12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 نیمه اول اسفندماه)

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان گلم سلام
بعد از یک غیبت طولانی دوباره اومدم
امیدوارم که بخاطر شماره های قبلی منو بخشیده باشید.
سعی می کنم دیگه تکرار نشه!!!
اینبار 12ماه رو باهم میزارم.
تشکر، انتقاد و پیشنهاد فراموش نشه.
ممنونم:gol:
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال شماره ششم (نیمه اول اسفندماه)

فروردین

شنیده­ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت * * * * * فراق یار نه آن می­کند که بتوان گفت

برای حل این مشکل فکرکن حتما راه­حلی منطقی پیدا می­شود. اگر به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستی ازافراد باتجربه کمک بگیر. کسی که در انتظارش هستی فعلا نمی­آید، اما خبری از اودریافت می کنی. برای موفقیت باید رویای کودکانه خود را جدی بگیری وبرای حصول به آن تلاش کنی. لیستی از آرزوهایت را بنویس. مهمانی دوستانه باعث سرگرمی و لذت بردن از دقایقت می شود. بعضی از فروردینی­ها عصبانیتی غیرقابل کنترل را تجربه خواهند کرد. سعی کن برخودت بیشتر مسلط باشی. از نیروی درونی­ات در راه مثبت زندگی استفاده کن. استعداد تحصیلی بالایی داری، سعی کن ادامه تحصیل بدی. اگر برای مدتی کوتله مشکلاتی پیش آمد صبور باش و تحمل کن. پیشنهاد مالی خوبی دریافت می­کنی. از تردید و دودلی کاری ساخته نیست پس با اراده­ای قوی حرکت کن و اقدامات لازم را برای پیشرفت انجام بده. بگو ومگو بی فایده است، او تصمیم خودش را گرفته با دخالتت همه چیز را از دست می­دهی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

اردیبهشت

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم * * * * * فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

از این واهمه نداشته باش که او می رود یا اینکار سختی دارد بلکه خوشحال باش که آینده­ات تضمین شده است. غم روزگار را نخور و سعی کن زندگی را از اول بنا کنی. تا چند روز دیگر گشایش د رکارهایت حاصل خواهد شد. درکارها قدری غفلت زده عمل می کنی و برای وقت هدر دادن هم بهانه می سازی درحالی که باید به کار و کوشش بپردازی و باسرعت عمل و دقت اقدام کنی. نیتی که دردل داری به سرانجام می­رسد اما دارای رقیبان سرسختی هستی. ولی چون قلبی مهربان و باصفا داری و دعای خیر پدر و مادرت همراهت است صد در صد نیت دلت در این مورد برآورده می­شود. حادثه ای در زندگی ات درحال شکل گرفتن است نگران نباش. دیگران تورا به چشم رهبر نگاه می کنند. شخصیت محصورکننده ای داری و دوستان باشخصیت و قدرت نیز کم و بیش باتو درتماس هستند. سر دوراهی قرار گرفته ای همه چیز به خودت بستگی دارد. تغییر سرنوشت بسوی آینده ای بهتر امکان دارد. مسافرتی که پر از شادی است بزودی تجربه خواهی کرد. زیبایی چهره خوب است ولی بهتر از آن دل پاک است!
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

خرداد

من که باشم که برآن خاطر عاطر گذرم * * * * * لطف­ها می­کنی ای خاک درت تاج سرم

سعی کن بی تابی نکنی و طاقت و شکیبایی را از دست ندهی، زیرا این آرزو بسیار اهمیت دارد و باید رنج را تحمل کنی درحال امتحان الهی هستی. با دوستانی ارتباط برقرار کن که لایقت باشند زیرا انسان را از دوستانش می شناسند. حال که به او دل بسته ای ظواهر و عوامل دیگر را رها کن چون اولیاقت هرگونه عشق و محبت را دارد. پا در جاده ای گذاشته ای که اگرچه مخاطرات و بالا و پایین زیادی دارد اما پایانی زیبا و دلچسب در انتظارت است. این لذت به درد و رنج آن می­ارزد. بزودی ملکی را خواهی خرید و سرمایه خوبی برای آینده ات می شود. اوقات فراقت خود را بیشتر صرف مطالعه کن. زندگی طولانی ای خواهی داشت. دست دیگران را بگیر ولی خود را فراموش نکن. شجاع و بی باک باش . روزهای خوب در راه است.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

تیر

یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود * * * * * رقم مهر تو بر چهره ما پیدا بود

