بهش میگن دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات فارس

ali.shiraz

عضو جدید
یک مکانی در 70 کیلومتری شیراز قرار گرفته که اسمش را گذاشتند دانشگاه . یک تعدادی هم فرستاند اونجا به نام دانشجو
اخیرا وبلاگی را دیدم که مشکلات دانشگاه را جمع آوری کرده بود من هم اینجا مطالب و آدرس وبلاگ رو میزارم و شاید کسی به خودش آمد
 

ali.shiraz

عضو جدید
مكان سلف

آيا دانشگاه ما مشكل ساختمان داشته كه سلف دانشجويي را به فاصله يك كيلومتري از مركز دانشگاه منتقل كرده است؟ در دانشگاه ساختمان بسيار است كه گاها هيچ استفاده اي از آنها نميگردد و يا استفاده هاي ديگري از آنها نميگردد. مسئله رفاه دانشجويان يكي از مسائل مهم دانشگاه است ولي براي مسئولين اين اصل از رفاه دانشجو به رفاه مسئولين تغيير اصل داده است. گاها دانشجوياني كه از شيراز و يا راه هاي نزديك مي آيند و از صبح تا عصر هم در دانشگاه به سر ميبرند به دليل دور بودن سلف آقايان و دردسرهاي جانبي آن ناهار نميخورند يا چيپس به جاي ناهار ميخورند. از اينكه سلف به دانشجويان خوابگاهي نزديك است بسيار خوشحاليم و اين مساله بسيار نياز بود ولي اين امر باعث نميگردد مسئولين واحد از حق ديگران بگذرند.

سرويس دهي سلف
برخي كارگران سلف احتمالا در پادگان نظامي كار كرده اند. دانشجو ولي نعمت آنان است ؛ سرباز نيستند چرا اين چنين برخورد هايي ميكنند. اين به دليل ضعف مديريتي و چند قطبي بودن قدرت در دانشگاه است. دانشگاه ما نبايد چنين باشد كه يك سيستم كارت خوان و رزرو غذا را نتواند راه اندازي و نگهداري كند. گاهي بايد براي يك ژتون ناهار يك ساعت در صف ايستاد.. يك روز خراب است روز ديگر درست است. مگر چند درصد دانشجويان از سلف استفاده ميكنند كه خدمات اينقدر پايين است و مديريت نميشود؟ اين در حالي است كه مواد اوليه و بودجه سلف از طرف دولت پرداخت ميگردد.


حوزه رياست


اگراز دانشجويان ورودي هاي سال 85 بپرسيم چند بار رئيس دانشگاه را ديده ايد يا چند بار ايشان به حرف دانشجويان گوش فرا دادند كه درد دل ايشان چيست. آقاي دكتر اسدي آيا فكر نميكنيد ديگر دير شده كه بخواهيد به حرف دل دانشجويان گوش كنيد؟ البته سال 85 بعد از اعتراضي كه به مديريت و شخص شما شد شما وعده هاي زيبايي داديد ولي همه ميدانند كه به آنها عمل نشد.

پيمانكاران

آقاي دكتر اسدي برخي پيمانكاران مشخص نيست پشتشان به كجا گرم است كه به خود اجازه ميدهند هر چه دلشان خواست بگويند. اين مساله به حدي حاد شده كه يك پيمانكار كه در حقيقت يك شوفر است و سواد آن به سيكل نميرسد به دانشجوي ما ميگويد: "با يك تلفن به دكتر اسدي ديگر نميگذارم بيايي دانشگاه و اخراجت ميكنم" اين بار اول نيست كه اين اتفاق رخ ميدهد و بارها اين تهديد ها حتي از طرف شما مطرح شده است.

انتظامات

حتما گوشه و كنار دانشگاه افرادي با هيكل هاي درشت و بيسيمي بر دست سوار بر موتور سيكلت ديده ايد. گاهي برخورد بدي و نه در حد دانشجويان از آنها ديده ايم. برخي اين افراد به خود اجازه ميدهند هر طور كه دوست دارند با دانشجويان برخورد كنند و صداي خو را بالا ببرند. بيشتر شبيه به بادي گارد هستند.

حراست

آقای دکتر اسدی ؛ در جمع دانشجویان فرمودید به همه مسائل پیگیری میکنید ، من هم هیچ شکی ندارم که شما پیگیری خواهید کرد اما آیا پیگیری شما از طریق رئیس اداره حراست دانشگاه آزاد مرودشت خواهد بود؟

خیابان های دانشگاه

دانشجویان جدید الورود چیزی از تصادف جلوی سلف نمیدانند ولی قدیمی تر ها یادشان هست. وقتی از در دانشگاه پیاده به طرف ساختمان کلاسها حرکت میکنیم باید حواسمان بیشتر به ماشین هایی باشد که با سرعت حرکت میکنند. این وضعیت واقعا اسفبار است چون برخی از آنان مانند رانندگان تریلر بدون هیچ ملاحظه ای به سمت دانشجویان گاز میدهند و دانشگاه را با پیست مسابقه اشتباه گرفته اند.

