12پیام کوتاه برای متولدین 12ماه سال (شماره 4)

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان خوبم بازم سلام...:gol:
به خاطر لطف همه شما عزیزان نسبت به شماره های قبلی تشکر می کنم.
باز هم این نکات رو یادآوری می کنم: این پیامها رو جهت سرگرمی بخونید، از نکات مثبتش استفاده کنید و به آینده خودتون خوش بین باشید، خیلی احساساتی نشیدو براساس این پیامها تصمیم نگیرید که من مسئولیتی به عهده نمی گیرم!!! و. . .:smile:

ممنون می شم با نظرات و پیشنهاداتتون در این زمینه کمکم کنید، اگر سوالی هم داشتید درخدمتم.

 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

12پیام کوتاه برای متولدین 12ماه سال (شماره چهارم نیمه دوم آذر)

فروردین

در ازل هرکو به فیض دولت ارزانی بود * * * * * تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

قلبی که پر از نیایش خدای مهربان است و هر روز برای رسیدن به پروردگار خویش قدمی نو می بردارد پر از زیبایی، آرامش، و اخلاص و فروتنی است. خلاقیت در کارها باعث موفقیت چشمگیری می­شود. برای شکوفایی خلاقیت باید به جایی سفر کنی، کتابی بخری یا هنری بیاموزی و با افراد باتجربه به صحبت بنشینی همین الان شروع کن فردا دیر است. خیلی از مسایل درحال تغییراست. زندگی ما نیز هرلحظه درحالحرکت و تغییر و دگرگونی استآنهایی که زندگی بهتری می­خواهند بر کوشش و تلاش صادقانه خود می­افزایند و به خواسته هایشان با زمان تعیین شده می­رسند. رابطه ها را درک کن. اگر به دنبال کمال هستی باید روی خودت کار کنی. بعضی از متولدین فروردین در موقعیت مناسبی قرار ندارند و باید حرکت کنند. آرامش خود را به دست آور، بزودی روزگار چهره­های خوب خود را به تو نشان می­دهد. هدیه­ای دریافت می­کنی. ازدواج پیش می­آید و صاحب فرزندان شایسته­ای می­شوی. دنیا را سخت نگیر.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

اردیبهشت

سحر زهاتف غیبم رسید مژده بگوش * * * * * که دور شاه شجاعست می دلیر بنوش

روز نو، هفته نو و ماه نو همه از آغوش پاک و مطهر خداوند است که آغاز می­شود. نعمت های خداوند را ببین و او را شکر کن. برای کاری که شروع کرده­ای صبوری لازم است. خیلی در کارهایت عجله می­کنی. کارها با صبر وتحمل آسانتر می­شوند. سعی کن در کارهایت با افراد دیگر هماهنگی داشته باشی. به دنبال صلح و دوستی باش، آنگاه دیگران به توانایی­هایت ایمان می­آورند. وزن و آهنگ این جهان بسیار موزون و زیباست، فقط احتیاج به سکوت داری آنگاه می­توانی همه چیز را ببینی، بشنوی و درک کنی. انگیزه داشتنن باعث می­شودکه حرکت کنی وبالاخره به آنچه می­خواهی برسی. افکار تابناکی به سراغت آمده است اما توجه داشته باش که با دوستان ناباب نشست و برخواست نکنی. هدف جدیدی برای زندگی ات داشته باش. رنگ بنفش از استرس تو می­کاهد و عکس­العمل­های منفی را کاهش می­دهد. برای خودت زندگی کن تا بر لبانت لبخند بیاید.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

خرداد

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز * * * * * ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

تغییرات مهم و دگرگونی هایی درحال شکل گرفتن است، خودت را با آنها هماهنگ ساز. دوباره بخت و اقبال و آرامش همراهت می­شود و به موفقیت های چشم­گیری می­رسی. از امروز سعی کن با دقت و زیرکی بیشتری، موقعیت ها را بسنجی. بیشتر به گیاهان خانه­ات برس. خبرهای مهمی می شنوی که باعث شادی­ات می­شوند. به کارهای هنری علاقه زیادی داری. همیشه فرشته­ای حامی و نگهدارت بوده. موقعیت کاری­ات را حفظ کن، کمی آسیب پذیر شده است. بیدار و گوش به زنگ باش. هیچ کس آنقدر قابل اعتماد نیست که راز دلت را به او بگویی. یک روز پشیمان می­شوی. کار ازدواج درحال درست شدن است. اکنون برای ایده­ها و طرح­ برنامه­های درازمدت وقت مساعدی است.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

