هواپیما؟

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
این روزا بیشترین اخباری که میشنویم از هواپیما هستش!!!!
به نظرم هر مشکل هوایی که پیش بیاد اینجا بنویسیم, تو یه مدت کوتاه, شلوغترین تایپیک میشه!!!!!

نمیدونم هدفشون چیه...
خدا آخر عاقبت مردم رو به خیر کنه!!!!
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازگشت هواپيماي تهران ماهشهر به مهرآباد
یک هواپيماي متعلق به شرکت هواپيمايي ماهان به شماره پرواز 1029 که در ساعت 30/16 قصد عزيمت از تهران به مقصد فرودگاه ماهشهر را داشت، پس از پرواز به دلايل نامعلوم به سلامت به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت.

به گزارش ایرنا، "رضا جعفرزاده"سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري عصر دوشنبه، با تاييد بازگشت سالم اين هواپيما به فرودگاه مهرآباد تهران، ارائه هرگونه جزئيات را منوط به بررسي هاي بيشتر ذکر کرد.

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بعد از اون چند هواپیما حالا.....

پرواز تهران-مشهد فرود اضطراری کرد

به گزارش "فردا"یک هواپیما که قرار بود ساعت 9 صبح امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کند درحالیکه با تاخیر 3 ساعته پرواز کرد بعد از چند دقیقه فرود اضطراری کرد به گفته شاهدان عینی مسافران این پرواز در فرودگاه سرگردان هستند.

این پرواز متعلق به شرکت کیش ایر بود.

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرواز ارومیه -تهران از باند خارج شد

پرواز ارومیه به تهران که قرار بود ساعت 12:45 شنبه صورت بگیرد، در فرودگاه تهران دچار اشکال فنی و از باند فرود این پرواز خارج شد.

به گزارش ایلنا، پرواز ارومیه به تهران که قرار بود ساعت 12:45 دقیقه امروز صورت بگیرد، با 45 دقیقه تاخیر در فرودگاه تهران دچار اشکال فنی و از باند فرود این پرواز خارج شد که نگرانی‌های زیادی را برای مسافران به همراه داشته است.

بنا به گفته یکی از مسافران که در این پرواز حضور داشت، گفت: «پرواز هواپیمای ایر‌باس 272 از ارومیه به تهران در زمان فرود بنا به گفته خلبان دچار اشکال فنی شد.»

وی افزود: «قبل از نشستن هواپیما در بند مخصوص خود، هواپیما از باند خارج و به سختی توسط خلبان هواپیما کنترل گردید.»
این مسافر که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: «اکنون یدک‌کش‌های فرودگاه جهت جابجایی این هواپیما در تلاش هستند.»

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
علت سانحه ‌مشهد، دعوا در كابين‌ خلبان

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درپی بررسی های اولیه و شنود مکالمات کابین خلبان، حضور مدیرعامل هواپیمایی آریا به عنوان عاملی برای برهم خوردن تمرکز خلبان مطرح شد.

به گزارش ایرنا، "محمدعلی ایلخانی" شنبه شب در بخش گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما توضیح داد: با بررسیهای انجام شده از اطلاعات رادار فرودگاه مشهد، تحقیقات همکاران اعزامی ما در آن فرودگاه و نیز بازخوانی سی وی آر (جعبه سیاه) هواپیما که به تهران منتقل شده است، مشخص شد هواپیما به علت سرعت بیش از حد مجاز، هنگام نشستن روی باند از مسیر خارج شده و بیش از 1100 متر هم از انتهای باند عبور کرده است که این امر بروز سانحه را به همراه آورد.

وی گفت: با بررسیهای انجام شده متوجه شدیم که یک نوع بی نظمی در کابین خلبان وجود داشته و خلبان مذکور تمرکز لازم را برای فرماندهی کامل این هواپیما نداشته است.
ایلخانی افزود: با توجه به اینکه رییس هیات مدیره شرکت آریا قشم که هواپیما را اجاره داشت نیز در هواپیما بوده، به نظر می رسد کابین خلبان، فضای آرامی برای هدایت هواپیما نبوده است .