ساختمان های جدید

آقای دکتر اسدی آیا خاطرتون به ماکت ساختمان های جدید الاداث هست که چقدر تبلیغ کردید و فرمودید ورودی های سال 87 از آنها استفاده خواهند کرد؟ چرا اکنون که در سال 88 هستیم هنوز کار نیمه تمام است؟

مسئولیت در قبال سرویس

آقای دکتر اسدی آیا تمام مسئولیت سرویس ها به عهده پیمانکار میباشد. آیا دانشگاه به عنوان کارفرمای این پیمانکار به فکر سلامت جانی دانشجویان بوده است و اقدامات لازم را انجام داده بود؟ بفرمایید نظارت شما بر روی کار این پیمانکار به منظور حفظ سلامت دانشجویان چگونه بوده است؟
استعفا

جناب دکتر اسدي ؛ در جمع دانشجویان فرمودید که استعفای خود را نوشتید. بفرمایید چه زمانی جهت تسلیم آن به مسئولین مربوطه اقدام میفرمایید؟

حوزه آموزش

جناب دکتر اسدي ؛ در مصاحبه اي فرموديد : تکريم ارباب رجوع اوجب واجبات است. رياست محترم واحد اگر ميخواهيد مصداق تکريم ارباب رجوع را ببينيد سري هم به اداره آموزش بزنيد تا هم تکريم کارمندان را بببينيد و هم تکريم دانشجويان را. اگر دانشجويي براي کوچکترين کار مانند اخذ يک گواهي اشتغال به تحصيل به آموزش مراجعه کند بايد پشت ميله ها مانند زنداني يا شايد صف نانوايي بايستد تا شايد بعد از چند ساعت موفق به گرفتن آن بشود. و بعد از همه اين دردسر ها به دفتر دکتر حسيني برود و باز نيم ساعت هم آنجا معطل بشود. حالا اگر مشکل آموزشي ديگري داشته باشد که بايد چند روز دوندگي کند.




ظرفيت کلاسها

استاندارد ظرفيت کلاسها 40 نفر ميباشد ولي متاسفانه دکتر حسيني معاونت آموزش گاهي ظرفيت کلاسها را تا 60 يا شايد 70 نفر هم بالا ميبرند. آقاي دکتر حسيني هدف ما دانشجويان از آمدن به دانشگاه تحصيل علم است. آيا در چنين شرايطي ميتوان نفس کشيد تا برسد به آموختن علم؟
اعتراض به نمرات امتحاني

پس از اعلام نمرات که گاهي عجيب ميباشد دانشجويان در صدد پر کردن فرم اعتراض بر مي آيند ولي متاسفانه روند پيگيري اعتراض ها هم کار به جايي نميبرد.


دروس سه واحدي

در ساير دانشگاه ها دروس 3 واحدي به صورت 2 جلسه 2 ساعته برگزار ميشود ولي در دانشگاه ما به صورت يک جلسه برگزار ميگردد که ربع ساعت آن را استاد خوش و بش و تعريف ميکند و ربع ساعت هم رست ميدهد. پس سهم علم و يادگيري چه ميشود؟


مديريت کلاسها

برخي کارمندان و شايد کارگران دانشگاه گاهاً با مدارک ديپلم و يا شايد سيکل با دانشجويان به طرز نادرستي برخورد ميکنند و گاهي سر جلسه امتحان اين افراد به عنوان مراقب به سر دانشجو فرياد ميکشند , نمونه بارز آن را در مديريت کلاسها ميتوانيد مشاهده نماييد. در مورد اين مساله شخص دکتر حسيني بايد جوابگو باشد.


امور مالي


زمان انتخاب واحد يا حذف و اضافه کردن دروس امور مالي بسيار شلوغ است و بي نظمي کاملا به چشم مي آيد. گاهي دانشجويان از صبح تا ظهر فقط براي ثبت فيش واريز شده الاف ميشوند.
کارمندان امور مالي

برخورد نامناسب برخي کارمندان امور مالي و عدم پاسخگويي به دانشجويان در شان دانشجو نيست.
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]حوزه پژوهش[/FONT]


ما دانشجويان زمان اتخاب واحد با مشکلات فراواني روبرو هستيم. گاهي بايد ساعتها منتظر بمانيم تا سايت فقط باز بشود. اين ضعف علمي بخش پژوهش ضربه سنگيني به دانشجويان از لحاظ آموزشي وارد ميکند. پارسال فرموديد فيبر نوري دانشگاه مشکل دارد. آيا هنوز فيبر نوري درست نشده است؟

کافي نت

در دانشگاهي با حدود شش هزار دانشجو تعداد سيستم هاي کافي نت آن به 50 عدد نميرسد اين در حالي است که دانشجويان بويژه دانشجويان خوابگاهي نياز مبرمي به دسترسي آسان به رايانه دارند.

نکته مهم

[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]نکته مهم : اين وبلاگ صرفا جهت ارائه نظرات و انتقادات[/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] دانشجويان واحد علوم و تحقيقات فارس به روند مديريت [/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]واحد و جمع بندي آنها و انعکاس آن به رياست واحد ثبت [/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]گرديده است.


يکي از دانشجويان عزيز بنام م.حسام نظر خود را در همين پست نوشته است که اين جمله ايشان خطاب به دانشجويان بسيار زيبا و قابل تامل است.
[/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]"[/FONT]سعی کن کمی بزرگتر شوی... دوران دانش آموزی به پایان رسیده. دانشگاه محل تحصیل و شکوفایی حد والای شعور جوان است. با محیا کردن محیطی مناسب این نعمت را از خود دریغ نکنید...[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] "[/FONT]


http://o-t-m.blogfa.com/














 

