دین مبین پاستا گرایی!

mehrshad53

اخراجی موقت
به نام پاستای بيکار
پاستاگرایی هزاران سال به گونه ی پنهانی به زندگانی ادامه می داد تا اینکه پیامبر جوانی به نام بابی هندرسون از جانب هپ مبعوث شد تا جهانیان را از گمراهی آشکار نجات دهد.
برای اینکه بیشتر با این دین آشنا شوید باید بدانید که اصلا قضیه از کجا و کی پاگرفت.
داستان از آنجا آغاز شد که در ژانویه 2005 در ایالت کانزاس آمریکا کمیته ی تحصیلی ایالت تصمیم گرفت که خلقت(نظریه خلقت آدم و حوا به دست خدا) را به عنوان یک نظریه جایگزین برای تکامل در کنار آن در کلاس دانش تدریس کند و دانش آموزان هم خود بهترین نظریه را انتخاب کنند! پیامبر بابی(ص) که این وضع را دید بر آشفت و نامه ای سرگشاده به کمیته آموزشی نوشت که غوغا کرد! او در این نامه بیان کرد که ما گروهی هستیم که به خالقی ماورالطبیعه به نام هیولای اسپاگتی پرنده باورمندیم و اگر شما می خواهید خلقت مسیحی را در مدارس به خورد بچه های مردم بدهید ما هم نظریه ای داریم و باید زمانی را هم به آموزش نظریه ما اختصاص دهید که بر پایه ی این باور هیولای اسپاگتی پرنده آدم و جهان را آفریده است. دانش آموزان هم خود مختار خواهند بود که یکی از این سه نظریه را قبول کنند:
1. خلقت جهان توسط خدای دین های ابراهیمی مثل الله یا گاد و قضیه آدمو حوا که تلپی افتادند رو زمین.
2. خلقت جهان به دست توانای هیولای اسپاگتی پرنده که او هم کاملا مثل مورد قبلی جهان و آدمیان را آفرید.
3. نظریه ی تکامل یا فرگشت که بر پایه ی دانش زیست شناسی است و اول و آخرش تنها یک نظریه است درست مثل جاذبه! و چیز بیشتری نیست

او همچنین در این نامه ی سرگشاده از توانایی های قادر متعال هیولای اسپاگتی پرنده سخن به میان آورد. پیامبر بابی هندرسون در ادامه نامه فرمود: هپ جهان را آفرید. در آن زمان هیچ کسی در آنجا نبود که آن واقعه را به چشم ببیند ولی ما کتاب هایی داریم که در آن کاملا این پدیده را شرح می دهد. هپ جهان را طوری آفرید که به نظر آدمیان پیرتر بیاید. برای نمونه وقتی یک دانشمند عمر زمین با استفاده از واپاشی کربن تخمین می زند عددی بزرگ به دست می آید یا تخمین عمر فسیلها یا سنگها به چندین میلیون و گاهی چند میلیارد سال پیش برمی گردد. آری این درست است! ولی چیزی که این دانشمندان به ظاهر متفکر از دریافت آن عاجزند این است که هر بار که آن ها عمر سنگی را با دستگاه های خود اندازه می گیرند هیولای اسپاگتی پرنده در آن جا حاظر است و با دست های نامرئی و رشته مانند خود در رایانه و دستگاههای دانشمندان دست می برد و عدد را از 5000 سال به چند میلیارد سال تغییر می دهد. دلیل این کار هم معلوم نیست.
پیامبر بابی در بخش دیگری از نامه ی خود درباره ی برگزیدگان اسپاگتی پرنده که همانا دزدان دریایی باشند سخن گفت. او با آوردن مدرک کاملا علمی و مستند نشان داد که افزایش بلایای طبیعی مثل زلزله و سیل و به ویژه گرمایش زمین از 200 سال پیش تا کنون با کاهش شمار دزدان دریایی رابطه ی مستقیم دارد. (شاید وقت آن رسیده که مردمان با پوشیدن لباس دزدان دریایی که جامه ی برگزیده ی خداست جلوی گرم شدن کره ی زمین را بگیرند).
پس از فرستادن این نامه و با کمک وبلاگ نویسها و جامعه ی مجازی اینترنت این دین به گونه ای باورنکردنی پا گرفت و شورای آموزش ایالت کانزاس هم از ایده آموزش خلقت در مدارس دست کشید.اگر عمری باقی ماند برایتان بیشتر درباره ی این خدای هیدروکربنی خواهم نوشت. در پایان به رسم پاستاگرایی می گویم: رامن(RAmen). رامن نوعی نیایش دین ماست که می توانید همانندی آن را با آمن یا آمین تشخیص دهید. لازم به ذکر است که رامن نام یک مارک پاستا و ماکارونی هم هست!
———————————–
اثبات وجودی


