در مراسم احیای امسال، سبز بمانیم

وضعیت
موضوع بسته شده است.

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز
در مراسم احیای امسال، سبز بمانیم



درخواست‌های متعددی وجود داشته است مبنی بر اینکه در شهرهای مختلف محافل مذهبی سبزاندیشان را، به خصوص برای شب‌های احیا، معرفی کنیم. واقعیت این است که ما چنین فهرستی نداریم، اما یک راه هست و آن هم اینکه هر یک از ما یک رسانه شویم برای اطلاع رسانی درباره‌ی یک محفل معنوی سبز که می‌شناسیم. فراخوانی که می‌خوانید، به این منظور تهیه شده و امیدواریم با مشارکت همه سبزها، این کار به ثمر برسد. البته اینها، غیر از مراسم شب بیست و یکم حرم امام است که با حضور آقای خاتمی و استقبال سبزپوشان، رنگ و بوی دیگری خواهد یافت.



در ماه مبارک رمضان، طبق سنت همیشگی و دیرینه، محافل متعدد دعا و سخنرانی در باب مسائل معنوی و فضایل این ماه مبارک برقرار خواهد شد. اسلام سبز شاید یکی از مهم‌ترین موضوعاتی باشد که جا دارد در این ماه به آن پرداخته شود و تفاوت‌های آن با اسلام سیاه آشکارا بیان شود. درباره این محافل، هرگونه اطلاع‌رسانی که لازم باشد، انجام خواهیم داد. تنها کافی است بانیان این برنامه‌ها، خبرش را برای ما بفرستند.
امسال شب‌های احیا نیز شب‌های ویژه‌ای هستند. شب‌های پرفضیلت احیا و شهادت امام علی علیه‌السلام شاید در چنین روزهایی بیشترین اهمیت را داشته باشد. امسال باید با حضور سبز خود در محافل عزاداری و دعا، صدای عدالت‌خواهی و حق‌طلبی علی (ع) را بعد از 1400 سال احیا کنیم. این کار جز با حضور دینداران سبز امکان‌پذیر نخواهد بود.
برای شب‌های احیای امسال، غیر از برنامه‌های دو سه محفل اصلی اصلاح طلبان که تاکنون اعلام شده و در همین مطلب به آنها اشاره خواهد شد، برای اعلام برنامه‌های دیگر نیاز به کمک همه‌ی دوستان و علاقه‌مندان داریم. واقعیت این است بسیاری از ما به هرحال در این شب‌ها در مراسم احیا شرکت خواهیم کرد، اما شاید جاهایی را که به قدرت وابسته و به سیاست آلوده نباشد، نشناسیم. برای این شناسایی، که حضور و همبستگی سبزها در محافل معنوی این ایام را در پی خواهد داشت، تنها راهی که ممکن است، مشارکت همه در معرفی محافل مفید و غیر وابسته به دولت کودتاست.
قصد داریم در چند روز آینده، با کمک دوستان، فهرستی از محافل و مجالس و مساجد و هیئات و حسینیه‌ها و همه برنامه‌هایی را که علاقه‌مندان جنبش سبز و همه مخالفان کودتا در شهرهای مختلف می‌توانند به عنوان یک فضای معنوی غیر وابسته به قدرت، در آنها شرکت کنند، معرفی کنیم. بدیهی است که ما و شاید هیچ کس دیگری چنین امکان و اشرافی ندارد. قصد هم نداریم یک چند محفل و مجلس مشخص را اعلام کنیم که زمینه‌ی برخورد حذفی عوامل دولت کودتا با آنها فراهم شود.
از همگان دعوت می‌کنیم مساجد، حسینیه‌ها و هیئاتی را که در شهرهای مختلف مناسب حضور شیفتگان «معنویت غیر وابسته به قدرت» می‌بینند، به ما معرفی کنند تا به فهرستی که در میانه ماه مبارک منتشر خواهیم کرد، اضافه کنیم. این فهرست در صورتی قابل انتشار خواهد بود که در شهرهای مختلف لااقل چندین محفل و در تهران لااقل صد محفل کوچک و بزرگ در آن قرار گرفته باشند. گردآوری چنین فهرستی، نیاز به کمک تک تک شما دارد. هدف از این کار هم چیزی نیست جز معرفی فضاهای آرام و ایمانی برای برآورده شدن نیازهای معنوی هزاران جان شیفته‌ای که از مداحی‌ها و سخنرانی‌های پوچ و توجیه‌گر قدرت سیاسی خسته شده‌اند و احیانا جایی را برای دمی آسودن و دل به یار سپردن نمی‌شناسند.
پس لازم نیست سخنران یا فضای حاکم بر یک محفل معنوی، لزوما و آشکارا همراستا با نواندیشی دینی یا مواضع سیاسی جنبش سبز باشد. کافی است بانیان این محافل، معنویت را آلوده به مناسبات قدرت نکنند، مجلس دینی را وابسته به حکومت ندانند و مداح یا سخنران آنها با تکرار دروغها و بداندیشی‌هایی که متأسفانه از سوی نهادهای رسمی تبلیغ می‌شود و یا دعا به جان این و آن، کام حضار را تلخ نکند. با چنین معیاری، این فهرست بسیار بلندبالاتر از فهرست محافل سیاسی- جناحی وابسته به دولت کودتا خواهد بود؛ البته به شرط آنکه همه‌ی ما و شما برای گردآوری آن در این فرصت اندک، همت کنیم. کافی است عنوان مراسم، زمان و مکان دقیق آن و نام سخنران آن را بنویسید و برایمان بفرستید.