ali.shiraz

عضو جدید
من هم نظرم رو میگم در مورد نوشته های این وبلاگ
1-در مورد مکان سلف قضیه تائید میشود و ظاهرا قدیم اتوبوسی وجود داشته که دانشجویان را به سلف می برده که دیگه اون هم وجود نداره
2-سرویس دهی سلف هم چی باید بگم؟
3-رانندگان اتوبوس بیشتر فکر میکنند با نوکرشان سر و کار دارند و این طور متوجه شدند که در ایران جز این اتوبوس ها دیگه اتوبوسی وجود نداره. چیزی که زیاد است یک مشت اتوبوس از رده خارج و فرسوده
4-در مورد استعفا دکتر اسدی بنده و سایر دوستان با کمال میل استقبال خواهیم کرد.
5-در مورد حوزه آموزش هم برای گواهی اشتغال به تحصیل اگر بروید باید از یک کلاس درسی خود گذشت کنید تا بتوانید گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت کنید. پشت میله زندانی خواهید شد اگر موفق به ورود به اون اتاق شوید خانمی به نام مخترع است که ایشون ظاهرا مشکل اعصاب داره هر کی میاد باید یک متلک بهش بندازه و به تمسخر بگیره دانشجو رو. انگار دارند مفتی کار میکنند
6-ظرفیت کلاس ها هم به سایت دانشگاه بروید اونجا ظرفیت ها رو زده همه 50-60-70 نفری
7-مدیریت کلاس ها به عهده فردی به نام آقایی هست که ایشون اصلا اصول اولیه ادب و رفتار را رعایت نمیکند.
8-در مورد سرویس دانشگاه دانشجو محکوم به این است که یک دور کامل دور شهر بزند تا به مقصد خودش برسد.حالا یک بار از ادبیات یک بار از مالی آباد. نرخ بالای کرایه رو دریافت که میکنند با دانشجو دعوا هم دارند.
9-به چه حساب باید دکتر حسینی با یک راننده و ماشین اختصاصی 405 بروند و بیایند به دانشگاه؟
10-چرا اینجا یک سایت درست و حسابی نداره؟
11-چرا دانشجویان این دانشگاه این قدر بی بخار هستند؟
gl
 

ali.shiraz

عضو جدید
نظر یکی از 85 ی ها
بزرگترین مشکلی که علوم و تحقیقات فارس را به این شکل غیر قابل تحمل تبدیل کرده, فقط روحیه بچگانه دانشجویانمان است...
من از سال 85 به اتفاق دوستانم تمام تلاش خود را در پیشبرد روند کیفی دانشگاه انجام دادیم مگر امروز که سال آخر تحصیلمان است کمی از دوران دانشجویی در دانشگاهی به نسبت آرام است لذت ببریم. اما دانشجویان هیـــــــــــــــــــچ کمکی در این راه به ما نکردند...
بعد از چهار سال و دوستان فعالم به این نتیجه متفق القول رسیدیم که دانشجوی علوم و تحقیقات لیاقت دل سوزاندن کسی را ندارد!!!
من شخصا از دانشجویان شاکی ام...
برای هر کس که این متن را میخواند مینویسم:
سعی کن کمی بزرگتر شوی... دوران دانش آموزی به پایان رسیده. دانشگاه محل تحصیل و شکوفایی حد والای شعور جوان است. با محیا کردن محیطی مناسب این نعمت را از خود دریغ نکنید...

با سپاس فراوان
 

sh85

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
من هم نظرم رو میگم در مورد نوشته های این وبلاگ
1-در مورد مکان سلف قضیه تائید میشود و ظاهرا قدیم اتوبوسی وجود داشته که دانشجویان را به سلف می برده که دیگه اون هم وجود نداره
واقعا هر وقت می رم به سمت کتابخونه و وضع دانشجو ها را برای دریافت غذا می بینم تاسف می خورم به حالشون که ...!
2-سرویس دهی سلف هم چی باید بگم؟
یه چیز هست به اسم جنم نباشه وضع همیته !
3
-رانندگان اتوبوس بیشتر فکر میکنند با نوکرشان سر و کار دارند و این طور متوجه شدند که در ایران جز این اتوبوس ها دیگه اتوبوسی وجود نداره. چیزی که زیاد است یک مشت اتوبوس از رده خارج و فرسوده
چند بار رفتین گزارش راننده ها را دادین یه جا هست به اسم امور دانشجویی گزارش دادین پی گیری نشده ! ( یا فقط تو فضای مجازی فعالین ! )
4-در مورد استعفا دکتر اسدی بنده و سایر دوستان با کمال میل استقبال خواهیم کرد.
شما گفتین ایشونم هم قهر کردن رفتن پست های قدیمی تر را در مورد سابقه ایشون بخونید !
5-در مورد حوزه آموزش هم برای گواهی اشتغال به تحصیل اگر بروید باید از یک کلاس درسی خود گذشت کنید تا بتوانید گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت کنید.
معلومه خیلی به روند پی گیری مشکلات واکنش نشون می دین! قابل توجهتون الان کافیه در خواست اینترنتی بدین 2-3 روز بعد فرمتون را از دبیر خانه دریافت کنید
پشت میله زندانی خواهید شد اگر موفق به ورود به اون اتاق شوید خانمی به نام مخترع است که ایشون ظاهرا مشکل اعصاب داره هر کی میاد باید یک متلک بهش بندازه و به تمسخر بگیره دانشجو رو. انگار دارند مفتی کار میکنند
لطف کنید درست در مورد افراد صحبت کنید اگر یه نفر باشه تو این دانشگاه که واقعا از سر دلسوزی کار می کنه و خوب بر خورد می کنه همین خانم مخترع هست چرا روی این نکته فکر نکردین که 1 نفر واسه این جمع کم هست !
6-ظرفیت کلاس ها هم به سایت دانشگاه بروید اونجا ظرفیت ها رو زده همه 50-60-70 نفری