تیر

زهی خجسته زمانی که یار باز آید * * * * * به کام غمزدگان غمگسار باز آید

در نیایش­های هر روز خود خالصانه از خدا بخواه تا کمکت کند بار زندگی را بر دوش بکشی. در هرجای دنیا و هر شرایطی که زندگی می­کنی راضی به رضای خدا باش. ملاقات با افراد قدرتمندی صورت می­گیرد، مثل این می­ماند که به بیشتر آرزوهایت رسیده باشی. محافظه کاری بعضی وقتها خوب است، اما نه همیشه بهتر است دیگر محافظه کاری را کنار بگذاری. پیمان بستن، متحد شدن، دوستی کردن چه در کار و چه در زندگی می­تواند به بهترین نوعش پیش آید، شکرگذار باش. هرعملی احتیاج به شجاعت و نترسیدن و بی­پروایی دارد. شرایط مالی­ات نسبت به گذشته تغییر مثبتی کرده­است، فقط مراقب باش تا اسیر جاه­طلبی نشوی. پیشنهاد می­کنم کمی پس انداز داشته باشی که بزودی برای کار خیری به آن نیاز خواهی داشت. از تجربیات خود و دیگران در پیشبرد خود و زندگی­ات بهره ببر. آزادی نعمت بزرگی است. کسی را به اسارت نگیر. موقعیت ازدواج پیش می­آید.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

مرداد


خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم * * * * * به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

بینش ما وسیع نیست و ما فقط از یک شکاف به دنیا می­نگریم، اگر به این درک می­رسیدیم که لطف و رحمت خدا در همه وقایعی که در دور و بر ما رخ می­دهد نهفته است، آگاهانه­تر قدم برمی­داشتیم وزندگی می­کردیم.
برای برقراری ارتباط با دیگران باید از هوش و استعداد خود استفاده کنی ورگ خواب آنها را به دست آوری. بعضی از دوستانت را باید از غربال ردکنی، خوب ها را نگه دار و بقیه را کنار بگذار. اگر می­خواهی به او دست پیدا کنی باید خیلی تلاش کنی. البته به جز اینها باید به خدا توکل کنی. با یک هدیه و معذرت خواهی درست و حسابی، شانس خودت را امتحان کن. اگر با فرد بزرگ و باتجربه­ای ملاقات داشتی فرصت را غنیمت شمار و از نصایح او پند بگیرو بدان آینده در دستان توانا و کوشای خودت قرار دارد. نذر خود را ادا کن.
فرزندی به خانواده اضافه می­شود. رنگ نارنجی شادی را به چهره و زندگی­ات می­آورد.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شهریور


در خرابات مغان نور خدا می­بینم * * * * * این عجب بین که چه نوری زکجا می­بینم

چه اتفاقی در آینده منتظر ماست؟ آخر کار چه می­شود؟ همیشه هزاران سوال مانند اینها در ذهن وجود دارد و ما را به خود مشغول می­سازند. زیرا ما نمی­توانیم آنچه را که پیش روی ما قرار دارد ببینیم اما پروردگار عزیز ما جواب تمامی این سوالات ما را می­داند. بعضی وقتها سکوت را پیشه خود ساز و فقط گوش بده چون حرفهای تو اصلا به گوش او نمی­رود. برای زمانی کوتاه باید او را تحمل کنی. تولدی در خانواده پیش می­آید که قدمش مبارک است. خلاقیت بیشتری در کار و زندگی­­ات بکار ببر. خبرهای خوب و بد دور و برت زیاد است، سعی کن همه آنها را با آغوش باز پذیرا باشی. فراوانی و برکت را در گوشه و کنار زندگی­ات تجربه خواهی کرد. احتیاج به خرید وسیله­ای پیدا می­ کنی، اگر باید بخری معطل نکن پول ها را برایش کنار بگذار. از افراد مطیع و قوی در کارهایت بهره بگیر. ورزش کن که تو را هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی قوی می­کند. از هر بزرگتری پندی بگیر ودر زندگی­ات بکار ببر. تجارت بالا و پایین خودش را دارد. وقتی عشق بیاید دیگر همه چیز رنگ می­بازد، پس از عاشق بودن و عاشق شدن خجالت نکش در هر سنی و در هر شرایطی عشق، امید زندگی ما انسان هاست.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