دین مبین پاستاگرایی در مدتی کوتاه پیروان زیادی در جای جای کره ی خاکی به دست آورده است. هیولای اسپاگتی پرنده هست و جهان را با رشته هایش اداره می کند. اگر نیست پس این همه شور و اشتیاق مردم به این دین چه معنایی می تواند داشته باشد جز اثبات حقانیت این دین و وجود این قادر متعال.

  • برای نمونه در این جا آموزه هایی از دین هیولای اسپاگتی پرنده باوری (هپ گرایی) را به شما تقدیم می کنم:
1. قضیه ی دایناسورها و پاسخ منطقی دین ما به آن

در پست پیشین درباره ی این گفتیم که هپ جهان را در کمتر از 5000 سال پیش به وجود آورد. برخی نظریه ها می گویند که هپ برای مدت زیادی چیزی نیافریده بود و علاف و بی کار در گیتی چرخ می زد. تا اینکه یک روز به شدت احساس بی حوصلگی کرد و برای سرگرمی خود کوهی ساخت و بعد از آن درختان را در آنجا ایجاد کرد و یک کوتوله هم آفرید. درود بر رحمت پاستاگونه اش که ما را از روی بی حوصلگی و احتمالا مستی شدید آفرید.
خب. یک مشکل! اگر شما باهوش باشید حتما خواهید پرسید که پس دایناسورها چه؟ آیا آن ها در 5000 سال پیش زنده بودند؟! سوال زیرکانه و خوبیست! ولی دین ما برای همه چیز یک پاسخ دارد! پاسخ این است: آری! ولی این فسیل هایی که دانشمندان پیدا می کنند هیچ ارتباطی به دایناسورهای واقعی که 5000 سال پیش با آدمیان می زیسته اند ندارند زیرا که دایناسورهای واقعی اصلا استخوان نداشتند که بتوانند فسیل بسازند. بر اساس کتاب آسمانی پاستاگرایی دایناسورها از ماهیچه و ساختار بدنی درست مانند ..... ! مردانه درست شده بودند. یعنی با فشار خون در بدن به صورت ساختار قائم خود در می آمدند و شکل می گرفتند. برای همین هم هیچ اثری از بقایای آن ها نیست. این فسیل هایی که امروزه در دست ماست در واقع ساختگی است و هیولای اسپاگتی پرنده برای شیطنت آن را در گوشه کنار گیتی پراکنده کرده که ما را سر کار بگذارد. (پاستاء اعلم)
2. هیولای اسپاگتی پرنده همه چیز را مظهر خود آفریده است

این مساله حقانیت این دین را بیش ار پیش اثبات می کند و مشت محکمی بر دهان منکران می کوبد. اگر کمی به پیرامون خود بنگرید نشانه های او را در همه جا خواهید دید. برای نمونه به ژن های خود بنگیرید. آیا شباهت را نمی بینید؟! آری، او ساختار دی ان ای را به صورت رشته ای و مظهر خود ساخته است. یا بنگرید به مغز خود که چه طور شبیه به ماکارونی است. حتی برخی نقاط دیگر بدن را که بنگرید شباهت آن را به رشته در میابید
3. تازه ترین کشف فیزیک پشتوانه ای قوی برای پاستاگرایان

