده بازسازي شد که بسيار شبيه واقعيت شده است که فکر کنم اکنون در آرشيو صدا و سيما هم موجود است.

مجموعا چند نفر شاهد اين يوفوها بودند؟

به جز مردم عادي که با برج تماس مي گرفتند تيم 16 نفره برج مراقبت که همگي داراي تحصيلات عالي هستند شاهد اين ماجرا بودند.علاوه بر آنها مشاهدات چهار خلبان (دو خلبان در هر فانتوم) يکي از دلايل اعتبار اين مشاهده است.

مجموعه اين حرف هاي شما به اين معني است که شما اعتقاد داريد که اين موجودات فضايي هستند؟

بله،من اعتقاد راسخ دارم که آنها موجوداتي ماورايي هستند که خيلي از ما هوشمندترند.آنها به کار ما نظارت مي کنند اما ما را قابل ندانسته اند تا با ما ارتباط برقرار کنند.

ما وقتي مي توانيم يک مساله را ماورا طبيعي فرض کنيم که هيچ توجيه علمي براي آنها پيدا نشود.آيا اين مساله نمي تواند يک تکنولوژي سري متعلق به برخي کشورهاي خاص باشد؟

وقتي مي گويند ميليونها خورشيد در کهکشان راه شيري وجود دارد پس حتما کرات ديگري هم مي تواند وجود داشته باشد که در آن موجوداتي زنده باشند.نمي شود که ما بگوييم فقط ما در اين زمين زنده هستيم و هيچ موجود هوشمند و زنده ديگري وجود ندارد.

مي خواهم بگويم فکر نمي کنيد بعضي از اشيا نوراني که اخيرا ديده شده ممکن است ماهواره هاي جاسوسي يا هر چيز ديگري باشد که به شکل شئ نوراني ديده شده است؟

احتمال آن وجود دارد.بعد از همين قضيه هم عده اي تا مدت ها در کيسه هاي پلاستيکي شمع روشن مي کردند و آنها را با استفاده از گازي سبک به هوا مي فرستادند و عده اي فکر مي کردند بشقاب پرنده ديده اند.اما تمام اين موضوعات را با تمام تحصيلاتي که داشتم و اطلاعات فني که دارم وجود بشقاب پرنده ها را نفي نمي کنم و فکر مي کنم در کرات ديگر موجوداتي وجود دارند.اين اعتقاد شخصي من است و البته هيچ دليل علمي براي آن ندارم.

اين ها چيز هايي است که من با چشم خودم ديدم.فانتومي که تمام سيستم هاي ناوبري و دفاعي اش را از دست مي دهد و دوباره به دست مي آورد در اثر چه چيزي مي تواند باشد؟آنها بسيار از ما هوشمند تر هستند و درباره ما تحقيق مي کنند.

همان شب 45 دقيقه بهد که ماجراي تهران تمام شد اين شئ نوراني در کشور پرتغال هم ديده شد.آنها با سرعتي چندين برابر صوت در حال رفت و آمد هستند.
 

cordelia

عضو جدید
وای!!! باید خیلی جالب باشه! اگه عکس دارید حتما بذارید.
:eek:


بیشتر ترسناک بود خصوصا با اون خاموشی 11 شب
میخکوب شده بودم و نتونستم حتی تکون بخورم چه برسه به عکس
ولی با پینت براتون نشون میدم که چطور بود
جالب اینکه هیشکی باور نکرد که یه همچین چیزی هم میتونه وجود داشته باشه
دست کم خودم تونستم یه یوفوی واقعی ببینم

اینم حالت حرکتش

http://www.2shared.com/file/11724224/e55f0f25/df_online.html
 

aramesh11

عضو جدید
واقعا جالبه! البته اگه خودمم مثل شما همچین اتفاقی رو دیده بودم احتمالا میخکوب میشدم!
 