وقتی خودمون می ریم آموزش که آقی فلانی ترا به خدا یه نفر اضاف کن جایه من هم بشه یه نفر به جای کسی بر نمی خوره فکر اندک اندک جمع گردد و ..... را هم بکنید
7-مدیریت کلاس ها به عهده فردی به نام آقایی هست که ایشون اصلا اصول اولیه ادب و رفتار را رعایت نمیکند.
اگر همین یه نفر نبود این جا 1 دقیقه هم هیچ کاری پیش نمی رفت !
یه کم فکر کنید روزی چقدر کار همین یه نفر انجام می ده و چقدر بچه ها با بی ادبی هر چه تمام تر با ایشون بر خورد می کنند اونقت حق بهشون می دید ( هر چند خودم هم دل خوشی ندارم ولی یه سیستم با ورودی بی نهایت چه خروجی می تونه داشه باشه ! )
8-در مورد سرویس دانشگاه دانشجو محکوم به این است که یک دور کامل دور شهر بزند تا به مقصد خودش برسد.حالا یک بار از ادبیات یک بار از مالی آباد. نرخ بالای کرایه رو دریافت که میکنند با دانشجو دعوا هم دارند.
از همون اول که سوار می شین راننده می گه که از کجا می ره و به کجا می یاد حالا هم که به لطف بعضی از دانشجوهای خیلی با فکر سانس آخر که هست فقط یا معالی آباد می رن یا ادبیات اونایی هم که وسط راه می خوان پیاده بشن هم به .....!
واقعا هیچ قدمی بر نمی داشتن بهتر بود !
9-به چه حساب باید دکتر حسینی با یک راننده و ماشین اختصاصی 405 بروند و بیایند به دانشگاه؟
10-چرا اینجا یک سایت درست و حسابی نداره؟
11-چرا دانشجویان این دانشگاه این قدر بی بخار هستند؟
gl

برادر محترم قصد توهین ندارم ولی می خوام اشتباهی را که ما انجام دادیم شما انجام ندین !
راستش با حرف و تو نت نوشتن مشکل حل نمی شه خوب هر کدوم از این امور مربوط به یه مسئول می شه خداوکیلی چند بار رفتین پیششون و نامه نوشتین ( خودتون به شخصه نه دوست و ... )
من خودم هم کم نق نزدم ولی از این ترم هر مشکلی پیش اومده رفتم پیش مسئولش چرا همیشه باید فکر کنیم یه نفر قبل ما باید همه چیز را درست کرده باشه !
درسته کم نیستن خودم به شخصه خیلی ها را می شناسم که واقعا توی این دانشگاه زحت کشیدن ولی 10 نفر واسه یه جمع 6-7 هزار نفری کفاف می ده !
بهتره به جای حرف دنبای عمل بود همین الان یه سرج بزنید توی نت 100 تا سایت را پیدا می کنید که توش بچه های دانشگاه دور هم جمع شدن و بد و بیراه می گن به مسئولین ولی چند درصد توی دانشگاه رفتن پیش مسئول ها !
اگر از این همه جمعیت لا اقل یه صد نفرشون می رفتن پیش مسئول و شکاین می کردن اونا هم جدی می گرفتن !
بهتره هر کس اول ببینه خودش چه قدم هایی برداشته و بعد از بی حرکتی بقیه شکایت کنه !
همه این حرف ها را هم که زدم قصد بی احترامی نداشتم خواستم اشتباهی را که خیلی از ما ها کردیم من جمله خودم شما نکنید
موفق باشید
یا حق
 

ali.shiraz

عضو جدید
عزیز دل من یک خلاصه ای به شما پاسخ می دهم اگر فشار کاری روی فردی است بنا نیست که اون رو خالی کنه روی بقیه شما طوری پاسخ من را دادید که گویی من در اون دانشگاه نیستم
ما این مشکلات رو اینجا زدیم که چند تا مثل خودمون که واقعا می خواهند کاری کنند رو پیدا کنیم
در مورد ظرفیت کلاس ها هم من جایی نرفتم که بگویم آقا اضافه کنید اصلا من بروم چرا اینها باید ظرفیت ها رو بالا ببرند؟
آقایی صبح اول صبح هم اخلاق نداره ربطی به فشار کاری نداره که
در مورد سرویس ها هم هر 5-6 تا یک بار شاید بیشتر اون سیستمی است که شما می فرمایید اجرا شود
سلف؟ جنم؟ چی کارش باید کرد؟ یک سر بزنید ببینید مثل مور و ملخ ریختند سر هم باید حداقل بچه ها رو یک مکانی مثل این انجمن ها گرد بیایند تا یک اتحاد نسبی صورت بگیره
تو نت مشکلی حل نمیشه اما چند تا مثل خودمون رو گیر بیاریم یک همفکری بکنیم بعد اقدام بشه البته بعد از این ها هم فکر نکنم کاری بشه تو جریان تصادف که هر کی میخواست یک کار اساسی بکنه و یک سری حرف ها و پیشنهاد می داد که رفت پی کارش هیچ چیزی هم نشد

خلاصه من و امثال من تا یک حدی جلو می آییم اگر کسی هم صدا بود که قدم های بعدی
اگر هم دانشجو ها راضی بودند که حتما فکر هایشون رو کردند و خودشون می دونند
 

sh85

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عزیز دل من یک خلاصه ای به شما پاسخ می دهم اگر فشار کاری روی فردی است بنا نیست که اون رو خالی کنه روی بقیه شما طوری پاسخ من را دادید که گویی من در اون دانشگاه نیستم

برادر من منم همچین بی احترامی به شما نکردم ماله اینجا نبودین که پست نمی دادین ;)
می گم یه نفر را هم که داره مار می کنه خراب نکنیم به فکره کمک کردن بهش باشیم !
این که آدمی فشار روش باشه عصبی نشه که می شه یه آدم ایده آل !
سیستم ها و کلا هر چیزه ایده آل را هم باید فقط در کتاب ها خوند !
بهتره شخص را ایده آل نخوایم فشار ها را کم کنیم عاقلانه تر نیست ؟

ما این مشکلات رو اینجا زدیم که چند تا مثل خودمون که واقعا می خواهند کاری کنند رو پیدا کنیم

