نامه رحیم مشایی به رییس جمهور را بخوانیم !!!!

okanava

عضو جدید
کاربر ممتاز




نامه رحيم مشايي به رييس جمهور



اسفنديار رحيم مشايي شب گذشته به دنبال انتشار نامه رهبر معظم انقلاب ،در نامه اي به دكتر احمدي نژاد كناره گيري خود را از اين مسووليت اعلام كرد.

متن نامه به شرح زير است:

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر احمدي نژاد

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

با سلام و دعاي توفيق

در پي صدور نامه مقام عظماي ولايت كه امشب از صدا و سيماي جمهوري اسلامي پخش شد كناره گيري خود از مسووليت معاون اول رييس جمهوري را به استحضار مي رساند.

پيشتر نيز كه ملاحظه فشارها به آنجناب – كه بويژه با توجه به مسووليت هاي سنگين اداره كشور – بر حقير بسيار دشوار بود، درخواست واگذاري اين مسووليت را از حضرتعالي داشتم. در هر حال با قلبي مالامال از عشق به ايران عزيز و نظام – جمهوري اسلامي، ضمن آرزوي پيروزي هاي بيشتر و بزرگتر براي ملت شريف ايران، خود را همواره سرباز دولت مردمي ، عدالت جو و مهرورز جنابعالي و نظام ولايي دانسته و در مسير اسلام و انقلاب از هيچ تلاش و خدمتي دريغ نخواهم كرد.

با احترام فراوان

اسفنديار رحيم مشايي




منبع:پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
احمدی نژاد به نامه مشایی پاسخ داد

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به نامه اسفندیار رحیم‌مشایی با کناره‌گیری وی از معاون‌اولی رئیس‌جمهور موافقت کرد. این در حالی است که هنوز پاسخی از سوی وی به نامه بیست وهفتم تیر ماه مقام رهبری داده نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به نامه اسفندیار رحیم مشایی با کناره‌گیری وی از معاون‌اولی رئیس‌جمهور موافقت کرد.
متن نامه به این شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس رحیم‌مشایی

با تقدیر فراوان از بزرگواری و پذیرش مسوولیت معاونت اولی که علی رغم میل شخصی جنابعالی و با اصرار اینجانب انجام شد مجددا تاکید می‌نمایم که شما را انسانی خود ساخته، مومن و دلباخته حضرت ولی عصر(عج) و با تعهدی عمیق و آگاهانه به خط نورانی ولایت و مبانی جدی اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران می شناسم.

طی یک هفته اخیر نیز امیدوار بودم که با رفع برخی تبلیغات منفی، فشارها و جوسازی‌های بعضی رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی دولت بتواند از خدمات شما در جایگاه معاون‌اولی برخوردار بماند.
با پذیرش کناره گیری شما از مسوولیت مذکور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامی خواهید بود .

از خدای متعالی برای حضرتعالی موفقیت و عزت روز افزون مسالت دارم.

محمود احمدی‌نژاد
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع
 
بالا