Sparrow

مدیر تالار مهندسی هوافضا
مدیر تالار
سلام،
نمی توان گفت که وجود بشقاب پرنده، وجود موجوداتی غیر از انسان رو ثابت می کنه. اکثر عکس هایی هم که از موجودات فضایی در اینجا دیدیم، شبیه به هم و بسیار شبیه به ای تی فیلم های هالیوودی بودند. در اینکه آیا موجودی غیر از ما هست یا نه، فعلاً نظری نمی دم اما در رابطه با بشقاب پرنده ها،

طبق اسنادی که بعد از جنگ جهانی دوم کشف شد، آلمان ها و نازی ها اختراعات و اکتشافات شگفت انگیزی انجام داده بودند. موتور جت، موشک بالستیک، بمب اتم و ... . گفته میشه یکی از اختراعات اونها، بشقات پرنده ها بوده اند که حتی امروزه نیز برخی از رکوردهای ثبت شده برای این بشقاب پرنده ها، باور نکردنی است.


Real and Hoax German Disc Types

بعد از جنگ جهانی، 2 قدرت روسیه و آمریکا، متخصصان آلمانی رو به کشورهای خودشون بردند و از طریق دانش اونها، پیشرفت کردند. گرچه، پرفسوری که سرپرست پروژه بشقاب پرنده بود، به همراه نمونه های آزمایشی، قبل از گیر افتادن از بین رفتن.


Photographs of Flying Discs allegedly taken in the Prag area, March 1945



Photo taken near Prague, circa 1944-45

ان شاء الله، در یک فرصت کافی، به همراه معرفی چند سایت، مطالبی رو ترجمه می کنم و میذارم.

 

sara85

عضو جدید
راستش منم از این جور عکس ها زیاد دیدم 2 تا کتاب هم در همین موضوع خوندم. ولی نمی تونم به قطعیت بگم این موجودات وجود خارجی دارن همون طور که نمی تونم به قطعیت بگم وجود ندارن.
ولی یه چیز رو هم شنیدم که بیشتر از هر چیز به اون معتقدم : اینکه خیلی از اشیایی که در آسمون دیده می شن در واقع ماهواره ها یا ابزار دیگه ی جاسوسی هستن که معمولا کشورهایی مثل آمریکا اونا رو به منظور کسب اطلاعات و جاسوسی مدیریت می کنن، اگر خاطرتون هم باشه زمانی که موضوع انرژی هسته ای ایران خیلی جنجالی شده بود از این اشیا توی آسمون ایران هم زیاد دیده می شد.
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیشتر ترسناک بود خصوصا با اون خاموشی 11 شب
میخکوب شده بودم و نتونستم حتی تکون بخورم چه برسه به عکس
ولی با پینت براتون نشون میدم که چطور بود
جالب اینکه هیشکی باور نکرد که یه همچین چیزی هم میتونه وجود داشته باشه
دست کم خودم تونستم یه یوفوی واقعی ببینم

اینم حالت حرکتش

http://www.2shared.com/file/11724224/e55f0f25/df_online.html
ممنون از مطلبتون..مخصوصن نحوه حرکت رو که کشیدین خیلی به اون مطالبی که بنده نوشته ام از مشاهده یوفو ها نزدیک بود!!!:eek::eek:
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام،
نمی توان گفت که وجود بشقاب پرنده، وجود موجوداتی غیر از انسان رو ثابت می کنه. اکثر عکس هایی هم که از موجودات فضایی در اینجا دیدیم، شبیه به هم و بسیار شبیه به ای تی فیلم های هالیوودی بودند. در اینکه آیا موجودی غیر از ما هست یا نه، فعلاً نظری نمی دم اما در رابطه با بشقاب پرنده ها،

طبق اسنادی که بعد از جنگ جهانی دوم کشف شد، آلمان ها و نازی ها اختراعات و اکتشافات شگفت انگیزی انجام داده بودند. موتور جت، موشک بالستیک، بمب اتم و ... . گفته میشه یکی از اختراعات اونها، بشقات پرنده ها بوده اند که حتی امروزه نیز برخی از رکوردهای ثبت شده برای این بشقاب پرنده ها، باور نکردنی است.


Real and Hoax German Disc Types

بعد از جنگ جهانی، 2 قدرت روسیه و آمریکا، متخصصان آلمانی رو به کشورهای خودشون بردند و از طریق دانش اونها، پیشرفت کردند. گرچه، پرفسوری که سرپرست پروژه بشقاب پرنده بود، به همراه نمونه های آزمایشی، قبل از گیر افتادن از بین رفتن.