به طور ویژه از فعالان سبز شهرستان‌ها دعوت می‌کنیم مشخصات محافل معنوی سبز یا غیر وابسته را در این شهرها اعلام کنند تا علاقه‌مندان از شرکت در آنها محروم نشوند. غیر از این فهرست که امیدواریم با مشارکت همه‌ی سبزها در تهیه‌ی آن، فهرست پرباری شود و مفید باشد، چند برنامه عمومی هم تاکنون در تهران قطعی شده است.
در حرم امام خمینی، در سه شب احیا برنامه وجود دارد و هرچند هنوز جزئیات آن اعلام نشده است، اما روال سال‌های گذشته این بوده که در سه شب به ترتیب حجج اسلام ناطق نوری، سید محمد خاتمی و یک نفر دیگر به سخنرانی می‌پرداختند؛ یعنی سخنران شب بیست و یکم معمولا آقای خاتمی بوده است. با این حساب در 19 شهریور و پنج شنبه شب که مصادف با شب 21 رمضان است، سخنران آقای خاتمی خواهد بود که بی‌شک این سخنرانی با حضور گسترده‌ی سبزها، مجالی دوباره برای ابراز همبستگی عموم هواداران جنبش سبز و منتقدان دولت کودتا خواهد شد. امیدواریم شایعاتی که درباره‌ی احتمال ممانعت کودتاگران از انجام این سخنرانی منتشر شده نیز صحت نداشته باشد.
در دارالزهرای تهران نیز از امشب به مدت ده شب مراسم دعا و سخنرانی برقرار خواهد بود که در شب‌های احیا از 22:30 و در دیگر شب‌ها از ساعت 21:30 آغاز خواهد شد. آدرس دارالزهرا در در خیابان ولنجك، میدان شهید بهشتی، خیابان هشترودی، خیابان بیضاوی غربی، خیابان كیوان، پلاك 3 قرار دارد و برنامه‌های این شب‌ها نیز بدین ترتیب است:
1-پنج شنبه، شب 14 رمضان (12شهریور) حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضوی یزدی
2-جمعه، شب 15 رمضان (13 شهریور) حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی
3-شنبه، شب 16 رمضان (14 شهریور) حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی
4-یك شنبه، شب 17 رمضان (15 شهریور) حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضوی یزدی
5-دوشنبه، شب 18 رمضان (16 شهریور) حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق كاملان
6-سه شنبه، شب 19 رمضان (17 شهریور) حجت الاسلام و المسلمین خلجی
7-چهارشنبه، شب 20 رمضان (18 شهریور) دكتر ناصر مهدوی
8-پنج شنبه، شب 21 رمضان (19 شهریور) متعاقبا اعلام می شود
9-جمعه، شب 22 رمضان (20 شهریور) دكتر ناصر مهدوی
10-شنبه، شب 23 رمضان (21 شهریور) حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری
همانطور که در برنامه دارالزهرا نیز می‌بینید، اگر به امید خدا مشکلی برای سخنرانی آقای خاتمی در حرم امام پیش نیاید، در آن شب تنها برنامه سبزهای تهران و نقاط اطراف، همین مراسم خواهد بود. امیدواریم سبزها از این حق حداقلی بهره‌مندی از فضای معنوی یک شب در حرم امام محروم نشوند.
برای حسینیه ارشاد، کانون توحید و دیگر مراکز مذهبی غیر وابسته به حکومت نیز تاکنون برنامه‌ای اعلام نشده است، اما به محض اعلام، درباره‌ی آنها خبررسانی خواهد شد. اما به نظر می‌رسد امسال دیگر نباید منتظر برنامه‌های این یکی دو جای مشخص بود و اگر قرار است هر ایرانی یک رسانه باشد، هر یک از ما نیز با اعلام محفلی که خود می‌شناسیم و در آن شرکت می‌کنیم، می‌توانیم بانی بهره‌مند شدن تعدادی دیگر از آن فضای معنوی باشیم.
شکی نیست که ما می‌توانیم با استفاده از فرصت باقی مانده از ماه مبارک و با شرکت در سخنرانی‌ها، عزاداری‌ها و مراسم احیای سبز، ماه رمضان امسال را به عنوان ماه مقاومت روزه‌داران سبز در خاطره‌ها ماندنی کنیم، که ان‌شاءالله چنین خواهیم کرد و صدای این جنبش را بلندتر از دو ماه قبل به گوش کودتاگرانی که از دین خدا فقط پوسته‌ی آن را، و همان را هم به متحجرانه‌ترین شیوه فرا گرفته‌اند و هسته را رها کرده‌اند، خواهیم رساند.
 