از سرزنش ها ناراحت نشو فقط به خدا توکل کن. پشتکار، دقت و سرعت عمل داشته باش. موفقیت باتوست و در گرو اراده تو. از اینکه صریح اللهجه و راستگو هستی ناراحت نباش ولی مواظب باش با نیش وزخم زبان موجب آزار اطرافیان خود نشوی. اینکه ریاکار نیستی و مانند کف دست صاف و صادق هستی خوب است ولی در زندگی امروزی قدری سیاست لازم است. به همه قول و قرارها اطمینان نداشته باش. به نصایح پدر و مادر و همسرت خوب توجه کن. رنگ زرد لیمویی وسعت دید و ذهن تورا در همه امور بویژه تحصیل علم و آگاهی زیاد می کند. انسان بلندپرواز و موفقی خواهی بود. بزودی تحولی کلی در زندگی ات ایجاد می شود. همه می دانند تمام هم و غمت رسیدن به این نیت است سعی کت مقدمات لازم برای رسیدن درست و منطقی به آن را فراهم کنی تا در آینده پشیمان نشوی. روح شوخ طبعی و علاقه به موسیقی در تو وجود دارد. موسیقی تاثیر بسزایی در تو دارد و نقش مهمی در پیشبرد اهداف تو در زندگی بازی می کند. همه تو را دوست دارند و مورد احترام دیگران هستی. اگر در راهی که درپیش گرفته ای پابرجا و هدفمند باشی به نتیجه خواهی رسید.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

مرداد

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند * * * * * گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند

روی اعمال خودت بدقت بنگر و اندیشه کن. عمل بدون فکر بزودی رنگ عادت بخود می گیرد، همانگونه که تفکر بدون عمل و تجربه بی حاصل است. نیاز های واقعی خود را شناسایی کن و آنچه که از نظر روحی و عاطفی به تو کمال می بخشد دریاب. به تازگی در میان الهامات و افکار زیادی قرار گرفته ای و نیاز به یک جریان نظم دهنده داری. هیچ کس در یک وضعیت آشفته نمی تواند خوشبخت و خلاق باشد. افسردگی و افکار آشفته اراده ات را مختل می سازد. سعی کن از ارتباط با افراد پر دردسر و مشکل ساز دوری کنی. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. برای افراد فعال و پرکار این دوره بسیار طاقت فرسا بنظر می آید. گاهی استراحت طولانی برایت لازم است. فشار کاری رویت زیاد شده است کمی به خودت زنگ تفریح بده. پایان یک مرحله را بمرور می پذیری و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهی. او تو را دوست دارد اما درست مثل خودت مغرور و لجباز است. اگر می خواهی با او ارتباط برقرار کنی سعی کن خیلی آرام نزدیکش شوی. عشق چیزی نیست که از بین برود یا پایدار باقی می ماند و یا تبدیل به نفرت می شود. مسافرت صلاح نیست. خرید و فروش هردو سودآور است. شغل باقی می ماند اما تغییر مکان صورت می گیرد.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

شهریور

طایر دولت اگر باز گذاری بکند * * * * * یار باز آید و با وصل قراری بکند

او به عوامل ظاهری بیشتر توجه دارد تا عشق و علاقه باطنی. امور را سرسری می پندارد پس زندگی با چنین کسی مشکل خواهد بود زیرا هرکاری نیاز به احساس و عشق و علاقه پاک و خالص دارد. تو می توانی او را اصلاح کنی. فکری که در سر داری ترس را نمی پذیرد پس شجاع و بی باک و دلیر باش به شرط آنکه کیاست و درایت را از دست ندهی. او قصد امتحانت را دارد واز ته دل عاشق توست. از تغییر شغل، مکان و لباس لذت می بری. دارای تمرکزی قوی و اراده ای استواری. همیشه میل داری آزادی عمل داشته باشی ولی متاسفانه یکدنده و لجوج هستی و در تحمیل اراده و خواست خود سماجت به خرج می دهی. ازدواج عملی می شود. مسافرت عالی است. از نظر علمی وضع خوبی خواهی داشت. به زودی ملاقات و معامله ای سودمند خواهی داشت. دارای روحیه ای مهربان، باگذشت، صمیمی، بخشنده، دل نازک و سخت کوش هستی. بزودی خبرهای خوبی به تو می رسد.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

مهر

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند * * * * * نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