Photographs of Flying Discs allegedly taken in the Prag area, March 1945



Photo taken near Prague, circa 1944-45

ان شاء الله، در یک فرصت کافی، به همراه معرفی چند سایت، مطالبی رو ترجمه می کنم و میذارم.


ممنون از جوابتون...خیلی منطقی بود.منم با شما تا حدودی موافقم...اما اینکه اگر تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده در اختیار کشوری مثل آلمان هست چرا به طور علنی بیان نکرده؟؟؟
خوب مگر این تکنولوژی نمی تواند افتخاری برای آلملن محسوب شود که سعی در اختفا آن می کند؟:que::que:
 

engparisa

عضو جدید
ممنون از جوابتون...خیلی منطقی بود.منم با شما تا حدودی موافقم...اما اینکه اگر تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده در اختیار کشوری مثل آلمان هست چرا به طور علنی بیان نکرده؟؟؟
خوب مگر این تکنولوژی نمی تواند افتخاری برای آلملن محسوب شود که سعی در اختفا آن می کند؟:que::que:
درود
شما تو پست های قبلی گفتید که آلیاژ خاصی در ساخت این بشقاب پرنده ها به دست اومده که روی زمین وجود ندارد!!!!!!!
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود
شما تو پست های قبلی گفتید که آلیاژ خاصی در ساخت این بشقاب پرنده ها به دست اومده که روی زمین وجود ندارد!!!!!!!
بله همینطوره..
:que::que::que:اما یکی از دوستان(" طبق اسنادی که بعد از جنگ جهانی دوم کشف شد، آلمان ها و نازی ها اختراعات و اکتشافات شگفت انگیزی انجام داده بودند. موتور جت، موشک بالستیک، بمب اتم و ... . گفته میشه یکی از اختراعات اونها، بشقات پرنده ها بوده اند که حتی امروزه نیز برخی از رکوردهای ثبت شده برای این بشقاب پرنده ها، باور نکردنی است.")
گفتند که آلمان ها به این تکنولوژی دست یافته بودند .منظورم اینه که اگه به این تکنولوژی دست پیدا کرده اند چرا آشکارا بیان نمی کنند؟؟؟
 

engparisa

عضو جدید
درود
شما میتونید بیشتر در مورد نوع ساختی که از بشقاب پرنده ها به دست اومده مطلب بذاری
جدا از موادی که از اون ساخته شدند، در مورد اینکه چرا واقعا به شکل بشقاب ساخته میشند و اگه این شکل میتونه واقعا کاربرد بالاتری واسه حرکت تو سرعت بالا داشته باشه چرا هواپیماها رو نمیان به این شکل بسازند و ...
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود
شما میتونید بیشتر در مورد نوع ساختی که از بشقاب پرنده ها به دست اومده مطلب بذاری
جدا از موادی که از اون ساخته شدند، در مورد اینکه چرا واقعا به شکل بشقاب ساخته میشند و اگه این شکل میتونه واقعا کاربرد بالاتری واسه حرکت تو سرعت بالا داشته باشه چرا هواپیماها رو نمیان به این شکل بسازند و ...
والله دوست عزیز من زیاد تو مهندسی پرواز سر رشته ندارم...فقط همون چندتا پستی که راجع به ساختار بشقاب پرنده ها بود عرض کردم...تو همون 3 تا پست جزییاتی از اصول بشقاب پرنده ها شرح داده شده:)
اما این موضوعی که چرا هواپیما ها رو به این شکل طراحی نمیکنند به نظر من شاید به دلیل اینکه نمیتونن حجم زیاد مسافر رو تو خودش جای دهد یا این که شاید قوانین آیرودینامیک اجازه چنین کاری رو نمیده...
اما بازم من درشته ام این نیست دوست گرامی...امیدوارم دوستانی که در این زمینه تخصص دارند جواب خوبی بدهند..
موفق و پایدار باشید:gol::gol:
 