شما احتمالا از نظریه ریسمان چیزی شنیده اید. اگر هم نه به صورت چکیده باید بگویم این نظریه عنوان می کند که همه ی هستی در سطح ریزگان اتمی از ریسمان های میکروسکوپی ساخته شده است. این نظریه درست است ولی شاید نام مناسبی برای آن برنگزیده باشند. هر ذهن آزادی شباهت بین اسپاگتی و این ذرات نودل مانند را درمی یابد. نام واقعی نظریه ریسمان “نظریه نودل” هست که عنوان می کند هستی از ریز رشته های پاستایی ساخته شده است. واقعا جلالخالق! چه شگفت است این هپ.
می گویند آنها که نمی خواهند ببینند چشمشان از هر کوری کورتر است. پس ای دوست گرامی، به سوی رشته های نودلی او بیا و او را بپرست پیش از آن که خیلی دیر شود.
رااااامن

—————————————————–
سايت رسمی کليسا
http://www.venganza.org/
کتاب نوشته شده
http://www.amazon.com/Gospel-Flying..._bbs_sr_1/105-3520006-6412425?ie=UTF8&s=books
تصوير سه بعدی حضرت
http://www.glutenheim.org/hplush.htm
حوری های ان حضرت
http://www.venganza.org/wp-content/uploads/2009/10/hallpost4.jpg
شوهد علمی دال بر حضور ان حضرت
http://www.venganza.org/category/sightings/
اطلاعات بيشتر به فارسی
http://goftegu.com/vb/showthread.php?t=2288


 
آخرین ویرایش:

Hotspur_1985

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی مهرشاد جان.
منم همش رو نخوندم حال نداشتم.بعد میخونم.
نظریه هیولای اسپاگتی پرنده خیلی بامزه بود.
 

mehrshad53

اخراجی موقت
اصلا نکته را کسی نگرفته!
تنبلی هم حدی داره:mad:
من اگه کپی پیست کنم حتما یه نکته ای داره:smile:
 

T.bita

عضو جدید
مرسی... ظاهرا مسئله جالبیه!!!!!:w02::D

حرص نخور مهرشاد... یه مشت تنبل ریختن تو باشگاه!!!!! :w39:

(البه منم نخوندم:whistle:)

نمیشه حالا نکتشو خودت بگی.
 

simafrj

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه دین ساختگی عجیبی!!!!!
هر کی واسه خودش یه دین اختراع میکنه!!!!!!
همش رو خوندم
جالب بود مرسی
 

mehrshad53

اخراجی موقت
چه دین ساختگی عجیبی!!!!!
هر کی واسه خودش یه دین اختراع میکنه!!!!!!
همش رو خوندم
جالب بود مرسی

آبجی با دقت بخون!
طرف دین اختراع نکرده،کنایه زده به مذاهب مختلف که هرکدوم خود را بهتر و برتر میدونن و همچنین به تفسیرهایی که برای حقانیت دینشون میکنن،با این دیدگاه دوباره بخونین ممنون میشم!
 

simafrj

عضو جدید
کاربر ممتاز
آبجی با دقت بخون!
طرف دین اختراع نکرده،کنایه زده به مذاهب مختلف که هرکدوم خود را بهتر و برتر میدونن و همچنین به تفسیرهایی که برای حقانیت دینشون میکنن،با این دیدگاه دوباره بخونین ممنون میشم!
بله خوب اینم هست
ولی به نظر من خیلی از دینها و مذهبها ساخته ی دست بشرن و دلایل عجیبی میارن و انتظار دارن که دیگران باور کنن!!!
 

mahtab.sh

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی توپ بود ، ایول ،مخصوص جایی که مثل ادیان ابراهیمی گفته بود بر منکرانش ... و هرچه سریعتر ایمان بیاورید
کاملا علمیه ، آیا کسی میتواند یک جمله مانند آن بیاورد ؟
 

spow

اخراجی موقت
ممنون مهرشاد عزیز
میدونی کلی مطلب دفن شده از کتابای تاریخ ادیان چیستی وچرایی نمادها وباورها وارزشهارو برام زنده کردی
میشه کلی حرف زد
ولی خودت بهتر از من میدونی که نمیتونیم
فقط میتونم ازت تشکر کنم
موفق باشی
 

Similar threads

بالا