از بی وفایی زمانه شکایت نکن، زیرا همه دارای اخلاق یکنواخت نیستند. با همه درباره راز درون خود سخن نگو، کاری از آنها ساخته نیست با فرد توانا وبا تجربه ای راز خود را درمیان بگذار و از او درخواست کمک کن دراین کار بهتر از همه پدر و مادر هستند. دلت را صاف کن و به خدا توکل داشته باش تا موفق شوی. عیوب او را کاملا می دانی ولی از بیان آن می ترسی بهتر است از این کار صرف نظر کرده یا آن را به موقع بهتری موکول کنی. با دیگران مهربان تر باش چون صبر و طاقت دیگران دربرابر خودخواهی های تو اندازه ای دارد. اگر می خواهی در کارهایت روز به روز پیشرفت کنی اساس کارت ایمان و بندگی خداوند باشد و با خلوص نیت در راه رضای خدا کوشا باش. بزودی خبرهای خوشحال کننده ای دریافت می کنی همسر یا پدرت در کاری سود فراوان بدت می آورد. سفری زیارتی یا سیاحتی خواهی رفت. زمان هجران و پریشانی سپری شد و آنچه در فکر و اندیشه اش بودی و مدت ها بدنبال آن تلاش می کردی بزودی بدست خواهی آورد، بشرط آنکه احتیاط و حوصله را از دست ندهی. بزودی به مراد خود خواهی رسید پس شکر خدا را بجا آور و نذر خود را ادا کن. خرید و فروش هردوسودآور است. ازدواج عملی می شود.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

آبان

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز * * * * * ز روی صدق و صفا گشته با دلت دمساز

چشم به راه کسی یا چیزی یا شغلی هستی که بدست آوردنش مستلزم کار و تلاش و تجربه بیشتر است. کسی پیشنهادی کرد اما تو نسبت به آن بی توجهی کردی درحالی که می توانستی بهره کافی را ببری. فعال، پرتحرک، با احساس، مادی گرا، باسیاست و شیک پوش هستی. آرامش هدف اصلی زندگی توست. برای رسیدن به آن می کوشی ولی گاهی امور از دستت خارج می شود. از امور هنری و مسافرت لذت می بری. برای رفع مشکلات صبر وشکیبایی داشته باش. سپری کردن اوقات بیکاری با دوستان برایت اهمیت زیادی دارد. هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد ولی گاهی فراموش می کنی این دو موضوع باعث تفرقه بین دو نفر می شود. استعدادهای شگرف تو در هنر شکوفا می شود. حتی اگر بخواهی می توانی منبع درآمدی از این راه داشته باشی. ازدواج می تواند صورت بگیرد. دست تقدیر مدتی است از روی حکمت جلوی پیشرفت تو را صد کرده است. کمی به خودت استراحت بده. هر کس می تواند برای آدم درسی تازه داشته باشد. سردرگم هستی و منتظر یک علامت یا نشانه ای تا راهی را پیش بگیری.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

آذر
سحر ز هاتف غیبم رسید مژده بگوش * * * * * که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش
درگیر مساله و نیتی شده ای که سودی برایت ندارد. نفع آن به دیگران می رسد و زیانش در درازمدت متوجه تو می شود. زیرا نسنجیده شروع کرده ای. پس بهتر است منصرف شوی. برای هرکاری اصول و قوانینی حکم فرماست و تو بدون تهیه مقدماتش دست به اقدام زده ای درحالی که ضروری است ابتدا اندیشه و سپس اقدام کنی بنابراین برای نیت خود بیشتر فکر و مشورت کن. مسافرتی مفید و مهم در جریان است. روزگار بر وفق مرادت خواهد چرخید. از نظر مالی و شغلی نیز بزودی تحولاتی مهم در زندگی شاهد خواهی بود. از نظر علمی نیز سعی کن بر رقیبان خود با سرعت عمل و توکل بر خداوند پیروز شوی. همه فکر می کنند خیلی زرنگ هستی و قصد فریب آنها را داری و از ناراحتی آنها خرسند می شوی.. علتش این است که مغرورانه سخن می گویی و اغراق می کنی. پس لازم است نسبت به این موضوع تجدیدنظر کنی. دل اطرافیان را بدست آور تا خداوند هم به تو کمک کند. موفقیت و کامیابی بزودی درسال جدید همراهت می شود. شک و تردید را کنار بگذار. اوضاع زندگی ات درمقایسه با دیگران بسیار خوب است پس فکرهای غلط را از دل پاک کن. بهتر است گذشته را فراموش کنی و فقط در حال زندگی کنی تا آینده را درخشانتز برای خود و خانواده ات بسازی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