شرمنده دوست عزیز پس لپ کلام من را نگرفتین !
گفتم که گشتم نبود نگرد نیست مرد عملی برو جلو اگر خودتونم نمی خواین برین جلو پس انتظار از سایرین هم ...!
یه مثال ساده همون سری که فرمودن فیبر نوری قطع شده آقا صالحی اومدن برای پاسخگویی همه قبل از این که ایشون بیان دم از احقاق حق و کوتاه نیومدن می زدن همین که ایشون یک کلام فرمودن فیبر قطع شده همه اونا هم که واحد گرفتن حذف می شه و برین اعدا تعیین می کنیم تاریخ را وقتی رفتم جلو که بگم خودتون هستین و فیبری که زیره زمینه چه طوری درخت می فته روش و در حال صحبت بودم دیدم پت سرم خالیه ! همه رفتن با یه حرف از حقشون گذشتن که این همه راه اومده بودن اونجا ! این آدم حقیقی هاش حالا ما می خوای تو دنیا مجازی شریک پیدا کنی !!!!!!!! ( یه نگاه به پست های قدیمی تر بندازین دستتون می یاد چی می گم ! )
در مورد ظرفیت کلاس ها هم من جایی نرفتم که بگویم آقا اضافه کنید اصلا من بروم چرا اینها باید ظرفیت ها رو بالا ببرند؟
آقایی صبح اول صبح هم اخلاق نداره ربطی به فشار کاری نداره که
در مورد سرویس ها هم هر 5-6 تا یک بار شاید بیشتر اون سیستمی است که شما می فرمایید اجرا شود

تاریخ و موردی که گزارش کردین و پی گیری نشه بفرمایین خودم می رم دنبالش !

سلف؟ جنم؟ چی کارش باید کرد؟ یک سر بزنید ببینید مثل مور و ملخ ریختند سر هم باید حداقل بچه ها رو یک مکانی مثل این انجمن ها گرد بیایند تا یک اتحاد نسبی صورت بگیره
تو نت مشکلی حل نمیشه اما چند تا مثل خودمون رو گیر بیاریم یک همفکری بکنیم بعد اقدام بشه البته بعد از این ها هم فکر نکنم کاری بشه تو جریان تصادف که هر کی میخواست یک کار اساسی بکنه و یک سری حرف ها و پیشنهاد می داد که رفت پی کارش هیچ چیزی هم نشد

رج به همون حرفای قبلی !
خلاصه من و امثال من تا یک حدی جلو می آییم اگر کسی هم صدا بود که قدم های بعدی
اگر هم دانشجو ها راضی بودند که حتما فکر هایشون رو کردند و خودشون می دونند

خلاصه شما هم از همون دانشجو ها هستی و لپ کلام خودتون به فکره خودتون بودین ، بودین
نبودین و نشستین تا جمع کاری کنه پس باشین تا صبح دولت .......
بازم می گم اگر این حرفا را می زنم چون نمی خوام وضع شما هم مثل ما بشه لااقل بعدا شاید گفتین یکی گفت ما گوش نکردیم
من که 1 تر دیگه بیشتر اینجا نیستم حرفی هم می زنم واسه خودتونه حالا خود دانید
موفق باشید
یا حق

 

msn_syst3m

عضو جدید
رواسای این دانشگاه و دانشگاه مرودشت هر دو افتضاح هستند
دانشگاه مرودشت از جامع خودمون بدتره
من یکی که 4 سال وقت هدر دادم مخصوصا تو این دولت
خدارو شکر که رفتیم
آقای رفسنجانی هم دانشگاه رو تقدیم دولت گرامی کردند
احتمالا دفاتر رهبری زیادی خواهیم دید :D
اخطارو بدید بیاد خیلی وقته شیطونی نکردم :biggrin:
 

ali.shiraz

عضو جدید
داداش من شما به هر کس میخواهی بگید در 7000 هزار نفر دانشجو که درست نیست دانشجو تک تک بره اعتراض کنه یا من تکی بروم اصلا به جایی هم نمیرسه
بنده هم یک جستجویی میکنم چندین سایت هم درست شده بلاخره یک امیدی میره که تعدادی همکاری بکنه شما منظور من رو بد متوجه شده اید شاید من بد منظورم رو گفتم عزیز مرد عمل بودن به این نیست که طرف بر داره بره تنهایی اعتراض کنه کدام اعتراض یک نفره در دنیا به جایی رسید که این اعتراض به جایی برسه؟ حالا بعضی ها هم فکر کنند من به فکر خودم هستم طوری نیست
این دانشگاه از جیب دانشجویانش داره می چرخه و اون ها هیچ حقی ندارند و هیچ صحبتی نمیکنند و خاک مرده روشون ریختند
بلاخره باید همفکری بشه و کاری هماهنگ صورت بگیره اگر هم نه که هیچ
 

ali.shiraz

عضو جدید
راستی از اینکه به فکر دانشجو ها هستید و وقت و تجربه خود را در اختیار دوستان می زارید ممنون هستم
 

sh85

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
داداش من شما به هر کس میخواهی بگید در 7000 هزار نفر دانشجو که درست نیست دانشجو تک تک بره اعتراض کنه یا من تکی بروم اصلا به جایی هم نمیرسه
بنده هم یک جستجویی میکنم چندین سایت هم درست شده بلاخره یک امیدی میره که تعدادی همکاری بکنه شما منظور من رو بد متوجه شده اید شاید من بد منظورم رو گفتم عزیز مرد عمل بودن به این نیست که طرف بر داره بره تنهایی اعتراض کنه کدام اعتراض یک نفره در دنیا به جایی رسید که این اعتراض به جایی برسه؟ حالا بعضی ها هم فکر کنند من به فکر خودم هستم طوری نیست
این دانشگاه از جیب دانشجویانش داره می چرخه و اون ها هیچ حقی ندارند و هیچ صحبتی نمیکنند و خاک مرده روشون ریختند
بلاخره باید همفکری بشه و کاری هماهنگ صورت بگیره اگر هم نه که هیچ