مهر


رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید * * * * * وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

مهر مادری زبانزد تمام آدمیان است. مادر فقط بهترین ها را برای یگانه دلبندش می خواهد. ما مخلوق آن یگانه بی همتا هستیم حتما عشقی که از او به ما می­رسد خیلی بیشتر از عشق مادر به فرزندش است. وقفه­ای در کار و تحصیلت پیش می­آید، مقصر خودت هستی. کمی با انسان­ها ارتباط برقرار کن، مغرور نباش. سعی کن با روی خوش مسایل را حل کنی. در سایه فضیلت و علم و دانش به جایگاه خوبی خواهی رسید. کسی از تو دلخور است با تلفن یا هدیه­ای باارزش اورا شاد کن و از او دلجویی نما. ریسک کردن را کنار بگذار تجارت ریسک می­خواهد اما الان وقتش نیست خطرهای کاری بوجود می­آیند. هوشیاری و مراقب بودن اصل زندگی است. وقتی کاری را انجام می­دهی شش دانگ حواست را به آن بسپار. سفری زیارتی درپیش داری. موفقیت در انتخاب همسر حتمی است. در کاری صبر لازم است نگران نباش مژده­ای در راه است.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

آبان


بود آیا که در میکده ها بگشایند * * * * * گره از کار فروبسته ما بگشایند

اگر کمی به دور و بر خود نگاه کنی همه چیز تغییرپذیر است، امروز خوب است و فردا روز بدی خواهد شد. تنها خداوند است که شایستگی اعتماد ما را دارد. تنها اوست که می تواند ما را از درد و رنج نجات بخشد و کاری کند که هرگز دچار اندوه نشویم.
به مسایل و مشکلات عدیده­ای برخورد کرده­ای برنامه­های زندگی­ات در جایی باید اشتباه باشد. عاقبت اندیشی لازم را نکرده­ای عیبی ندارد کل زندگی یک تجربه است. ببین دیگران برای موفق بودنشان چه کارهایی انجام داده­اند که راحت زندگی می­کنند. هدفت را مستقیم و منصفانه قرار بده، مطمئن باش که فرشته نگهبان تورا برای رسیدن به خواسته هایت کمک می­کند. لازم به کوشش بسیار نخواهد بود به نتیجه می رسی. در کارهایت نظم را رعایت کن، عجله اصلا به صلاح نیست. الگوهای فکری­ات را عوض کن. فردی گشاده رو هستی، تازگی­ها با مردم بهتر ارتباط برقرار می­کنی. شاید لازم باشد برای حفظ برتری خودت دوره ها و کلاس­های دیگر را ببینی و خود را بی­نیاز گردانی. ورزش و قدم زدن در هوای پاک را پیشنهاد می­کنم. حادثه­ای در زندگی­ات تاثیر گذاشته و اندیشه­ات را تصاحب کرده است، هرچیزی احتیاج به زمان دارد، صبر داشته باش. بیماری­ات بهتر می­شود.

 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

آذر


زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم * * * * * ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

نیمه دومی­ها تولدتون مبارک. شاید بعضی وقتها که احساس تنهایی می­کنیم با خودمان می­گوییم چرا کسی دوستمان ندارد؟ آرزو می­کنیم کسی به ما تلفن بزند و بگوید که ما را دوست دارد. بهتر است این عشق را از خدایی بخواهیم که سرشار از عشق و محبت است. همیشه درکنار ماست او عاشق تر از هر عاشق دیگر است. بدون کوشش زیاد همه چیز به سرانجامی موفقیت­آمیز می­رسد. کارهایت را با با آرامش و دقتی بیشتر انجام بده. بسیار فروتن عمل می­کنی. با وجودی که خود را با تلاش بالا کشیده­ای باز هم مدعی هیچ­گونه اعتباری برای خودت نیستی. لاف زدن را دوست نداری. بیشتر از هوش و استعداد خودت استفاده می­کنی. دل به کاری یا کسی بسته­ای که آن را برای خود از همه بهتر می­دانی و به خواسته­ات هیچ­گونه شکی نداری. به زودی اقدامی انجام می­دهی برای موفقیت لازم است که از هیچ خطری نترسی. فقط مواظب باش که از راه درست و منطقی خارج نشوی . خداوند را شاهد اعمال خود بدان. مطمئن باش که کامیابی در انتظارت است. آینده روشن است. تغذیه خوب را مورد توجه قرار بده. بیشتر ورزش کن و دوستان خوبی برای خودت پیدا کن.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