  • Like
واکنش ها: !...

behnam.gas

عضو جدید
تا اونجا که خبر رسیده مثله اینکه مراسم احیا تو مرقد کلا کنسل شده
 

القا واغوا

عضو جدید

ملا نصر الدين يك عده خيلي اذيتش ميكردند ، يك روزي تصميم گرفت ؛ آنها را اذيت كند

روزي به انها گفت دوستان دو كوچه بالاترآش نذري ميدهند ؛ قسم خورد وخلاصه انان باور كردند ورفتند
ملا ديد كوچه از مردم خالي شد ............
كمي صبر كرد وگفت نكند راست باشد انطرف آش ميدهند ..........ومن خبر ندارم
خودش نيز كاسه را برداشت ورفت سراغ آش نذري

[/quote]​



 

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز
ملا نصر الدين يك عده خيلي اذيتش ميكردند ، يك روزي تصميم گرفت ؛ آنها را اذيت كند

روزي به انها گفت دوستان دو كوچه بالاترآش نذري ميدهند ؛ قسم خورد وخلاصه انان باور كردند ورفتند
ملا ديد كوچه از مردم خالي شد ............
كمي صبر كرد وگفت نكند راست باشد انطرف آش ميدهند ..........ومن خبر ندارم
خودش نيز كاسه را برداشت ورفت سراغ آش نذري


چه ربطی داشت ..به کوری چشم بعضی ها اولا مراسم هست .دوما از ترس مردم حتی جرات اجازه مراسم در حرم امام ندارند .
 

القا واغوا

عضو جدید
بسم الله الرحمن الرحيم
شريعتمداري در جمع هزاران نفر از طرفداران احمدي‌نژاد در اصفهان +
تصاوير
شال سبز مقدس ‌تر از قرآن نيست که سر نيزه کردند



تو شال سبز مي بندي، شال سبز مقدس تر از قرآن نيست و قرآن سر نيزه کردن است.





به گزارش رجانيوز، حسين شريعتمداري در اجتماع هزاران نفر از طرفداران احمدي نژاد در مسجد سيد اصفهان، با اشاره به اينکه دکتر احمدي نژاد براي پست رياست جمهوري کيسه ندوخته و شخص ساده زيستي است افزود:‌ احمدي نژاد بودجه را درحمايت از محرومان هزينه مي کند، مگر حمايت از محرومان بد است؟


وي خاطرنشان کرد: مردم طعم خدمت اصولگرايي را چشيده اند و از آن دست نمي کشند و ساده زيستي و شجاعت و تواضع درمقابل محرومين و ايستادگي در مقابل دشمنان را از اين رييس جمهور مشاهده کردند.