برادر گرامی واژه اعتراض را کی به کار می برن !
ببینید روند اعتراض را براتون می گم
1) شما خواسته خودتون را اعلام می کنید به مسئول مربوطه ( این کار را کردین ؟ )
2) به نتیجه نرسید یه درجه بالاترش مراجعه می کنید ( اینم ... ! )
3) در این مدت سعی می کنید از طریق اداری و مسالمت آمیز موضوع حل بشه ،
شد که هیج اما اگر نشد !
4) نامه های بی جوابی که در دست دارین که تاریخ دارن هر کدوم ( نامه های اداری را دیدین حتما تاریخ ، پیوست و....) به رئیس مر کز می دین
5) رسیدگی نشد به واحد اعلام می کنن ( بودن بچه هایی که به تهران نامه زدن و جواب گرفتن الان که واقعا خسته نباشن )
6) هیچ کس به حرفتون گوش نداد با داشتن کاغذ و مدرک اعتراض می کنید و هدفتون هم از اعتراض مشخصه رسیدگی به اموری که براش حرکت کردین و مسئول نمی تونه این ادعای اینکه کسی به من نگفته در آینده رسیدگی می شه را بکنه !
وقتی اعتراض روی هوا باشه و نوشته ای وجود نداشته باشه و فقط به داد و قال و گیر دادن به زمین و آسمان باشه معلومه جناب رئیس هم میاد وعده می ده و اونم که روی کاغد نیست به راحتی فراموش می شه !
این روش منطقه درسته که هیچ چیزه ما با منطق نیست ولی به هر حال روش اداری این هست غیره این هم می شه اعتراض سال 85 که یکی اومد حال خودش را برد و ..... بقیه !

راستی از اینکه به فکر دانشجو ها هستید و وقت و تجربه خود را در اختیار دوستان می زارید ممنون هستم

این کاری که سایر دوستان در حق خودم کردن و از خواب خرگوشی در آوردن
و باز هم موفق باشین
یا حق
 

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز

من هم در گروه های علمی تو دانشگاه فعال بودم و هم با تمامی مسئولین دانشگاه بارها و بارها صحبت کردم و در زمینه های مختلف نیز اعتزاضهای خودم رو مطرح کردم ولی اولین و آخرین و مهمترین مشکل این دانشگاه خود دانشجوهاش هستند نه چیز دیگه.

هرجا بحث باشه همه پایه هستند ولی در مواقع دیگه هیچ خبری از اونا نیست. پس شما دوست عزیز که اینجا عناوین زیادی رو مطرح می کنید برید ببینید چند درصد از دانشجویان به اینها اهمیت میدهند و عمده افرادی که بحثی رو راه می اندازند دنبال اهدافی دیگر هستند نه حل مشکلات.
 

aria 26

عضو جدید
توی ادبیات سوار یکی از سرویس های دانشگاه شدم،به خاطر حرکت نکردن سرویس سر زمان تعیین شده با راننده درگیرلفظی شدم.بعد از رسیدن به دانشگاه رفتم پیش مدیر امور دانشجویی(آقای کریم)،به محض اینکه قضیه رو بهش گفتم مسئول سرویسها واون راننده رو خواست وصحت قضیه رو ازش پرسید به محض اینکه راننده قضیه رو تائید کرد همون جا راننده رو اخراج کرد، واقعاباورم نمیشد اصلا انتظار چنین برخوردی رو نداشتم،از شما چه پنهان به خاطر اخراج راننده از کارم پشیمونم شدم.
در کل قبول دارم دانشگاه ایده آلی نداریم ولی باید از راهش وارد شد.
:que:درضمن به خود دانشجو هم بستگی داره،وقتی طرف آشغال چیپسشو میندازه وسط محوطه وخودش به خود و دیگران احترام نمیذاره انتظار داری کس دیگه ای بهش احترام بذاره؟:que:
 

salahshur

عضو جدید
کاربر ممتاز
توی ادبیات سوار یکی از سرویس های دانشگاه شدم،به خاطر حرکت نکردن سرویس سر زمان تعیین شده با راننده درگیرلفظی شدم.بعد از رسیدن به دانشگاه رفتم پیش مدیر امور دانشجویی(آقای کریم)،به محض اینکه قضیه رو بهش گفتم مسئول سرویسها واون راننده رو خواست وصحت قضیه رو ازش پرسید به محض اینکه راننده قضیه رو تائید کرد همون جا راننده رو اخراج کرد، واقعاباورم نمیشد اصلا انتظار چنین برخوردی رو نداشتم،از شما چه پنهان به خاطر اخراج راننده از کارم پشیمونم شدم.
در کل قبول دارم دانشگاه ایده آلی نداریم ولی باید از راهش وارد شد.
:que:درضمن به خود دانشجو هم بستگی داره،وقتی طرف آشغال چیپسشو میندازه وسط محوطه وخودش به خود و دیگران احترام نمیذاره انتظار داری کس دیگه ای بهش احترام بذاره؟:que:

اولا در مورد دانشجوها شما نبودید خیلی چیزها رو نمیدونید ، چه بلایی سر بچه های غیر بسیجی داخل اعتراض بهمن ها 85 افتاد که مصوبیتش بچه های بسیج وقت و بعضی از بچه های هرمان بودن

آقای کریم هم همین قدر شما بدون ایشون کاراشون واقعا بر سر منطق هست سال 86 ترم بهمن 4 5 تا از سرویس ها رو اومد به خاطر نقص مداراک انداخت بیرون اما به جاش هیچ سرویسی نیاورد جوری بود که نمیشد سرویس های آخر وقت 3 شنبه و 1 شنبه حداقل با 3 4 تا سرویس آخری 40 50 نفر ایستاده نرن به این میگن میدیریت بهینه
 

babak_deghat

عضو جدید
مكان سلف

آيا دانشگاه ما مشكل ساختمان داشته كه سلف دانشجويي را به فاصله يك كيلومتري از مركز دانشگاه منتقل كرده است؟ در دانشگاه ساختمان بسيار است كه گاها هيچ استفاده اي از آنها نميگردد و يا استفاده هاي ديگري از آنها نميگردد. مسئله رفاه دانشجويان يكي از مسائل مهم دانشگاه است ولي براي مسئولين اين اصل از رفاه دانشجو به رفاه مسئولين تغيير اصل داده است. گاها دانشجوياني كه از شيراز و يا راه هاي نزديك مي آيند و از صبح تا عصر هم در دانشگاه به سر ميبرند به دليل دور بودن سلف آقايان و دردسرهاي جانبي آن ناهار نميخورند يا چيپس به جاي ناهار ميخورند. از اينكه سلف به دانشجويان خوابگاهي نزديك است بسيار خوشحاليم و اين مساله بسيار نياز بود ولي اين امر باعث نميگردد مسئولين واحد از حق ديگران بگذرند.