دی


دلا بسوز که سوز تو کارها بکند * * * * * نیاز نیمه شبی دفع صد بلا بکند

خطاهای انسانها کم نیست، اما قاضی پرونده های ما بسیار خردمند، آگاه و خطابخش و مهربان است. هرآنچه که او برای ما بندگان گنهکار پیش می­آورد بهترین است. کاسه داغتر از آش نباش و خودت را درحاشیه قرار بده. اگر صلاح می­دانی حق از دست رفته­ات را بگیر. برای کارهایت حساب و کتاب قرار داده­ای که خوب است. پس­انداز کن چون کارهای غیرمرتقبه پیش می­آید. افراد نیکوکاری را می­شناسی، پل­های ارتباطی­ات را با آن­ها حفظ کن. متواضع و فروتن باش و هرچه را در چنته داری سریع روی میز نریز. فرزندی متولد می­شود تولدش مبارک است. پیشرفت و موفقیت عظیم تا آخر سال برایت ممکن است، به شرطی که ثابت­قدم و درستکار و با ایمان باشی. کارهایت به تاخیر افتاده اند مثل اینکه هیچ حرکتی نمی­خواهد به جلو برود. از افراد لایق و با تجربه و بزرگان استفاده کن. در کارهایت مصر باش. بزودی از این ناراحتی رهایی می­یابی و روزگار بر وفق مرادت می­شود. از افراد مستمند دستگیری کن. در کنکور یا امتحانی موفق می­شوی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

بهمن


هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد * * * * * خداش در همه حال از بلا نگه دارد

مشغله های روزمره هرکسی به اندازه خودش است. به نوعی همه ما سرگرم بازی زندگی هستیم. اگر توانستی زمان کوتاهی خود را از مشغله­هایت دور ساز و به خدای مهربان بیندیش و راه عشق را پیش بگیر. بدین­ترتیب انرژی الهی در تو وارد می­شود. از کسی ناراضی هستی و بزودی درپی آن برمی­آیی که از خود دفاع کنی. طرف مقابلت بسیار بانفوذ و قدرتمند است. به آنچه که داری راضی باش و فکرهای اضافی را از سرت بیرون کن. کسی که دور شده است دوباره برمی­گردد. احساسات احساسات خالصانه در هرکسی پیدا نمی­شود، اگر در این دوره و زمانه کسی دارای چنین شورو شوقی بود، اورا از دست نده. شخصی ناگهان به تو پیشنهاد کمک غیرمنتظره می­دهد، که بهتر است نپذیری. افراد صالحی در اطرافت وجود دارند که یاریت خواهند کرد وبودن آن­ها موفقیتت را تضمین می کند. مساله­ای فکرت را مشغول کرده، آنچه که دلت می­گوید را معیار عملت قرار بده. کاری که می خواهی شروع کنی ، مشکل نیست اما هنوز شرایطش مهیا نیست. حتما به خواسته­ات می­رسی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 4 (نیمه دوم آذر)

شماره 4 (نیمه دوم آذر)