دی
هزار دشمنم ار می کنند به قصد هلاک* * * * * گرم تو دوستی از دشمنانم ندارم باک
به ظاهر آرام و مهربان هستی ولی در خانه عصبانی. فردی منظم، اهل گردش و تفریح و خانواده دوست هستی. باید سعی و تلاش توام با توکل و امید داشه باشی. اگر انسان برای هرکاری پریشان شود قدرت و سرعت عمل را از دست می دهد با اندکی واقع گرایی و تهیه درست مقدمات به آرزویت می رسی. روحیه ات بسیار قوی است این خصلت بسیار شایسته . پسندیده است. همگان را شیفته خود می سازی بطوری که او نیز از صمیم قلب خواستار توست ولی قدرت ابراز ندارد. اگر به او میدان دهی مصمم تر عمل می کند. معامله صلاح نیست ولی سفر سودمند است و تغییر شغل و محل توصیه می شود. بعضی ها بیش از اندازه به گردش و تفریح توجه دارند. تغذیه خودت را منظم کن. پیام هایی دریافت می کنی که خوب است. تحولی کلی و بزرگ شکل می گیرد. از لجبازی دست بردار و از نیروی صبر و شکیبایی کمک بگیر و با فکر بیشتر عمل کن. کارهایی را که انجام می دهی سعی کن بی قصد و غرض و با حسن نیت باشد. به یکی از دوستانت سری بزن یا تلفنی تماس بگیر و رابطه ات را با او قطع نکن. صدقه بده و حسرت زندگی دیگران را نخور.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

بهمن
من دوستدار روی خوش و موی دلکشم * * * * * مدهوش چشم مست ومی صاف و بی غشم
تصمیم داری کاری انجام دهی ولی در اجرای آن تردید داری با توکل به خدا و علاقه و سرعت عمل و دقت اقدام کن که موفقیت بر رقیبان نزدیک است. کارهای بزرگ سختی های بزرگ دارند و یک تنه باید خود را برای رنج و ناراحتی آن آماده سازی. فردی باشخصیت، موفق، نصیحت پذیرف توانا، منطقی، جدی و مهربان هستی. به حرف دیگران زود اعتماد می­کنی. درحالی که از زندگی خوبی برخورداری و دیگران غبطه زندگی ات را می خورند پس جای گله و غصه وجود ندارد. بدان که این ناراحتیها زودگذر است.اینکه همه را محرم اسرار خود می دانی خوب نیست.آگاه باش و سخن سنجیده بگو و در هر حال به ایزد یکتا پناه بیاور و از او مدد جو. چشم هایت را بخوبی باز کن و بدان که عمر طلاست و گوهر عمر هرگز برنمی گردد. پس بیهوده آن را هدر نده که پشیمان می شوی و پشیمانی سودی ندارد. در امور تحصیلی و شغلی موفق می شوی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

12پیام برای متولدین 12ماه سال (شماره 6 )

اسفند

سحرم دولت بیدار به بالین آمد * * * * * گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

تولدت مبارک. کارها روبراه می شود. بیمار شفا می یابد. قرض هایت ادا می شود و زمان برای ازدواج مبارک است. در راهی قدم گذاشته ای که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی اگر بر خدا توکل کنی و سرعت عمل داشته باشی شاید موفقیتی در این کار باشد، چنانچه از آن صرف نظر کنی به مراتب بهتر است. رنگ سبز کمرنگ یا صورتی حس کنجکاوی و ذوق هنری را در تو زنده می کند. به تازگی شخصی عاقل و بالغ تو را راهنمایی کرد ولی به بهانه های گوناگون از زیر بار انجام آن شانه خالی کردی درحالی که او خیرخواه توست. به ندای وجدانت بیشتر گوش بده مواظب اطراف خودت باش. نیت و اندیشه ای که در سر داری تو را به خود مشغول کرده است. شخصی باصداقت و مهربان هستی اما او سیاستمدار است و باتفکر عمل می کند و عشق هم تفکر زیاد را نمی پسندد به هر صورت چاره ات در صبر است تا او را از تردید خارج کنی. کارهای او از عمد است و می خواهد تو را امتحان کند بیشتر مراقب کارها و عکس العمل هایت باش و از روی حوصله و محبت با او صحبت کن. از ته دل عاشق شده ای. دارای طبعی لطیف هستی ومی خواهی از طریق عرفان و معرفت حق به عشق حقیقی برسی.
 

shahryar14

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون خانوم مهندس
واقعا دستتون درد نکنه
راستی، من دخترم اسفندیه، ممنون که تولدش رو تبریک گفتید
(آدم بی جنبه اینطوری می شه دیگه!!!، هر حرفی رو زود به خودش می گیره)
 

امین خلعتبری

عضو جدید
اسفند

سحرم دولت بیدار به بالین آمد * * * * * گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