سرويس دهي سلف
برخي كارگران سلف احتمالا در پادگان نظامي كار كرده اند. دانشجو ولي نعمت آنان است ؛ سرباز نيستند چرا اين چنين برخورد هايي ميكنند. اين به دليل ضعف مديريتي و چند قطبي بودن قدرت در دانشگاه است. دانشگاه ما نبايد چنين باشد كه يك سيستم كارت خوان و رزرو غذا را نتواند راه اندازي و نگهداري كند. گاهي بايد براي يك ژتون ناهار يك ساعت در صف ايستاد.. يك روز خراب است روز ديگر درست است. مگر چند درصد دانشجويان از سلف استفاده ميكنند كه خدمات اينقدر پايين است و مديريت نميشود؟ اين در حالي است كه مواد اوليه و بودجه سلف از طرف دولت پرداخت ميگردد.


حوزه رياست


اگراز دانشجويان ورودي هاي سال 85 بپرسيم چند بار رئيس دانشگاه را ديده ايد يا چند بار ايشان به حرف دانشجويان گوش فرا دادند كه درد دل ايشان چيست. آقاي دكتر اسدي آيا فكر نميكنيد ديگر دير شده كه بخواهيد به حرف دل دانشجويان گوش كنيد؟ البته سال 85 بعد از اعتراضي كه به مديريت و شخص شما شد شما وعده هاي زيبايي داديد ولي همه ميدانند كه به آنها عمل نشد.

پيمانكاران

آقاي دكتر اسدي برخي پيمانكاران مشخص نيست پشتشان به كجا گرم است كه به خود اجازه ميدهند هر چه دلشان خواست بگويند. اين مساله به حدي حاد شده كه يك پيمانكار كه در حقيقت يك شوفر است و سواد آن به سيكل نميرسد به دانشجوي ما ميگويد: "با يك تلفن به دكتر اسدي ديگر نميگذارم بيايي دانشگاه و اخراجت ميكنم" اين بار اول نيست كه اين اتفاق رخ ميدهد و بارها اين تهديد ها حتي از طرف شما مطرح شده است.

انتظامات

حتما گوشه و كنار دانشگاه افرادي با هيكل هاي درشت و بيسيمي بر دست سوار بر موتور سيكلت ديده ايد. گاهي برخورد بدي و نه در حد دانشجويان از آنها ديده ايم. برخي اين افراد به خود اجازه ميدهند هر طور كه دوست دارند با دانشجويان برخورد كنند و صداي خو را بالا ببرند. بيشتر شبيه به بادي گارد هستند.

حراست

آقای دکتر اسدی ؛ در جمع دانشجویان فرمودید به همه مسائل پیگیری میکنید ، من هم هیچ شکی ندارم که شما پیگیری خواهید کرد اما آیا پیگیری شما از طریق رئیس اداره حراست دانشگاه آزاد مرودشت خواهد بود؟

خیابان های دانشگاه

دانشجویان جدید الورود چیزی از تصادف جلوی سلف نمیدانند ولی قدیمی تر ها یادشان هست. وقتی از در دانشگاه پیاده به طرف ساختمان کلاسها حرکت میکنیم باید حواسمان بیشتر به ماشین هایی باشد که با سرعت حرکت میکنند. این وضعیت واقعا اسفبار است چون برخی از آنان مانند رانندگان تریلر بدون هیچ ملاحظه ای به سمت دانشجویان گاز میدهند و دانشگاه را با پیست مسابقه اشتباه گرفته اند.

ساختمان های جدید

آقای دکتر اسدی آیا خاطرتون به ماکت ساختمان های جدید الاداث هست که چقدر تبلیغ کردید و فرمودید ورودی های سال 87 از آنها استفاده خواهند کرد؟ چرا اکنون که در سال 88 هستیم هنوز کار نیمه تمام است؟

مسئولیت در قبال سرویس

آقای دکتر اسدی آیا تمام مسئولیت سرویس ها به عهده پیمانکار میباشد. آیا دانشگاه به عنوان کارفرمای این پیمانکار به فکر سلامت جانی دانشجویان بوده است و اقدامات لازم را انجام داده بود؟ بفرمایید نظارت شما بر روی کار این پیمانکار به منظور حفظ سلامت دانشجویان چگونه بوده است؟
استعفا

جناب دکتر اسدي ؛ در جمع دانشجویان فرمودید که استعفای خود را نوشتید. بفرمایید چه زمانی جهت تسلیم آن به مسئولین مربوطه اقدام میفرمایید؟

حوزه آموزش

جناب دکتر اسدي ؛ در مصاحبه اي فرموديد : تکريم ارباب رجوع اوجب واجبات است. رياست محترم واحد اگر ميخواهيد مصداق تکريم ارباب رجوع را ببينيد سري هم به اداره آموزش بزنيد تا هم تکريم کارمندان را بببينيد و هم تکريم دانشجويان را. اگر دانشجويي براي کوچکترين کار مانند اخذ يک گواهي اشتغال به تحصيل به آموزش مراجعه کند بايد پشت ميله ها مانند زنداني يا شايد صف نانوايي بايستد تا شايد بعد از چند ساعت موفق به گرفتن آن بشود. و بعد از همه اين دردسر ها به دفتر دکتر حسيني برود و باز نيم ساعت هم آنجا معطل بشود. حالا اگر مشکل آموزشي ديگري داشته باشد که بايد چند روز دوندگي کند.