اسفند


مدامم مست می­دارد نسیم جعد گیسویت * * * * * خرابم می­کند هردم فریب چشم جادویت

نگذار غم و ناراحتی تورا از همه چیز نا امید کند. الان زمانی است که باید قلبت را که آیینه الهی است به سوی خورشید الهی بگیری و دعاکنی که خدایا دستم را بگیر در هر نفسم تورا یاد می­کنم، امتحانم را آسان گردان و پشت وپناهم باش. چیزهای ارزشمند خودت را پنهان کن. دشمنان زیاد نقشه می­کشند، احتیاط کن. از رنگ های سفید و زرد در لباس­هایت بیشتر استفاده کن. برای ازدواج قاطع و درست رفتار کن. فرزندان شاسته­­ای خواهی داشت. همین هفته به یکی از زیارتگاه­ها برو ودعا کن. از معامله ای سودی، از شغلی بهره­ای، از مسافرتی لذت فراوان نصیبت می­شود، شاکر باش. غصه نخور که چرا به فلان مقان یا شغل یا رشته تحصیلی نرسیدم، در این اندیشه باش که می­توانم لیاقت آن مقام یا رشته را داشته باشم. سعی و کوشش خودت را دوچندان کن. به دنبال مطلب و موضوعی خاص هستی بطوری که خوشبختی خود را در تصاحب آن می­پنداری مژده می­دهم که این نیت دارای خیر و برکت است و بزودی برآورده می­شود. مواظب باش آتش عشقت خاموش نشود.
 

pme

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسفند


مدامم مست می­دارد نسیم جعد گیسویت * * * * * خرابم می­کند هردم فریب چشم جادویت


نگذار غم و ناراحتی تورا از همه چیز نا امید کند. الان زمانی است که باید قلبت را که آیینه الهی است به سوی خورشید الهی بگیری و دعاکنی که خدایا دستم را بگیر در هر نفسم تورا یاد می­کنم، امتحانم را آسان گردان و پشت وپناهم باش. چیزهای ارزشمند خودت را پنهان کن. دشمنان زیاد نقشه می­کشند، احتیاط کن. از رنگ های سفید و زرد در لباس­هایت بیشتر استفاده کن. برای ازدواج قاطع و درست رفتار کن. فرزندان شاسته­­ای خواهی داشت. همین هفته به یکی از زیارتگاه­ها برو ودعا کن. از معامله ای سودی، از شغلی بهره­ای، از مسافرتی لذت فراوان نصیبت می­شود، شاکر باش. غصه نخور که چرا به فلان مقان یا شغل یا رشته تحصیلی نرسیدم، در این اندیشه باش که می­توانم لیاقت آن مقام یا رشته را داشته باشم. سعی و کوشش خودت را دوچندان کن. به دنبال مطلب و موضوعی خاص هستی بطوری که خوشبختی خود را در تصاحب آن می­پنداری مژده می­دهم که این نیت دارای خیر و برکت است و بزودی برآورده می­شود. مواظب باش آتش عشقت خاموش نشود.
:w27:
من تشكرام ته كشيده:gol:
 

nana_IT

عضو جدید
شهریور


در خرابات مغان نور خدا می­بینم * * * * * این عجب بین که چه نوری زکجا می­بینم


چه اتفاقی در آینده منتظر ماست؟ آخر کار چه می­شود؟ همیشه هزاران سوال مانند اینها در ذهن وجود دارد و ما را به خود مشغول می­سازند. زیرا ما نمی­توانیم آنچه را که پیش روی ما قرار دارد ببینیم اما پروردگار عزیز ما جواب تمامی این سوالات ما را می­داند. بعضی وقتها سکوت را پیشه خود ساز و فقط گوش بده چون حرفهای تو اصلا به گوش او نمی­رود. برای زمانی کوتاه باید او را تحمل کنی. تولدی در خانواده پیش می­آید که قدمش مبارک است. خلاقیت بیشتری در کار و زندگی­­ات بکار ببر. خبرهای خوب و بد دور و برت زیاد است، سعی کن همه آنها را با آغوش باز پذیرا باشی. فراوانی و برکت را در گوشه و کنار زندگی­ات تجربه خواهی کرد. احتیاج به خرید وسیله­ای پیدا می­ کنی، اگر باید بخری معطل نکن پول ها را برایش کنار بگذار. از افراد مطیع و قوی در کارهایت بهره بگیر. ورزش کن که تو را هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی قوی می­کند. از هر بزرگتری پندی بگیر ودر زندگی­ات بکار ببر. تجارت بالا و پایین خودش را دارد. وقتی عشق بیاید دیگر همه چیز رنگ می­بازد، پس از عاشق بودن و عاشق شدن خجالت نکش در هر سنی و در هر شرایطی عشق، امید زندگی ما انسان هاست.


مرسی عزیزم .
 