engparisa

عضو جدید
درود
به نظر من انقد که تکنیک ساخت بشقاب پرنده مهم هست، وجود موجودات فضایی مهم نیست
چون به هر حال وجود اونا تا الان هیچ آسیبی به ما نرسونده ( البته اگه وجود داشته باشند) و میشه گفت که اونا اگه وجود داشته باشند از خیلی جهات از ما پایین تر هستند چون اگر اونا به این کره میان معلومه که مثل ما دنبال به دست آوردن مطلب یا اطلاعی در مورد سایر موجودات زنده هستند
ولی اینجا شکل های مختلفی از بشقاب پرنده دیده میشه که دوستان گذاشتند اگر کسی میتونه در مورد هندسه این اشکال بیشتر توضیح بده
و اینکه شاید وقتی اولین هواپیما ساخته شد ، کسی فکر نمیکرد یه روز بشه این همه آدم رو یه جا جابه جابکنه ولی الان میبینیم که...
در هر حال واقعا بحث جالبی رو شروع کردید
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
UFO طولانی ترو بدون مشخصه

UFO طولانی ترو بدون مشخصه

متن زیر به صورت مستقیم از سایت خبری ناسا گرفته شده...
دیگه تایید از این بالاتر!!!!!:eek::eek:
"
UFOs aren't necessarily alien spacecraft. And some purported UFOs aren't UFOs at all. Take the example from Apollo 16.


Image above: High-resolution, digital scan of a full frame from the original Apollo 16 film showing the object in question (top center) and its position relative to the moon. Reflections in the window are also visible (left and right). Credit: NASA

Beginning their return from the moon to an April 27, 1972, splashdown, Astronauts John Young, Thomas Mattingly and Charles Duke captured about four seconds of video footage of an object that seemed to look a lot like Hollywood's version of a spacecraft from another world.

Image on right: Image enhancement of the object and linear feature. Credit: NASA

The thing was described as "a saucer-shaped object with a dome on top." The images were captured with a 16mm motion picture camera shooting at 12 frames per second from a command/service module window. The object appears momentarily near the moon. As the camera pans, it moves out of the field of view. It reappears as the camera pans back. It appeared in about 50 frames.

Some very bright people recently worked hard to analyze that footage. Their conclusion was that the object wasn't at all what some observers thought it seemed to be. There is no indication the Apollo 16 crew ever thought the film showed anything special.

A group headed by Gregory Byrne of Johnson Space Center's Image Science and Analysis Group completed a report on its investigation earlier this year. They used a video copy of the film initially, then did a high-resolution digital scan of the original film for detailed analysis.

Image on left: View of the Apollo Command/Service Module from the Lunar Module during Apollo 17 showing the location of the EVA floodlight/boom. Credit: NASA

They stabilized images to correct for camera movement, and then aligned multiple frames in a sequence. One thing that showed them was that the object appeared to move slightly with respect to the moon, because of parallax brought about by slight camera motions and the nearness of the object to the camera.

The investigators also combined several frames in a sequence, to give them higher resolution and greater contrast than individual frames. The combinations showed them more clearly a "linear feature" attached to one side of the object. They also looked at archived images from other Apollo missions.

Bottom line: "All of the evidence in this analysis is consistent with the conclusion that the object in the Apollo 16 film was the EVA [spacewalk] floodlight/boom. There is no evidence in the photographic record to suggest otherwise."


Image above: Enhanced Apollo 16 image (left) compared with features of the EVA floodlight/boom from the perspective of a Command/Service Module window (right). Credit: NASA "
منبع:http://www.nasa.gov/vision/space/travelinginspace/no_ufo.html
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
How to Make Your Own UFO