تولدت مبارک. کارها روبراه می شود. بیمار شفا می یابد. قرض هایت ادا می شود و زمان برای ازدواج مبارک است. در راهی قدم گذاشته ای که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی اگر بر خدا توکل کنی و سرعت عمل داشته باشی شاید موفقیتی در این کار باشد، چنانچه از آن صرف نظر کنی به مراتب بهتر است. رنگ سبز کمرنگ یا صورتی حس کنجکاوی و ذوق هنری را در تو زنده می کند. به تازگی شخصی عاقل و بالغ تو را راهنمایی کرد ولی به بهانه های گوناگون از زیر بار انجام آن شانه خالی کردی درحالی که او خیرخواه توست. به ندای وجدانت بیشتر گوش بده مواظب اطراف خودت باش. نیت و اندیشه ای که در سر داری تو را به خود مشغول کرده است. شخصی باصداقت و مهربان هستی اما او سیاستمدار است و باتفکر عمل می کند و عشق هم تفکر زیاد را نمی پسندد به هر صورت چاره ات در صبر است تا او را از تردید خارج کنی. کارهای او از عمد است و می خواهد تو را امتحان کند بیشتر مراقب کارها و عکس العمل هایت باش و از روی حوصله و محبت با او صحبت کن. از ته دل عاشق شده ای. دارای طبعی لطیف هستی ومی خواهی از طریق عرفان و معرفت حق به عشق حقیقی برسی.
دمت گرم بابا ما رو به زندگی امیدوار کردی دستت درد نکنه
 

مهرا

عضو جدید
مرسی مال اسفند خوببب بود یعنی 95 % درست بود
ممنون خیلی خوشم اومد




راستی تولدددددددددددددددددددددددددددددممممممممم تبریک یادتون نرهههههههههههه
 

pme

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسفند

سحرم دولت بیدار به بالین آمد * * * * * گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد


تولدت مبارک. کارها روبراه می شود. بیمار شفا می یابد. قرض هایت ادا می شود و زمان برای ازدواج مبارک است. در راهی قدم گذاشته ای که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی اگر بر خدا توکل کنی و سرعت عمل داشته باشی شاید موفقیتی در این کار باشد، چنانچه از آن صرف نظر کنی به مراتب بهتر است. رنگ سبز کمرنگ یا صورتی حس کنجکاوی و ذوق هنری را در تو زنده می کند. به تازگی شخصی عاقل و بالغ تو را راهنمایی کرد ولی به بهانه های گوناگون از زیر بار انجام آن شانه خالی کردی درحالی که او خیرخواه توست. به ندای وجدانت بیشتر گوش بده مواظب اطراف خودت باش. نیت و اندیشه ای که در سر داری تو را به خود مشغول کرده است. شخصی باصداقت و مهربان هستی اما او سیاستمدار است و باتفکر عمل می کند و عشق هم تفکر زیاد را نمی پسندد به هر صورت چاره ات در صبر است تا او را از تردید خارج کنی. کارهای او از عمد است و می خواهد تو را امتحان کند بیشتر مراقب کارها و عکس العمل هایت باش و از روی حوصله و محبت با او صحبت کن. از ته دل عاشق شده ای. دارای طبعی لطیف هستی ومی خواهی از طریق عرفان و معرفت حق به عشق حقیقی برسی.
ممنون عزيزم:D
تا حدودي درست بود;)
مرسی مال اسفند خوببب بود یعنی 95 % درست بود
ممنون خیلی خوشم اومد




راستی تولدددددددددددددددددددددددددددددممممممممم تبریک یادتون نرهههههههههههه
هم به تو و هم به خودم تبريك مي گم:D:gol:
مرسی:gol: تولد همه اسفنديها مبارک:gol:
منم اسفنديم.برای من 50-50 بود:gol:
تولدتون مبارك:gol:
امشب شب تولدمهااااااااااا:razz::D
خودم به خودم تبريك مي گم كه عقده اي نشم يه وقت:D
تولدم مبارك:gol:
 

yekbinam

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون عزيزم:D
تا حدودي درست بود;)

هم به تو و هم به خودم تبريك مي گم:D:gol:

تولدتون مبارك:gol:
امشب شب تولدمهااااااااااا:razz::D
خودم به خودم تبريك مي گم كه عقده اي نشم يه وقت:D
تولدم مبارك:gol:
مرسی:gol:
تولدتون مبارک!:gol:
شاد باشيد و اميدوارم به همه آرزوهاتون برسين:gol:
 

Similar threads

بالا