MOON.LIGHT

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز * * * * * ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

تغییرات مهم و دگرگونی هایی درحال شکل گرفتن است، خودت را با آنها هماهنگ ساز. دوباره بخت و اقبال و آرامش همراهت می­شود و به موفقیت های چشم­گیری می­رسی. از امروز سعی کن با دقت و زیرکی بیشتری، موقعیت ها را بسنجی. بیشتر به گیاهان خانه­ات برس. خبرهای مهمی می شنوی که باعث شادی­ات می­شوند. به کارهای هنری علاقه زیادی داری. همیشه فرشته­ای حامی و نگهدارت بوده. موقعیت کاری­ات را حفظ کن، کمی آسیب پذیر شده است. بیدار و گوش به زنگ باش. هیچ کس آنقدر قابل اعتماد نیست که راز دلت را به او بگویی. یک روز پشیمان می­شوی. کار ازدواج درحال درست شدن است. اکنون برای ایده­ها و طرح­ برنامه­های درازمدت وقت مساعدی است.
ممنون دوست عزیز:gol:
 

مهرا

عضو جدید
خیلی ممنونم
واقعا متشکر
برای من درست بود یا من تو زندگیم مصداقهایی از اون رو پیدا کردم خیلی درست بود ممنون
 

Sajjad_Fashion

عضو جدید
اسفند


مدامم مست میدارد نسیم جعد گیسویت * * * * * خرابم میکند هردم فریب چشم جادویت

نگذار غم و ناراحتی تورا از همه چیز نا امید کند. الان زمانی است که باید قلبت را که آیینه الهی است به سوی خورشید الهی بگیری و دعاکنی که خدایا دستم را بگیر در هر نفسم تورا یاد میکنم، امتحانم را آسان گردان و پشت وپناهم باش. چیزهای ارزشمند خودت را پنهان کن. دشمنان زیاد نقشه میکشند، احتیاط کن. از رنگ های سفید و زرد در لباسهایت بیشتر استفاده کن. برای ازدواج قاطع و درست رفتار کن. فرزندان شاستهای خواهی داشت. همین هفته به یکی از زیارتگاهها برو ودعا کن. از معامله ای سودی، از شغلی بهرهای، از مسافرتی لذت فراوان نصیبت میشود، شاکر باش. غصه نخور که چرا به فلان مقان یا شغل یا رشته تحصیلی نرسیدم، در این اندیشه باش که میتوانم لیاقت آن مقام یا رشته را داشته باشم. سعی و کوشش خودت را دوچندان کن. به دنبال مطلب و موضوعی خاص هستی بطوری که خوشبختی خود را در تصاحب آن میپنداری مژده میدهم که این نیت دارای خیر و برکت است و بزودی برآورده می­شود. مواظب باش آتش عشقت خاموش نشود.

:w30::w27::hypocrite::w27:
 

hd_memar

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرداد


خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم * * * * * به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

بینش ما وسیع نیست و ما فقط از یک شکاف به دنیا می­نگریم، اگر به این درک می­رسیدیم که لطف و رحمت خدا در همه وقایعی که در دور و بر ما رخ می­دهد نهفته است، آگاهانه­تر قدم برمی­داشتیم وزندگی می­کردیم.
برای برقراری ارتباط با دیگران باید از هوش و استعداد خود استفاده کنی ورگ خواب آنها را به دست آوری. بعضی از دوستانت را باید از غربال ردکنی، خوب ها را نگه دار و بقیه را کنار بگذار. اگر می­خواهی به او دست پیدا کنی باید خیلی تلاش کنی. البته به جز اینها باید به خدا توکل کنی. با یک هدیه و معذرت خواهی درست و حسابی، شانس خودت را امتحان کن. اگر با فرد بزرگ و باتجربه­ای ملاقات داشتی فرصت را غنیمت شمار و از نصایح او پند بگیرو بدان آینده در دستان توانا و کوشای خودت قرار دارد. نذر خود را ادا کن.
فرزندی به خانواده اضافه می­شود. رنگ نارنجی شادی را به چهره و زندگی­ات می­آورد.
این بار جالب بود!
 

ah25_km

عضو جدید
مرسی دوست گلم . مال آذر خیلی خوب بود .

من امروز تولدمه . خیلی خوشحال شدم اینو دیدم

:w33: :w30:
 

Similar threads

بالا