ORIGINAL
Cut-out of EIT 195 � image from 2001/01/18 at 16:24 UT, taken from the public SOHO archive, with standard processing & color table. The circle highlights a cosmic ray hit.
STEP 1:
Further cut-out, showing the cosmic ray pixels highlighed on the image to the left, with a little different color scaling.
STEP 2:
Still the same data, but interpolated (using one of a zillion possible methods) instead of simply resampled as the previous one.
STEP 3:
Voila! Finally, after a "touch-up" of the color table, we have what may look like a nice UFO with a glow and exhaust fumes!
See how the same image, having gone through a strikingly similar "enhancement" is used to "prove" the existence of UFOs, in pitches resulting in e.g. this newspaper article (Perth Sunday Times (Australia), 2003/01/19, p. 44). Yes, this was a picture from SOHO, but didn't show any UFO! We believe similar "enhancements", possibly starting with other types of image artifacts (see below for details), are behind all of the recently published "UFO proof" claims. Claims without the time and date of the picture are close to worthless, because the data processing cannot be verified by others.
Caption: Ever since launch, there's been a number of people who've claimed to have seen flying saucers and other esoteric objects in SOHO images. Although some of these supposed pictures of UFOs can seem quite intriguing, they have always turned out to have a quite ordinary cause when examined by experienced SOHO scientists. In recent days, we've been receiving so many questions and claims that we'd like to set the record straight: We've never seen anything that even suggests that there are UFOs "out there".
In the past we've been accused of "covering up" UFO evidence when we present our explanations, and of "refusing to comment" (or "clamming up") when we give up on somebody who won't accept our explanations. While we don't expect to convince everybody, we hope that this page (and links herein) can provide some information for the curious who want to investigate the claims on their own.
Most commonly, UFO claims are due to perfectly natural flaws or artifacts in our publicly available data. Quoting from one of the replies sent by a SOHO scientist in response to a question from the public:


  • The most common sources of UFO claims are:
  • Planets: These always look very strange in LASCO images, because they're so bright that the image blooms, and the CCD pixels bleed along the readout rows. Some people try to claim that they're flying saucers, based on their appearance. I've also heard the claim that they're previously unknown Saturn-like planets with rings around them. You can see what I'm talking about on this SOHO Hot Shot page.
  • Cosmic rays: High energy particles from the solar wind, and from the galaxy as a whole, whip around the SOHO spacecraft and interact with the detectors. These produce spots and streaks on the detector ranging from a single pixel, to large streaks that span a large fraction of the image. These are most evident during a solar storm, as can be seen on this Hot Shot page, but are always present at some level. I know that some people have claimed that they've seen spacecraft-looking things that seem to be moving around, but which are obviously cosmic rays when examined by an experienced observer. People see a cosmic ray at one location in one image, and then another random cosmic ray hit nearby in the next image, and claim they're both the same thing moving between frames. Sometimes you'll see a cosmic ray seem to persist in the web images for two or more frames. This is because we lose a certain percentage of the data coming down from the spacecraft. In LASCO such losses appear as square blocks in the image. The software which puts the images up on the web will fill in these blocks from the last good image, and if there's a cosmic ray in that block from the previous image, it will appear in this image as well. The way to check for this is to look at the raw data files, which are also available on the web through the SOHO catalog interface.
  • Software glitches: Occasionally we'll have some problems with the software which produce the images for the web, and strange artifacts will appear in the data. These glitches are usually corrected within a few days. In fact, we had a couple of instances of that recently.
  • Detector defects: There are defects which appear in the cameras from time to time, sometimes temporary and sometimes permanent. I remember seeing a web site which claimed that strange lights were hovering over the lower left limb of the Sun in EIT images, and thought to myself "You only just noticed that?". Those defects have been around forever, and were seen in the lab even before SOHO was launched. Debris: Small pieces of aging insulation on the outside of the spacecraft, dust particles, micrometeorites etc can show up in pictures. Visit the LASCO Debris Lists and Images page for more details.
    On the general subject of UFO claims from SOHO images, one should be aware that a lot of the supposed UFO pictures taken by SOHO have been modified by the proponents. For example, looking at the image that is distributed with the news release for the upcoming UFO conference, it's obvious that the picture is taken from a tiny number of pixels in the camera, and then passed through some kind of smoothing filter to make it look like a craft with rounded edges. They should at least have the courage to show the actual data, and not something which has been manipulated in Photoshop. In the example above, where the original image was "revealed" through the timestamp, we have shown how easy it can be to manipulate pictures into showing UFO-like features.
    That all said, it should be noted that we do see objects moving in SOHO images. Over 500 comets have been discovered in SOHO images, most by amateurs using LASCO data which have been downloaded from the web. That's more comets than from any other observatory, either from the ground or in space. People are looking for moving objects in these pictures all the time, and are highly motivated to find them. None of them have ever turned out to be anything other than comets.More about comets observed by SOHO on this SOHO Hot Shot page.
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
در مورد این موضوع کلی ادعا UFO از تصاویر سوهو ، یکی باید به یاد داشته باشید که بسیاری از عکسها UFO قرار گرفته شده توسط سوهو که طرفداران تغییر شده است. به عنوان مثال ، در نظر تصویر است که با انتشار اخبار برای کنفرانس UFO آینده توزیع شده است ، بدیهی است که تصویر را از عدد کوچک پیکسل در دوربین گرفته شده است ، و سپس از طریق نوعی از ***** صاف کردن گذشت ، آن را به نگاه مانند یک هواپیما با لبه گرد شده. آنها حداقل باید دارای شجاعت برای نشان دادن داده های واقعی ، و چیزی است که در فتوشاپ دستکاری نشده است. در مثال فوق ، که در آن تصویر اصلی "نازل شده است" را از طریق مهرزمان ، ما نشان داده اند که چگونه آسان می توان آن را برای دستکاری عکسها را به نمایش می خواهم ویژگی های UFO.

