بی ......... ترین رئیس جمهور

monir arch

عضو جدید
وايز با دو دختر جوان و خوش‌تيپ خيلي گرم گرفت. به يكي از آنان گفت: «اگر من ازدواج نكرده بودم، همين الان با تو ازدواج مي‌كردم» و به ديگري گفت: «با تو هم هر جايي كه مي‌خواستي مي‌آمدم».
*******

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=17273&stc=1&d=1264325213
«سيلويو برلوسكوني»، نخست‌وزير سابق ايتاليا كه اكنون بيشتر به خاطر حاشيه‌هاي غيرمتعارف خود شناخته مي‌شود، تا حتي ثروت ميلياردي‌اش، به خاطر آخرين گاف خود، مجبور به عذرخواهي از همسر دومش شد: يك درام داخلي البته از نوع عشق ايتاليايي؛ خانم ناراحتي كه مي‌خواهد همه جهان عذرخواهي همسرش را ببيند.
به گزارش سرويس بين‌الملل «بازتاب» به نقل از «آسوشيتدپرس»، «ورونيكا لاريو»، همسر «سيلويو برلوسكوني»، همسر هفتاد ساله خود را كه يك ميلياردر ايتاليايي است، به زانو درآورد.
هفته گذشته نخست‌وزير سابق ايتاليا در يك مراسم اهداي جوايز شركت كرد و با دو دختر جوان و خوش‌تيپ خيلي گرم گرفت. به گفته رسانه‌هاي ايتاليايي، او به يكي از آنان گفت: «اگر من ازدواج نكرده بودم، همين الان با تو ازدواج مي‌كردم» و به ديگري گفت: «با تو هم هر جايي كه مي‌خواستي مي‌آمدم».
http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=17272&stc=1&d=1264325183
روز چهارشنبه، «لاريو» پنجاه ساله، همسر برلوسكوني، در روزنامه «لارپوبليكا» ايتاليا نوشت كه غرور او با رفتار شوهرش جريحه‌دار شده است. براي همين، وي يك روزنامه چپ را براي انتقاد از برلوسكوني برگزيد تا به اين ترتيب،‌ بيشتر وي را ناراحت كند.
«لاريو» نوشت: «اظهارات وي واقعا من را ناراحت كرد. از وي مي‌خواهم تا به عنوان يك رئيس‌جمهور چهره همگاني، پيش از عذرخواهي خصوصي از من، از همه عذرخواهي كند».
به اين ترتيب، برلوسكوني نيز در نامه‌اي كه توسط حزب محافظه‌كار «فورزا» منتشر شد، گفت: «ورونيكاي عزيز، اين عذرخواهي من است. من را ببخش، از تو معذرت مي‌خواهم و اين عذرخواهي عمومي و شكستن غرور خودم را نشانه‌اي از عشق به خودت بدان».
فمنيست‌هاي ايتاليا اين امر را نشانه‌اي از گريه زنان ايتاليايي و به ويژه خانم «لاريو» مي‌دانند كه سال‌هاست با نشانه‌هايي از بي‌وفايي شوهرش روبه‌روست. صحبت‌هاي ***ي وي هيچ‌گاه پاياني ندارد. به گونه‌اي كه وي در كنفرانسي سياسي، سخنان خود را با تمجيد از ساق پاي زناني كه در رديف اول نشسته بودند، آغاز كرد.
در سال 2005، زمان نخست‌وزيري‌اش، به شوخي گفته بود كه از همه مهارت‌هاي Play boy خود استفاده خواهد كرد تا «تارژا هالونن» رئيس‌جمهور فنلاند را راضي كند آژانس غذاي اتحاديه اروپا را به ايتاليا بدهد نه فنلاند.
در سال 2003 نيز وي از شايعاتي سخن گفت كه همسر او را مرتبط با يك استاد فلسفه چپگرا به نام «كاچياري» مي‌دانست. او در كنفرانس خبري با «راسموسن» نخست‌وزير دانمارك گفت: «راسموسن خوش‌تيپ‌ترين نخست‌وزير اروپاست. من گمان مي‌كنم از كاچياري خيلي خوش‌تيپ‌تر است و مي‌خواهم او را به همسرم معرفي كنم».
او در نامه خود اضافه كرد: «من در قلب خود هميشه پيمان ازدواج خودم را حفظ كرده‌ام، اما باور كن كه تاكنون به هيچ كس هيچ پيشنهاد ازدواجي نداده‌ام».
او در سال 2003 كه عمل كاشت مو را انجام داد، در يك گفت‌وگو اظهار داشت: «من به اين علت موهايم را از دست دادم كه دوست‌دخترهاي بسياري داشتم» و براي تشويق سرمايه‌گذاري در ايتاليا هم گفت: «جداي از آب و هواي خوب در اينجا، تاجران زن و منشي‌هاي بسيار زيبايي داريم».
خانم «لاريو» نامه خود را با نام خانم برلوسكوني امضا كرده بود.
برلوسكوني در سال 1990 و پس از جدايي از همسر اولش، با «ورونيكا» ازدواج كرد و هم‌‌اكنون آنها داراي سه فرزند هستند.
برلوسكوني اغلب يادآور مي‌شود كه زماني كه «لاريو» 24 ساله را كه يك بازيگر در تئاتر ميلان بوده، ديده، در نگاه اول عاشق او شده است. عده بسياري بر اين باورند، برلوسكوني كه به دنبال سومين دوره نخست‌وزيري است، به هيچ‌وجه نخواهد توانست آراي زنان را از آن خود كند

 

پیوست ها

  • 32662.jpg
    32662.jpg
    10.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 32666_1.jpg
    32666_1.jpg
    19.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

ahmadi-2010

عضو جدید
این بابا که آخرشه!!!! پر خبر ترین نخست وزیر دنیاست ....این یکی از خبراشه....مهمونیاش که تو ایتالیا جنجالی به پا کرده.....ولی ایوول به این نخست وزیر تو سن 72 سالگی هم سروگوشش می جنبه!!!

رفیق فابریک پوتینه دیگه....
 

monir arch

عضو جدید
بی .... ترین رئیس جمهوره م...ه :biggrin:

این چیزا که ربطی به اداره مملکت نداره،هر غلطی میخوان بکنن ولی کشور را اباد کنن.....
خوب اره ولی اگه صابش اینکارا رو بکنه وای به حال مردمش:gol:
این بابا که آخرشه!!!! پر خبر ترین نخست وزیر دنیاست ....این یکی از خبراشه....مهمونیاش که تو ایتالیا جنجالی به پا کرده.....ولی ایوول به این نخست وزیر تو سن 72 سالگی هم سروگوشش می جنبه!!!

رفیق فابریک پوتینه دیگه....
ببینم سر و گوش جنبیدن ایول دارهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad::w00::w13:
 

عطر بارون

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقد بی تربیت و چش چرون
ولم کنین بزار برم بزنمش و ادبش کنم..........شکلکه فوق العاده وحشتناک عصبانی
 
  • Like
واکنش ها: ilak

armstrong

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
نه بس من يا نكنه اقدس خانم..!!!!!!!:surprised::biggrin:
والا شما يطوري حرف ميزني كه انگار دو جنسه هستي يا زياد بدت نمياد دو جنسه باشي..:biggrin:;)

نه تو نه.اقدس خانوم.
 

Similar threads

بالا