شريعتمداري با اشاره به سخنان رهبري در مورد وقوع عاشوراي ديگر گفت: به فرموده ولي امر مسلمين:
اگر عاشورايي ديگر اتفاق افتاده بارديگر امام حسين (ع) شهيد نمي شود، بلکه نوبت هلاکت يزيد و عمر سعد است.




** مخالفان، سياه نمايي مي کنند **
 

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]فائزه هاشمی : [/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]مثل ملانصرالدین خودشان سناریویی را می نویسندو بعد [/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]هم آنقدر تکرار می کنند که خودشان نیز باور [/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif] می کنند / این فجایع فقط به کهریزک و کوی دانشگاه، [/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif] ختم نمی شود[/FONT]
 

القا واغوا

عضو جدید
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]فائزه هاشمی : [/FONT]


[FONT=arial,helvetica,sans-serif]مثل ملانصرالدین خودشان سناریویی را می نویسندو بعد [/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]هم آنقدر تکرار می کنند که خودشان نیز باور [/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]می کنند / این فجایع فقط به کهریزک و کوی دانشگاه، [/FONT]


[FONT=arial,helvetica,sans-serif]ختم نمی شود[/FONT]
تهمت دروغگوبه احمدي نژاد اينقدر گفتيد كه خودتان باوركرديد
دروغ تقلبدر انتخابات اينقدر گفتيد كه خودتان باوركرديد
دروغ پيروزي در انتخابات اينقدر گفتيد كه خودتان باوركرديد
سلاح پيروزي شدن با الله اكبر شبانه اينقدر گفتيد كه خودتان باوركرديد كه پيرزويد
برپائي مراسم روز سبز در روز قدس اينقدر گفتيد كه خودتان باوركرديد
بابا صد رحمت به ملا نصر دين اينهمه .......:eek:
 

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز
تهمت درغگویی که وزیر کار خودش ثابت کرد.

انتخاباتم که خودشون باورشون شده که برنده شدن با 24 میلیون در صورتی که جامعه چیز دیگری را نشان می دهد.

الله اکبرم که صداش همه جا شب ها شنیده شد.

روز قدسم که هنوز نیامده بیاد شما هم باورتون میشه.

ما مردمیم و حقیقتو می بینیم .درغگو خائنه .خائن هم ترسو و ما ترسیدن اینها را هم دیدیم نمونش حرم امام .
 

آرماندیس

عضو جدید
کاربر ممتاز
ولی به نظر من درست نیست شب قدر با این همه معنویتو اینجوری از دست بدیم . هرچند که من طرفدار سر سخت جنبش سبزم
 

alisalami

عضو جدید


شريعتمداري با اشاره به سخنان رهبري در مورد وقوع عاشوراي ديگر گفت: به فرموده ولي امر مسلمين:
اگر عاشورايي ديگر اتفاق افتاده بارديگر امام حسين (ع) شهيد نمي شود، بلکه نوبت هلاکت يزيد و عمر سعد است.




** مخالفان، سياه نمايي مي کنند **

بر منکرش لعنت;)
واسه همین معتقدیم ریشتون به زودی کنده میشه:cool:
 

arosak

عضو جدید
کاربر ممتاز
تو دارالزهرا مراسم احیاو شب قدر هست خبر دیگه ای نیست.
ای خدا
کمکمون کن تا شکستهایمان را بپزیریم و به رای هم و به نظر هم احترام بزاریم;)
من نمیدونم این مسخره بازیا تا کی میخواد ادامه داشته باشه
ما به جای شما خسته شدیم:cry:
 

FriendlyGhost

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای خدا
کمکمون کن تا شکستهایمان را بپزیریم و به رای هم و به نظر هم احترام بزاریم;)
من نمیدونم این مسخره بازیا تا کی میخواد ادامه داشته باشه
ما به جای شما خسته شدیم:cry:

خدایا کمکمون کن تا تحمل شنیدن صدای مخالف رو داشته باشیم !!!
شما اگر یاد گرفته بودی به رای دیگران احترام بگذاری به اعتقادات و نظر دیگران مسخره بازی نمی گفتی .:w24:


:w15:
 
آخرین ویرایش:

a_m68 سبز

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسم الله الرحمن الرحيم

شريعتمداري در جمع هزاران نفر از طرفداران احمدي‌نژاد در اصفهان +
تصاوير
شال سبز مقدس ‌تر از قرآن نيست که سر نيزه کردند



تو شال سبز مي بندي، شال سبز مقدس تر از قرآن نيست و قرآن سر نيزه کردن است.