 

metamoeen

عضو جدید
طبق گفته های آقای پیروزی(مسئول برج مراقبت درشب28شهریور) که انسان تحصیل کرده است آن موجودات میتوانند با سرعت صوت جابه جا شوند،ناگهان ناپدید شوند پس چرا در برخی عکس ها آشکار هستند و خودشان را نشان می دهند اگر میخواهند عکس العمل مارا بدانند فکر کنم50سال آنهم برای موجودات هوشمند زیاد است
 

engparisa

عضو جدید
طبق گفته های آقای پیروزی(مسئول برج مراقبت درشب28شهریور) که انسان تحصیل کرده است آن موجودات میتوانند با سرعت صوت جابه جا شوند،ناگهان ناپدید شوند پس چرا در برخی عکس ها آشکار هستند و خودشان را نشان می دهند اگر میخواهند عکس العمل مارا بدانند فکر کنم50سال آنهم برای موجودات هوشمند زیاد است
درود
به نظر من چون ما هنوز نمیدونیم که این موجودات از ما ترسی دارند یا نه که بخوان خودشون رو از ما مخفی کنند!!!!!!!!
 

metamoeen

عضو جدید
درود
به نظر من چون ما هنوز نمیدونیم که این موجودات از ما ترسی دارند یا نه که بخوان خودشون رو از ما مخفی کنند!!!!!!!!
آخه ایشون(پیروزی)گفته است:انگار آنها فکر مارا میخواندند وقبل از ما میفهمیدند که ما چه کار میخواهیم بکنیم وتله پاتی میشد
حالا یه سوال پس چرا کسی با خودشون ازین جهان نمیبرند تا خوب با ما آشنا بشن؟
 

engparisa

عضو جدید
آخه ایشون(پیروزی)گفته است:انگار آنها فکر مارا میخواندند وقبل از ما میفهمیدند که ما چه کار میخواهیم بکنیم وتله پاتی میشد
حالا یه سوال پس چرا کسی با خودشون ازین جهان نمیبرند تا خوب با ما آشنا بشن؟
درود
با توجه به مطالبی که اینجا خوندیم به نظرم اونا خیلی بیشتر (البته اگه وجود داشته باشند) به حیات زندگی ما وارد شدند تا ما به حیات زندگی اونا. و با توجه عکس ها ما آدمها تا یکی از اونا رو گیر آوردیم تیکه پاره اش کردیم تا ببینیم چیه و...
شاید هم اونا این کارو کردن و ما نمیدونیم وکسانی رو بردند و مثل ماتیکه پاره کردند
درثانی اگر اونا فکر مارو میخونن و به ما رجحان دارن دیگه مارو میخوان واسه چه کار؟؟
 
بالا