وی افزود: براساس کتاب عملیات این نوع هواپیما، سرعت فرود باید بین دستکم 145 تا حداکثر 165 ناتیکال مایل باشد که بررسی رادار نشان داد، سرعت هواپیما 197 ناتیکال مایل بوده و این امر جای شکی را باقی نمی گذارد که خلبان سرعت زیادی داشته است، و همچنین مسافت تهران تا مشهد هم که معمولا باید در یک ساعت و 10 دقیقه طی می شود، در این مورد 1 ساعت و 5 دقیقه طی شده بود.

ایلخانی با اشاره به بررسی اطلاعات جعبه سیاه دوم که ویژه ثبت متغیرهای پروازی است (FDR) و همچنین استخراج اطلاعات رادار مرکز کنترل است، گفت:‌ این اطلاعات موجب می شوند که علت بروز حادثه و چگونگی رخداد آن خیلی شفاف شود.

فرامرز صدری، معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این گفتگو ایران را مانند دیگر کشورهای عضو پیمان بین المللی شیکاگو، موظف به پیروی از استاندارهای پروازی دانست و گفت: این هواپیما متعلق به شرکت دلتای قزاقستان بود که به صورت چارتر 4 ماه پیش وارد کشور شده و 2 ماه و 10 روز قبل توانست خود را به سطح استانداردهای کیفی مورد نظر کشور ما برساند.

وی افزود: ‌درباره گروه پروازی نیز مقررات خاص خود وجود دارد، ما هم کارشناسان خود را به کشور بهره بردار اعزام کردیم و از رعایت همه مقررات لازم اطمینان حاصل شد، خلبان این پرواز هم استاد خلبان بوده و 14 هزار ساعت سابقه پرواز داشته است.

همچنین ایلخانی سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سئوال که با وجود این سابقه پروازی چرا چنین اتفاقی روی داده است گفت: بنابر هنجارها و مقررات بین المللی ما به اطلاعات داده شده از سوی طرف قزاقستانی اطمینان کرده ایم و باید هم چنین باشد، ولی براساس آنچه از صداهای ضبط شده در جعبه سیاه ویژه ثبت مکالمات کابین (CVR) به دست آمده است، بی نظمی هایی در کابین خلبان موجود بوده و خلبان تمرکز لازم را نداشته است.

وی درباره منشا این بی نظمی ها گفت: به نظر می رسد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آریا در کابین حضور داشته و همین امر با توجه به موقعیت و مسئولیت وی موجب کاهش تمرکز خلبان شده است.

وی افزود: 90 درصد سوانح هوایی به علت خطای انسانی به وجود می آید و این امری اجتناب ناپذیر است؛ به ویژه این که به علت سرعت بالای هواپیما هر گونه خطا برخلاف مسافرت های زمینی می تواند غیرقابل جبران باشد.

ایلخانی تصریح کرد: اگر هواپیما نا امن بود، خود رئیس شرکت از سوار شدن در آن خودداری می کرد.

صدری هم بروز سوانح را براثر اتصال حلقه های مختلف خطا اعلام کرد و گفت: ورود مدیرعامل شرکت به کابین خلبان و صحبت های متفرقه ما را به حلقه های کامل کننده سانحه نزدیک می کند از این رو همیشه توجه به رعایت کوچکترین نکات ایمنی توصیه شده است.

استاد خلبان میرروشن نیز با ذکر وظیفه خلبان در رعایت دستورالعمل های پروازی و بررسی تجهیزات و بدنه براساس کتاب هواپیما گفت: هر گونه اشکالی باید گزارش و برطرف شود.

وی افزود: شاید اعلام این که خلبان اشتباه کرده کمی زود باشد زیرا باید اطلاعات متغیرهای پروازی از جعبه سیاه FDR خوانده و مشخص شود که آیا ترمزها کاملا سالم بودند ، آیا بازدارنده های سرعت (speed breakers) استفاده شده یا نه، زیرا که در تصویر باز بودن این ترمزها در روی بال مشاهده نمی شود.

وی درباره وجود فرضیه دیگری در کنار فرضیه خطای خلبان گفت: اکثر حوادث با خطای انسانی توام است، از آنجا که جو مسیر بسیار آرام بوده حتی اگر نقص فنی روی داده باشد، چگونگی برخورد گروه پروازی و اجرای روشهای برخورد با خطا بسیار مهم است که باید این عملکردها براساس دستورالعمل کارخانه و هواپیمایی کشوری بررسی شود.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری هم با اعلام این که الزامی برای عدم ورود افرادی غیر از گروه پروازی به کابین خلبان وجود داشته باشد را رد کرد و گفت:‌ اما این حضور نباید تداخلی در مسئولیت و کار خلبان ایجاد کند که در این مورد با توجه به سابقه مرحوم دادپی و مسئولیت وی می تواند منجر به دست پاچگی خلبان شده باشد.

وی درباره چگونگی برخورد با این گونه تخلفات گفت: اگر این سانحه روی نمی داد، قطعا برخورد قانونی با خلبان در فرودگاه مشهد صورت می گرفت همانگونه که در48 ساعت گذشته گواهینامه گروه پروازی دو شرکت که استاندرادهای کتاب هواپیما را رعایت نکرده بودند گرفته شد، در اینجا هم کنترل کننده فرودگاه مشهد دو تا 3 بار به خلبان هواپیمای ایلیوشین تذکر داده بود که سرعتش زیاد است.

محمد حسین مقیمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز به تشکیل جلسه ای در کمیسیون عمران با حضور وزیر راه، سرپرست هواپیمایی کشوری، مدیرعامل کاسپین و تعدادی از کارشناسان در باره حادثه سقوط هواپیمایی مسیر تهران - ایروان اشاره کرد و گفت:‌ این جلسه با توجه به این که نتایج قطعی مشخص نشده بود به جلسه سه شنبه این هفته منجر شد.

وی افزود: در مورد حادثه اخیر هم باید همان بررسی ها دوباره صورت گیرد، البته آنچه برای مجلس و کمیسیون عمران مطرح است، ریشه یابی این حوادث است و باید با توجه به دیگر حوادثی هم مانند باز نشدن چرخ، آتش گرفتن موتور و مانند آن که در یکی دو ماه اخیر تعدادش خیلی زیاد بوده، بحث هایمان را جدی تر و کارشناسی تر انجام دهیم.

مقیمی درباره خرید هواپیما هم گفت: ما محدودیتی برای شرکت های دولتی ایجاد نکرده ایم و غیردولتی ها هم می توانند از منبع صندوق ذخیره ارزی استفاده کنند ولی باید از در سیاست ارزان خریدن و ارزان اجاره کردن تجدید نظر کنیم.

صدری با ادامه صحبت ایلخانی درباره توجه و رسیدگی به خطاهای پروازی گفت : براساس

دستورالعمل های ایکائو، شرکت های هواپیمایی باید همه عملکردهای گروه پروازی را با استفاده از جعبه سیاه های کمکی استخراج و بررسی کنند تا اگر عوامل مخاطره آمیزی مشاهده شد، بلافاصله گزارش شود.

وی افزود: استانداردهای پروازی و ایمنی در همه کشورها یکسان است و اگر دیده می شود پرواز برخی هواپیماها در کشورهای اروپایی منع شده است، به عللی مانند سر و صدای موتور برمی گردد که ما این نوع مسائل رابه شدت آنها رعایت نمی کنیم.

علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز با شرکت دراین بحث در موضوع تحریم ها گفت: با توجه به سهم 90 درصدی خطای انسانی ما باید در مورد 10 درصد بقیه صحبت کنیم و در این بخش هم ما با روسیه مشکلی نداریم و این دو هواپیما هم روسی بودند از این رو مسئله تحریم نمی تواند مطرح باشد.

وی افزود: در مورد هواپیماهای غربی هم از راه قرارداد با شرکت های غربی و نیز بازار آزاد اگر چه با هزینه بالاتر، قطعات لازم تهیه می شود، بنابر این تردید نشود که هواپیمایی به علت نبودن قطعه اجازه پرواز پیدا نکند.

بروجردی تصریح کرد:‌البته تحریم آثار خود را دارد و کشورهای غربی با وجود ادعای خود در مورد حقوق بشر تحریم خود را در این زمینه که به هواپیماهای غیرنظامی ارتباط دارد مانند تحریم پرتوداروها در زمینه سلامتی گسترش داده اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خواستار بیشتر شدن سخت گیری ها در امنیت هوایی و وارد نشدن هواپیماهای دست چندم شد و گفت: عصر یکشنبه جلسه ای با حضور رئیس مجلس، وزیر راه و دیگر مسئولان و کارشناسان برای دریافت گزارش این دو سانحه تشکیل خواهد شد و امیدواریم تصمیمات خوبی در آن اتخاذ شود.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری علت خارجی بودن گروه پروازی هواپیمای ایلیوشین سانحه دیده را نداشتن خلبان متخصص این نوع هواپیما در کشور اعلام کرد و گفت: شرکت ها در این موارد قراردادی که در آن عواملی شامل بیمه، تعمیر و نگهداری و گروه پروازی لحاظ شده باشد، می بندند

منبع
 

Bad Boy Blue

عضو جدید
من برام جای سوال که چرا دقیقا فردای روزی که کاپیتان خانلری رو بعد 3 سال عزل کزدند سوانح هوایی شروع شد !!!
جالبه که جانشین کاپیتان خانلزی یعنی محمد علی ایلخانی گفته بود" من برای عبادت این پست را قبول کردم "
 






 

bmd

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پرواز را بخاطر بسپار چون ممكنه اين, آخرين پروازت باشه

ناوگان هوايي سال هاست كه از دوره بهره دهيش گذشته و تعمير و استفاده مجددشون يك كار عبث هست.. متاسفانه در اين مورد ديگه نميتونيم شعار "ما ميتوانيم" رو قالب كنيم واللا كشور هاي صنعتي هم الان به تبادل فناوري و قعطات هواپيما محتاجند چه برسه به كشور ما...
پست بجايي رو زديد . چون الان با هواپيماهايي سر و كار داريم كه فقط با خواست خدا دارند جابجا ميشند. متاسفانه اتفاق هاي بعدي رو نميشه دور از ذهن نگه داشت.
 
آخرین ویرایش:
نسخه ی جدید رد شدن از خیابان برای کودکان :

ابتدا، به سمت راست که محل عبور ماشین هاست نگاه می کنیم
بعد، به سمت چپ که محل عبور موتورهاست نگاه می کنیم
بعد، به سمت بالا که محل سقوط هواپیماهاست نگاه می کنیم
و بعد
با روحیه ای قوی و دلی سرشار از امید و خوشبینی از خیابان عبور می کنیم
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 شرکت هواپیمایی ساها به دلیل بروز نقص فنی در یکی از موتورها در فرودگاه اهواز فرود اضطراری کرد.

به گزارش مهر، صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 شرکت هواپیمایی ساها به شماره پرواز 124 که قصد داشت مسافران را از اهواز به تهران منتقل کند، 10 دقیقه پس از بلند شدن از فرودگاه اهواز یکی از موتورهای آن دچار نقص فنی و هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تائید این خبر به مهر گفت: ساعت 9 و 40 دقیقه امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 از فرودگاه اهواز پرواز کرد که پس از 10 دقیقه پرواز و به دلیل نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما به این فرودگاه بازگشت.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه هواپیمای بوئینگ 707 شرکت هواپیمایی ساها 174 مسافر داشت، افزود: هیچ آسیبی به مسافران این پرواز وارد نشده است.
وی تصریح کرد به شرکت هواپیمایی ساها توصیه شده است که هر چه سریعتر نسبت به هواپیمای جایگزین برای این پرواز اقدام کند.

منبع
 

n1990

عضو جدید
این کاریکاتور رو تو چند تا تاپیک گذاشتم.ولی باز حیفم اومد این جا نذارم.


هواپیما های ایرانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:w15:

 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری کشور


اين هواپيما كه طبق زمان‌بندي بايد ساعت 15و12 پرواز مي‌كرد، با يك ساعت تأخير در ساعت 25و13 از زمين بلند شد؛ ولي پس از اندكي پرواز به دليل نقص فني در چرخ‌هاي هواپيما، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مبدأ شد.

هواپيماي مسير هوايي ماهشهر به تهران، پس از برخاستن از زمين دچار نقص فني شده و مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه مبدأ شد.

بنا به گزارش سايت خبري تابناك، پرواز شماره 1028 هواپيمايي كيش اير، پس از يك ساعت تأخير از زمين بلند شد كه پس از حدود ده دقيقه پرواز، دچار نقص فني و مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه ماهشهر شد.

بنا بر اين گزارش، نقص فني و بازگشت اين هواپيما به ماهشهر، موجي از نگراني را در دل مسافران پرواز به وجود آورده بود.

اين هواپيما كه طبق زمان‌بندي بايد ساعت 15و12 پرواز مي‌كرد، با يك ساعت تأخير در ساعت 25و13 از زمين بلند شد؛ ولي پس از اندكي پرواز به دليل نقص فني در چرخ‌هاي هواپيما، به فرودگاه مبدأ بازگشت.

اين هواپيما كه به گفته برخی فوكر 100 و به گفتی برخی مسافران دیگر 83-Boing MD بوده ، به علت بسته نشدن چرخ‌هاي هواپيما و احتمال اين‌كه پس از جمع شدن چرخ‌ها، مجددا براي فرود در تهران باز نشوند، از ادامه مسير معذور شده و مسافران نگران را در ماهشهر پياده كرد.

گفتني است، تعمير اين هواپيما در ماهشهر امكان‌پذير نبوده و در نهايت پرواز لغو شده و مسافران از سفر به تهران باز ماندند.

شايان ذكر است، بسياري از مسافران براي اين‌كه بتوانند به تهران سفر كنند، به شهرهاي همجوار مراجعت كرده‌اند.


منیع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقص فنی منجر به بازگشت هواپیمای شرکت تابان به فرودگاه مشهد شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، پرواز شماره 6259 شرکت هواپیمایی تابان با 150 مسافر پس از نیم ساعت تاخیر ، از فرودگاه مشهد به مقصد کیش پرواز کرد اما پس از ساعتی به علت نقص فنی دوباره در فرودگاه مشهد به زمین نشست .

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی ضمن تأیید کلیات این خبر ، مسئولیت این پرواز را متوجه مدیریت هواپیمایی تابان دانست .

اسماعیلی افزود : خلبان پس از 40 دقیقه پرواز ، متوجه نقص فنی شد و حدود 35 دقیقه بعد به فرودگاه برگشت .

وی گفت : رفع نقص این هواپیما به زمان زیادی نیاز داشت و به همین علت مسافران با هواپیمای دیگری در ساعت چهار و پانزده دقیقه بامداد امروز عازم کیش شدند .

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز هم حادثه این بار پرواز تهران-اصفهان


پرواز شماره 729 هواپیمایی آسمان در فرودگاه اصفهان دچار سانحه شد.

به گزارش تابناک، این هواپیما که قرار بود ساعت 20/30 امشب به سمت اصفهان پرواز کند با تاخیری یک ساعت و نیمه ساعت 22 به سوی این شهر پرواز کرد که در حادثه ای شبیه فرودگاه مشهد در هنگام نشستن دچار حادثه شد.

بنا بر این گزارش، فرود نامناسب عوامل پروازی این هواپیما موجب شده که یکی از چرخ های این هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ترکیده و آتش بگیرد. به همین خاطر درهای این هواپیما بسته بوده و در حالی که مسافران داخل بودند ماموران فرودگاه به اطفای حریق مشغول شده بودند.

گفتنی است که درهای اضطراری این هواپیما به روی مسافران باز نشده بود تا از احتمال آتش گرفتن باک و بروز فاجعه انسانی جلوگیری حتمی به عمل آید.

شایان ذکر است که بالاخره پس از گذشت مدتی از توقف هواپیما مسافران این پرواز به سلامت از این هواپیما خارج شدند اما حالت روحی برخی از این افراد نامساعد گزارش شده و نارضایتی مسافران از برخورد برخی عوامل و کادر پرواز بر تنش های بعد از این حادثه افزوده است.

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
سقوط یک هواپیما در حوالی کرج
سازمان آتش نشانی كرج اعلام كرد: یك فروند هواپیمای تك موتوره آموزشی صبح امروز پشت پمپ بنزین منطقه پلنگ آباد ماهدشت كرج سقوط كرد.


به گزارش شبکه خبر ، بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی كرج در این حادثه هر دو سرنشین این هواپیما جان خود را از دست دادند.

این هواپیما كه از فرودگاه پیام كرج برخاسته بود پس از سقوط ، آتش گرفت . علت سقوط هواپیما تحت بررسی است .

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
سقوط یک هلی کوپتر در کرج صبح امروز

فروند هلی کوپتر آموزشی صبح امروز در شهرک اندیشه کرج سقوط کرد.

به گزارش مهر، صبح روز یکشنبه یک فروند بالگرد آموزشی در حوالی شهرک اندیشه کرج سقوط کرد.

منبع
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرنشینان بالگرد نظامی سانحه دیده كه روز يكشنبه 25 مرداد سقوط كرد، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، ‌یک منبع آگاه با بیان اینکه هر سه سرنشین این بالگرد جان خود را از دست دادند، گفت: این بالگرد از نوع 214 و ساعت9.30 دقیقه صبح يكشنبه 25 مرداد در اطراف شهرک اندیشه دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منبع اگاه با بیان اینکه این بالگرد متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: از آنجا که در نزدیکی محل سقوط این بالگرد مرکز تعمیرات بالگرد است به احتمال زیاد این بالگرد جزو بالگردهای تعمیری بوده است.

دراین حال فرماندار شهرستان شهریار هم از اعزام گروه‌های امداد به محل سقوط بالگرد در روستای زرنان (حد فاصل قلعه حسن خان و شهر قدس شهرستان شهریار) خبر داد.

محمدعلی عرفان منش درباره نوع و علت سقوط بالگرد اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: هم اکنون یک گروه از نیروهای نظامی نیز برای بررسی علت سانحه در محل سقوط بالگرد حضور یافته‌اند. وی تصریح کرد: این بالگرد در زمین‌های کشاورزی سقوط کرده است.

در این حال با توجه به برخی شایعات مبنی بر تعلق داشتن این بالگرد به سپاه، روابط عمومی این نهاد شایعه تعلق داشتن این بالگرد به سپاه را تکذیب واعلام کرد این بالگرد متعلق به سپاه پاسداران نبوده است.

روابط عمومی نیروی زمینی ارتش نیز اعلام کرد از لحظه انتشار خبر سقوط بالگرد پیگیری این موضوع را در دستور کار خود دارد اما تا کنون موفق به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره و اینکه آیا متعلق به نیروی زمینی ارتش است یا ارگان دیگر بدست نیاورده‌اند.

منبع
 

Similar threads

بالا