ظرفيت کلاسها

استاندارد ظرفيت کلاسها 40 نفر ميباشد ولي متاسفانه دکتر حسيني معاونت آموزش گاهي ظرفيت کلاسها را تا 60 يا شايد 70 نفر هم بالا ميبرند. آقاي دکتر حسيني هدف ما دانشجويان از آمدن به دانشگاه تحصيل علم است. آيا در چنين شرايطي ميتوان نفس کشيد تا برسد به آموختن علم؟
اعتراض به نمرات امتحاني

پس از اعلام نمرات که گاهي عجيب ميباشد دانشجويان در صدد پر کردن فرم اعتراض بر مي آيند ولي متاسفانه روند پيگيري اعتراض ها هم کار به جايي نميبرد.


دروس سه واحدي

در ساير دانشگاه ها دروس 3 واحدي به صورت 2 جلسه 2 ساعته برگزار ميشود ولي در دانشگاه ما به صورت يک جلسه برگزار ميگردد که ربع ساعت آن را استاد خوش و بش و تعريف ميکند و ربع ساعت هم رست ميدهد. پس سهم علم و يادگيري چه ميشود؟


مديريت کلاسها

برخي کارمندان و شايد کارگران دانشگاه گاهاً با مدارک ديپلم و يا شايد سيکل با دانشجويان به طرز نادرستي برخورد ميکنند و گاهي سر جلسه امتحان اين افراد به عنوان مراقب به سر دانشجو فرياد ميکشند , نمونه بارز آن را در مديريت کلاسها ميتوانيد مشاهده نماييد. در مورد اين مساله شخص دکتر حسيني بايد جوابگو باشد.


امور مالي


زمان انتخاب واحد يا حذف و اضافه کردن دروس امور مالي بسيار شلوغ است و بي نظمي کاملا به چشم مي آيد. گاهي دانشجويان از صبح تا ظهر فقط براي ثبت فيش واريز شده الاف ميشوند.
کارمندان امور مالي

برخورد نامناسب برخي کارمندان امور مالي و عدم پاسخگويي به دانشجويان در شان دانشجو نيست.
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]حوزه پژوهش[/FONT]


ما دانشجويان زمان اتخاب واحد با مشکلات فراواني روبرو هستيم. گاهي بايد ساعتها منتظر بمانيم تا سايت فقط باز بشود. اين ضعف علمي بخش پژوهش ضربه سنگيني به دانشجويان از لحاظ آموزشي وارد ميکند. پارسال فرموديد فيبر نوري دانشگاه مشکل دارد. آيا هنوز فيبر نوري درست نشده است؟

کافي نت

در دانشگاهي با حدود شش هزار دانشجو تعداد سيستم هاي کافي نت آن به 50 عدد نميرسد اين در حالي است که دانشجويان بويژه دانشجويان خوابگاهي نياز مبرمي به دسترسي آسان به رايانه دارند.

نکته مهم

[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]نکته مهم : اين وبلاگ صرفا جهت ارائه نظرات و انتقادات[/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] دانشجويان واحد علوم و تحقيقات فارس به روند مديريت [/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]واحد و جمع بندي آنها و انعکاس آن به رياست واحد ثبت [/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]گرديده است.


يکي از دانشجويان عزيز بنام م.حسام نظر خود را در همين پست نوشته است که اين جمله ايشان خطاب به دانشجويان بسيار زيبا و قابل تامل است.
[/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]"[/FONT]سعی کن کمی بزرگتر شوی... دوران دانش آموزی به پایان رسیده. دانشگاه محل تحصیل و شکوفایی حد والای شعور جوان است. با محیا کردن محیطی مناسب این نعمت را از خود دریغ نکنید...[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] "[/FONT]


http://o-t-m.blogfa.com/
















ای خدا خیرت بده که حرف دل ما همه رو زدی!بدترین چیز راجع به این دانشگاه اطلاع رسانی های کم ، دیر و گاها غلط و متغیر است.مثلا این چند روز تعطیلی 3-4 تا میانترم رو (حداقل) لغو کرد.تکلیف این میانترم ها چی میشه؟تو سایت که اطلاع رسانی نمیکنن!همچنین برای کلاسهایی که مثلا تو یه روز تشکیل نمیشه حتما باید تا خود دانشگاه بری تا ببینی که مثلا روی کاغذی رو در ساختمون با یه خط خرچنگ غورباقه نوشته که فلان کلاس تشکیل نمیشه.خب پس سایت اطلاع رسانی رو گذاشتن برا چی؟

در مورد کافی نت هم باید بگم که اولا نصف سیستم هاش خرابه و تو اون نصف دیگه هه هم دانشجو نشسته 2 ساعت داره بازی میکنه!آخه اینم شد کار؟کافی نت که جای بازی نیست!شاید یکی کار واجب داشت!مسئولین کافی نت هم که اصلا بیخیالن و این جور سایتها رو قفل نمیکنن برای کافی نت. . . .
وقتی طرف آشغال چیپسشو میندازه وسط محوطه وخودش به خود و دیگران احترام نمیذاره انتظار داری کس دیگه ای بهش احترام بذاره؟:que:


اینم حرف حسابه. . . .
 

babak_deghat

عضو جدید
در ضمن اگه میشد نتایج نظرسنجی های اساتید رو هم برای مت قابل رویت کنند خیلی خوب میشد و هنگام انتخاب واحد میدونستیم با چه استادی برداریم بهتره. . . .
 

Similar threads

بالا