به گزارش رجانيوز، حسين شريعتمداري در اجتماع هزاران نفر از طرفداران احمدي نژاد در مسجد سيد اصفهان، با اشاره به اينکه دکتر احمدي نژاد براي پست رياست جمهوري کيسه ندوخته و شخص ساده زيستي است افزود:‌ احمدي نژاد بودجه را درحمايت از محرومان هزينه مي کند، مگر حمايت از محرومان بد است؟


وي خاطرنشان کرد: مردم طعم خدمت اصولگرايي را چشيده اند و از آن دست نمي کشند و ساده زيستي و شجاعت و تواضع درمقابل محرومين و ايستادگي در مقابل دشمنان را از اين رييس جمهور مشاهده کردند.


شريعتمداري با اشاره به سخنان رهبري در مورد وقوع عاشوراي ديگر گفت: به فرموده ولي امر مسلمين:
اگر عاشورايي ديگر اتفاق افتاده بارديگر امام حسين (ع) شهيد نمي شود، بلکه نوبت هلاکت يزيد و عمر سعد است.




** مخالفان، سياه نمايي مي کنند **


حسین شریعتمداری؟؟؟؟؟؟:biggrin::w15::w15:آدم تر از این ندارین که از این نقل قول میاری؟؟؟
خیلی جالبه که ادمی که ادبش صفره میشه اسطوره ی شما
در کل ما الان خیلی تحت تاثیر سخنان گهربار شریعتمداری قرار گرفتیم:crying2::w25:
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسم الله الرحمن الرحيم
شريعتمداري در جمع هزاران نفر از طرفداران احمدي‌نژاد در اصفهان +
تصاوير
شال سبز مقدس ‌تر از قرآن نيست که سر نيزه کردند



تو شال سبز مي بندي، شال سبز مقدس تر از قرآن نيست و قرآن سر نيزه کردن است.





به گزارش رجانيوز، حسين شريعتمداري در اجتماع هزاران نفر از طرفداران احمدي نژاد در مسجد سيد اصفهان، با اشاره به اينکه دکتر احمدي نژاد براي پست رياست جمهوري کيسه ندوخته و شخص ساده زيستي است افزود:‌ احمدي نژاد بودجه را درحمايت از محرومان هزينه مي کند، مگر حمايت از محرومان بد است؟


وي خاطرنشان کرد: مردم طعم خدمت اصولگرايي را چشيده اند و از آن دست نمي کشند و ساده زيستي و شجاعت و تواضع درمقابل محرومين و ايستادگي در مقابل دشمنان را از اين رييس جمهور مشاهده کردند.


شريعتمداري با اشاره به سخنان رهبري در مورد وقوع عاشوراي ديگر گفت: به فرموده ولي امر مسلمين:
اگر عاشورايي ديگر اتفاق افتاده بارديگر امام حسين (ع) شهيد نمي شود، بلکه نوبت هلاکت يزيد و عمر سعد است.




** مخالفان، سياه نمايي مي کنند **
واي به حالتون كه خودتونو از جنس حسين ميدونيد!
يزيد نامه نوشت به حسين..
كي..شب درگيريها..
گفت حسين خون تمام يارانت به گردنته ها..!!!
حسين نامه نوشت و گفت..اي يزيد من كه از خود هيچ چيز ندارم..اين يارانم خودشون ميخوان در مقابل تو تا اخرين قطره بجنگن..
بعدش يزيد به ياراش گفت تا اخرين قطره حسينيان رو بكشيد و روي جنازه هاشون با اسب يورتمه بريد!
تاريخ تكرار ميشه..
حسينيان و يزيديان و بت پرستان در هر لحظه رنگهايي به خود ميگيرند.
شريعتمداري ها كه بوي گند گناهانشون زمين رو برداشته بزودي توسط حسينيان به سزاي عملشون ميرسن..

سلاح پيروزي شدن با الله اكبر شبانه اينقدر گفتيد كه خودتان باوركرديد كه پيرزويد
خوشحالم كه اينقد از الله اكبر ها تنت لرزيده..
من سر به اسمان ميكنم و با نهايت وجود نداي الله اكبر سر ميدهم چون حس ميكنم تن شما با هر نداي الله اكبر ميلرزه..چنانكه تن شيطان با نداي الله اكبر به لرزه درمياد!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا